Bleekvlekken ondergoed?
zaterdag 21 januari 2023 om 09:51
Goedemorgen. Enige discussies verder, ik draag meestal zwarte slipjes of strings. Na verloop van enige tijd ontstaat er een soort bleekvlek in de stof. Mijn gevoel zegt dat dit komt door vaginale afscheiding die ik heb of als ik sexueel actief ben geweest.
Nu heb ik er zelf geen last van, is het niet overmatig maar wel frustrerend dat iemand elke keer vraagt veeg je je billen wel af? Gebruik je inlegkruisjes? Mijn antwoorden zijn ja en nee. Het word als vies ervaren terwijl het schoon uit de was komt.
Wat kan ik eraan doen. Zonder elke dag meerdere inlegkruisjes te gebruiken, deze irriteren altijd bij mij.
Nu heb ik er zelf geen last van, is het niet overmatig maar wel frustrerend dat iemand elke keer vraagt veeg je je billen wel af? Gebruik je inlegkruisjes? Mijn antwoorden zijn ja en nee. Het word als vies ervaren terwijl het schoon uit de was komt.
Wat kan ik eraan doen. Zonder elke dag meerdere inlegkruisjes te gebruiken, deze irriteren altijd bij mij.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:26
Genetischepech11 schreef: ↑21-01-2023 10:25Ik heb er dus al twee keer ruzie in een week over gehad. En dan word mij verweten dat ik er niks tegen doe.
Misschien heb ik altijd net de verkeerde merk onderbroeken ofzo. Het ondergoed van m’n moeder ziet er ook niet uit, uitgelubberd, verkleurd en uit het jaar 0.
Heb nooit bedacht dat het raar zou zijn. Zo nu en dan koop ik weer een setje nieuwe slips maar ik gooi niks weg met 1 vlek erin. Maar toch raak ik door haar bemoeien onzeker. En dan zegt ze ja als je naar een jongen gaat kan je dat echt niet laten zien
En je man vindt ook goed dat je naar jongens gaat om je onderbroeken aan de binnenkant te laten bekijken?
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:27
Je hebt regelmatig ruzie met je moeder over je ondergoed?! Dát is pas abnormaal!Genetischepech11 schreef: ↑21-01-2023 10:25Ik heb er dus al twee keer ruzie in een week over gehad. En dan word mij verweten dat ik er niks tegen doe.
Misschien heb ik altijd net de verkeerde merk onderbroeken ofzo. Het ondergoed van m’n moeder ziet er ook niet uit, uitgelubberd, verkleurd en uit het jaar 0.
Heb nooit bedacht dat het raar zou zijn. Zo nu en dan koop ik weer een setje nieuwe slips maar ik gooi niks weg met 1 vlek erin. Maar toch raak ik door haar bemoeien onzeker. En dan zegt ze ja als je naar een jongen gaat kan je dat echt niet laten zien
zaterdag 21 januari 2023 om 10:29
Zeg dat ze naar haar eigen ondergoed kijkt en zich geen zorgen moet maken om het jouwe.Genetischepech11 schreef: ↑21-01-2023 10:25
zaterdag 21 januari 2023 om 10:29
Wonen tijdelijk niet samen. Relatie gaat niet soepel wegens mijn gezondheidsproblemen. Afgelopen december een flinke operatie gehad en daardoor terug naar het ouderlijk nest gegaan. Heb een aantal weken geen was kunnen doen en pak het nu zelf weer op.PoesmetLaarzen schreef: ↑21-01-2023 10:23In andere topics is ze getrouwd en woont ze niet bij ouders. Ik geloof het allemaal wel
Of heeft je man commentaar?
zaterdag 21 januari 2023 om 10:31
Genetischepech11 schreef: ↑21-01-2023 10:29Wonen tijdelijk niet samen. Relatie gaat niet soepel wegens mijn gezondheidsproblemen. Afgelopen december een flinke operatie gehad en daardoor terug naar het ouderlijk nest gegaan. Heb een aantal weken geen was kunnen doen en pak het nu zelf weer op.
Dat is rot. Maar je gaat wel daten met andere jongens?
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:33
Sorry, moest hier zo om lachenPoesmetLaarzen schreef: ↑21-01-2023 10:26En je man vindt ook goed dat je naar jongens gaat om je onderbroeken aan de binnenkant te laten bekijken?
Beelddenker...
72jelle wijzigde dit bericht op 21-01-2023 10:39
3.23% gewijzigd
zaterdag 21 januari 2023 om 10:34
Nee. Heb wat mannelijke vrienden. Eentje logeer ik wel eens als de spanning thuis oploopt. En naar m’n man ben ik ook eerlijk, hij is eerlijk naar mij. En of we bij elkaar blijven of een gescheiden toekomst hebben moet met de tijd blijken.
Voor hem is het heel pijnlijk dat het medisch niet verantwoordelijk is dat ik zwanger word en samen een kindje krijgen.
zaterdag 21 januari 2023 om 10:40
Genetischepech11 schreef: ↑21-01-2023 10:34Voor hem is het heel pijnlijk dat het medisch niet verantwoordelijk is dat ik zwanger word en samen een kindje krijgen.
Weet je moeder dit ook?
zaterdag 21 januari 2023 om 10:46
Nee, maar heel veel dingen vind zij ook meevallen. De arts geeft wel meerdere complicaties aan wat voor kan komen. Dat ik met de laatste operatie geluk heb gehad wil niet zeggen dat dat voor iedereen hetzelfde is.
Zij vind alles heel erg meevallen. Ben dankbaar voor de dingen die ik kan doen, dat ik soepel door het herstel proces ga. Maar ga geen risico’s nemen wanneer iets afgeraden word.
zaterdag 21 januari 2023 om 11:16
Balen. Gewoon de links laten zien. Ik had ook zo'n moeder en het is gewoon niet fijn en gênant. Tot op de dag van vandaag mag niemand meer aan mijn ondergoed komen in de was, ik vond het echt heel naar dat gevoel dat je 'vies' bent.Genetischepech11 schreef: ↑21-01-2023 10:00M’n moeder. En dat is eigenlijk elke avond ondanks dat ik m’n eigen was wegwerk. Relaties hebben het nooit gezien of afgevraagd.
zaterdag 21 januari 2023 om 13:30
https://www.the-sun.com/health/2358432/ ... -to-blame/
Misschien heeft je moeder er geen last van omdat ze wit draagt?
Misschien heeft je moeder er geen last van omdat ze wit draagt?
zaterdag 21 januari 2023 om 13:35
Je moeder moet niet zo aan je kop zeuren, met alles dat je al aan je hoofd hebt.Genetischepech11 schreef: ↑21-01-2023 10:34Nee. Heb wat mannelijke vrienden. Eentje logeer ik wel eens als de spanning thuis oploopt. En naar m’n man ben ik ook eerlijk, hij is eerlijk naar mij. En of we bij elkaar blijven of een gescheiden toekomst hebben moet met de tijd blijken.
Voor hem is het heel pijnlijk dat het medisch niet verantwoordelijk is dat ik zwanger word en samen een kindje krijgen.
zaterdag 21 januari 2023 om 16:55
Dit. Mijn kinderen zijn wat jonger dus ik gooi soms stilzwijgend wat weg en indien nodig vervang ik dat dan met hetzelfde model.
Jonger kun je nog wel wat vaker navegen enzo maar nu mijn oudste begint te puberen, no way dat ik voor mezelf, laat staan voor haar, daar meer bij wil denken dan eventueel zorgelijk/medisch, als dat zou spelen.
Die moeder van to klinkt echt niet helemaal lekker.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in