Bleekvlekken ondergoed?
zaterdag 21 januari 2023 om 09:51
Goedemorgen. Enige discussies verder, ik draag meestal zwarte slipjes of strings. Na verloop van enige tijd ontstaat er een soort bleekvlek in de stof. Mijn gevoel zegt dat dit komt door vaginale afscheiding die ik heb of als ik sexueel actief ben geweest.
Nu heb ik er zelf geen last van, is het niet overmatig maar wel frustrerend dat iemand elke keer vraagt veeg je je billen wel af? Gebruik je inlegkruisjes? Mijn antwoorden zijn ja en nee. Het word als vies ervaren terwijl het schoon uit de was komt.
Wat kan ik eraan doen. Zonder elke dag meerdere inlegkruisjes te gebruiken, deze irriteren altijd bij mij.
Nu heb ik er zelf geen last van, is het niet overmatig maar wel frustrerend dat iemand elke keer vraagt veeg je je billen wel af? Gebruik je inlegkruisjes? Mijn antwoorden zijn ja en nee. Het word als vies ervaren terwijl het schoon uit de was komt.
Wat kan ik eraan doen. Zonder elke dag meerdere inlegkruisjes te gebruiken, deze irriteren altijd bij mij.
zaterdag 21 januari 2023 om 09:55
Zeggen dat die persoon niet moet zeiken.
https://www.npo3.nl/spuiten-en-slikken/ ... e-dat-komt
https://www.hln.be/fit-en-gezond/ja-hoo ... ~a3a6e801/
https://www.npo3.nl/spuiten-en-slikken/ ... e-dat-komt
https://www.hln.be/fit-en-gezond/ja-hoo ... ~a3a6e801/
zaterdag 21 januari 2023 om 09:55
Elke dag inlegkruisjes gebruiken moet je ook niet doen, dat is niet zo gezond voor je vagina.
Die bleekvlekken zijn echt normaal en niet te vermijden.
Het betekent juist dat je vagina zichzelf goed schoonhoudt.
Iets met de PH waarde.
Overigens heb ik het idee dat het bij bepaalde soort stofjes erger is. Sommige broekjes die ik heb lijken wel mooi te blijven.
Maare, wie stelt jouw die indringende vragen over jouw ondergoed dan?
Die bleekvlekken zijn echt normaal en niet te vermijden.
Het betekent juist dat je vagina zichzelf goed schoonhoudt.
Iets met de PH waarde.
Overigens heb ik het idee dat het bij bepaalde soort stofjes erger is. Sommige broekjes die ik heb lijken wel mooi te blijven.
Maare, wie stelt jouw die indringende vragen over jouw ondergoed dan?
zaterdag 21 januari 2023 om 10:04
Dit lijkt mij eerder.
To, laat jouw moeder die artikelen lezen.
En geef als optie:
- als ze nog steeds klaagt, koopt zij maar nieuwe onderbroeken voor je.
- maar ze moet sowieso stoppen met zeuren over iets waar jij niets aan kunt doen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:12
Genetischepech11 schreef: ↑21-01-2023 09:51wel frustrerend dat iemand elke keer vraagt veeg je je billen wel af? Gebruik je inlegkruisjes? Mijn antwoorden zijn ja en nee. Het word als vies ervaren terwijl het schoon uit de was komt.
Wat kan ik eraan doen?
Laat je een ander jouw was doen? Oplossing lijkt me om dat gewoon zelf te doen.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:13
Je woont nog bij je moeder?Genetischepech11 schreef: ↑21-01-2023 10:00M’n moeder. En dat is eigenlijk elke avond ondanks dat ik m’n eigen was wegwerk. Relaties hebben het nooit gezien of afgevraagd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik citeer even Women's Health:
Kortom: het is volkomen normaal. Wat je moeder precies in je ondergoed te zoeken heeft, snap ik niet. Net zoals Zonnebloem heeft mijn partner ook nooit in mijn onderbroeken gekeken, gewoon wassen die hap.Gynaecoloog Zahra Ameen vertelt dat vaginale afscheiding van nature zuur is, om infecties te voorkomen. ‘Gezonde afscheiding heeft een PH-waarde van 3,8 tot 4,5.’ Gebleekte plekken in je ondergoed is dus heel normaal, het is een teken dat je vagina gezond is, yay! ‘De samenstelling van je afscheiding kan fluctueren, afhankelijk van leeftijd, menstruatie, hormoonveranderingen, seksueel gedrag en ook het gebruik van medicijnen die onbalans veroorzaken.’
https://www.shinncare.com/blogs/news/di ... organismen.
Vaginale afscheiding bevat bij de meeste vrouwen van nature een beetje waterstofperoxide, wat ook in oplichtende producten voor haar gebruikt wordt. Je slipje, zeker bij zwart, wordt dus na verloop van tijd een beetje gebleekt en dat was je er niet uit. Het kan een beetje roodachtig/oranje eruit zien.
Heel normaal dus. Niet vies. Heeft niets met wassen of afvegen te maken. En eenmaal gebleekt blijf je het zien, ook als je slip brandschoon uit de was komt.
Vaginale afscheiding bevat bij de meeste vrouwen van nature een beetje waterstofperoxide, wat ook in oplichtende producten voor haar gebruikt wordt. Je slipje, zeker bij zwart, wordt dus na verloop van tijd een beetje gebleekt en dat was je er niet uit. Het kan een beetje roodachtig/oranje eruit zien.
Heel normaal dus. Niet vies. Heeft niets met wassen of afvegen te maken. En eenmaal gebleekt blijf je het zien, ook als je slip brandschoon uit de was komt.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:16
Ze zegt toch dat ze de was bijna altijd zelf doet?
Blijkbaar is moeder gewoon een raar mens, ik zou 1x aan haar uitleggen waardoor het komt, eventueel met de linkjes hierboven. En dan aangeven dat ze, nu ze het weet kan stoppen met deze rare praatjes, dat je er wel klaar mee bent.
En hopelijk kan je snel naar een eigen plekje. Maar ja, zo makkelijk gaat dat niet nu.
Blijkbaar is moeder gewoon een raar mens, ik zou 1x aan haar uitleggen waardoor het komt, eventueel met de linkjes hierboven. En dan aangeven dat ze, nu ze het weet kan stoppen met deze rare praatjes, dat je er wel klaar mee bent.
En hopelijk kan je snel naar een eigen plekje. Maar ja, zo makkelijk gaat dat niet nu.
Jaja.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:18
Dat het een normaal fenomeen is, betekent niet dat iemand die het niet heeft, abnormaal is. Dat zul je vast wel begrijpen.
Het hangt ook van de stof van het ondergoed af hoe het bestand is tegen de afscheiding.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:21
Joh ga er even serieus op in ja.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:21
Wat een rare moeder, wat doet ze dan met jouw ondergoed als je het zelf wast?Genetischepech11 schreef: ↑21-01-2023 10:00M’n moeder. En dat is eigenlijk elke avond ondanks dat ik m’n eigen was wegwerk. Relaties hebben het nooit gezien of afgevraagd.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:23
Klopt, abnormaal furry en fluffy met laarsjes.
Jaja.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:25
Vandaar mijn vraag idd.PoesmetLaarzen schreef: ↑21-01-2023 10:23In andere topics is ze getrouwd en woont ze niet bij ouders. Ik geloof het allemaal wel
Of heeft je man commentaar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 21 januari 2023 om 10:25
Ik heb er dus al twee keer ruzie in een week over gehad. En dan word mij verweten dat ik er niks tegen doe.
Misschien heb ik altijd net de verkeerde merk onderbroeken ofzo. Het ondergoed van m’n moeder ziet er ook niet uit, uitgelubberd, verkleurd en uit het jaar 0.
Heb nooit bedacht dat het raar zou zijn. Zo nu en dan koop ik weer een setje nieuwe slips maar ik gooi niks weg met 1 vlek erin. Maar toch raak ik door haar bemoeien onzeker. En dan zegt ze ja als je naar een jongen gaat kan je dat echt niet laten zien
Misschien heb ik altijd net de verkeerde merk onderbroeken ofzo. Het ondergoed van m’n moeder ziet er ook niet uit, uitgelubberd, verkleurd en uit het jaar 0.
Heb nooit bedacht dat het raar zou zijn. Zo nu en dan koop ik weer een setje nieuwe slips maar ik gooi niks weg met 1 vlek erin. Maar toch raak ik door haar bemoeien onzeker. En dan zegt ze ja als je naar een jongen gaat kan je dat echt niet laten zien
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in