Uitslapen!

27-06-2009 20:55 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zoon van 4 en een zoon van 1, ik kan dus al 4 jaar niet uitslapen. Ik heb alles geprobeerd: deuren dicht, oordopjes, zelfs alvast het ontbijt klaargezet de avond van te voren naast de bedjes, maar niets helpt.

Wie heeft de oplossing?
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 21:48:

[...]

Over borrelnootjes gesproken: dames een hele fijne avond verder enne morgen lekker uitslapen
quote:fleurtje schreef op 27 juni 2009 @ 21:48:

Star, kom maar hier. Heb ook nog een reep melk met nootjes. Oh, B. zegt nu dat die half gesmolten is. Die reep dan, niet B.
A
quote:AdamC schreef op 27 juni 2009 @ 21:50:

Volgens mij was het geen grap, maar door alle negatieve reacties heeft TO bedacht om maar te doen alsof het een grap was. Als je een geintje maakt over zo'n onderwerp dan zou je dat wel iets duidelijker/doorzichtiger doen lijkt mij.Ja hou vol...oh wacht even ik moet nog een ontbijtje maken voor morgenochtend....extra veel want het is zondag
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 21:51:

[...]

Ja hou vol...oh wacht even ik moet nog een ontbijtje maken voor morgenochtend....extra veel want het is zondag En hoezo iets voorzichtiger. Ik ben niet iemand die eromheen draait, maar lekker direct is, zeker met een grapje.
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 21:51:

[...]

Ja hou vol...oh wacht even ik moet nog een ontbijtje maken voor morgenochtend....extra veel want het is zondag Weinig toch juist, het is niet voor niets een rustdag. Ze mogen niet teveel energie binnen krijgen.
quote:Zwieber schreef op 27 juni 2009 @ 21:53:

[...]

Weinig toch juist, het is niet voor niets een rustdag. Ze mogen niet teveel energie binnen krijgen.Als ze te weinig krijgen, gaan ze op roverspad op zoek naar raiders of twixen en die lust ik zelf te graag
A
quote:AdamC schreef op 27 juni 2009 @ 21:50:

Volgens mij was het geen grap, maar door alle negatieve reacties heeft TO bedacht om maar te doen alsof het een grap was. Als je een geintje maakt over zo'n onderwerp dan zou je dat wel iets duidelijker/doorzichtiger doen lijkt mij.Nee hoor. Welkom op het Viva-forum.
quote:AdamC schreef op 27 juni 2009 @ 21:54:

[...]

Nou zo direct was je blijkbaar niet aangezien het merendeel van de lezers niet doorhadden dat het een geintje was.Dat is toch juist de clue, anders is het niet leuk!
quote:AdamC schreef op 27 juni 2009 @ 21:54:

[...]

Nou zo direct was je blijkbaar niet aangezien het merendeel van de lezers niet doorhadden dat het een geintje was.En dat was nou juist t geinige.. lol
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 21:54:

[...]

Als ze te weinig krijgen, gaan ze op roverspad op zoek naar raiders of twixen en die lust ik zelf te graag Oh tuurlijk, zelf snoep kopen en de kinderen aan de droge wortels zetten. Dat kan er ook nog wel bij
Ik vind het wel een goeie grap. ;)
A
Adam snapt het niet zo goed. Komt nog wel.
quote:AdamC schreef op 27 juni 2009 @ 21:57:

[...]

nou ik lach me gek. Ik zal het busje bellen.
quote:Zwieber schreef op 27 juni 2009 @ 21:55:

[...]

Oh tuurlijk, zelf snoep kopen en de kinderen aan de droge wortels zetten. Dat kan er ook nog wel bij Idd dalijk gaan ze mij in de toekomst verwijten dat ik hen heb vetgemest....krijg ik een claim aan mijn broek...dan maar peentjes
Een grap is juist leuk als iedereen er in trapt.

Maar goed, das mijn gevoel voor humor.
quote:fleurtje schreef op 27 juni 2009 @ 21:57:

Adam snapt het niet zo goed. Komt nog wel.Hoe lang denk je dat ik nodig heb Fleurtje?
quote:shining schreef op 27 juni 2009 @ 21:58:

Een grap is juist leuk als iedereen er in trapt.

Maar goed, das mijn gevoel voor humor. ...
Hmm, ik sta in het weekend wel degelijk een uur later op dan mijn zoon van bijna vijf. Daar maakt-ie wel misbruik van door meteen maar drie boterhammen chocopasta voor zichzelf te maken. En als ik dan -nog steeds oververmoeid- uit bed strompel en even m'n email check, gebeurt 't ook nog weleens dat hij vol energie een boterham voor mij maakt.

Ben ik nou ontaard?
quote:MissMara schreef op 27 juni 2009 @ 21:45:

Ik vind het toch frappant dat er zo heftig gereageerd wordt op het idee om vantevoren eten voor de knorrende maagjes van je kinders neer te zetten. Da's toch gewoon slim? Maar misschien redeneer ik nog teveel vanuit de frustratie van het hebben van een kind dat jarenlang tussen 5 uur en 5:30 wakker werd van honger en verveling. En ja, ik ging er met hem uit, meestal. Maar men, wat een hel is dat af en toe. En wat was ik blij toen hij wat groter was en gewoon boekjes in bed bleef lezen of op zijn kamer ging legoën. Of, zoals nu, langer doorslaapt. Veel plezier qua uitslapen heb ik daar niet van, omdat hij een broertje heeft sinds kort, wat ook graag om 5:30 gevoed wil worden. Ik vind dat gewoon wel zware momenten!Dat is ook zwaar MM. Niks ontaards aan om dat zo te voelen en hardop te denken. Niet alle moeders zijn Stephord wives. Pap en mam die afwisselen wanneer ze hun slaap pakken is een prima oplossing. En ik vind die van RR, met de druifjes voor de tv zitten, ook geen gekke. (Maar dan wel als ze iets ouder zijn dan de kinderen uit de OP).
quote:Nelladella1 schreef op 27 juni 2009 @ 22:08:

Hmm, ik sta in het weekend wel degelijk een uur later op dan mijn zoon van bijna vijf. Daar maakt-ie wel misbruik van door meteen maar drie boterhammen chocopasta voor zichzelf te maken. En als ik dan -nog steeds oververmoeid- uit bed strompel en even m'n email check, gebeurt 't ook nog weleens dat hij vol energie een boterham voor mij maakt.

Ben ik nou ontaard?Nee helemaal niet. Je zoon is goed opgevoed en nog lief voor zijn moeder ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven