Mode & Beauty alle pijlers

Comfortabele strings?

29-11-2022 22:10 37 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Normaal gesproken draag ik comfortabele redelijk grote onderbroeken. Nu heb ik een broek die nogal nauw aansluit, dunne stof, waarin ik met mijn normale ondergoed vier billen krijg. Ik heb dus toch maar een keer strings gekocht (Hema). Vroeger heb ik die wel vaker gehad maar ik vond ze altijd heel vervelend zitten. Nu had ik dus speciaal gelet op zachte stof, geen rare naadjes e.d., maar toch krijg ik in de loop van de dag echt pijn in mijn perineum.
Hebben meer mensen dat en wat doe je eraan?
Van de Hema, en dan zo’n pakje met 3 stuks. Vaak in de aanbieding ook.

Dat zijn de enige strings die ik niet voel en waarbij ik niet heel te tijd hoef te sjorren om het weer op z’n plek te krijgen. Zit ook lekker hoog. Heb er hier echt een hele mand vol van.

Heb ook een paar van sloggi en lascana, met een brede band op de heup, zitten ook prima maar die zijn zo onwijs duur vergeleken met die van de Hema dat ik die niet vaak draag zodat het niet slijt haha.
biol schreef:
29-11-2022 22:26
Dat ben ik niet met je eens.. er zijn echt wel hele zachte bijna niet voelende strings. Kies voor microfiber. Verkopen ze bij de h&m bijvoorbeeld..
Die met micro van de Hennes vind ik inderdaad het fijnst.
blackgrey* schreef:
03-12-2022 21:49
Van de Hema, en dan zo’n pakje met 3 stuks. Vaak in de aanbieding ook.

Die zitten bij mij ook goed.
Hi!

Door ongemakjes daar beneden droeg ik ook nooit strings, tot ik de thongs van Primark probeerde!

Zijn zijdezacht, allerlei kleurtjes en: ik voel ze niet eens! Misschien niet de beste winkel om iets aan te raden, maar ze waren echt een life saver. Zijn 1,50 per stuk. En let ook op dat het de thongs zijn met zo'n anderhalve cm stof op het stuk dat tussen de billen gaat (zeg ik dat goed?). Niet alleen zo'n dun elastiekje!

Succes 🍀
how can lawyers argue without crying
Inmiddels ben ik erachter dat het al veel scheelt als je hem goed om aan doet :) Ik voel ze nog steeds zitten, maar het doet geen pijn meer.
KamilleT schreef:
20-12-2022 21:10
Inmiddels ben ik erachter dat het al veel scheelt als je hem goed om aan doet :) Ik voel ze nog steeds zitten, maar het doet geen pijn meer.
Had je ‘m achterstevoren aan?! Haha!
Ik heb hipsters met kant van H&M die je gek genoeg niet door strakke broeken ziet. Wel naadloos.
navyblue schreef:
20-12-2022 23:07
Had je ‘m achterstevoren aan?! Haha!
Erger, het kruis op mijn heup.
KamilleT schreef:
20-12-2022 23:46
Erger, het kruis op mijn heup.
Dat is mij ook weleens overkomen. Maar dat was toen ik dronken was ;)
Ik draag al jaren strings. Nog nooit problemen mee gehad m.b.t. schuren, afzakken etc. Dat had ik bij gewone onderbroeken wel altijd. Zakten af of er kwam een bil uit. Altijd wat ermee.

Ik begrijp nooit waarom niet iedereen strings draagt. Niks zo lelijk als onderbroek randen in een broek.
dieko schreef:
21-12-2022 12:04
Ik begrijp nooit waarom niet iedereen strings draagt. Niks zo lelijk als onderbroek randen in een broek.
Euh zoals je leest in de reacties is het geen gekke vraag van TO en iedereen geeft weer een andere tip. Dus dan kan je wel concluderen dat anderen blijkbaar wel last kunnen hebben van een string, ook al heb jij dat niet. Dus dat zou misschien een reden kunnen zijn dat niet iedereen ze draagt.
dieko schreef:
21-12-2022 12:04
Ik draag al jaren strings. Nog nooit problemen mee gehad m.b.t. schuren, afzakken etc. Dat had ik bij gewone onderbroeken wel altijd. Zakten af of er kwam een bil uit. Altijd wat ermee.

Ik zie ook vaak mensen onderbroeken uit de bilnaad pulken, dus dat zit blijkbaar ook niet altijd lekker.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven