Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Had je een afspraak met mij, Toet? Sterkte mop. (En: peil).

Kus voor Mims. Veel.

Hier gelukkig met de geemigreerde vriendin, tot laat in de tuin baldiebla bepperdebep, wijntjewijntje. Nu zit ik al tijdje achter de laptop en zij scharrelt door het huis, haar kindjes zitten in bad, alles gezellig en fijn. Man, ik zou haar zo hier opsluiten ipv terug laten gaan . Ze gaat vanmiddag verder richting kampeerplek, maar legt over 2 weken hier weer aan, joepie!

Vanmidag zelf op pad naar zangweekend, helaas met schuurpapierkeel en snothoofd. De Gitarist belde gisteren, vers terug met jetlag, reageerde verbaasd op mijn voorzichtige mail dat ik hem als Begeerlijke Vrijgezel had gelanceerd, dat er geen énkel bericht was achtergelaten op zijn vriendjespagina door welke onbekende dan ook, dus of ik het wel zeker wist? Dus meiden, carte blanche en krabbel die vent

Bamskemeid, gaat ie goed?
Ik wil denk ik niet wéten hoe mijn leven eruit zou zien zonder internetvriendschappen die naadloos overlopen in het Ware tevens Echte Leven!
Met Bamske gaat het weer oké, heftigheid van afgelopen dagen begint weer te dalen. Ik geniet van een vrije dag met het huis geheel van mij alleen! Lekker beetje rommelen, schilderen, muziekjes luisteren, pomtiedomtiedom. Moet zelfs nog douchen.. vies hert!

Zou ik ook niet willen weten, Lil..
Ja, ik dacht al dat het peil was, maar soms kijk je dan opeens heel raar aan tegen wat je jarenlang normaal vond En nee, had bedacht dat ik bij vriendin in Arnhem langs kon gaan

En hahahahahah, die gitarist toch!! Veel plezier dit weekend meisje. Wordt vast een leuk weekend!

Lekker zo'n dagje Bam.

Hier is Lief thuis (omdat ik weg zou zijn). Dus dat werkt leuk; ik kan zo nu en dan knuffelen, maar hoef verder nergens om te denken. Hij is nu met Meis naar zwemoefenhalfuurtje. Om nog even de borstcrawl te oefenen. Door nu te gaan hoeft ze later op de middag niet naar de officiële les en kan ze mee naar het pleinfeest vanmiddag/avond op school.
Zet 'm op, Lil! (wát? Nou, dat zingen.. wat je verder op gaat zetten moet je zelf weten )

Om het weekend in te luiden!
Haihoihai

Lief Bambi, dat je hondje op wil halen, maar het is al weg.. En er zijn zoveel lieve hondjes, die zijn er over 6 weken wel weer/nog. Dat vertrouwen heb ik wel.

Wat is er trouwens veel geschreven!!

Allereerst knap dat Bikkel bleef liggen! Hoewel wel grappig, ik wil tegenwoordig juist dat de kinderen naar me toekomen, ipv steeds van grote afstand MAAMMAAAAA gillen, in de veronderstelling dat ik dan wel naar hén toekom. Zo verandert het dus weer

Michael dood.. Toen ik in puberteit was, was Thriller een hit. Het album dus. Toen zag hij erook nog leuk uit, trouwens. Een ikoon dood. Apart.

Weeekend!

Ik heb 'm al ingeluid.

Wat trouwens niet handig is? Webbeheerder zijn en op 't werk geen internet hebben Gelukkig was er ook nog ander werk te doen. Apart, om mijn werk op openbare plekken terug te zien

Sterkte met wcpot verhoudingen.. brr.

En Mims.. (f)
Later is nu
Lekker muziekje Bambi!
Later is nu
Mijn wc-pot en ik hebben onze relatie bekoeld. Gelukkig maar.

Weekend!!!!
Weekend indeed! Ik ga vanavond de blommetjes buiten zetten en zal er 1 drinken op Toet, dat haar plee de P kan krijgen, op Lil, dat ze mag zingen en stralen als een nachtegaaltje, op Kjong, dat holy crap fluks happy crap zal worden, dat Mims vanaaf een hele mooi grote ster mag zien, dat Mado's zoons het licht gaan zien (niet die van het ochtendgloren) en 1 op Meave, dat de toestanden snel toestanden in verleden worden en dat er spontaan hondjes aan komen wandelen zu Hause Dreamer.

Dat zijn al 7 glazen rosé! Daarna lig ik gestrekt dus da's het max wat ik voor jullie kan betekenen, moppies!
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 26-06-2009 19:50
Reden: spelvaut
% gewijzigd
Ooh.. heerlijk, mag ik wat van die rosétjes meedrinken?
Later is nu
Wat attent dat jij al die roseetjes voor ons wilt drinken Bam
Hey, Toet is ook gemetamorfoost! Leuk!

Ik ben er nog. Wat tranen armer, een mooie dag rijker.

Een dag die vannacht om half vier begon met een pracht van een vallende ster. Hoopte dat hij in mijn armen zou vallen, maar blijkbaar was dat teveel gevraagd,

Vanmorgen naar het strand gegaan, flink stuk gelopen, daarna geluncht en geproost met Schone Familie en geknuffeld met Liefste Meisje. En dat voelde warm.

Wat trouwens ook warm voelde, was wederom jullie steun vandaag. Dat doet zoveel goed.

Waar ik dan ook zou zijn zonder de vriendschappen ontstaan hier op het forum? Nogsteeds op de bodem van de put, denk ik.....

Dank jullie, lievelieve, mooie, dappere, fijne vrouwen!

Wat wilde ik nou toch typen?
Oh Mims...

Heb ook (behoorlijk) de blommetjes buiten gezet. Fijn! Nu al compleet brak en heb bed nog niet gezien, ga ik maar eens opzoeken.
o live mims, en ik kom mooi als mosterd na de maaltijd....solly meis, fijn te lezen dat het een mooie dag was en bij deze nog een enorm dikke zoen!

Ik ben ook een beetje brak.....wijn en te weinig slaap. Maar ja, wat een heerlijk weer was het gisteren, echt genieten!!!

Zo.

12 uur geslapen. Was ik best aan toe. Mijn schoudertjes zaten namelijk ter hoogte van oren door stretsj.

Mimsekind, ik heb je vannacht geaaid.x
Stom.

Ik heb geen enkele snee brood/krekker/beschuit in huis.

Noch melk voor de koffie.

Noch een peuk.

Egstom.

Want ik zit aan huis gekluisterd.
Ze heeft d'r AAAAAAAAAAAA!!

Dus nu gaan we de stad in voor de beloofde MegaMindyBarbie

Zal ik dan gelijk maar brood en sigaretten voor je meenemen Kjong?

Kjong, zijn de overtallige pannenkoeken van Chip's verjaardag nu al op dan? Dat heb je snel gedaan!
Wat wilde ik nou toch typen?
De MMBarbie is een MMlaptopslashcomputer geworden omdat ie even duur was wegens aanbieding en Meis na lang twijfelen toch liever de computer had. "Mag ik dan de pop voor mijn B-diploma Mam?" vroeg ze slim
Oh ja; vraagje; ik wil volgend jaar heel graag naar Oerol. Zelf wil ik eigenlijk wel gewoon een hele week. Wie komt er ook een paar dagen, of de hele week, naar Terschelling? Ik ga binnenkort iets zoeken (schijn al laat te zijn ). Oerol is volgend jaar van 11 t/m 21 juni.....
Oeh, dat klinkt heerlijk, Toet.. Ik ben vóór!

Slimme Meis, zeg. Gefeliciteerd met haar A, de knapperd, mijlpaal!

Heb je hulptroepen in kunnen schakelen, Kjong?

Ha, Pimp, stonden jouw blommetjes er ook zo fleurig bij vannacht? Ik ook reuze naar mijn zin gehad, hele nacht gedanst. Doet een mensch goed. Vanmorgen redelijk op tijd alsnog opgestaan omdat Bambo wilde klussen in huis, die ging begin van de middag naar een BBQ (en blijft daar slapen), Noah heeft een feestje van zijn beste vriendje (workshop bonbons maken, klonk leuk) en ik ben met Yentl en Levi naar de stad geweest, rapportkadootjes voor ze gekocht, daar de markt op geweest en flink ingeslagen qua groenten, fruit, kruiden, snoep. Macdonalds erachteraan dus ik hoef niet meer te koken vanavond. Ben ik slim of ben ik slim!

(is dit nog interessant allemaal?..)

Jaaa genieten he, Bent! Jij boft ook maar met zulke fijne buurvrienden hoor, wonen ze pal naast jullie eigenlijk?
Ja hoor Bam, ik vind het best leuk om te lezen hoe andere mensen hun dag indelen.

Ik zit te bedenken dat ik dus gewoon ga, naar Oerol.

In het weekend misschien Lief en kinderen meeneem en die dan zondagavond weer uitzwaai om zelf nog op het eiland te blijven. Als ik nu per maand wat opzij leg dan reserveer ik op die manier mijn eigen vakantiegeld. Als jullie nou ook door de week of in het andere weekend komen, dan heb ik een ultieme Oerolervaring!
nee ze wonen schuin achter ons, onze tuinen grenzen nagenoeg aan elkaar
Meis, gefeliciteerd met je A-diploma, super!!!!

(Lientje heeft vanmorgen proefgezwommen en mag volgende week afzwemmen... daarna mag ze gaatjes laten schieten ~slik~)

Ik stond dus ook om 10.00 uur op, omdat Pompel naar zwembad moest, maar ben zodra hij terug was op de bank in slaap gevallen... pffff... I'm too old for this shit!

Bam, wat leuk dat we simultaan aan het bloemenbuitenzetten waren.. Binnenkort ook maar weer eens samen dan??
Oh en ik wil ook wel naar Oerol, heeel graag zelfs! Ben ik ook nog nooit geweest.

Nog twee weken dan zit ik wel lekker op Terschelling!!

Super Bent, zulke buren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven