Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 19 (ZONDER SPOILERS)

07-01-2023 18:44 3005 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
Alle reacties Link kopieren
Misschien krijgen de Jellies wel prof. begeleiding hierin?
De kinderen hebben allemaal hun contacten/leven/hobby's hier en ik hoop dat ze deze stap goed zullen verwerken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
02-03-2023 17:23
Ik kreeg echt de neiging om te reageren; menskes, blief toch op ut tuushonk, doe dit toch non nie heeremetiet!
Och herik!
:rofl:
Vanzelf!
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
02-03-2023 15:30
Ik vind het ook raar en nog idioter om een foto te maken vanuit de auto van een stukje gebouw 🙈

Janneke wordt overspoeld en krijgt nu hulp bij haar verhaaltjes op social media. Echt, wat doen die mensen zichzelf allemaal aan.

Jennie druk in de vis, Aida naar de bios met vriendinnen, een paar kleintjes naar majorette en een bijbelclub.
Mensen, asjeblieft, blijf In Tollebeek!

Helemaal eens. Fam Jelies. Aub blijf thuis.
Alle reacties Link kopieren
Als je een karikatuur van jezelf bent geworden.
Echt zo'n merk hondenriem hebben aangeschaft.

En de beelden gewist van het park waar je voor uitgenodigd was.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
02-03-2023 21:35
Als je een karikatuur van jezelf bent geworden.
Echt zo'n merk hondenriem hebben aangeschaft.

En de beelden gewist van het park waar je voor uitgenodigd was.
Het hondenriempje is een neppertje.

Ik geloof er geen reet van dat ze de beelden kwijt zijn geraakt. Ze mochten het gewoon niet vloggen omdat er camera's bij waren van het programma wat afgelopen 3 weken bij hun zijn opgenomen. Beetje lastig om dan ook te vloggen en het geheim te houden. Sofie liegt vaker over dingen, dus dit zal vast ook een leugen zijn.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
123456789TIENeke schreef:
01-03-2023 20:52
Klopt ze hebben het vaker gewisseld. Hiervoor was rechtdoor hun slaapkamer, maar daarvoor ook de woonkamer. Toen ze zwanger was van John hebben ze de slaapkamer weer naar achteren gedaan.

Wait, wát?!
:D
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
02-03-2023 22:05
Het hondenriempje is een neppertje.

Ik geloof er geen reet van dat ze de beelden kwijt zijn geraakt. Ze mochten het gewoon niet vloggen omdat er camera's bij waren van het programma wat afgelopen 3 weken bij hun zijn opgenomen. Beetje lastig om dan ook te vloggen en het geheim te houden. Sofie liegt vaker over dingen, dus dit zal vast ook een leugen zijn.
precies en liegen daar zijn ze meester in
Alle reacties Link kopieren
Courage schreef:
02-03-2023 22:51
Wait, wát?!
:D
:mrgreen:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
02-03-2023 22:05
Het hondenriempje is een neppertje.

Ik geloof er geen reet van dat ze de beelden kwijt zijn geraakt. Ze mochten het gewoon niet vloggen omdat er camera's bij waren van het programma wat afgelopen 3 weken bij hun zijn opgenomen. Beetje lastig om dan ook te vloggen en het geheim te houden. Sofie liegt vaker over dingen, dus dit zal vast ook een leugen zijn.
Ach natuurlijk! Tja dat zou me niets verbazen.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Jaja007 schreef:
02-03-2023 19:13
Misschien krijgen de Jellies wel prof. begeleiding hierin?
De kinderen hebben allemaal hun contacten/leven/hobby's hier en ik hoop dat ze deze stap goed zullen verwerken.
Ik gun ze het allerbeste maar ik kan me dus ook niet voorstellen dat dit goed gaat. Johan en Janneke zijn allebei heel lief volgens mij maar ik ik kan me echt niet bedenken hoe ze dit kunnen doen. Honkvast, in de Nederlandse taal al niet sterk, heel ander ritme dan in Spanje. Ja dan kan iedereen zeggen dat ken je alleen van tv. Ja dat klopt maar is er iets anders naar boven gekomen al die jaren?
Alle reacties Link kopieren
Ik keek vanavond Het roer om. Die twee oudste kinderen hadden het er knap moeilijk mee. Moest gelijk weer aan de Jelies denken.
Alle reacties Link kopieren
LoveCheese schreef:
02-03-2023 22:57
Ik gun ze het allerbeste maar ik kan me dus ook niet voorstellen dat dit goed gaat. Johan en Janneke zijn allebei heel lief volgens mij maar ik ik kan me echt niet bedenken hoe ze dit kunnen doen. Honkvast, in de Nederlandse taal al niet sterk, heel ander ritme dan in Spanje. Ja dan kan iedereen zeggen dat ken je alleen van tv. Ja dat klopt maar is er iets anders naar boven gekomen al die jaren?
Ik kan het mij ook zo niet voorstellen bij hun. Ik vraag me ook af of ze er al vaak geweest zijn. Volgens mij gaan ze helemaal niet zo vaak op vakantie (wat logisch is).
Hoop voor hun en de kinderen dat het allemaal goed komt maar ik betwijfel het.
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren
Blauwedruif85 schreef:
02-03-2023 23:06
Ik kan het mij ook zo niet voorstellen bij hun. Ik vraag me ook af of ze er al vaak geweest zijn. Volgens mij gaan ze helemaal niet zo vaak op vakantie (wat logisch is).
Hoop voor hun en de kinderen dat het allemaal goed komt maar ik betwijfel het.

Nee dit wordt niets. Janneke kan daar sowieso niet aarden zonder haar lieve familie en schoonfamilie. Voor de kinderen is het ook niet leuk en las dat ze ooit 1 keer in Spanje zijn geweest.

Denk dat Johan ingaat op een aanbod van een programmamaker. Helaas.

Ze wonen nu zo fijn met al die kinderen, die uitbouw, het watertje. Zie gisteren ook heel weinig reacties meer bij ze. Zullen wel veel verwijderd zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook ooit één keer in Noorwegen geweest, maar dat betekent niet dat ik er naar toe wil verhuizen... Hoewel.. :biggrin:
Janneke vertelde eens dat ze slecht tegen de warmte kon. Maak je borst maar nat, meid. In de regio Alicante wordt het makkelijk 35 graden.. Weken lang!
Alle reacties Link kopieren
Brooklyn28 schreef:
03-03-2023 09:34
Ik ben ook ooit één keer in Noorwegen geweest, maar dat betekent niet dat ik er naar toe wil verhuizen... Hoewel.. :biggrin:
Janneke vertelde eens dat ze slecht tegen de warmte kon. Maak je borst maar nat, meid. In de regio Alicante wordt het makkelijk 35 graden.. Weken lang!

Het is gewoon zielig voor Janneke en de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
02-03-2023 23:05
Ik keek vanavond Het roer om. Die twee oudste kinderen hadden het er knap moeilijk mee. Moest gelijk weer aan de Jelies denken.
Ik moest ook aan de familie Jelies denken.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogel schreef:
03-03-2023 08:03
Nee dit wordt niets. Janneke kan daar sowieso niet aarden zonder haar lieve familie en schoonfamilie. Voor de kinderen is het ook niet leuk en las dat ze ooit 1 keer in Spanje zijn geweest.

Denk dat Johan ingaat op een aanbod van een programmamaker. Helaas.

Ze wonen nu zo fijn met al die kinderen, die uitbouw, het watertje. Zie gisteren ook heel weinig reacties meer bij ze. Zullen wel veel verwijderd zijn.
Ik snap zo programmamaker ook niet. Waarom denkt die programmamaker dat het een goed idee is dat familie Jelies naar Spanje gaat. Alles voor kijkcijfers en geld.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
03-03-2023 10:59
Ik snap zo programmamaker ook niet. Waarom denkt die programmamaker dat het een goed idee is dat familie Jelies naar Spanje gaat. Alles voor kijkcijfers en geld.
Inderdaad alles voor de kijkcijfers. Maar goed, Johan 'solliciteerde ' hier ook enorm naar toen ze een tijd terug op tv waren dat ze heeeel erg open stonden voor aanbod.
De Kraantjes gaan dit weekend over. Ik vind het leuk dat ze deze laatste weken weer wat meer hun echte leven laten zien. Ik hoop dat ze dit blijven doen in Luxemburg.
Alle reacties Link kopieren
Bij maddys hebben ze in de vitrine heel veel smaken liggen, zou het smaken van bubble tea zain? Of slushpuppy of aiss??

Goede marketing weer van sofie!
#doeslief
Keuken1987 schreef:
03-03-2023 10:59
Ik snap zo programmamaker ook niet. Waarom denkt die programmamaker dat het een goed idee is dat familie Jelies naar Spanje gaat. Alles voor kijkcijfers en geld.
Heel jammer inderdaad.
Maar dat vind ik de laatste jaren ook van Een Huis Vol.
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
03-03-2023 12:30
Bij maddys hebben ze in de vitrine heel veel smaken liggen, zou het smaken van bubble tea zain? Of slushpuppy of aiss??

Goede marketing weer van sofie!
Ze hebben echt zure matten ais! :HA:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
02-03-2023 15:30
Ik vind het ook raar en nog idioter om een foto te maken vanuit de auto van een stukje gebouw 🙈

Jennie druk in de vis, Aida naar de bios met vriendinnen, een paar kleintjes naar majorette en een bijbelclub.
Mensen, asjeblieft, blijf In Tollebeek!
Eens.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
03-03-2023 13:12
Ze hebben echt zure matten ais! :HA:
:rofl:
Omdat de smaak bekend is voor hen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het interview gelezen van fam jelies bij een huis vol.
Zouden de oudere kinderen naar Nederland mogen en bij familie gaan wonen als ze het in Spanje niet naar hun zin hebben? Ik had niet verwacht dat alleen harry en albertine er moeite mee hadden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven