Corrigerende body
donderdag 15 december 2022 om 07:50
Ik los dat op door het corrigerende spul veel te groot te kopen (draag normaal gesproken xs of s en koop corrigerende hemdjes/jurkjes in L). Dan sluiten ze wel mooi aan en zie je geen bh-randjes, maar kun je wel normaal eten en zitten.
donderdag 15 december 2022 om 08:09
Het is maar één keer per jaar kerst hè en dat laat je toch niet bederven door onprettige kleding?
Als je het er voor over hebt kan je wel je eerste entree maken met een corset, want dan bekijkt men jou aandachtiger dan na een uur, en als je daarna lekkerder wil zitten trek je op de wc makkelijker ondergoed aan.
Maar voor mij zou dat niet hoeven. Ik zou meer aandacht hebben voor de hapjes dan voor iemands figuur.
Als je het er voor over hebt kan je wel je eerste entree maken met een corset, want dan bekijkt men jou aandachtiger dan na een uur, en als je daarna lekkerder wil zitten trek je op de wc makkelijker ondergoed aan.
Maar voor mij zou dat niet hoeven. Ik zou meer aandacht hebben voor de hapjes dan voor iemands figuur.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 15 december 2022 om 08:11
Je zit wel mooier rechtop.
Windjes kunnen wel vreselijk dwars gaan zitten door zo'n afknelling. Volgens mij kan dat best gevaarlijk zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 15 december 2022 om 08:32
Met deze heb ik goede ervaringen, dan heb je ook geen tekenende ondergoedlijnen. En je kunt hem tegelijkertijd met je jumpsuit naar beneden trekken als je naar de wc moet zonder met allerlei haakjes of drukkertjes te pielen:
https://www.bonprix.nl/product/naadloze ... q0QAvD_BwE
https://www.bonprix.nl/product/naadloze ... q0QAvD_BwE
donderdag 15 december 2022 om 10:20
Ach moppie toch....Nauttia666 schreef: ↑15-12-2022 00:44Het beste koop je er eentje die lekker zit en die je zo makkelijk kunt losmaken dat de andere gasten niet 10 minuten moeten wachten bij het toilet.
Hoe moeilijk kan het zijn.
En .... hoe moet dat er mooi uit gaan zien?
donderdag 15 december 2022 om 10:35
Mijn oma had ze vroeger aan de waslijn hangen: Huidkleurige martelwerktuigen, wel met een sluiting in het kruis om goed naar de wc te kunnen.
Ze gaven een complete metamorfose. In Duitse webshops zijn ze goed te koop.
Ze heten Corselet. Geloof ik.
Ze gaven een complete metamorfose. In Duitse webshops zijn ze goed te koop.
Ze heten Corselet. Geloof ik.
Als onwetendheid schreeuwt, dan zwijgt intelligentie ~ Unknown
(Het gras is blauw, het verhaal van de ezel en de tijger)
(Het gras is blauw, het verhaal van de ezel en de tijger)
donderdag 15 december 2022 om 10:44
Haha ik weet welke je bedoelt!.
In het verzorgingshuis hadden we dames die deze ook hadden. Maar dan van boven tot onder van die haakjes. Dus eerst onderbuik erin proppen, haakjes dichtmaken en dan de buik en dan de borsten erin proppen.
Ik was 15 en vond het hilarisch!!.
Maar goed zo ver ben ik nog lang niet!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in