Uitslapen!

27-06-2009 20:55 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zoon van 4 en een zoon van 1, ik kan dus al 4 jaar niet uitslapen. Ik heb alles geprobeerd: deuren dicht, oordopjes, zelfs alvast het ontbijt klaargezet de avond van te voren naast de bedjes, maar niets helpt.

Wie heeft de oplossing?
Om en om opstaan. In het weekend sta ik de ene ochtend op en man de andere ochtend. Zo kunnen we beiden een dag in de week heerlijk uitslapen.
The time is now
Kindjes uit logeren bij familie of vrienden is het enige wat ik kan bedenken.
Ik vind trouwens een ontbijt naast het bed van je kind zetten, zodat jezelf uit kunt slapen een beetje zielig.
The time is now
gewoon hun deur op slot draaien, bekertje drinken in bed gooien, zeggen dat ze hun mond moeten houden, oordoppen in, kussen op je hoofd en verder slapen.

Of nog even wat jaartjes geduld hebben.
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 20:55:

Ik heb een zoon van 4 en een zoon van 1, ik kan dus al 4 jaar niet uitslapen. Ik heb alles geprobeerd: deuren dicht, oordopjes, zelfs alvast het ontbijt klaargezet de avond van te voren naast de bedjes, maar niets helpt.

Wie heeft de oplossing?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Banba schreef op 27 juni 2009 @ 21:00:

Ik vind trouwens een ontbijt naast het bed van je kind zetten, zodat jezelf uit kunt slapen een beetje zielig.Ik vind dat lief en zorgzaam...
Ik vind het triest en ga er eigenlijk van uit dat to een grapje maakt.
Ontbijt naast de bedjes alvast klaarzetten? Zodat jij lekker kunt slapen en de kinderen fijn voor zichzelf kunnen zorgen? Ze zijn 4 en 1!!!

Jij wilt graag uitslapen? Dat had je moeten bedenken voordat je kinderen kreeg.
Loretta is De Mol. Punt.
Neem een man of doe je kinderen weg.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
ontbijt naast de bedjes zetten? Kom op zeg.

Ik baal ook wel eens, dat ik niet uit kan slapen, maar ontbijtjes naar het bed zetten is nog nooit in mij op gekomen, vind ik echt bizar!
quote:Banba schreef op 27 juni 2009 @ 20:59:

Om en om opstaan. In het weekend sta ik de ene ochtend op en man de andere ochtend. Zo kunnen we beiden een dag in de week heerlijk uitslapen.Misschien een alleenstaande moeder?
Inderdaad nogal zielig voor die kinderen. Ik slaap ook wel eens met oordopjes omdat vriend snurkt, maar oordopjes om niet wakker te worden van je kinderen?? Kinderen huilen toch (meestal) niet voor niets lijkt me...
Mijn man doet graag middagdutjes, dus in het weekend mag ik uitslapen in ruil voor een middagdut. Goeie deal wat mij betreft!

En ach, hoe erg is het nou om een boterham klaar te leggen voor een hongerige kleuter in de hoop dat je nog een half uurtje kan doortukken als je doodmoe bent? Als jullie niks schokkenders weten te verzinnen...
quote:shining schreef op 27 juni 2009 @ 21:20:

[...]

Misschien een alleenstaande moeder? Ohw ja, dat zou natuurlijk kunnen, maar is niet het eerste waar ik aan denk als je een kind hebt van een jaar oud.
The time is now
En als het geen grap is: màn, als je dát al niet op kunt brengen voor je kinderen.
Missmara, ik vind dít nogal schokkend. Zal maar niet vertellen hóe schokkend.
quote:MissMara schreef op 27 juni 2009 @ 21:21:

Mijn man doet graag middagdutjes, dus in het weekend mag ik uitslapen in ruil voor een middagdut. Goeie deal wat mij betreft!

En ach, hoe erg is het nou om een boterham klaar te leggen voor een hongerige kleuter in de hoop dat je nog een half uurtje kan doortukken als je doodmoe bent? Als jullie niks schokkenders weten te verzinnen...Ja maar voor die van 1?
Het is schokkend om eten voor je kinderen klaar te zetten?
Ik vind dit toch wel behoorlijk in de categorie ontaard eigenlijk.
Findi, hoe serieus ben je met dit topic?

Gewoon moe en gefrustreerd en wil je vertellen hoe zielig je bent of ben je écht op zoek naar methodes om je kinderen 'uit te schakelen' zodat jij uit kunt slapen? Of....
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, voor die van 1 zie ik dat ook niet zo voor me... snel een papfles maken en weer proberen te gaan slapen zou ik me wel kunnen voorstellen.
quote:MissMara schreef op 27 juni 2009 @ 21:21:

En ach, hoe erg is het nou om een boterham klaar te leggen voor een hongerige kleuter in de hoop dat je nog een half uurtje kan doortukken als je doodmoe bent? Als jullie niks schokkenders weten te verzinnen...

Ze heeft het over bedjeS, dus dan ga ik ervan uit dat ze bedoelt dat dit ook geldt voor het kind van 1.

Trouwens, ook voor een kind van 4 vind ik het echt niet kunnen.
The time is now
quote:MissMara schreef op 27 juni 2009 @ 21:23:

Het is schokkend om eten voor je kinderen klaar te zetten?

Ik vind het schokkend dat je te lamlendig bent om voor je kinderen je nest uit te komen om ze een fatsoenlijk ontbijt te geven.

Dit doet me nogal denken aan een huisdier, daar pleur je 's avonds ook het eten voor neer.
quote:MissMara schreef op 27 juni 2009 @ 21:23:

Het is schokkend om eten voor je kinderen klaar te zetten?Wel als je daarmee bedoelt: zoek het zelf maar uit want ik wil slapen.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven