Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
De Jungle is nog niet weer hard geworden

Heb nog even weer een mailtje gestuurd, even afwachten tot na het weekend!

Ja, je proefjes waar je om gevraagd had zaten erbij!!
quote:jasmine schreef op 26 juni 2009 @ 22:38:

Wat jij hebt met de olive branch had ik ook, net als met happy hippy.

Ik vind de geur van Slammer net iets lekkerder dan Happy Hippy.

Happy Hippy is een iets te erge ranja lucht, en dat is Slammer niet.

Die is ook fris en een beetje citrusachtig, in ieder geval fijner dan Happy Hippy.
quote:elleinspe schreef op 27 juni 2009 @ 07:07:

De Jungle is nog niet weer hard geworden

Heb nog even weer een mailtje gestuurd, even afwachten tot na het weekend!

Ja, je proefjes waar je om gevraagd had zaten erbij!!

Hmm, dat is niet zo mooi dat hij nog steeds niet hard is.....

Wel fijn dat de proefjes die ik graag wilde er bij zaten!

De banana Moon is trouwens niet zo denderend.

Hij ruikt wel lekker hoor, hij schuimt heerlijk.

Maar onder de douche ruikt hij niet bijzonder, en ook geen geurtje na het douchen.

Ga hem in ieder geval niet aanschaffen.

Wanneer ga jij trouwens naar Berlijn?

Ik zag op de Duitse site iets wat ik misschien nog wel wil........
quote:lola68 schreef op 27 juni 2009 @ 08:41:

[...]

Hmm, dat is niet zo mooi dat hij nog steeds niet hard is.....

Wel fijn dat de proefjes die ik graag wilde er bij zaten!

De banana Moon is trouwens niet zo denderend.

Hij ruikt wel lekker hoor, hij schuimt heerlijk.

Maar onder de douche ruikt hij niet bijzonder, en ook geen geurtje na het douchen.

Ga hem in ieder geval niet aanschaffen.

Wanneer ga jij trouwens naar Berlijn?

Ik zag op de Duitse site iets wat ik misschien nog wel wil........

Banana Moon zat ook als proefje erbij, dus heb al tegen haar van het lushforum gezegd dat hij niet meer hoeft.

Eind Juli ga ik naar Berlijn!

Wat heb je gezien dan??

Misschien wil ik dat ook

Ik hoop dat ik maandag een mailtje terug krijg over de Jungle en de Coolaulin!
quote:elleinspe schreef op 27 juni 2009 @ 09:00:

[...]

Eind Juli ga ik naar Berlijn!

Wat heb je gezien dan??

Misschien wil ik dat ook

wil jij niet...jij hebt genoeg

Ik weet niet of het in de winkel ook is, maar in de online shop hebben ze daar nog de You wash my back en de Love Soap, en beide is 2 halen = 1 betalen. Dus mocht dat in de winkel zijn dan......
quote:lola68 schreef op 27 juni 2009 @ 09:12:

[...]

wil jij niet...jij hebt genoeg

Ik weet niet of het in de winkel ook is, maar in de online shop hebben ze daar nog de You wash my back en de Love Soap, en beide is 2 halen = 1 betalen. Dus mocht dat in de winkel zijn dan......

O die, maar You wash my back heeft kaatje je toch ook gestuurd?

Is die zo lekker dan?

Waar ruikt ie naar dan?

Als ie lekker is dan wil ik 'm ook
Je zou het niet zeggen, maar die is zo lekker!

Droog ruikt hij niet bijzonder, maar hij is heerlijk schuimend en en ....tja ik weet niet. Gewoon lekker. Geen extreme geur ofzo......

Kaatje heeft die inderdaad toen gestuurd, maar omdat hij eruit gaat, en in duitsland 2 voor de prijs van 1 is.......
* even een inbrekerT *

Vraagje: Een goede kennis heeft mij enorm verrast met een tas vol kleding die zij niet meer droeg (allemaal supercoole shirtjes van Ralph Lauren enzo echt ik voel mij zoooo blij, maar goed ik dwaal af;P) maar nu wil haar daarvoor bedanken. Nu zat ik eraan te denken om een setje van Lush naar haar op te sturen. Hebben jullie een beetje leuk idee voor een heerlijk pakketje? Ze heeft geen bad en houdt volgens mij wel van lekkere douchespullen en bodylotion. Ik dacht zelf aan ongeveer 30 euro. Dan is het toch ook de moeite niet om het in Engeland te bestellen?

Alvast bedankt voor de moeite!!!
Jawe juist wel! Lush is in NL echt heel duur. In de UK scheelt het bijna de helft! Voor 30 euro heb je hier bijna niks....helaas
Oh ok, dan dus de Uk. Maar wat raden jullie aan? En dan maar ook meteen een lekker crèmetje voor mijn onrustige huidje op het moment (gemengde huid met nu echt wel pukkeltjes helaas :() want tja...ik moet het zelf ook wel uitproberen natuurlijk.

Hmmmm ik zit mij nu net te bedenken dat ik vlakbij Haarlem woon en ze daar ook een Lushwinkel hebben. Maar sturen die het ook op? Anders kan ik het net zo goed zonder die crème voor mijzelf doen en het pakketje rechtstreeks naar haar toesturen (ze woont niet bij mij in de buurt).
Ik heb sinds een paar dagen een creme voor de gemengde huid..Imperialis. Mn huid ziet er egaler uit en minder vet.

Ik zou het vanuit UK bestellen..echt de helft goedkoper. In Nl is deze creme 17 euries en in Uk 10 pound. Dusss...
Kijk en vergelijk Giggle:

www.lush.nl

www.lush.uk
Ok duidelijk, Uk dus

Maar wat zal ik dan in haar cadeautje stoppen? Ik zag wel wat leuke giftboxes maar die hebben allemaal ook ene badproduct en die hefet zij niet dus dat schiet niet op.

Gewoon een lekkere douchegel, bodylotion en scrubje of zoiets. Kun je ook 2 pakketten naar een ander adres laten bezorgen maar wel allemaal door 1 iemand laten betalen?

Thanx so far!
Badprodukten kun je ook gebruiken onder de douche hoor, stukje van een bubble bar afbreken en in je puff stoppen.

Heerlijke geuren zitten ertussen, en schuimt heerlijk!!

Je kan wel een pakketje op een ander adres laten bezorgen, maar of 2 ook kan dat weet ik niet.

Maar dan stuur je toch een mailtje met de vraag of dat kan, bestellen en op 2 adressen af laten leveren.

Ik denk alleen dat je dan de goedkopigheid kan vergeten want je betaald dan natuurlijk wel 2 x 9,95 pond verzendkosten, dat is dan weer jammer.

Behalve als je het in NL ook wil verzenden naar haar betaal je ook 6,75 euro dus dan maakt het weinig uit.

Succes!
quote:Giggle schreef op 28 juni 2009 @ 12:25:

Ok duidelijk, Uk dus

Maar wat zal ik dan in haar cadeautje stoppen? Ik zag wel wat leuke giftboxes maar die hebben allemaal ook ene badproduct en die hefet zij niet dus dat schiet niet op.

Gewoon een lekkere douchegel, bodylotion en scrubje of zoiets. Kun je ook 2 pakketten naar een ander adres laten bezorgen maar wel allemaal door 1 iemand laten betalen?

Thanx so far!

Als ik een pakketje voor een vriendin zou samenstellen zou ik er in doen:

* Shampoo bar

* Conditioner

* Douchegel

* Massagebar ( gelijk een bodylotion )

* Handcreme

* Zeepje

Heb je denk ik nog niet eens 30 euro.

Laat je even weten wat je hebt gekozen?

Ben altijd een beetje nieuwsgierig nl
quote:elleinspe schreef op 28 juni 2009 @ 12:59:

Ben altijd een beetje nieuwsgierig nl

Jij??

Geweldige service van Lush hoor

Ik kreeg net een mailtje terug dat ze de Coolaulin ASAP naar me toe sturen samen met een nieuw stuk Jungle.

Geweldig toch?
quote:lola68 schreef op 28 juni 2009 @ 13:36:

[...]

Jij??

Hee..................wil jij zeggen dat ik nieuwsgierig ben????
Gaaf!

Zijn die jungle blokken dan zo zacht dat ze niet meer te gebruiken zijn?
quote:elleinspe schreef op 28 juni 2009 @ 13:38:

[...]

Hee..................wil jij zeggen dat ik nieuwsgierig ben????

Wie? Ikke?

quote:lola68 schreef op 28 juni 2009 @ 13:39:

Gaaf!

Zijn die jungle blokken dan zo zacht dat ze niet meer te gebruiken zijn?

Dat weet ik niet, maar de helft is hartstikke zacht dus een beetje papperig.

Moet ik die stukken er anders af snijden voor het geval het de rest ook aantast?

Dan doe ik die zachte stukken wel apart in papier, misschien dat ze dan als papje wel te gebruiken zijn.

Zeg het maar!
Doe dat maar, het zachte eraf snijden.

Misschien wel een goed plan.
Alhoewel het volgens mij niet verder gaat dan wat nu zacht is.

Ik kan het ook per dag even bekijken, als ik denk dat het wel verder gaat dat ik dan de "natte" stukken er af ga snijden.
Kijk maar wat jou het best lijkt. Ik kan er van hier uit geen zinnig woord over zeggen.

Als het over 2 weken nog zo warm is mag je wel een koelbox meenemen voor mijn spulletjes
Zou het trouwens niet beter zijn dat ik je voor de meeting thuis op kom halen?

Loop je de hele dag met die lush tas te leuren, in de auto laten liggen kan ook niet als het zo warm is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven