Hét (r)emigreren Topic

18-03-2009 16:57 4718 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

Ainne --> Ierland

Alejandra --> Bolivia

Anais --> Turkije

Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)

Bloempje --> Egypte

Caramella --> Net terug uit de UK

Chicha --> Spanje

Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*

Choc_11 --> Frankrijk

Discovery --> Nederland

Guiri --> Spanje

Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL

Ine --> Oostenrijk

JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur

Kodak --> US

Lapin --> Zwitserland

Liubi --> Duitsland

Marloussie --> Noorwegen *zwanger*

Moonglade --> Nederland

Nymeria --> UK

Orbit --> Nederland (terug uit Australië)

Raccoon --> US

Razzmatazz --> Frankrijk

Rubis --> Frankrijk

Saby --> Italië

Sanne --> Australië

Sarah2ndLife --> Australië

SFO --> US

Snjokorn --> IJsland

Spinnetje --> Zuid-Afrika

Speculaasje --> Israel

Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)

Undertaker --> gaat (terug) naar Australië

Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *

Visotsky --> Ierland *zwanger*

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren

Pfff...wat is het toch met het weekend dat dat altijd zo snel voorbij gaat?? Maar ja, heb 'm in ieder geval wel tot het uiterste benut!

Straks weer aan het werk, laatste volle weekje bij m'n huidige baan...joehoe!! Overmorgen laatste gesprek bij eventuele nieuwe baan, en dan in spanning afwachten welke van de twee banen het gaat worden. Haha, wat een luxe eigenlijk he! Mocht baan van overmorgen wat worden dan gaan we die natuurlijk doen want die is echt supergaaf...en anders leg ik me bij mijn 'lot' (een heel fijn lot, dat dan weer wel) neer dat ik bij die andere organisatie start. Nice!

Specu...een topic op de baby pijler?? Die doet 't niet op mijn computer . Echt nog nooit geweest eigenlijk..en dat wilde ik graag zo houden voorlopig

Biebel, thanx...die recepten met aubergines op facebook daar kan ik wat mee! Ben helemaal geïnspireerd!

Ga het kort houden...wil nog even wat dingen doen voordat ik straks naar mijn werk ga.

Doei doei!

Ainne, wat goed ge-experimenteerd, Jamie zou trots zijn. Misschien dat appels toch meer boter opzuigen dan kersen? Of ik ben gewoon een vettebek...

Ine, Ainne, ik rammel inderdaad luidruchtig! Maar ja, moet ik maar niet zo'n zooitje van mijn liefdesleven maken he?
PS over eierstokken gesproken, zie http://baby.jgz.wsite.nl/index.aspx

Iedereen kan hier zijn eigen leukste babyfoto toevoegen!
Hahahahahahahaha.. Cara, had je dat al langer of is dat sinds je reis pas echt gaan rammelen ? Hahaha, moet wel om je lachen :D.

Hoe is het nou met vent!! Wij zitten met smart te wachten op een update!!!

Cara, ik maakte de crumble steeds met gelijke delen suiker, meel en boter, maar vooral de laatste keer dreef er gewoon een laagje gesmolten boter op de crumble. Het was echt zoooooo smerig! Nu heb ik dus die andere verhouding geprobeerd en die is goed gelukt (alhoewel, de foto er nog niet super uitziet, maar hij is echt lekker!).

Een foto van Ine's Hausgemachte Kirschcrumble ;):

Specu, ik heb een account op Flickr aangemaakt, maar hoe krijg ik foto's van daar naar hier?

Ik moet wel lachen om je topic. Ze zijn helemaal de weg kwijt omdat jij ze geen info geeft waarop ze jou lekker kunnen komen afbranden, haha. Ik erger me de laatste tijd echt groen en geel aan die standaardreacties op een pas geopend topic. En nu geef jij ze geen houvast genoeg om je te pakken en nu worden ze nerveus. Sneue trutten.

SFO, haha.. jouw rellende meisje en zuipen in de kerk! :D.

Hier doen ze dat laatste tenminste nog in de bar naast de kerk..

Ooooh.. echt? Hoe ouder je wordt hoe erger de kater?? Dan moet ik dus nu echt vol gas geven, nu het nog kan ;). Okeeeeeeeeee dan. Zucht..

Surf, hoe wat het in je hunebed??
He gats, op zo'n foto ziet het er niet zo smakelijk uit..
Jawel Ine, ziet er prima uit, de crumble ziet er precies uit "zoals het hoor".

Heb ook genoten van je topic Specu, heb 'm vanmorgen in een ruk doorgelezen en het zijn ook aaaaltijd dezelfden daar die happen he, 't is niet voor niets de horrorpijler natuurlijk. De competitiestrijd tussen de moeders is hilarisch.

Surf, volgens mij heb je ons nog helemaal niets verteld over je twee opties? Als eerste natuurlijk: in NL?
@Ine, op de foto gaan staan, met linker muisknop klikken, dan naar properties en daar address (url) copieren- en DIE link plak je hier.

Erg he, Ine, de kinderpijler. Altijd mensen afbranden, meteen persoonlijk worden, mensen zijn meteen een ontaarde moeder als ze niet alles, maar dan ook alles opzij zetten voor hun kinderen, ook zichzelf. Duh. Ik zit wel na te denken hoe het ingezakte topic weer even leven in te blazen haha. Gisteren reageerden ze ook zo sneu op niet koken, vakantie in Ommen- ik zat hikkend van de lach achter mijn computer. En ze willen meteen weten hoe ik dan opvoed, als ik het heb over "a la maison". Maar, kom gerust rellen hoor
Specu, ik heb geen linkermuisknop.. ik heb maar 1 grote muisknop op mijn Mac . Maar ik probeer wel even of het met die ene ook lukt.

Moet ik dan die URL tussen blokjes zetten met img erin?

Dank je voor je uitleg!

Op relaties kunne ze er anders ook wat van. Maar het viel me zo op, dat zodra de TO, jij in dit geval, geen stok geeft om jezelf mee te laten slaan, ze helemaal de weg kwijt zijn .

Wat een mutsen zitten er tussen zeg.. dat viel me door jou topic nog meer op dan ooit.

Zo werkt het dus echt. Iemand opent een topic, dan komt dezelfde kliek een voor een langs, brandt TO af en ze gaan weer weg, op naar de volgende. En dan heb je nog een groepje wat heel hard aan de zijkant gaat staan roepen dat het niet eerlijk is dat de TO zo behandeld wordt en je niet meteen zo kattig hoeft te doen. Waarna die persoon ook de wind van voren krijgt.

De kinderpijler vind ik echt niet leuk. Terwijl het wel mijn doelgroep zou moeten zijn . Ainne, jij vermaakt je er wel, of niet? (en nee.. ik zal je niet afbranden ;)).

Gisteravond had ik geen inspiratie meer en zat ik hier voor een slappe romantische film te janken op de bank. Dat was ook wel sneu. Ben ik nu ook een slechte moeder? Ik ben trouwens nog nooit op de camping in Ommen geweest.. dat doet mijn reputatie ook geen goed, vrees ik.

Misschien kan ik nog even rellen. Moet eigenlijk boodschappen doen. Bij de Aldi hebben ze een DVD van Wicki in de aanbieding ;).

Als ik een ban krijg, neem je het voor me op toch?
Specu, ik ben blijven hangen op het topic over de vergeten baby in een auto. Topic

Zit ik weer mijn dagen te verdoen op dit stomme forum.
Specu je bent al betrapt door iemand trouwens op je topic en ze heeft het zelfs gemeld een paar pagina's geleden, maar NIEMAND ging erop in!

Inmiddels is het er trouwens best leuk, al kan ik zien dat je druk je best doet het vuurtje weer op te laaien

Ja ik vermaak me er inderdaad wel, Ine! Juist door dat gemekker iedere keer!
Maar je foto staat er toch gewoon Ine?

Ander moet je gewoon de URL copiëren en die tussen [IMG] en [/IMG] plakken.
Deze foto heb ik weer via Tinypic gedaan. Ik upload toch eigenlijk alleen maar omgevings- en crumble foto's daar, dus dat privacydeel maakt mij niet zoveel uit en ik vind dat het wel handig werkt.

Iedereen mag mijn crumble foto knippen/plakken en fotoshoppen .

Hahaha.. echt? Oh, ik zou helemaal een punthoofd krijgen. Daar ben ik niet geschikt voor, dat gemier.

Ik zit nu nog te rellen op dat andere topic.. Wil alsjeblieft niemand een melding doen bij de kinderbescherming? Mijn kind heeft tussendoor wel een boterham gehad en drinken en ook fruit, echt waar. En straks eten we - door mijn moeder gemaakte en dus gezonde - tomatensoep. Please?
Goh, ik lees net dat Sarah2ndlife een bod heeft op haar huis! Op de valreep dus.

Super Sarah!

Ik moet de mount everest wegstrijken.... en zooooo geen zin. Misschien dat ik eerst nog even ga shoppen voor de kleine heks, ze is overal uitgegroeid en vrijdag gaan we op vakantie.

Bennetton maar even gaan bezichtigen dus.
Ik zag het ook net, wat een opluchting he!
Ik wil ook meekijken op FB!!! Speculaasje en ik hebben al eens een poging gewaagd om elkaar aan te melden, maar ik krijg het maar niet voor elkaar

Om nog even op de Arabische mannen terug te komen: Natuurlijk zijn er ook leuke, maar die zijn al bezet! Die hangen niet op straat en maken schunnige opmerkingen naar mij.

Ik ga ook maar weer eens langs op de kinderpijler, doe ik eigenlijk regelmatig, vooral als het over school gaat. Dan wil ik zelfs nog wel eens serieus posten... *schaamt zich diep*

Nu ga ik het reltopic Specu lezen, ben benieuwd!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Bloempje ben je er nog? Dan zet ik even mijn email neer voor je
ja ik ben er nog!
gone with the wind
Ik heb je gemaild!
Ik heb het vermoeden dat er momenteel een probleem is met onze externe mail, maar als het vandaag niet meer lukt, dan heb je morgen in ieder geval mail van me.
Vermoeden juist.

Hello

We have just recently being made aware that users are not receiving expected external email.

A call has being logged with our UK IT Dept as we suspect there may be some authentication issues.

We will revert as soon as possible with any updates.

Regards

XXXX

IT Manager

IT Dept.
ok, ik wacht af in spanning
Wacht, je mag mij ook mailen!

komtie: oke!
Gelukt inmiddels
Bloempje, yes! Ga vanavond even foto's bij je kijken .

Ik denk altijd dat niemand weet wie ik ben, maar duh.. ik woon in de Alpen en er valt sneeuw. Er staan duizend foto's met sneeuw op mijn FB. Natuuuuuurlijk weten mensen wie ik ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven