Föhn met goede (grote) diffuser.
vrijdag 25 november 2022 om 00:06
En wat pluis betreft?Ridderspoor schreef: ↑25-11-2022 00:04Ik heb een hele grote bos krullen en zó blij met m’n Dyson fohn. Vooral omdat hij zo snel je haar droogt! Scheelt mij echt veel tijd.
vrijdag 25 november 2022 om 00:26
vrijdag 25 november 2022 om 08:33
Ik heb heel lang, veel en dik krullend haar en ben heel tevreden met de dyson. Het was even wennen na mijn goedkope, maar ook fijne, carmen fohn. Maar nu wil ik niet meer zonder. Ik föhn op hittestand 1 en kracht op maximaal. Vooral fijn dat je haar niet aan de achterkant van de föhn wordt gezogen.
Ik heb ook getwijfeld aan de gamma iq, die heeft een heel grote diffuser kop. Maar de dyson kun je binnen 30 dagen retourneren (als je via dyson zelf koopt) als hij niet bevalt.
Pluis voorkom je idd vooral door de föhn voorzichtig op je haar te zetten en niet te veel te bewegen. Of door eerst te hoover diffusen
Ik heb ook getwijfeld aan de gamma iq, die heeft een heel grote diffuser kop. Maar de dyson kun je binnen 30 dagen retourneren (als je via dyson zelf koopt) als hij niet bevalt.
Pluis voorkom je idd vooral door de föhn voorzichtig op je haar te zetten en niet te veel te bewegen. Of door eerst te hoover diffusen
ladylovelylocks wijzigde dit bericht op 25-11-2022 08:47
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
35.23% gewijzigd
vrijdag 25 november 2022 om 08:49
vrijdag 25 november 2022 om 17:42
Oké. Klinkt als een goede optie. De Lava is open en kan je haar daardoor opzuigen. Dat is me al eens gebeurd en was geen fijne ervaring
En de Dyson is gewoon echt duur.
Ik twijfel nog even verder
vrijdag 25 november 2022 om 17:47
Geen last van! En heel fijn dat je haar er niet achterin gezogen kan worden. Heb ik bij diverse föhns gehad en au
Ik vond hem ook te duur, maar wil nooit meer anders. Waar ik eerder 25 min stond te föhnen om m’n haar droog te maken is het nu droog binnen 7/8 min. Vraag me niet hoe.
vrijdag 25 november 2022 om 17:47
Geen last van! En heel fijn dat je haar er niet achterin gezogen kan worden. Heb ik bij diverse föhns gehad en au
Ik vond hem ook te duur, maar wil nooit meer anders. Waar ik eerder 25 min stond te föhnen om m’n haar droog te maken is het nu droog binnen 7/8 min. Vraag me niet hoe.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in