Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Wow, wat zijn jullie vroeg!

Vandaag:

- werken

- boodschappen

- koken

- vaatwasser uitruimen

- brief maken voor NMH zodat de hele handel morgen weg kan
Succes Pip, ik hoop dat ze het goed vinden en dat je er weinig aan hoeft te schaven.

Goldie, nee, deze keer maak ik geen taart voor mijn moeder. Er komen iets van 60 mensen en ik maak wel de kipspiezen en de pastasalade. Veel meer dan dat gaat me niet lukken, dat wordt een beetje veel van het goede. Maar voor haar verjaardag zelf, (het feest is een paar dagen eerder) maak ik wel 48 cupcakes, in 4 verschillende smaken. En dan een week later kan ik gaan beginnen aan de bruidstaart voor mijn zusje!

Vandaag werken, vanmiddag weer een kinderfeestje dus vanavond weer helemaal gaar.

fijne dag allemaal!
goedemorgen

HPL ik denk dat het schaven wel mee valt, maar natuurlijk gaa we erop hopen dat ze het gewoon goed vinden

Zoebie heerlijk zo een broertje. Ik ben tot grote hilariteit ook al eens door een tuinstoel gezakt. De hilariteit kwam vooral van alle andere mensen want hoe kon ik (de lichtste van het stel) er nu doorheen zakken. Ik had alleen maar pijn aan mijn rug

Mijn lijstje voor vandaag is niet zo lang

-werken

-de keuken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
De bank zal inderdaad veel pittiger zijn dan de KvK, Pips.. hopen dat die laatste dan met goede tips komen.

Rainz, een bruidstaart is natuurlijk helemaal super en zeker voor je zusje!

Vandaag:

-ongelukje in de badkamer opruimen (laten ruimen voor zover mogelijk)

-administratie

-konijnenkooi

-op tijd afwassen

Lijkt me zat zo. Gezinsverzorgende komt erbij, helaas psies op een tijd die ik in gedachten had voor het zwembad -dacht dat ze 's ochtends zou komen-
Boro ik heb nog 2 kruidvat treinbonnen liggen. Geldig tot 12 juli op zaterdag en zondag door heel Nederland. Ik ben bang dat ik er niet toe kom voor die tijd met de trein weg te gaan. En ik heb ze al eens laten verlopen. Zo zonde. Kan ik jou er misschien blij mee maken of ga je in het weekend nooit met de trein?

Liefs Zoeb
Halllooow!

Ik ben er wel hoor, maar met met manlief thuis steeds druk met andere dingen.

Het huis was idd goed aan kant en dat was wel weer eens fijn, voor de verandering.

Vandaag heb ik dus:

Gestofzuigd,

Naai-verstelwerk gedaan

Vaatwasser uitgeruimd

Taxateur rondgeleid.

Visite gehad.

Koffie geleut

Tv gekeken.

Foto's van Suisse op Hyves gezet.

Straks nog koken en dan niks meer.

Goed Pips, het ondernemingsplan naar de KvK.

Wanneer verwachten jullie antwoord te hebben?

Ik ben nu al benieuwd naar de foto van de bruidstaart Rainz!

Wat een eer dat jij hem mag maken!

Oh hellup, ik heb een fobie van door stoelen heen zakken.

Toen ik dik was wilde ik nooit op een wankel stoeltje zitten. Ik was altijd, maar dan ook altijd bang dat ik er doorheen zou gaan.

Is eigenlijk nooit over gegaan, die angst. Als ik alleen al aan de grapjes denk krijg ik het al benauwd!

Miss M wat is NMH?

Hebben we al gegrouphugd vandaag?

GROUPHUG!!!!!
Hugt mee

Ik zit zo te balen op het moment! Man is vandaag onverwacht weer laat thuis, het huis is een bende, ik heb net chloor geknoeid op mijn favoriete broek en ik heb weer een afwijzing binnen voor een sollicitatie!

Bah, ik ren even met die stofzuiger door het huis heen en dan ga ik geloof ik maar eens met een wijntje buiten zitten of vroeg naar bed.
Jipppiieeieieieieie! Krijg net een mail dat mijn contract (loopt tot 31 juli) in ieder geval wordt verlengd. Hoe of wat geen idee nog, maar dit is goed nieuws!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dag lieve dames!

Even een snel berichtje om te zeggen dat ik nog steeds aan jullie denk, maar even geen tijd heb om bij te lezen, laat staan om uitgebreid te schrijven.. Het is op het moment zó druk, en ik ben zó moe!! Pff, nog eventjes, dan is het vakantie. Ik kan niet wachten!!

Ik heb niet bijgelezen nu, dus ik kan ook niet persoonlijk reageren, maar ik meld me alvast voor de grouphug van morgenochtend!

(Wat ook niet echt helpt bij het forummen, is die foutmelding de hele tijd.. Ik weet dat ze er druk mee zijn, en ik weet dat ik een andere browser kan installeren, maar dat vind ik eigenlijk te ver gaan. Ik wacht het rustig af (met hier een daar een diepe zucht), en hoop dat het snel weer beter gaat! Maar het zorgt er soms wel voor dat ik niet kan lezen of schrijven hier..)

Bezemze allemaal, tot later!
Proficiat Pips!

*Popt een fles bubbels open*

Ik had net ook al een hele blije vriendin aan de telefoon. Ze zou per 1 aug ontslag krijgen maar heeft per 1 juli een nieuw baan.

Ik ben oprecht blij voor haar.

Rainz, balen van die afwijzing. Wacht maar, jouw baan komt ook nog wel!

Chloor, tja daar kun je niks meer aan doen. Behalve heel de broek een chloorbadje geven....

Hoi Hizzel! Leuk dat je even je hoofd om de deur steekt!

Coebergh druk?

Fuss, hoe is het met jou?

En Allis?

En Tila?

En wie mis ik nog meer?
Mij, ben ziek geweest dus weinig gebezemt, wel braaf meegelezen hoor.

Morgen ben ik weer beter, hoop ik althans en dan ga ik in de ochtend weer flink aan de slag, ik zal echt wel moeten.

Zoons hebben judo examen een gele band gehaald, best knap naa een 1/2 jaar judo.

Oudste mag voor zijn zwemvaardigheid op dus dat is nr.1 binnen.

Pup groeit ook gestaag, gaat goed en is heel leuk.

Oma ligt in het ZH, sneu voor dat mensje, ze was jarig in het ZH.

HPL: Goed nieuws vrouw!! En ik duim voor je voor 1.0

Rainz, hoe was het kinderfeestje?

En troost je we hebben allemaal van dat soort momenten, helaas.

GL: Fijn mannen die ziek thuis zijn

Zoebie: en bedankt he, nu voel ik me helemaal verpliht de tuin te doen , verder alles ok?

Zo en nu even naar een kind toe dus Grouphug
Afgezien van konijnenkooi alles gedaan.

Grouphug
Haa, Zusenzo dus vergeten...sorry

Leuk dat je je even meldt.

Ziek geweest? Griep? Pijntjes?

Goed zo Mamz!

En die konijnekooi, die komt morgen wel weer. (Zei ik gisteren niet zoiets over een afwas?)

Hoe gaat het met zoon?

Wij hebben hier ook big troubles met oudste dochter. Opeens komt er een kind naar boven dat we nog nooit eerder gezien hebben. Niet leuk, op z'n zachtst gezegd...En moeilijk, want hoe gaan we hier nou weer het best mee om...

Morgen meer.
Goed nieuws Pips en een zorg minder.

Rainz vervelend al die afwijzingen. Om moedeloos van te worden.

Mamzz konijn kan best nog wel een dagje extra in zijn hok. 't Zal wel meevallen. Toch?

Hizzel, die rotmeldingen wordt je gek van. Ik gebruik nu de MF. Zo gedonwload hoor. Gaat best snel en het spaart een hoop ergernis.

Weinig gebezemd vandaag. Wel de tuin afgemaakt. Kantjes bijgewerkt. De pottenhoek opgeruimd, veel weggegooid, aantal dingen op een hoopje achter het tuinhuis gezet voor oud ijzerboer. Een hoop plastick in de plastickcontainer. En verder het oude hout aan zoon meegegeven voor zijn tuinkachel. Mooie opruiming. 't Werd tijd. Zat er al te lang tegenaan te hikken.

Zus sorry. Hoe is het nu met Oma. Niet leuk een verjaardag in het ZH.

'k Heb weinig tijd gehad om te reageren. morgen meer.

Hoest verder met iedereen? Allis en Boro?

Groups

Nu ga ik nog even de foto's van Suisse bekijken

Liefs Zoeb.
:hug:t mee. te druk om mee te schrijven, maar denkt wel mee! En nog maar een hughughug enzo!
Goldie: NMH is Nederlandsch Munten Huis.

Knoop allemaal in je oren dat je daar nooit iets besteld, want het gaat je een hoop moeite kosten om weer van ze af te komen.

Pips, gefeliciteerd met je contractverlenging! En succes met versie 1.0.

Rainz, wat jammer dat het voor jou nog niet gelukt is

Maar het komt goed, let op!

Zusenzo, beterschap! Ook voor omatje.

Ik slaap tegenwoordig 10 uur per nacht en het is gewoon niet genoeg. Ben ook al twee keer vergeten de wekker te zetten, maar gelukkig maakt mijn biologische klok dat ik een paar minuten voordat de wekker af had moeten lopen wakker wordt.

(En anders maakt Poes P. me wel wakker, want die moet eten hebben )

Nog een nachtje, en dan komt James weer terug. Tis wel weer genoeg geweest.

Vandaag:

- naar postkantoor

- werken

- boodschappen

- oud papier buiten

- vaatwasser uitruimen

- wassen en drogen

- nu eerst snel die broek strijken die ik vandaag aan wil
Morguh!!

Ja heb het idd druk....toen ik gisterochtend beneden kwam was mijn muur zeiknat,blijkt dat buren een lek(leiding)hebben in de keuken,omdat onze huisjes al oud zijn zit er maar een enkele muur tussen en die blijkt zeiknat...dus moest er iemand komen kijken en nu word waarschijnlijk vandaag mijn muur open gebroken omdat dat makkelijker is dan de keuken bij de buren eruit....pfff en dat met tuinfeest voor de deur zaterdag...ben dus gister druk geweest met bellen,nog maar eens bellen,en een boze brief schrijven.In oktober vorig jaar zat muur namelijk onder de schimmel,volgens man van woningbouw was er niks aan de hand en moest ik maar opnieuw behangen.Heb ik dus gedaan en nu is dit behang weer naar de mallemoer...Aannnemer zei dat muur zo nat is dat dit al veel langer lek is,dus man van wb heeft waarschijnlijk niet goed gekeken...ach we hebben er wat mee te doen...

gister nog achtertuin onkruid vrij gemaakt,ramen gezeemd en bagage van klas dochter naar kamp gebracht.

Vandaag:

Bijlezen en reageren...sorry dames...

boodschappen

hopen dat het meevalt met muur...

Later meer!!

Veel knuffels voor jullie!!En een hele fijne dag!
*zitten jullie allemaal in de zon?*

Nou ze zijn hier klaar met hakken en frezen,maar nu moet er bouwkundig aannemer komen want de hele muur is zo nat dat ze denken dat het niet meer veilig is voor ons om hier te blijven wonen.We kunnen gelukkig bij mijn ouders terecht mocht het nodig zijn,maar ik hoop nog steeds dat het meevalt...

Aangezien het toch niet helpt om nu alles schoon te maken ga ik vanmiddag lekker mijn nagels laten doen,vriend is thuis en dan zie ik bij thuiskomst wel hoe en wat...

Ben er beetje van ondersteboven....
Jeetje Coubergh dat is ook wat. Het zal je maar gebeuren. Je blijft er nog behoorlijk nuchter onder.

Ik denk dat de meesten helemaal in de stress zouden zitten.

Een beetje ondersteboven schrijft ze dan. En ik ga mijn nagels laten doen.

En je buren? Dan moeten die er toch ook uit? 't Zou niet eerlijk zijn dat door een lekkage bij hen jullie moeten verkassen.

Sterkte meid.

Liefs Zoeb
Lieve Zoeb...vind het veel te warm om me druk te maken,haha!en het helpt toch niet!Lek zit er al vanaf oktober,dan was muur toch allang ingestort??Laminaat komt ook al omhoog en ik kan alleen maar lachen(lijk wel stoned )

Bouwkundige aannemer heeft me net gebeld,komt over een uurtje kijken maar dan ben ik bij nagelvriendinnetje..

We wonen in een rijtje van 3 en als het tegenzit moeten we er alle 3 uit.Heel de straat staat op zn kop hier..hahahaha!
Tjonge Coebergh, wat een toestand!

Je blijft er idd lachwekkend kalm onder...Maar zoals je al zegt: wat helpt het om je druk te maken?

MissM, ik knoop het in mijn oren : Geen NMH hier!!!

Kleintje brengt zometeen drie vriendinnetjes mee om te zwemmen. Dus dat wordt een gezellig drukte, nu geniet ik dus nog even van de rust.

Vanavond lekker bbq-en.

T is te warm om te bezemen en tenslotte heeft het huis pas een goede ronde gehad.

Fijne dag allemaal!
Ik heb de hele tuin opgeruimd, gebezemd en schoongespoten, voor en achter en nu ben ik aan de beurt.

Pff wel warm hoor, maar ik klaag niet, mag van mij zo de hele zomer blijven.

Coeberg, wat een ellende zeg..... ik hoop dat alles goed gaat komen.
Hallo !!

Lieve Zoebie, bedankt voor het recept ( beter laat dan nooit ) Het was goddelijk. En wbt de trein, lief van je, maar ik reis idd niet met de trein in het weekend. Je bent een schat dat je aan me dacht

Ik heb een beetje een internet stop aan mezelf gegeven. Omdat ik merk dat ik, als ik niet zo lekker in mijn vel zit, ik steeds langer blijf hangen, en me dan eigenlijk alleen maar rotter voel.

Overigens slaan de AD erg goed aan.

Geen paniek meer, meer rust, meer vrijheid ( in mijn hoofd ) en... ik val af !!! het afgelopen jaar ging mijn garderobe snel richting maat 48 , en op dit moment heb ik een xl rokje aan en een hempje in maat 42\44 !! Das dan wel een voordeel. toen ik niet lekker in mijn vel zat at ik alles wat los en vast zat, en die behoefte heb ik niet meer. Ik heb besloten dat dit een fijn steuntje is om wat afvallen door te zetten, dus ik eet gezonder ( vis ) en snack veel minder.

Ook bijt ik geen nagels meer, na 30 jaar , zo goed zelfs dat ik binnenkort voor het eerst van mijn leven nagels moet gaan knippen ( van mijn vingers, van mijn tenene knipte ik ze wel gewoon )

Al met al voel ik me ( buiten de troubles om A om ) best goed eigenlijk.

A is een ander verhaal, ik zal er eerdaags weer eens voor gaan zitten en mijn eigen topic uit de krochten van het forum opdiepen :-)

Voor nu een hele dikke voor iedereen, en voor zoebie in het bijzonder (f)

x

Boro.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hallo dames!

Al even geleden weer dat ik meeschreef, de dagen waren heftig hier. Nu lijkt het weer wat rustiger dus kan ik weer bezemen. Jippie 8-)

Coebergh, jeetje, wat een gedoe zeg. Weet je al meer intussen? Je zegt wel dat je bij familie kan, maar kun je niet verzekeringstechnisch in een hotel? Al hoop ik voor je dat het niet nodig zal zijn.

Zoeb, had het nog niet gezegd, maar wat gaaf die motor!

HPL, succes met het plan!

Boro, schrijf wanneer het uitkomt hoor. Wat je zegt over het forum herken ik wel. Is af en toe echt verslavend en zuigend he?

Goldie, heb je foto's bekeken van Suisse. Leuk dat dat zo blijft! Wat is R al groot!

Hizzel, succes nog e ven met e drukte!

Its, hoe is het met de auto?

Zus&zo, wat is het heerlijk zo he, met dit temperatuurtje!

MissM, fijn, je James weer thuis. Wanneer is de echo?

Mamz, wat fijn dat je nog steeds hulp hebt. Blijft dat nog even zo?

Zo, heerlijke rijtjespost, en ik vergeet vast mensen

Vandaag hier wat mounteverwash weggewerkt en even naar hte ziekenhuis geweest voor een kleine ingreep. Niets ernstigs en ik kon op de fiets weer naar huis. Nu is Lief aan het koken

Verder zit mijn hoofd vol van mijn werk (op hyves staat de reden, die van vorige week ) en verhuizing. En wat zal ik dit huisje missen, stiekem. Maar ja, hier samenwonen is gewoon geen optie, en Zoon verdient ook wel een eigen kamer. Alhoewel hij als eerste zei: maar dan kom ik wel op jullie kamer slapen
dan toch maar een kleine update, ik ben eigenlijk vertel-moe maar dat is niet eerlijk tegenover jullie. Het gedonder is nog neit afgelopen helaas. Ik heb vrijdag twee weken terug meduzijn gehad (toch, hpl?) maar maandag op de echo bleek dat dit neit afdoende heeft geholpen. Dit had ik neit verwacht, ik baal er dan ook behoorlijk van. Morgen moet ik dus alsnog voor curettage. Om 1 uur...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven