Ondergoed jongens
maandag 7 november 2022 om 08:55
Goeiemorgen,
Mijn zoon van 13 jaar zit echt de hele tijd aan zijn onderbroek te trekken omdat hij niets lekker vind zitten. Hij vindt die pijpjes volgens mij niet fijn zitten, ze kruipen omhoog.
Ik heb ook al van die 'gewone' onderbroeken gehaald maar die vind hij dan niet leuk.
Heeft iemand nog een goeie tip van fijne boxers?
Mijn zoon van 13 jaar zit echt de hele tijd aan zijn onderbroek te trekken omdat hij niets lekker vind zitten. Hij vindt die pijpjes volgens mij niet fijn zitten, ze kruipen omhoog.
Ik heb ook al van die 'gewone' onderbroeken gehaald maar die vind hij dan niet leuk.
Heeft iemand nog een goeie tip van fijne boxers?
maandag 7 november 2022 om 09:07
Mijn zoon vindt die van de hema prettig. Zwart met een gekleurd streepje in de rand. Vond zijn vader honderd jaar geleden ook al fijn, dus er zal wel wat inzitten. Die hebben wel een pijpje maar niet zo lang (niet tot halverwege de dij).
Als hij toevallig adhd heeft kan hij ook de pech hebben dat hij er altijd, op die ene briljante boxer na, last van zal hebben. Ik draag om die reden bijvoorbeeld nooit sokken, kettinkjes en dingen die aansluiten bij de hals en heb ook heel lang geen onderbroeken gedragen omdat ik er tureluurs van werd.
Als hij toevallig adhd heeft kan hij ook de pech hebben dat hij er altijd, op die ene briljante boxer na, last van zal hebben. Ik draag om die reden bijvoorbeeld nooit sokken, kettinkjes en dingen die aansluiten bij de hals en heb ook heel lang geen onderbroeken gedragen omdat ik er tureluurs van werd.
maandag 7 november 2022 om 09:15
Nòg langer dan die van de Hema???
Ik sta er echt al jaren versteld van hoe lang die al echt zwart en stevig elastisch uit de was blijven komen! (zo lang dus dat ik ze misschien wel heb gekocht voor bij de Hema de kwaliteit zo achteruit ging realiseer ik me nu)
maandag 7 november 2022 om 10:00
Waarom sportbroekjes en niet gewoon van die losse onderbroeken?
https://www.bol.com/nl/nl/p/mg-1-wijde- ... oductTitle
Am Yisrael Chai!
maandag 7 november 2022 om 10:34
maandag 7 november 2022 om 12:28
Misschien koopt mijn man andere van de Hema. Maar die van Bjorn Borg zijn wel langer dan die mijn man heeft van de Hema. En de verdere kwaliteit is ook beter. Maar goed, ieder zijn voorkeur.sprankelend schreef: ↑07-11-2022 09:15Nòg langer dan die van de Hema???
Ik sta er echt al jaren versteld van hoe lang die al echt zwart en stevig elastisch uit de was blijven komen! (zo lang dus dat ik ze misschien wel heb gekocht voor bij de Hema de kwaliteit zo achteruit ging realiseer ik me nu)
maandag 7 november 2022 om 13:47
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in