man is er van door met ander

19-10-2022 12:49 110 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe cliche een oudere man is met een ondergeschikte ervan door gegaan. Het is allemaal heel zielig want het is hem overkomen zo sneu. Echt heel vervelend voor hem. Dat is ook het enige waar het om draait wat hem is overkomen. Geen aandacht meer voor het welzijn van de kinderen. Wil direct samen wonen. vraagt aan de kinderen waarom accepteren jullie nieuwe liefde niet? de kinderen zitten nog verdwaasd op de bank bij te komen. Die weten pas een paar weken dat de laatste maanden een hel waren in het gezin omdat vader zo gek deed door het vreemd gaan. Ik wist het vanaf het eerste moment maar hij bleef ontkennen. Ik ben zo op hem afgeknapt al die leugens en het bedrog. Ik vind hem zo smerig. Maar ik hoop voor de kinderen dat hij snel normaal gaat doen. De kinderen willen hun lieve betrouwbare vader terug die altijd lief was en voor ze klaar stond. Maar nu draait alles om zijn verkering en de kinderen voelen dat en zijn super verdrietig. Mijn hart breekt echt als ik naar de kinderen kijk. Als ik tegen hem zeg beide kinderen slapen bij mij in bed omdat ze gebroken zijn dan zegt hij. ja jij maakt overal drama van. hij lijkt compleet uit het oude gezin te zijn gestapt en alles te hebben verbroken. iemand hier ervaring mee? ik heb artikelen over de midlifecrisis gelezen en het komt allemaal wel heel bekend over. Maar ik snap niet dat je zo verliefd bent dat je de liefde van je kinderen links kunt laten liggen?
werkendemoeder2022 schreef:
19-10-2022 13:23
ik heb hem direct eruit gezet zit nu bij familie en dat begreep hij ook niet. Hij dacht dat ik heel mild zou reageren en alles zou begrijpen. Hij is inderdaad altijd al gevoelloos geweest en daar liepen we al tegen aan lange tijd. Hij geeft aan als een ander huilt dan voel ik niks. ik heb hulp via de huisarts en we zaten in therapie en de behandelaar had aangeven dat het goed was het hij zelf hulp ging zoeken. Hij gaf ook aan gek te worden van zijn angsten in zijn hoofd. Dat was waarschijnlijk de verliefdheid. Maar dat heeft hij nu ook afgezegd zijn nieuwe liefje vind hem perfect en vraagt niet van hem dat hij zich ontwikkelt.
There comes the ape out of the sleeve. Grof gezegd spoort hij gewoon niet. Zij vindt hem geweldig zoals hij is en vindt zijn ene onhebbelijke eigenschap nog charmanter dan de andere. En jazeker. Zij gaat hem redden hoor. Zij weet wel hoe ze hiermee moet omgaan. Je zou er bijna popcorn bij kunnen pakken. Maar ja, dat maakt het verdriet en de verwarring van de kinderen er niet minder door.
Zoooooooo, die vent is zo labiel als maar zijn kan. Sterkte, TO. Wat een ontzettend gestoorde lul zeg!
Ik herken trouwens wat je eerder in een ander topic schreef. Mooi huis alles op t droge en je dan nog niet thuis voelen.

Ik heb zelf de stekker er uit getrokken omdat ik mn ex niet meer trok.

Ik gun je het thuis gevoel wat ik nu ook heb, de vrijheid in denken en doen en een fijn seksleven met een leuke scharrel.

Voor nu neem de touwtjes in handen, regel alles voor jou en je kinderen. Leg bij hem een lijstje neer van xxxxx dit verwacht ik van jou. En ga door met leven.

Is je opleiding al afgerond of moet je binnenkort nog toetsen doen?
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik kom volgen… wens je sterkte!
Apatura schreef:
19-10-2022 13:33
Ik herken trouwens wat je eerder in een ander topic schreef. Mooi huis alles op t droge en je dan nog niet thuis voelen.
en toen eigenlijk al op punt van scheiden. Kut, dat het dan nu zo gaat.
Don’t get mat, get everything!
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Maar als hij ervan door gaat met een of ander jong grietje dan was hij toch nooit te vertrouwen. En als hij HAAR boven zijn kinderen stelt dan was het toch nooit een goede vader. Ik denk dat de illusie verbroken is en niet dat hij opeens veranderd is.
Quinnepin schreef:
19-10-2022 13:44
Don’t get mat, get everything!
mad
Lila-Linda schreef:
19-10-2022 13:51
mad
Of, neem niet genoegen met alleen dat matje, claim ALLES. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wat een rotsituatie TO.

Hier zelf een kind van precies zo'n vader. Helaas is het nooit goed gekomen. Alsof mijn vader definitief uitgecheckt was bij zijn gezin. Maar later realiseerde ik me dat hij altijd al zo is geweest. Alleen tijdens het huwelijk met mijn moeder vielen die tekortkomingen minder op doordat mijn moeder ze opving.

De enige tip die ik je kan meegeven is probeer de stabiele ouder/factor voor je kinderen te zijn. Praat met ze. Vertel ze dat ze verdrietig mogen zijn. Dat jij dat ook bent. Maar dat jullie in elk geval altijd elkaar hebben. En regel de praktische zaken. Het is zo belangrijk dat je kinderen een ouder/omgeving hebben wat wel aanvoelt als ''normaal'' en waar ze gewoon verder kunnen met hun dagelijkse gang van zaken.
diediear wijzigde dit bericht op 19-10-2022 13:55
13.64% gewijzigd
Hoe reageren ze op het werk op de relatie van je man en zijn ondergeschikte? In veel bedrijven worden hier de mensen uit elkaar qua werk gezet.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dianaf schreef:
19-10-2022 13:53
Of, neem niet genoegen met alleen dat matje, claim ALLES. :biggrin:
en dan nog, als er kinderen bij betrokken zijn, vind ik ophitsen niet zo'n goed idee
Of je nou mad bent of een (deur)mat
En de grap is hij heeft altijd ons hele periode samen iedereen veroordeelt die ging scheiden of vreemd ging dat waren viezeriken en wilde hij niks mee te maken hebben. Want hoe kun je zo je gezin uit stappen dan was je volgens hem een gezin niet waard. En zo jaloers geweest controleren telefoon als ik 10 minuten later was uit werk bellen waar ben je?
Jaloers op mijn collega die angst dat hij me ooit kwijt zou raken zat zo diep. En altijd maar vragen beloof dat je bij me blijft je bent alles voor zonder kan ik jou niet dageijks ook op de dagen dat hij dus een affaire met haar had.
19-10-2022 13:59
En de grap is hij heeft altijd ons hele periode samen iedereen veroordeelt die ging scheiden of vreemd ging dat waren viezeriken en wilde hij niks mee te maken hebben. Want hoe kun je zo je gezin uit stappen dan was je volgens hem een gezin niet waard. En zo jaloers geweest controleren telefoon als ik 10 minuten later was uit werk bellen waar ben je?
Jaloers op mijn collega die angst dat hij me ooit kwijt zou raken zat zo diep. En altijd maar vragen beloof dat je bij me blijft je bent alles voor zonder kan ik jou niet dageijks ook op de dagen dat hij dus een affaire met haar had.
Overschreeuwen heet dat
Als hij zo lang al zo controlerend is en overschreeuwen is het niet ondenkbaar (=aanname) dat zij niet de eerste is
Nouschi schreef:
19-10-2022 13:29
Exact!
:proud:
Dat het tussen jullie geen gelukkig huwelijk hadden en hij verlief wordt en vertrekt kan natuurlijk. Alleen richting de kinderen gedraagt hij zich dus vreemd.
Apatura schreef:
19-10-2022 13:33

Ik heb zelf de stekker er uit getrokken omdat ik mn ex niet meer trok.

Ik gun je het thuis gevoel wat ik nu ook heb, de vrijheid in denken en doen en een fijn seksleven met een leuke scharrel.

Voor nu neem de touwtjes in handen, regel alles voor jou en je kinderen. Leg bij hem een lijstje neer van xxxxx dit verwacht ik van jou. En ga door met leven.

Is je opleiding al afgerond of moet je binnenkort nog toetsen doen?
Ik ben nu aan het scriptie schrijven in de laatste fase ook dat komt perfect uit ( dus niet)
Ik herken wat je zegt. het was voor de buitenwereld ook perfect. Maar iedere dag vrolijk thuis komen en horen doe niet zo vrolijk. Ik was te dik altijd zoveel commentaar gehad. Ik was continu de boel aan het sussen tussen iedereen in de hoop hem niet somber te krijgen. En hij is nu hij het huis uit en de kinderen hebben wel veel verdriet maar ook lol. Ze zitten allemaal savonds op de bank tv te kijken of op de telefoon. We lachen en huilen. Het huis begint nu echt als een thuis te voelen. En ik vind het heel erg dat ik mij de afgelopen jaren zo op zijn geluk heb gefocused ipv op de kinderen. Altijd leuke dingen verzinnen om te doen. Wandelen of ergens wat eten en bowlen met de kinderen. Nooit kwam er initiatief van zijn kant af. Ik wilde perse de kinderen laten opgroeien in een veilig gezin. Al was dat achteraf minder fijn als gedacht.
SweetFirefly schreef:
19-10-2022 13:53
Hoe reageren ze op het werk op de relatie van je man en zijn ondergeschikte? In veel bedrijven worden hier de mensen uit elkaar qua werk gezet.
Er is een gesprek geweest maar weet daar de uitkomst niet van. Daar voel ik mij te trots voor om te vragen.
Hij geeft aan het hem niks kan schelen dat iedereen het weet en zijn liefje is ook niet zo gevoelige muts als dat ik ben dus dat raakt haar ook niet.
Vandoor
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Weet je laat hem lekker met zn scharrel.
Ik hoop dat je snel kan zeggen 'ik voel me vrij en ik ben gelukkig'

Ik gun het je van harte.

De meeste tranen die ik gelaten heb ten tijde van mn scheiding waren om de tuin bij het huis dat we hadden en alle plannen die ik had en die nooit uit kwamen.
Nu heb ik een eigen huis met een mooie tuin. Mijn eigen troep in huis waar ik over struikel zonder ruzie te krijgen. mijn eigen ritme en idd niet meer op mn tenen lopen en mezelf verloochenen omdat anders mn partner weleens zich depri kunnen gaan voelen.

Succes met de laatste loodjes van je opleiding. Op naar een nieuwe mooie toekomst. :rose:
Been there, done that, got the T-shirt.
paardenbloempje schreef:
19-10-2022 13:50
Maar als hij ervan door gaat met een of ander jong grietje dan was hij toch nooit te vertrouwen. En als hij HAAR boven zijn kinderen stelt dan was het toch nooit een goede vader. Ik denk dat de illusie verbroken is en niet dat hij opeens veranderd is.
Mwah, hij kan prima een goeie vader zijn geweest in de afgelopen jaren, maar nu is hij dat zeker niet nee. Omdat iemand op een bepaald moment in zijn/haar leven verkeerde keuzes maakt zegt natuurlijk niet per definitie dat deze persoon nooit oké is geweest of zal zijn. Dat zou namelijk inhouden dat een mens nooit fouten kan/mag maken, want dat is tekenend voor heel zijn/haar leven. Dat is natuurlijk onzin. En soms worden mensen verrot geboren en blijven verrot, die heb je er ook nog tussen zitten, maar zijn gelukkig in de ruime minderheid.
Live Life to the fullest
EHV1981 schreef:
19-10-2022 14:07
Dat het tussen jullie geen gelukkig huwelijk hadden en hij verlief wordt en vertrekt kan natuurlijk. Alleen richting de kinderen gedraagt hij zich dus vreemd.

Vind je dat normaal ja, om op zo'n manier uit een huwelijk te stappen en binnen een paar weken te willen samenwonen met een ondergeschikte collega?
Niet eerst even de scheiding regelen en alles netjes afronden en zo?
GeweldigWeer schreef:
19-10-2022 14:25
Mwah, hij kan prima een goeie vader zijn geweest in de afgelopen jaren, maar nu is hij dat zeker niet nee. Omdat iemand op een bepaald moment in zijn/haar leven verkeerde keuzes maakt zegt natuurlijk niet per definitie dat deze persoon nooit oké is geweest of zal zijn. Dat zou namelijk inhouden dat een mens nooit fouten kan/mag maken, want dat is tekenend voor heel zijn/haar leven. Dat is natuurlijk onzin. En soms worden mensen verrot geboren en blijven verrot, die heb je er ook nog tussen zitten, maar zijn gelukkig in de ruime minderheid.
Er is een verschil tussen een fout of een FOUT. Je kind vergeten op te halen van de hockeyclub is een fout. Je gezin in de steek laten voor een andere vrouw is een FOUT. De meeste mensen maken fouten, maar alleen de ergste maken FOUTEN.
19-10-2022 13:23
ik heb hem direct eruit gezet zit nu bij familie en dat begreep hij ook niet. Hij dacht dat ik heel mild zou reageren en alles zou begrijpen. Hij is inderdaad altijd al gevoelloos geweest en daar liepen we al tegen aan lange tijd. Hij geeft aan als een ander huilt dan voel ik niks. ik heb hulp via de huisarts en we zaten in therapie en de behandelaar had aangeven dat het goed was het hij zelf hulp ging zoeken. Hij gaf ook aan gek te worden van zijn angsten in zijn hoofd. Dat was waarschijnlijk de verliefdheid. Maar dat heeft hij nu ook afgezegd zijn nieuwe liefje vind hem perfect en vraagt niet van hem dat hij zich ontwikkelt.
Hoe ben je erachter gekomen dat hij vreemd ging en een ander heeft?
Heeft hij het zelf gezegd? Hoe oud is hij en 'zijn nieuwe liefje'?
paardenbloempje schreef:
19-10-2022 15:08
Er is een verschil tussen een fout of een FOUT. Je kind vergeten op te halen van de hockeyclub is een fout. Je gezin in de steek laten voor een andere vrouw is een FOUT. De meeste mensen maken fouten, maar alleen de ergste maken FOUTEN.
Maar dat zegt nog steeds helemaal niks over zijn vaderschap van de afgelopen jaren, dat was mijn punt. Ook niet als je er andere voorbeelden bijhaalt of het over een fout of FOUT hebt. Volgens mij projecteer jij iets teveel mbt jouw verleden, begrijpelijk, maar dat maakt iets nog geen feit.
Live Life to the fullest

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven