Uitslapen!
zaterdag 27 juni 2009 om 20:55
zaterdag 27 juni 2009 om 21:42
zaterdag 27 juni 2009 om 21:42
zaterdag 27 juni 2009 om 21:44
quote:fleurtje schreef op 27 juni 2009 @ 21:42:
Findi, blij te horen
Maar er is geen vader in huis?Jawel en natuurlijk kan ik gewoon uitslapen en tuurlijk doen we "wisseldiensten"en komen ze gezelli bij ons in bed tv kijken en een eierkoek eten en door de dekens woelen. Ik ben gewoon een lieve mama die die topics "inslapen"en "doorslapen"een beetje zat is.
Findi, blij te horen
Maar er is geen vader in huis?Jawel en natuurlijk kan ik gewoon uitslapen en tuurlijk doen we "wisseldiensten"en komen ze gezelli bij ons in bed tv kijken en een eierkoek eten en door de dekens woelen. Ik ben gewoon een lieve mama die die topics "inslapen"en "doorslapen"een beetje zat is.
zaterdag 27 juni 2009 om 21:45
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 21:44:
[...]
Jawel en natuurlijk kan ik gewoon uitslapen en tuurlijk doen we "wisseldiensten"en komen ze gezelli bij ons in bed tv kijken en een eierkoek eten en door de dekens woelen. Ik ben gewoon een lieve mama die die topics "inslapen"en "doorslapen"een beetje zat is.Ben wel blij dat het een grap was. Maar goed, je leest af en toe echt vreemde dingen dus het had zo gekund.
[...]
Jawel en natuurlijk kan ik gewoon uitslapen en tuurlijk doen we "wisseldiensten"en komen ze gezelli bij ons in bed tv kijken en een eierkoek eten en door de dekens woelen. Ik ben gewoon een lieve mama die die topics "inslapen"en "doorslapen"een beetje zat is.Ben wel blij dat het een grap was. Maar goed, je leest af en toe echt vreemde dingen dus het had zo gekund.
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 21:44:
[...]
Jawel en natuurlijk kan ik gewoon uitslapen en tuurlijk doen we "wisseldiensten"en komen ze gezelli bij ons in bed tv kijken en een eierkoek eten en door de dekens woelen. Ik ben gewoon een lieve mama die die topics "inslapen"en "doorslapen"een beetje zat is.Dan ben je mooi heul goed in trollen
[...]
Jawel en natuurlijk kan ik gewoon uitslapen en tuurlijk doen we "wisseldiensten"en komen ze gezelli bij ons in bed tv kijken en een eierkoek eten en door de dekens woelen. Ik ben gewoon een lieve mama die die topics "inslapen"en "doorslapen"een beetje zat is.Dan ben je mooi heul goed in trollen
Ik vind het toch frappant dat er zo heftig gereageerd wordt op het idee om vantevoren eten voor de knorrende maagjes van je kinders neer te zetten. Da's toch gewoon slim? Maar misschien redeneer ik nog teveel vanuit de frustratie van het hebben van een kind dat jarenlang tussen 5 uur en 5:30 wakker werd van honger en verveling. En ja, ik ging er met hem uit, meestal. Maar men, wat een hel is dat af en toe. En wat was ik blij toen hij wat groter was en gewoon boekjes in bed bleef lezen of op zijn kamer ging legoën. Of, zoals nu, langer doorslaapt. Veel plezier qua uitslapen heb ik daar niet van, omdat hij een broertje heeft sinds kort, wat ook graag om 5:30 gevoed wil worden. Ik vind dat gewoon wel zware momenten!
zaterdag 27 juni 2009 om 21:48