Mode & Beauty alle pijlers

Ondergoed jongens

07-11-2022 08:55 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goeiemorgen,

Mijn zoon van 13 jaar zit echt de hele tijd aan zijn onderbroek te trekken omdat hij niets lekker vind zitten. Hij vindt die pijpjes volgens mij niet fijn zitten, ze kruipen omhoog.

Ik heb ook al van die 'gewone' onderbroeken gehaald maar die vind hij dan niet leuk.

Heeft iemand nog een goeie tip van fijne boxers? :-)
Zijn ze dan niet gewoon te klein als ze steeds zo opkruipen?

Mijn zoon vindt de boxers van Next en een specifieke van Tommy Hilfiger lekker zitten.
Am Yisrael Chai!
Ik heb al maten groter gekocht. Ze zijn zeker niet te klein in elk geval. Ik heb nog niet echt merk geprobeerd maar ik ga dan toch eens proberen.
Mijn zoon vindt die van de hema prettig. Zwart met een gekleurd streepje in de rand. Vond zijn vader honderd jaar geleden ook al fijn, dus er zal wel wat inzitten. Die hebben wel een pijpje maar niet zo lang (niet tot halverwege de dij).

Als hij toevallig adhd heeft kan hij ook de pech hebben dat hij er altijd, op die ene briljante boxer na, last van zal hebben. Ik draag om die reden bijvoorbeeld nooit sokken, kettinkjes en dingen die aansluiten bij de hals en heb ook heel lang geen onderbroeken gedragen omdat ik er tureluurs van werd.
Zoon draagt ze altijd van Bjorn Borg, die pijpjes vallen wat langer. Man heeft ze van de Hema en ook van Bjorn Borg. Die van Bjorn Borg blijven echt langer mooi.
Als ze het nog hebben in zijn maat: Vingino. Die vindt mijn zoon van 11 het fijnste. Kruipen niet omhoog.
Stressed is just desserts spelled backwards
Pelle schreef:
07-11-2022 09:10
Zoon draagt ze altijd van Bjorn Borg, die pijpjes vallen wat langer. Man heeft ze van de Hema en ook van Bjorn Borg. Die van Bjorn Borg blijven echt langer mooi.

Nòg langer dan die van de Hema???
Ik sta er echt al jaren versteld van hoe lang die al echt zwart en stevig elastisch uit de was blijven komen! (zo lang dus dat ik ze misschien wel heb gekocht voor bij de Hema de kwaliteit zo achteruit ging realiseer ik me nu)
Hier zijn ze allemaal fan van de Australian boxershorts
Mijn zoon vind ook alle boxers niet lekker zitten en draagt nu van die korte sportbroekjes als ondergoed. Ik denk dat hij daar de voorkeur aan geeft omdat ze losser zitten en dus niet omhoog kruipen.

Zoals deze:

Afbeelding
Barnsteen schreef:
07-11-2022 09:56
Mijn zoon vind ook alle boxers niet lekker zitten en draagt nu van die korte sportbroekjes als ondergoed. Ik denk dat hij daar de voorkeur aan geeft omdat ze losser zitten en dus niet omhoog kruipen.

Waarom sportbroekjes en niet gewoon van die losse onderbroeken?

https://www.bol.com/nl/nl/p/mg-1-wijde- ... oductTitle
Am Yisrael Chai!
Zoon hier zweert bij Muchachomalo. Duur, maar erg goede kwaliteit. En zitten volgens hem lekkerder dan wel ander merk ook. Nu is zoon een magere lat met spillebeentjes en geen kont, dus wat bij hem goed zit, zit bij een ander waarschijnlijk een stuk minder lekker.
Hier alleen maar action en hema ondergoed, zelfs die van de action blijven lang mooi. De ene zoon draagt boxers van hema de andere van action. Ze hebben dezelfde maat dus om ze uit elkaar te houden elk een ander merk.
sprankelend schreef:
07-11-2022 09:15
Nòg langer dan die van de Hema???
Ik sta er echt al jaren versteld van hoe lang die al echt zwart en stevig elastisch uit de was blijven komen! (zo lang dus dat ik ze misschien wel heb gekocht voor bij de Hema de kwaliteit zo achteruit ging realiseer ik me nu)
Misschien koopt mijn man andere van de Hema. Maar die van Bjorn Borg zijn wel langer dan die mijn man heeft van de Hema. En de verdere kwaliteit is ook beter. Maar goed, ieder zijn voorkeur.
Ik heb Bjorn Borg besteld. Ben benieuwd!
Pelle schreef:
07-11-2022 12:28
Misschien koopt mijn man andere van de Hema. Maar die van Bjorn Borg zijn wel langer dan die mijn man heeft van de Hema. En de verdere kwaliteit is ook beter. Maar goed, ieder zijn voorkeur.
Hema heeft 2 verschillende lengtes, gewoon en lang.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven