Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Woh Giorra, wat mooi gedacht van het zieltje. Wij hebben ook geen test gedaan, het is inderdaad een kans berekening en ik werk met de prachtigste, bijzonderste maar ook intensiefste kinderen die ik ken. Ze zijn gehandicapt en hun niveau is zeer verstandelijk gehandicapt, maar wat kan je ze veel leren en wat een liefde geven ze mij.

En ze zetten me regelmatig met de neus op de feite, ik merk regelmatig aan hen dat ik ander moet denken enz enz. Dus met hen werken is tevens ook een prachtig leerproces voor jezelf.

Ouders van 1 kindje zeide ook "Hij is niet voor niets bij ons gekomen". Prachtig dus

Een heel verhaal maar jullie lezen wel dat ik dol ben op mijn werk en mijn kindjes.

Paulita, wat fijn dat je nog nachtdiensten kan/mag draaien. Ik herkende het dipje rond die tijd helemaal. Het lijkt al erg lang geleden dat ik in de nacht zat.

Tatli, wat gaaf dat je man in een tijdschrift komt!!! O,ja en wat betreft de boom. Schijnbaar kan je potbomen (bomen die in een pot groter worden) wel in de winter planten, mits het niet vriest.

Dat hopen we dan maar...........

Poffer, een nieuwe auto! Heb je geschreven wat voor auto? Laat je het anders weten, ben wel benieuwd. En nog 1weekendje vrij en dan hup naar je nieuwe job.

Toa, snap het helemaal hoor. Hoop dat je af en toe mee blijft lezen. Vind het altijd zo betrokken hoe je op iedereen reageerd.

Ik ben weer lekker aan het hardlopen. Afgelopen woensdag 6,5km door de bossen hard gelopen. Ging super! Ik ben alweer op een schema van 3x per week. Iedere keer ongeveer 5a7km, hopelijk kan ik het nog wat uitbereiden.

Peach, ik weet niet precies hoe het zit met een (iets) grotere baarmoeder. Het kan goed zijn dat ik bij de 19weken weer "op schema" ben.

Het lijkt of mijn buikje wat minder is geworden, misschien dat mijn darmen zijn ingeslonken. In ieder geval kan je nu vrijwel niet zien dat ik zwanger ben.

Ben sinds deze week helemaal topfit en voel me heerlijk! Ik voel me of ik de hele wereld aankan en jij?

Onze lekkage is toch wat minder groot, de loodgieter komt aanstaande maandag de hele dag en kan de lekkage oplossen zonder dat het bad eruit hoeft.

Wij hebben in het washok een gat in de muur gemaakt zodat je (indien nodig) makkelijk bij het bad kan als er eens wat aan de hand zou zijn. En alles is verzekeringswerk, dus dat is ook wel prettig.

Nou ik ga zo naar de joga en dan werken (en dan weekend!).

Iedereen alvas een fijn weekend en tot snel!
heel verhaal getypt en nu is het ineens weg!!!!

Dat stomme windows ook!!!

Ik typ het later wel opnieuw op mijn mac.
quote:Paulita schreef op 18 juni 2009 @ 21:10:

@meiske: Wij hebben geen combinatietest gedaan. Als het een kindje is met het down syndroom zou ik het toch niet weg laten halen. Verder leek het mij alleen maar onruststokend. Nu geniet ik lekker en straks hoop ik op een gezond kindje! Verder is het een kansberekening, dus je weet het nooit 100% zeker, dan zou ik het al helemaal nooit weg kunnen laten halen. Dat is bij ons de reden geweest om het niet te doen. En jij, wat denk jij?Wij willen het wel gaan doen. Als ik een verhoogde kans zou hebben, dan gaan we ons voorbereiden op de kans dat ons kindje het syndroom van Down kan hebben. Dat is meer de reden erachter.
@liedje, skull, muppet en korrel hoe is het eigenlijk met jullie?? Lukt het jullie nog een beetje om jezelf niet gek te maken met dat je ook zwanger wil zijn?

Ik merk dat ik het wel lastig vind...en overal waar ik ben zie ik zwangere dames en kleine babytjes... Ik hoop echt dat ik snel zwanger ben. Ook al lees ik hier af en toe van kwaaltjes en probleempjes.. Ik wil ze graag!! Heel graag.....
Vanmiddag bij een KDV gekeken vlakbij mijn werk (5 minuten rijden). Is in ieder geval een goede optie tot dat er plek is bij het KDV hier in het dorp. Maar we gaan eerst kijken of de buurvrouw van mijn ouders het zou willen doen.
Even heel kort berichtje. Ben namelijk helemaal kapot. Heb vandaag een schoolreis gehad, erg leuk maar zeeeeeeer vermoeiend!!! Ik had het met twee collega's geregeld. Dus moest veel regelen.

@Poffer. Het valt me wel mee om mezelf niet gek te maken. Alleen ik moet geen zwangere vrouwen tegen komen of langs de baby afdeling lopen. En kleine baby'tjes wat zijn ze heerlijk. Inderdaad poffer ik wil ook meeklagen! haha

Verder nog niet ongesteld. Ik verwacht het ook nog niet ivm met lange ongesteldheid.
poffer ....nee lukt niet ...dat niet gek maken!!!!

ik heb ook een invasie aan zwangere vrouwen om me heen en pasgeboren baby's die je overal ziet.....zucht!!

voel me een zombie na deze week....morgen nog 1 dag werken ,dat wisten jullie ook nog niet.. ik ben ook nog nagelstyliste al 9 jaar..heb het fulltime (eigen baas) gedaan in een nagelstudio en daarna nog in een kapsalon maar ik kreeg last van mn nek , schouders enz en ben het daarna gaan afbouwen naar 1 dag in de week ..op zaterdag dus.
@giorra: ik vind het wel een hele mooie gedachte dat je gelooft dat dit zieltje bij jou hoort. Ik geloofde dat ook altijd wel, maar vind het alleen lastig voor mensen die niet op een spontane manier zwanger worden. Zoals mijn zus, zij hebben via ICSI een kind gekregen, maar dus niet natuurlijk. Hoe werkt dit dan bij hun? Zelf had ik bij de eerste heel sterk het gevoel dat het zo moets zijn, aangezien wij net te horen hadden gekregen dat mijn man's zaad van zeer slechte kwaliteit was en dat we 2% kans hadden op een spontane zwangerschap, de volgende dag was ik overtijd en zwanger...en dan nu alweer...wonderen bestaan echt!! Qua bevalling valt mijn bezorgheid nog wel mee hoor, dat komt vast wel als ik bijna uitgerekend ben. Hoe gaat het nu met je vermoeidheid? En wanneer heb je de echo?

@meis: Wat een gedoe met die lekkage zeg!

Waarom mag jij geen nachtdiensten meer draaien? Het hoeft nu niet meer, is niet verplicht, maar het mag bij ons wel. En als nachthoofd hoef ik zelf niet te lopen op noodoproepen, dus is verder ook niet gevaarlijk. Wat doe jij nu ook alweer? En ben je al een beetje gewend daar?

@bowie: Dat is echt irritant zeg! Wat ik vaak doe, is voordat ik het bericht verstuur, kopieer ik het voor de zekerheid, dan kan je hem altijd alsnog versturen, vooral die lange verhalen...daar kan je dan zo agressief van worden! Hoe gaat het verder met je?

@meiske: Je moet doen wat goed voor jullie voelt. Nog een klein weekje en dan de echte echo..leuk hoor!

@poffer: Heel begrijpelijk dat je het lastig vindt. Zwanger willen worden is ook zo intens, je wilt het dan gewoon ook, en wel NU!!! Je bent er daardoor veel mee bezif en ziet overal zwangere vrouwen. Ik hoop voor je dat het deze maand raak is.

@liedje: Vermoeiend zo'n schoolreisje! Moe..moe..moe...wanneer ga je testen???????????????????
@skull: Volgens mij kan je het ook niet echt loslaten! Hoop dat het snel raak is. Leuk zo'n nagelstyliste, maar je moet nu wel veel werken zeg! Heb je wel voldoende tijd om samen met skullman een miniskull te maken?
Goedemorgen allemaal.

Ik heb de nachtdienst er alweer voor een groot gedeelte op zitten, toch wel zwaar hoor nu ik zwanger ben, maar vind de functie wel zeer interessant en afwisselend.

@korrel: Veel plezier vandaag bij ISF. Neem je een extra borreltje voor mij? Ik vind het altijd zo'n leuk festival, maar volgend jaar ben ik ook weer van de partij! Laat je weten hoe het was?

p.s. wat vinden jullie van Lisa?
@ paulita, het gebeurde ineens toenik op backspace drukte...de pagina vernieuwde en de hele tekst was weg! Grrrrrr!

Ik ga nu nog een poging doen:

@ oeps Jij had geen lekkage.....

Het is inderdaad slecht verdienen in de zorg en hulpverlening, vooral als je geen onregelmatigheidstoeslag meer hebt. Heb je trouwens SPH of SPW gedaan? Er zijn namelijk best regelmatig functies voor ambulante (woon) begeleiding, je werkt toch in de psychiatrie? Bijv. stichting Limor ofzo?

Hoe heb jij het trouwens gedaan op vakantie met de zon en je huid? Ben je wat meer uit de zon gebleven of heel goed gesmeerd met een hoge factor? Wij overwegen om naar Portugal te gaan over een paar weken maar ik ben een beetje bang voor een zwangersschapsmasker. Ik heb namelijk sinds 2 jaar al pigmentvlekken op mijn voorhoofd....En met het eten? Voor mijn gevoel moet ik zo opletten als ik in een restaurant zit!

@ meiske, wat fijn een goede echo! Inderdaad wat Paulita zegt: je moet proberen je niks aan te trekken van wat anderen zeggen en gewoon doen wat goed voelt voor jou, anders blijf je aan de gang! Ik wil trouwens wel graag borstvoeding geven. De combinatietest doen we niet, om dezelfde reden as Paulita.

De 20- weken echo geeft ook veel informatie en dan hebben we nog genoeg tijd om ons voor te bereiden denken wij.

@ liedje, ik herken je gevoel maar al te goed hoor! Ik heb zelfs al kleertjes gekocht voordat ik zwanger was en had al een jaar een namenlijstje waar ik alle leuke namen bijschrijf als ik er eentje hoor. Echt, jouw tijd komt ook, voor je het weet ben je zwanger

@ poffer, welkom terug! Klinkt echt super je vakantie. Oooh en als je het dan hebt over prosecco....ik wil ook!!!

Kun je mijn uitgerekende datum veranderen in 10 januari 2010? Mijn volgende afspraak bij de verloskundige is 9 juli ( dan pas )

Spannend hoor, het is al bijna de 23e!!!

@ giorra, ja moe, moe moe, hoe herkenbaar...Ook wat Paulita erover zei, een soort depressieve moeheid heb ik zelfs. Ik vind het erg mooi wat je zei over dat dit zieltje bij jullie hoort. Mijn vriend is van ons tweeen het meest spiritueel ingesteld en hij heeft het hier ook vaak over, dat de ziel van ons kind ons als het ware heeft 'uitgekozen' als ouders.

@ skull, jemig wat heb jij het dan druk! Wordt wel uitkijken straks met de nagellakremover als je zwanger bent!

@ tatli, dat geeft moed, dat jij je al wat beter begint te voelen. Heel voozichtig denk ik het ook te merken maar dan heb ik er ineens weer zo'n dag tussen zitten....

Gefeliciteerd met de publicatie van je man, wat goed zeg! Weet jij ook wat hij geschreven heeft, als het in het turks is?

@ Paulita, heeel herkenbar dat je werk nu niet interessant is, hahaha. Soms voel ik me wel eens schuldig omdat ik soms echt schrijnende gevallen spreek en het me veel minder interesseert dan normaal, volgens mij voelen mijn clienten het ook wel. Het gaat allemaal net wat minder soepel de laatste tijd. Ik probeer er wel wat aan te doen want ze verdienen het wel, maar het is zo moeilijk!! Ik denk nu gewoon vooral aan kinderwagens en babykleertjes en namen enzo

Hier alles weer goed na een heftig dagje van de week. Ik voelde me al de hele donderdag niet lekker, erg moe en gewoon niet lekker. We zouden kinderwagens kijken, dus toch maar gegaan. Was erg leuk, we kregen een goede uiteg (en twijfelen nu toch over de bugaboo). Op een gegeven moment voelde ik me helemaal eng worden. Snel naar buiten gegaan en toen ging letterlijk het licht uit! Ben me echt kapot geschrokken, wat voelde ik me daarna beroerd zeg. Had vroeger wel regelmatig last van flauwvallen ivm lage bloeddruk maar dat is alweer even geleden. Heb nu maar flink zoute drop en druivensuiker in mijn tas, want ik voel het wel aankomen gelukkig. Voel me nu weer prima overigens.

Verder bood een vriendin aan om haar doptone te lenen, hiermee kun je thuis het hartje van de baby luisteren!

Gisteren voor het eerst sinds ik zwanger ben kleertjes gekocht voor de baby en hele kleine hangertjes voor in de kast, zo schattig!

Hier helaas ook weer een zieke cavia....ze is ineens symmetrisch kaal bij haar flanken, ik denk een eierstokcyste...snik
@liedje, leuk zo n schoolreisje maar kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is! ik ben wel eens met een groep clienten naar de efteling geweest, ze lopen allemaal een andere kant op behalve de goeie! laat staan met een hele klas kinderen! waar zijn jullie heen geweest?

@poffer, ik snap echt dat het lastig is hoor voor jou en de andere meiden die nog niet zwanger zijn! Het voelt zo onmachtig omdat je gewoon geen controle er over hebt wanneer het raak is. Ik hoop ECHT dat het snel bij jullie gebeurd!

nog 2 daagjes en dan ga je beginnen he met je baan, spannend!!! welke auto heb je nu?

@meis, fijn dat de lekkage mee valt! hier wordt het buikje wel boller hoor, in een strak t shirtje zie je het echt wel! tis geen mega buik, maar wel een kleine bolling.

en ja, voel me ook een heel stuk beter! word eindelijk weer mezelf!

@bowie, wat zielig van je cavia zeg...moet je er nu weer mee naar de dierenarts?

Ik heb spw gedaan en doe nu woonbegeleiding.

Tijdens mijn vakantie heb ik me ingesmeerd met factor 30 en continue een petje gedragen. Wel had/ heb ik ook enorm last van warmtes, ben ook al een aantal keren flauwgevallen. Zelfs toen op schiphol op de heenreis bij de inchekbalie!! Precies toen we aan de beurt waren, iedereen zuchten achter me!!!

En qua eten, ik heb heel de week op patat met bietjes geleefd....ik durfde niks te eten haha.

Hoeveel weken ben je nu? die depressieve moeheid ging bij mij langzaam weg met 11 weken...

@skull, jeetje meid wat ben jij druk! wel erg leuk dat je ook nagelstyliste bent! dus je werkt vaak 6 dagen per week?

@meiske, hier trouwens ook niet de combinatietest gedaan omdat het een kansberekening is!

@korrel hoe is het met jou?

Hier gisteren naar de ikea geweest , we hebben een kledingkast gekocht. Die wordt strakjes bezorgd...zal wel weer wat worden om dat ding in elkaar te zetten! mijn vriend is ook de handigste niet haha.
joh, peach, heb jij er ook last van, flauwvallen? Ik blijf er zo'n last van hebben na het flauwvallen, voel me echt zeker een half uur zwaar beroerd, misselijk enzo. Daarna nog uren duizelig en erg slap. Heb jij dat ook? Ik had vroeger een vriendin die ook regelmatig flauwviel maar die was binnen 5 minuten weer 'normaal'
@bowie, ja heb het sinds deze 3,5maand nu zo n 5 a 6 keer gehad. Ik ben ook misselijk en erg slapjes daarna...niet echt fijn he! heb nu ook maar snoepjes in mn tas gedaan! Het enge vind ik dat mensen eigenlijk te beroerd zijn om je te helpen mocht je alleen zijn....ik had dat dus op schiphol.
@Peach, we zijn naar het Legermuseum en de nieuwe kerk in Delft geweest en daarna naar het Linnaeushof. Het was inderdaad erg leuk, maar het begon al goed. Bussen zijn altijd heel vroeg al bij school, maar ze stonden nu bij voorbaat al in de file en kwamen een half uur later bij school aan. Probeer dan de kinderen maar zoet te houden, dat gaat echt niet...

@Bowie. Beroerd dat je flauw viel. Het is echt een naar gevoel omdat je jezelf niet meer onder controle hebt. Hopelijk blijft het bij 1 keer. Mijn schoonzus is ook een keer flauwgevallen, zij is nu 4 maanden zwanger. Mn eigen zus is 1 juli uitgerekend. Ze is het echt zat. Haar jongste is ook nog geen jaar dus die loopt nog niet. Dat is echt zwaar. Maar ja, het is bijna voorbij. Ben zo benieuwd. Ik heb nu 4 neefjes en 4 nichtjes. Deze zus heeft 2 dochtertjes dus ik hoop op een jongetje voor haar.

Wat leuk dat je dat 'ding' van je vriendin mag lenen. Dat lijkt me zo wonderlijk als je het hartje kunt horen... En sterkte met je cavia.

@Skull. Vind je het jammer dat je gaat stoppen, of ben je er juist blij mee? Geniet in ieder geval van je laatste dag!

@Paulita. Mijn nicht had dat ook. Die waren al 12 jaar getrouwd en konden geen kinderen krijgen. Ze hadden inmiddels 3 adoptie kinderen. Toen werd ze spontaan zwanger heel onverwachts. En nu is ze pas bevallen van haar tweede kindje, maar eigenlijk 5e kindje...

Ik heb vannacht zo lullig gedroomd. Ik durf dat ook alleen hier te vertellen. Ik had gedroomd dat ik overal waar ik naartoe ging een pop meenam, omdat ik maar niet zwanger werd en ik wel graag een kindje wilde. Dus daarom nam ik mn pop maar overal mee naar toe. Het was een pop die ik vroeger had.... Belachelijk he? Ik hoop dat mn droom niet klopt maar dat ik juist snel zwanger ben
Poffer, gaaf he Sicilie? Ik vond het ook echt prachtig. Wij zijn destijds niet op de Etna geweest omdat de vulkaan erg onrustig was. Net toen we weer weg waren kwam het zelfs weer tot een kleine uitbarsting. Wat spannend om weer met een nieuwe baan te beginnen. Ik vind dat tenminste de eerste weken altijd enorm intensief.

Liedje, Korrel, Poffer en Skull: ik kan me jullie gevoelens goed voorstellen. Ik was ook niet de eerste zwangere hier en voelde dat destijds ook wel. Onze wens werd godzijdank daarna heel snel vervuld en ik hoop dat dat voor jullie ook geldt! Hou de moed erin meiden! En voel je niet bezwaard om ook deze dingen gewoon te delen hier. Het lucht misschien ook wel een beetje op...

Liedje, wat fijn dat je nicht toch ook nog eigen kindjes heeft gekregen. Ik hoor toch wel heel vaak van kleine 'wondertjes' in mijn omgeving. Lang geprobeerd, niet gelukt, hoop eigenlijk al opgegeven en dan toch zwanger. Ik hoop trouwens dat niemand van ons dat mee hoeft te maken. Het lijkt me echt killing voor jezelf maar op momenten ook voor je relatie.

Skull, wat goed dat je ook nog nagelstyliste bent. Volgens mij ben je erg veelzijdig en creatief? Ik kan me daar altijd over verbazen, aangezien ik dat zelf totaal niet ben...

Bowie, wat doet je opeens twijfelen over de Bugaboo? Ik vond die bak echt te laag voor mijn man, maar die is ook 1.95. Verder vind ik het ook een mooie wagen hoor. Het was in eerste instantie mijn eerste keus (van de plaatjes af).

Wat eng dat jullie af en toe flauwvallen Peach en Bowie, ik heb er gelukkig geen last van al is mijn bloeddruk erg laag (soms wel 'zwarte vlekken' als ik te snel opsta trouwens). Bij de laatste controle 100/65. Het schijnt dat na de 20 weken je bloeddruk weer een beetje omhoog gaat zodat het flauwvallen dan wel voorbij zou moeten gaan. Mijn moeder had het vroeger ook, toen ze zwanger was van mij is ze een paar keer flauwgevallen bij de bushalte! Brrrr moet er niet aan denken...

Over die moeheid: ik ben nu ruim 12 weken zwanger en het begint nu echt weg te trekken. Ik kan 's avonds in ieder geval langer opblijven dan kinderbedtijd Nog even doorzetten dus.

Een combinatietest laten wij niet doen. Ik zou niet weten wat ik met de uitslag zou moeten. Je krijgt namelijk te horen wat een normale kans is voor jouw leeftijd (stel: 1 op 1000) en wat je kans is gezien de test (stel 1 op 500). 1 op 500 is nog steeds heel weinig maar wel verhoogd. Ik kan me voorstellen dat je dan toch gaat zitten denken. Maar een vruchtwaterpunctie heeft een grotere kans op een miskraam dus dat ga je ook niet laten doen. Kortom: ik denk dat ik er zelf meer ongemak dan gemak van zou hebben. Ik heb wel met de huisarts afgesproken dat ze - als de nekplooi heel dik lijkt - waarschuwt. Bij de laatste echo zei ze dat het er goed uitzag. Over een week heb ik alweer controle (en een echo denk ik) omdat zij dan op vakantie gaat en ik vlak erna. Vandaar zo snel alweer

Voor de tabel: 26 juni vlk.

Allemaal: geniet van het weekend. Het is hier veel beter weer dan voorspeld. Helaas moet ik weer eens huiswerkopdrachten maken voor Grotius. gelukkig de laatste voor de zomer.
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:Bowie79 schreef op 20 juni 2009 @ 08:42:

@ meiske, wat fijn een goede echo! Inderdaad wat Paulita zegt: je moet proberen je niks aan te trekken van wat anderen zeggen en gewoon doen wat goed voelt voor jou, anders blijf je aan de gang! Ik wil trouwens wel graag borstvoeding geven. De combinatietest doen we niet, om dezelfde reden as Paulita.

De 20- weken echo geeft ook veel informatie en dan hebben we nog genoeg tijd om ons voor te bereiden denken wij.

Ik ga maandag even met de verzekering bellen of de combinatietest vergoed wordt. We konden het niet echt vinden in de papieren. Als die niet vergoed wordt, dan doen we het ook niet.

@korrel: ik wist niet dat je naar het Indian Summer Festival gaat. Ik ga er ook heen met mijn man.
Even vlug later meer; meiske als het goed is wordt de combinatietest alleen vergoed als je 36 jaar bent bij 18 weken zw geloof ik. Dus ik denk dat je het zelf moet bekostigen helaas.

Ben blij te lezen dat die moeheid langzaam wegebt rond 12 weken. Dat wist ik nog wel, maat toch fijn om te lezen. Voel me soms gewoon ziek van de moeheid, zoals nu. Ga maar ff proberen te liggen / slapen. Kon ook niet goed in slaap komen omdat manlief laat thuis kwam, erg he.
we hebben een kinderwagen gekocht!!! Het is een bugaboo cameleon geworden ( dus toch ) . Uiteindelijk gaf het lage gewicht en de betere bestuurbaarheid voor mij de doorslag. Hoewel de quinny stoerder is denk ik dat ik me daar toch aan ga storen.

Ook gelijk een maxic cosi, een namenboekje en een boekje van dick bruna erbij dus helemaal leuk!!! Totaal 300,- euro korting gekregen ivm een actie bij de Prenatal dus ik ben helemaal content!

Vriend is trouwens 1,85 dus het kan nog wel...
ben nu ook kapot hoor Giorra.......lig uitgeteld op de bank...
He Bowie, wat leuk dat jullie ook al een wagen hebben. Er was inderdaad sale bij Prenatal. Wij zijn ook geweest, met name om positiekleding voor mij te kopen en om gewoon even te kijken. Na het passen was ik moe dus zijn we naar huis gegaan. Wel even gekeken voor kamertjes en maxi cosi's, maar dat komt nog wel een keer. Ik had even geen zin meer. Vandaag dus alleen een tuniek en een heel leuk blousje gekocht. Bij Esprit heb ik nog twee broeken, een tuniek en een tshirt gekocht dus als die allemaal passen kan ik voorlopig vooruit Ik merk gewoon dat positiekleding een stuk comfortabeler is dan mijn normale kleding.
Welke kleur hebben jullie trouwens gekozen?
heel erg basic: een grijze onderbak en (nu nog) zwarte bekleding. We wachten de 20 weken echo af en dan kunnen we de kleur nog wijzigen in roze of blauw ofzo. De maxi-cosi is ook zwart.

Als het de quinny was geworden waren we voor de kleur storm gegaan. Welke kleur hebben jullie?

Wel leuk he, dat shoppen nu? Ook apart dat het zo snel kan gaan ineens met de positiekleding. Ik ben benieuwd wanneer ik er aan toe ben. Mijn darmen zijn weer normaal dus ik pas mijn eigen broeken gewoon. Mijn moeder vertelde dat ze pas met 6 1/2 a 7 maanden echt herkenbaar zwanger was.......ik wil al eerder een buik!
He lieve meiden,

Heb al jullie berichtjes gelezen! Het is wel lastig bijbenen hoor, wanneer je hier niet meer dagelijks komt lezen.

Peach & Bowie: Wat leuk dat de eerste aankopen al gedaan zijn voor jullie baby's. Nu wordt het echt "echt", hihihi. Passen jullie goed op jezelf? Dat flauwvallen vind ik wel een griezelig idee hoor!

Skull: Leuk zeg, nagelstyliste. Jammer dat je zover weg woont

Hahaha Liedje, ik moest lachen om je droom! Kun je nagaan hoe je er onbewust mee bezig kan zijn. Laten we hopen dat je over niet al te lange tijd met je echte baby-born over straat kunt!

Paulita: Ik heb net als jij een horror-bevalling gehad van 32 uur en een dochter van 4400 gr. Maar ach, she's worth it... (L'Oreal, hahaha). Ben jij nu al bang voor de volgende bevalling? Ik niet hoor, slechter dan toen kan het m.i. niet meer worden. Hopelijk bij jou ook niet.

Poffer, welkom thuis! Fijn te lezen dat je genoten hebt. En straks aan de slag in je nieuwe job, leuk hoor!

Meis: Geweldig dat het hardlopen je nog zo goed afgaat. Hopelijk kun je het een beetje vasthouden, dat zou fijn zijn. Vind het knap van je hoor!

Giorra: Vind het nog steeds zo gaaf voor je

Korrel: Hoe gaat het met je? Hopelijk heb je veel plezier bij Indian Summer.

Hier is weer een mijlpaal bereikt, heb eerste eisprong na de curretage gehad en ben ook weer ongesteld geworden. Fijn idee dat het weer werkt allemaal.

XT
Stay with me, let\'s just breathe.
@liedje, hihi moest wel lachen om je droom! Maar kan het helemaal begrijpen hoor!! Kan mij ook gebeuren!

@skull, druk baasje ben je dus! Maar ik word geen klant van je vrees ik bij de nagelstudio. Ik geloof dat ik daar niet voor gemaakt ben!

@meis, het is een...hou je vast..... Skoda Fabia Station.... beetje kansloos want hij heeft maar een kleine motor en is dus eigenlijk niet vooruit te branden! Maar ik heb een auto en dat is ook wel prettig!!

@paulita, wat ik van Lisa vind... prima dat als ik het forum open heb dat ik haar niet zie

@bowie, ik ga je datum aanpassen!

@toad, wat een goed bericht zeg dat alles weer goed op gang is gekomen!! Dat is echt mooi nieuws na al die narigheid!!

@allen, prettig dat jullie het niet erg vinden dat ik soms eventjes zeur. Vind het gewoon lastig om soms te reageren en hopelijk kunnen wij (de niet-zwangere) snel met jullie mee kletsen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven