Slechte moeder?
zondag 21 juni 2009 om 22:18
Waarom zou je ineens een slechte moeder zijn als jij (event. met partner) beslist dat dingen op een bepaalde manier gebeuren? Omdat de kinderen dat misschien niet leuk vinden? Moet je dan je hele dagplanning en al je wensen ondergeschikt aan de wensen/grillen van de kinderen maken? Hoeven kinderen zich dan niet te schikken naar hun ouders ipv dat ouders slaaf worden van hun kinderen? Gaat opvoeden dan erover of je kinderen je aardig vinden, of dat je hen uiteindelijk tot zelfstandige, verantwoordelijke personen laat opgroeien?
maandag 22 juni 2009 om 00:06
quote:traincha2 schreef op 22 juni 2009 @ 00:02:
Over aannames gesproken.....
Ik snap heel goed dat je geen journalist kan worden....
Een aanname en een mening zijn twee verschillende dingen.
Ik neem niet aan dat mijn leven leuker is dan vele levens die ik hier lees.
Ik vind dat.
Dat is dus mijn mening...
Mag toch?
Ik hoop voor jou dat jij ook je eigen leven een stuk leuker vindt dan vele andere levens hier.
Anders zou het heel treurig voor je zijn....
Over aannames gesproken.....
Ik snap heel goed dat je geen journalist kan worden....
Een aanname en een mening zijn twee verschillende dingen.
Ik neem niet aan dat mijn leven leuker is dan vele levens die ik hier lees.
Ik vind dat.
Dat is dus mijn mening...
Mag toch?
Ik hoop voor jou dat jij ook je eigen leven een stuk leuker vindt dan vele andere levens hier.
Anders zou het heel treurig voor je zijn....
maandag 22 juni 2009 om 00:07
quote:speculaasje schreef op 22 juni 2009 @ 00:04:
@fleur. LE-ZEN.
Ik vraag een mening- in het algemeen. Ik vraag niet wat jullie vinden van wat er bij mij a la maison afspeelt. Dat heb ik niet verteld, dat weten jullie niet, en dat is ook goed zo.
Waarom moeten zaken dan meteen persoonlijk opgevat worden?Jij begint over hier a la maison. Moet je iets duidelijker zijn.
@fleur. LE-ZEN.
Ik vraag een mening- in het algemeen. Ik vraag niet wat jullie vinden van wat er bij mij a la maison afspeelt. Dat heb ik niet verteld, dat weten jullie niet, en dat is ook goed zo.
Waarom moeten zaken dan meteen persoonlijk opgevat worden?Jij begint over hier a la maison. Moet je iets duidelijker zijn.
maandag 22 juni 2009 om 00:07
quote:speculaasje schreef op 22 juni 2009 @ 00:04:
@fleur. LE-ZEN.
Waarom moeten zaken dan meteen persoonlijk opgevat worden?Omdat er geen algemene mening is. Iedereen doet gewoon datgene wat het beste is voor zijn/haar kind en heeft daar andere ideeen over. Dat wil niet zeggen dat je meteen een slechte ouder bent, hooguit dat je dingen misschien anders doet dan een ander.
@fleur. LE-ZEN.
Waarom moeten zaken dan meteen persoonlijk opgevat worden?Omdat er geen algemene mening is. Iedereen doet gewoon datgene wat het beste is voor zijn/haar kind en heeft daar andere ideeen over. Dat wil niet zeggen dat je meteen een slechte ouder bent, hooguit dat je dingen misschien anders doet dan een ander.
maandag 22 juni 2009 om 00:08
quote:speculaasje schreef op 22 juni 2009 @ 00:06:
Traincha/ Neele, hebben jullie een persoonlijke vete ofzo?Wat is dat toch.....dit is de zoveelste keer dat ik het woord 'persoonlijk' voorbij zie komen. Ik houd gewoon van een pittige discussie. Niks meer en niks minder. Valt me wel op dat degene die verbaal wat minder sterk is, gelijk maar gaat roepen dat het persoonlijk wordt. Is helemaal niet aan de orde.
Traincha/ Neele, hebben jullie een persoonlijke vete ofzo?Wat is dat toch.....dit is de zoveelste keer dat ik het woord 'persoonlijk' voorbij zie komen. Ik houd gewoon van een pittige discussie. Niks meer en niks minder. Valt me wel op dat degene die verbaal wat minder sterk is, gelijk maar gaat roepen dat het persoonlijk wordt. Is helemaal niet aan de orde.
maandag 22 juni 2009 om 00:08
quote:traincha2 schreef op 22 juni 2009 @ 00:05:
[...]
yep. Ommen vs Antartica, koken vs verse shushi....discussieren vs persoonlijke aanvallen.....
Oh gezellig tranch .
Nou eh..ommen (vind alleen de jongste leuk maar goed)
sushi (ben ik wel de enig die dat eet)
discussieren. (dan doen we hier wel allemaal!! )
[...]
yep. Ommen vs Antartica, koken vs verse shushi....discussieren vs persoonlijke aanvallen.....
Oh gezellig tranch .
discussieren. (dan doen we hier wel allemaal!! )
maandag 22 juni 2009 om 00:10
quote:traincha2 schreef op 22 juni 2009 @ 00:08:
[...]
Wat is dat toch.....dit is de zoveelste keer dat ik het woord 'persoonlijk' voorbij zie komen. Ik houd gewoon van een pittige discussie. Niks meer en niks minder. Valt me wel op dat degene die verbaal wat minder sterk is, gelijk maar gaat roepen dat het persoonlijk wordt. Is helemaal niet aan de orde.En dan val jij zeker niet in de categorie " minder sterk"....?
[...]
Wat is dat toch.....dit is de zoveelste keer dat ik het woord 'persoonlijk' voorbij zie komen. Ik houd gewoon van een pittige discussie. Niks meer en niks minder. Valt me wel op dat degene die verbaal wat minder sterk is, gelijk maar gaat roepen dat het persoonlijk wordt. Is helemaal niet aan de orde.En dan val jij zeker niet in de categorie " minder sterk"....?
maandag 22 juni 2009 om 00:11
quote:iry schreef op 22 juni 2009 @ 00:08:
[...]
Oh gezellig tranch .
discussieren. (dan doen we hier wel allemaal!! )Joh over een jaar of wat zitten we gewoon weer in Lloret da Mar Sushi lusten ze hier niet en discussieren doen we idd hier allemaal.
[...]
Oh gezellig tranch .
discussieren. (dan doen we hier wel allemaal!! )Joh over een jaar of wat zitten we gewoon weer in Lloret da Mar Sushi lusten ze hier niet en discussieren doen we idd hier allemaal.
maandag 22 juni 2009 om 00:11
quote:speculaasje schreef op 22 juni 2009 @ 00:08:
Nee, als ik hier niet wil vertellen over a la maison, dan doe ik dat niet. Dan ben ik daar ook niet duidelijker over.Hallo, het interesseert me niet hoe het bij jou thuis gaat, daar vroeg ik ook geen duidelijkheid over. Ik zei dat je de dingen dan wat duidelijker op moet schrijven. Wat je bedoelt enzo.
Nee, als ik hier niet wil vertellen over a la maison, dan doe ik dat niet. Dan ben ik daar ook niet duidelijker over.Hallo, het interesseert me niet hoe het bij jou thuis gaat, daar vroeg ik ook geen duidelijkheid over. Ik zei dat je de dingen dan wat duidelijker op moet schrijven. Wat je bedoelt enzo.
maandag 22 juni 2009 om 00:12
maandag 22 juni 2009 om 00:13
quote:fleurtje schreef op 22 juni 2009 @ 00:09:
Het énige dat ik me afvraag is: waar komt die stoerdoenerij vandaan? Net als toen op dat ontaarde moeder topic... Wat is er stoer/interessant aan om te vertellen hoe ontaard je wel niet bent? En dat tegen elkaar opbieden. Ik vraag me af waarom dat is.
Leg eens uit dan?
Wat is stoer en ontaard?
Dat is alleen maar gemeten langs de Viva Forum lat.
Langs die lat ben ik ontaard. In mijn vriendenkring ben ik een watjes moeder.
En wat is stoer?En wat staat daar tegenover?
Slappe, voorspelbare, saaie, muffe, thuiszittende moeder?
Nee toch?
Dus ik snap het oprecht niet!
Het énige dat ik me afvraag is: waar komt die stoerdoenerij vandaan? Net als toen op dat ontaarde moeder topic... Wat is er stoer/interessant aan om te vertellen hoe ontaard je wel niet bent? En dat tegen elkaar opbieden. Ik vraag me af waarom dat is.
Leg eens uit dan?
Wat is stoer en ontaard?
Dat is alleen maar gemeten langs de Viva Forum lat.
Langs die lat ben ik ontaard. In mijn vriendenkring ben ik een watjes moeder.
En wat is stoer?En wat staat daar tegenover?
Slappe, voorspelbare, saaie, muffe, thuiszittende moeder?
Nee toch?
Dus ik snap het oprecht niet!
quote:iry schreef op 22 juni 2009 @ 00:04:
Oh..dit is een topic wie weet/doet het beter.
Nee, dit is een topic "ik doe het beter, en dat is eigenlijk heel zielig om totaal onbegrijpelijke redenen, en iedereen die het anders doet dan ik is een sneue idioot, en wie me tegenspreekt wordt persoonlijk, en boehoehoehoe ik ben verdomme ongesteld ja!"
geloof ik. Maar ik geloof ook dat ik op mijn kop ga krijgen voor dit antwoord.
Oh..dit is een topic wie weet/doet het beter.
Nee, dit is een topic "ik doe het beter, en dat is eigenlijk heel zielig om totaal onbegrijpelijke redenen, en iedereen die het anders doet dan ik is een sneue idioot, en wie me tegenspreekt wordt persoonlijk, en boehoehoehoe ik ben verdomme ongesteld ja!"
quote:rider schreef op 22 juni 2009 @ 00:13:
[...]
Nou niet van mij!
[...]
Nou niet van mij!
maandag 22 juni 2009 om 00:14