Mode & Beauty alle pijlers

Corrigerende body

14-12-2022 23:24 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar ben ik dus naar opzoek!. Ik wil met de kerst een prachtige jumpsuit dragen maar wil er wel een body onder. Maar wat een keuze!.
Wie weet welke ik het beste kan kopen!
Pfff, én een jumpsuit én een body. Jij bent straks wel even bezig op de wc, haha!
Het beste koop je er eentje die lekker zit en die je zo makkelijk kunt losmaken dat de andere gasten niet 10 minuten moeten wachten bij het toilet.

Hoe moeilijk kan het zijn.
En .... hoe moet dat er mooi uit gaan zien?
Pff als ik zoiets aan heb kan ik amper eten 😂
Ik vind het nadeel van veel body’s dat ze geen string body zijn, zit je alsnog met een grote onderbroek aan de achterkant.
Satesausjes11 schreef:
15-12-2022 01:32
Ik los dat op door het corrigerende spul veel te groot te kopen (draag normaal gesproken xs of s en koop corrigerende hemdjes/jurkjes in L). Dan sluiten ze wel mooi aan en zie je geen bh-randjes, maar kun je wel normaal eten en zitten.
Het is maar één keer per jaar kerst hè en dat laat je toch niet bederven door onprettige kleding?

Als je het er voor over hebt kan je wel je eerste entree maken met een corset, want dan bekijkt men jou aandachtiger dan na een uur, en als je daarna lekkerder wil zitten trek je op de wc makkelijker ondergoed aan.

Maar voor mij zou dat niet hoeven. Ik zou meer aandacht hebben voor de hapjes dan voor iemands figuur.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Satesausjes11 schreef:
15-12-2022 01:32
Je zit wel mooier rechtop. :proud:

Windjes kunnen wel vreselijk dwars gaan zitten door zo'n afknelling. Volgens mij kan dat best gevaarlijk zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Met deze heb ik goede ervaringen, dan heb je ook geen tekenende ondergoedlijnen. En je kunt hem tegelijkertijd met je jumpsuit naar beneden trekken als je naar de wc moet zonder met allerlei haakjes of drukkertjes te pielen:

https://www.bonprix.nl/product/naadloze ... q0QAvD_BwE
Ze vraagt om tips over body's. Niet hoe men over die dingen denkt.

Ik ben ook op zoek naar een corrigerende body. Ik had die altijd van Anni Rolfi, maar die bestaat niet meer. Die van Hema vind ik zeer onhandig.
Nauttia666 schreef:
15-12-2022 00:44
Het beste koop je er eentje die lekker zit en die je zo makkelijk kunt losmaken dat de andere gasten niet 10 minuten moeten wachten bij het toilet.

Hoe moeilijk kan het zijn.
En .... hoe moet dat er mooi uit gaan zien?
Ach moppie toch....
Bedankt voor de tips!!
Mijn oma had ze vroeger aan de waslijn hangen: Huidkleurige martelwerktuigen, wel met een sluiting in het kruis om goed naar de wc te kunnen.
Ze gaven een complete metamorfose. In Duitse webshops zijn ze goed te koop.

Ze heten Corselet. Geloof ik.
Als onwetendheid schreeuwt, dan zwijgt intelligentie ~ Unknown

(Het gras is blauw, het verhaal van de ezel en de tijger)
M3LL0N4 schreef:
15-12-2022 10:35
Mijn oma had ze vroeger aan de waslijn hangen: Huidkleurige martelwerktuigen, wel met een sluiting in het kruis om goed naar de wc te kunnen.
Ze gaven een complete metamorfose. In Duitse webshops zijn ze goed te koop.

Ze heten Corselet. Geloof ik.
Haha ik weet welke je bedoelt!.
In het verzorgingshuis hadden we dames die deze ook hadden. Maar dan van boven tot onder van die haakjes. Dus eerst onderbuik erin proppen, haakjes dichtmaken en dan de buik en dan de borsten erin proppen.
Ik was 15 en vond het hilarisch!!.
Maar goed zo ver ben ik nog lang niet!
Oh, ik zie nu dat ik een heel ander iets in gedachten had! Niet met pijpjes.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven