Comfortabele strings?
dinsdag 29 november 2022 om 22:10
Normaal gesproken draag ik comfortabele redelijk grote onderbroeken. Nu heb ik een broek die nogal nauw aansluit, dunne stof, waarin ik met mijn normale ondergoed vier billen krijg. Ik heb dus toch maar een keer strings gekocht (Hema). Vroeger heb ik die wel vaker gehad maar ik vond ze altijd heel vervelend zitten. Nu had ik dus speciaal gelet op zachte stof, geen rare naadjes e.d., maar toch krijg ik in de loop van de dag echt pijn in mijn perineum.
Hebben meer mensen dat en wat doe je eraan?
Hebben meer mensen dat en wat doe je eraan?
dinsdag 29 november 2022 om 22:24
dinsdag 29 november 2022 om 22:26
Dat ben ik niet met je eens.. er zijn echt wel hele zachte bijna niet voelende strings. Kies voor microfiber. Verkopen ze bij de h&m bijvoorbeeld..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 29 november 2022 om 22:26
dinsdag 29 november 2022 om 22:27
Dus eigenlijk voelt iedereen ze de hele dag? Het doet nu gewoon echt pijn (misschien omdat er nogal wat littekenweefsel zit) en ik doorsta het maar omdat mijn broek dan veel mooier zit. Een boxershort zou je ook zien zitten, vrees ik.patchouli_ schreef: ↑29-11-2022 22:24Strings dragen is naar mijn ervaring een kwestie van gewenning.
Ze zijn nu eenmaal niet comfortabel, maar als je ze vaak draagt wordt dat minder vervelend.
Naar mate je ouder wordt zijn strings hetzelfde als hoge hakken: steeds een beetje minder een goed idee.
kamillet wijzigde dit bericht op 29-11-2022 22:29
4.63% gewijzigd
dinsdag 29 november 2022 om 22:27
Ik vind juist grotere onderbroeken helemaal niet lekker zitten en draag alleen maar strings.
Ik koop van de HM. Die hebben echt fijne. Durf niet te zeggen welk model.
dinsdag 29 november 2022 om 22:28
Nee hoor, ik draag niet anders en voel ze nooit.
Ik heb ze van Victoria’s Secret.. die vind ik het fijnste
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 29 november 2022 om 22:28
Ik voel ze niet hoor. Ik sport er ook mee, hardlopen etc. Nergens last van. Ik let er net nog op, eigenlijk zit ‘ie helemaal niet pal tegen mijn perineum aan.
dinsdag 29 november 2022 om 22:31
dinsdag 29 november 2022 om 22:31
dinsdag 29 november 2022 om 22:37
Eeeuh, nee. En als ze pijn doen, passen ze niet of heb je idd gevoelig littekenweefsel of aambeien.
Toen ik wat jonger was droeg ik alleen maar strings, nooit last van gehad. Tijdens en vlak na mijn zwangerschappen vond ik ze minder fijn, dus over gegaan op boxers.
Als mijn kleding er om vraagt draag ik nog steeds wel strings, van microfiber. Daar heb ik geen last van, maar ik vind het niet meer zo comfortabel als toen ik jonger was.
dinsdag 29 november 2022 om 22:54
woensdag 30 november 2022 om 07:39
Nee. Ik vind ze heel prettig en draag ze altijd (hunkemoller). Alleen als ik ongesteld ben draag ik slips. Maar ben altijd blij als ik daarna weer strings aan kan.
zaterdag 3 december 2022 om 20:29
Ik droeg ze vroeger ook altijd, nu nog maar af en toe.
Bij mij is vooral belangrijk dat ze echt hoog zijn, dat het stringgedeelte écht boven m’n bilnaad eindigt en niet halverwege al. Ook als het stringgedeelte te breed is zit dat niet lekker tussen m’n billen.
Ik draag meestal gewone onderbroeken, daar hoef ik niet aan te sjorren want zitten goed om m’n billen. Van die hipsters; afschuwelijk. Dat is net niks, zit zo halverwege en kruipt op. Brrr.
Bij mij is vooral belangrijk dat ze echt hoog zijn, dat het stringgedeelte écht boven m’n bilnaad eindigt en niet halverwege al. Ook als het stringgedeelte te breed is zit dat niet lekker tussen m’n billen.
Ik draag meestal gewone onderbroeken, daar hoef ik niet aan te sjorren want zitten goed om m’n billen. Van die hipsters; afschuwelijk. Dat is net niks, zit zo halverwege en kruipt op. Brrr.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in