Mode & Beauty alle pijlers

Hulp parfum nodig

27-01-2023 20:22 21 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat ik niet zo heel veel te besteden heb kom ik weinig bij Douglas. Ik koop wel eens online maar steeds valt het tegen of niet mijn geur. Il ben gek op volgende soort geuren:
-Armani sensi (niet meer te koop)
-Eerste versie hugo woman (niet meer te koop)
-Joop all about eve maar ruikt bijna niet
-Laura biagiotti de blauw verpakking die al lang bestaat de hele bekende

Helaas blijven deze niet lang ruiken bij mij.
Weten jullie ieys wat in de buurt komt maar wel lang ruikt?

Ik hou van geuren die dus zeker niet scherp zijn.
Grote kans dat je zelf je parfum niet meer ruikt maar een ander nog wel. Een ander al eens gevraagd of ze de parfum nog ruiken?
Heb je verder een droge huid? Hoe beter die gehydrateerd is, hoe langer de parfum blijft zitten.
Mijn huid is erg droog en ook volgens mij wel hoge zuurgraad. Zeker geen goede parfum huid helaas
Ik vraag het wel eens aan mijn dochter en die ruikt mij niet als ze achter mij loopt of fietst helaas
Ik spuit het op mijn kleding/haar/huid en ik 'stink' een uur in de wind :rofl:

Wel ook een hoge zuurgraad, dus veel parfums stinken echt op mij, dan moet het op mijn kleding alleen.
Bij mij blijft de geur ook niet hangen dus ik spray het op mijn kleding. Blijft dan heel lang zitten bij de goede merken. Bij goedkopere merken minder, maar dan spuit je tussen de middag ff wat bij.
Misschien moet je eens wat dupes proberen te googlen van die geuren die je lekker vindt.
Lorem Ipsum
Gewoon wat proberen in de winkel en wat proefjes vragen.

Dit is zo persoonlijk
Eau de parfum in plaats van eau de toilette halen van een geurtje. Kost meer, maar blijft veel langer ruiken.
De specifieke geuren die je noemt, ken ik niet. Zou gewoon Douglas binnen lopen en veel testen.
TinyTiny schreef:
27-01-2023 20:48
Eau de parfum in plaats van eau de toilette halen van een geurtje. Kost meer, maar blijft veel langer ruiken.
De specifieke geuren die je noemt, ken ik niet. Zou gewoon Douglas binnen lopen en veel testen.
Wilde ik net gaan plaatsen ,dit dus.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Als je een droge huid met hoge zuurgraad hebt dan zou ik inderdaad ook op kleding en of haar gaan sprayen.
Ik zweer zelf bij molecule 01. Die kun je ook over een andere parfum heen ‘layeren’ en komt weer helemaal opnieuw ‘op’ als hij in contact komt met vocht (bij zweten, regen etc). De parfum bestaat uit slechts 1 molecuul en ruikt bij iedereen anders. Krijg altijd alleen maar complimenten als ik deze draag.

En verder testen en proberen wat je lekker vindt. Vraag testers en probeer ze een paar dagen
Vroeger had ik Angel van Thierry Mugler. Smaken verschillen, dus misschien vind je het vreselijk (het is vrij zoet en zwaar, ik vind het nog steeds lekker omdat het me aan vroeger doet denken), maar het blijft absoluut lang ruiken. Ik gebruikte het als tiener op zaterdag als ik ging stappen en op donderdag rook ik het nog steeds een beetje. En ik douchte elke dag, vaak twee keer.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Neem een poosje parfumado. Kun je iedere maand een geur proberen.
Flesjes zijn goed voor 30 dagen 4x sprayen.

€15 per maand. En maandelijks opzegbaar.

(En op FB Parfumado vind je in de comments genoeg kortingscodes. Eerste keer 50% korting.

www.parfumado.nl
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Zara heeft hele goede parfums. Maken dupes van bekende merken. Ik vind bijvoorbeeld red temptation heerlijk, van de Zara dus. Dupe voor baccarat rouge
Ga eens bij de zara kijken die hebben best lekkere parfums voor weinig geld zitten ook zeker dupes tussen.
Ik gebruik al jaren haarparfum. Dat blijf je beter ruiken dan gewone parfum bij mij en ik vind het zo lekker dat ik het gedurende de dag zelf ook kan ruiken af en toe.

Ik gebruik de Miss Dior hair mist.
Een keer een parfumbar binnenlopen? Daar maken ze dupes.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Susan schreef:
27-01-2023 21:14
Vroeger had ik Angel van Thierry Mugler. Smaken verschillen, dus misschien vind je het vreselijk (het is vrij zoet en zwaar, ik vind het nog steeds lekker omdat het me aan vroeger doet denken), maar het blijft absoluut lang ruiken. Ik gebruikte het als tiener op zaterdag als ik ging stappen en op donderdag rook ik het nog steeds een beetje. En ik douchte elke dag, vaak twee keer.
Dat vind ik dus echt 1 van de smerigste geuren. Sorry.
Pelle schreef:
28-01-2023 09:52
Dat vind ik dus echt 1 van de smerigste geuren. Sorry.
O, dat boeit mij echt niet hoor. Ik draag het sowieso allang niet meer (en anders zou het ook niet echt van doorslaggevend belang zijn).
Lavendel22 schreef:
28-01-2023 06:30
Ga eens bij de zara kijken die hebben best lekkere parfums voor weinig geld zitten ook zeker dupes tussen.
Eens, ik heb ook een geurtje van Zara gehad, ik weet niet meer welke dat was, maar die was zeker lekker. Ik geloof 19,99 of zo.
Susan schreef:
28-01-2023 10:06
Eens, ik heb ook een geurtje van Zara gehad, ik weet niet meer welke dat was, maar die was zeker lekker. Ik geloof 19,99 of zo.
Ja 17.99 volgens mij zelfs heb er een aantal nog van de oud collectie en smooth cherry en sweet fabulous ruikt ook erg lekker red temptation lijkt op baccarat 540!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven