Mode & Beauty alle pijlers

Koude benen

28-09-2022 10:08 21 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu dat het kouder wordt zoek ik iets waardoor ik mijn benen kan opwarmen. Voornamelijk wanneer ik op kantoor zit vind ik het koud bij mijn benen. Ik heb nu een thermo legging aan onder een spijkerbroek maar heb nog steeds koude benen. Heeft er iemand tips? Misschien een andere thermo legging proberen? Zijn er nog andere opties?

Mijn bovenlichaam is het probleem niet. Ik draag een t shirt, trui en dik vest en dat gaat prima.
Geen spijkerbroek, maar een broek van warme stof, bijvoorbeeld met wol of van corduroy. En niet strak, maar iets losser, zodat er lucht tussen de laagjes zit die kan opwarmen. Als het echt koud is draag ik nooit spijkerbroeken, maar alleen dat soort broeken (liefst palazzo of flared).
Zit je broek misschien te strak? Dat de doorbloeding van je benen slecht is?

Als je al zoveel kleren draagt nu, zou ik zeggen dat alleen een elektrische deken nog helpt.

En de doorbloeding van je benen verbeteren.

Vaker lopen, sporten en wisseldouches nemen.
Ik merk dat als ik koude voeten heb, mijn benen óók veel kouder zijn. Ook als ik een thermobroek onder mijn kleding draag. Dus... zijn jouw voeten wel warm?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dropdrop schreef:
28-09-2022 10:13
Zit je broek misschien te strak? Dat de doorbloeding van je benen slecht is?

Als je al zoveel kleren draagt nu, zou ik zeggen dat alleen een elektrische deken nog helpt.

En de doorbloeding van je benen verbeteren.

Vaker lopen, sporten en wisseldouches nemen.
Ik draag skinny jeans, misschien is het wel te strak. Zolang ik af en toe kan lopen gaat het wel maar zodra ik een meeting heb van 1 a 2 uur dan heb ik het koud.
dianaf schreef:
28-09-2022 10:14
Ik merk dat als ik koude voeten heb, mijn benen óók veel kouder zijn. Ook als ik een thermobroek onder mijn kleding draag. Dus... zijn jouw voeten wel warm?
Voeten zijn warm doordat ik Uggs draag
Je kan een infraroodpaneeltje onder je bureau monteren zetten of tegen het bureaublad monteren (van onderen). In dat laatste geval warmt je blad op en heb je ook lekker warme handen.

Anders dikke sokken, een kruikje aan je voeten en een fleece over je benen?
.
Mouzepoes schreef:
28-09-2022 10:12
Geen spijkerbroek, maar een broek van warme stof, bijvoorbeeld met wol of van corduroy. En niet strak, maar iets losser, zodat er lucht tussen de laagjes zit die kan opwarmen. Als het echt koud is draag ik nooit spijkerbroeken, maar alleen dat soort broeken (liefst palazzo of flared).
Kan je voorbeelden geven hiervan? Ik heb echt geen idee wat voor broeken dit zijn.
Er zijn een soort panties met fleece als voering. Misschien dat proberen?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Benen niet meer scheren en lekker bodylotion smeren... hm dat rijmt ook nog :)
Lorem Ipsum
Voeten goed warm houden dan worden je benen ook niet zo koud.

Die foute Uggs zijn heerlijk warm.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
ExodusRedux schreef:
28-09-2022 10:23
Kan je voorbeelden geven hiervan? Ik heb echt geen idee wat voor broeken dit zijn.
Zomaar een paar van de eerste hits op google.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1 ... CwQAvD_BwE
https://www.zalando.nl/mango-chino-grij ... v-c11.html

Er is van alles te vinden, van casual tot business chic, van budget bij bonprix tot hoger segment...

Skinny jeans zijn inderdaad niet warm. Wat iemand hierboven al zei: te strak, dus minder doorbloeding in je benen, en geen lucht tussen de laagjes die kan opwarmen. Een legging zal dan ook weinig zin hebben, zit t alleen nog maar strakker...
Als ik thuis werk heb ik gewoon een joggingbroek aan, een lekkere dikke nu. Maar misschien komen er mensen naar jouw kantoor?
.
Ik gebruik voor dat probleem bij thuiswerken een elektrisch kussen onder m’n kont. Ik heb dan al wol aan, maar dat helpt onvoldoende. Stil zitten is echt funest.
impala schreef:
28-09-2022 10:35
Als ik thuis werk heb ik gewoon een joggingbroek aan, een lekkere dikke nu. Maar misschien komen er mensen naar jouw kantoor?
Ja thuis heb ik een joggingbroek aan en heb het lekker warm. Op kantoor kan dat niet. We zijn niet formeel waardoor veel mensen in jeans rondlopen.
Een joggingbroek met een legging eronder is heerlijk warm.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Kun je geen fleece dekentje over je benen leggen als je langere tijd moet zitten?
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Muselet schreef:
28-09-2022 10:39
Een joggingbroek met een legging eronder is heerlijk warm.

Maar niet zo geschikt op kantoor :biggrin:
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Broek met flairpijpen gaan dragen, dan kun je beenwarmers eronder aandoen.
Pieremachochel
De doorsnee thermo-onderkleding is niet warmer dan geen thermo-kleding. Dat heb ik al vaker gemerkt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als het heel koud is dan draag ik twee huisbroeken over elkaar. Dat is in het begin wel trekken en herschikken hier en daar maar tenslotte blijft hij zo zitten. Ik neem dan niet de kleinste modellen maar iets wat ruim valt, vooral de buitenste.

Buiten draag ik zelden extra kleding zolang ik flink door kan lopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven