Hulp parfum nodig
vrijdag 27 januari 2023 om 20:22
Omdat ik niet zo heel veel te besteden heb kom ik weinig bij Douglas. Ik koop wel eens online maar steeds valt het tegen of niet mijn geur. Il ben gek op volgende soort geuren:
-Armani sensi (niet meer te koop)
-Eerste versie hugo woman (niet meer te koop)
-Joop all about eve maar ruikt bijna niet
-Laura biagiotti de blauw verpakking die al lang bestaat de hele bekende
Helaas blijven deze niet lang ruiken bij mij.
Weten jullie ieys wat in de buurt komt maar wel lang ruikt?
Ik hou van geuren die dus zeker niet scherp zijn.
-Armani sensi (niet meer te koop)
-Eerste versie hugo woman (niet meer te koop)
-Joop all about eve maar ruikt bijna niet
-Laura biagiotti de blauw verpakking die al lang bestaat de hele bekende
Helaas blijven deze niet lang ruiken bij mij.
Weten jullie ieys wat in de buurt komt maar wel lang ruikt?
Ik hou van geuren die dus zeker niet scherp zijn.
vrijdag 27 januari 2023 om 20:54
Wilde ik net gaan plaatsen ,dit dus.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 27 januari 2023 om 21:13
Als je een droge huid met hoge zuurgraad hebt dan zou ik inderdaad ook op kleding en of haar gaan sprayen.
Ik zweer zelf bij molecule 01. Die kun je ook over een andere parfum heen ‘layeren’ en komt weer helemaal opnieuw ‘op’ als hij in contact komt met vocht (bij zweten, regen etc). De parfum bestaat uit slechts 1 molecuul en ruikt bij iedereen anders. Krijg altijd alleen maar complimenten als ik deze draag.
En verder testen en proberen wat je lekker vindt. Vraag testers en probeer ze een paar dagen
Ik zweer zelf bij molecule 01. Die kun je ook over een andere parfum heen ‘layeren’ en komt weer helemaal opnieuw ‘op’ als hij in contact komt met vocht (bij zweten, regen etc). De parfum bestaat uit slechts 1 molecuul en ruikt bij iedereen anders. Krijg altijd alleen maar complimenten als ik deze draag.
En verder testen en proberen wat je lekker vindt. Vraag testers en probeer ze een paar dagen
vrijdag 27 januari 2023 om 21:14
Vroeger had ik Angel van Thierry Mugler. Smaken verschillen, dus misschien vind je het vreselijk (het is vrij zoet en zwaar, ik vind het nog steeds lekker omdat het me aan vroeger doet denken), maar het blijft absoluut lang ruiken. Ik gebruikte het als tiener op zaterdag als ik ging stappen en op donderdag rook ik het nog steeds een beetje. En ik douchte elke dag, vaak twee keer.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 27 januari 2023 om 22:26
Neem een poosje parfumado. Kun je iedere maand een geur proberen.
Flesjes zijn goed voor 30 dagen 4x sprayen.
€15 per maand. En maandelijks opzegbaar.
(En op FB Parfumado vind je in de comments genoeg kortingscodes. Eerste keer 50% korting.
www.parfumado.nl
Flesjes zijn goed voor 30 dagen 4x sprayen.
€15 per maand. En maandelijks opzegbaar.
(En op FB Parfumado vind je in de comments genoeg kortingscodes. Eerste keer 50% korting.
www.parfumado.nl
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
zaterdag 28 januari 2023 om 09:52
Dat vind ik dus echt 1 van de smerigste geuren. Sorry.Susan schreef: ↑27-01-2023 21:14Vroeger had ik Angel van Thierry Mugler. Smaken verschillen, dus misschien vind je het vreselijk (het is vrij zoet en zwaar, ik vind het nog steeds lekker omdat het me aan vroeger doet denken), maar het blijft absoluut lang ruiken. Ik gebruikte het als tiener op zaterdag als ik ging stappen en op donderdag rook ik het nog steeds een beetje. En ik douchte elke dag, vaak twee keer.
zaterdag 28 januari 2023 om 10:05
O, dat boeit mij echt niet hoor. Ik draag het sowieso allang niet meer (en anders zou het ook niet echt van doorslaggevend belang zijn).
zaterdag 28 januari 2023 om 10:06
Eens, ik heb ook een geurtje van Zara gehad, ik weet niet meer welke dat was, maar die was zeker lekker. Ik geloof 19,99 of zo.Lavendel22 schreef: ↑28-01-2023 06:30Ga eens bij de zara kijken die hebben best lekkere parfums voor weinig geld zitten ook zeker dupes tussen.
zaterdag 28 januari 2023 om 21:30
Ja 17.99 volgens mij zelfs heb er een aantal nog van de oud collectie en smooth cherry en sweet fabulous ruikt ook erg lekker red temptation lijkt op baccarat 540!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in