is ze echt een goeie vriendin

28-06-2009 21:41 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

ik vroeg me wat af .

Ik heb sinds anderhalf jaar een goede vriendin.

We delen alles met elkaar, en we hebben altijd lol als we samen zijn.

Sinds een paar weken is haar iemand via de sms aan het stalken,

haar man weet dit ook, en stalkt hem ook, hij wil hun duidelijk uitelkaar hebben.

Maar er zijn zo een paar rare zaken ,dat ik het idee heb wie het is , en zei het ook weet denk ik , maar ze zegt mij er totaal niks over , en ook niet tegen haar man.

Soms denk ik dan ,dat echte vriendinnen alles tegen elkaar vertellen, maar aan de andere kant ,is het ook haar leven en hoef ik ook niet alles te weten
quote:blafffie7 schreef op 28 juni 2009 @ 21:41:

hallo

ik vroeg me wat af .

haar man weet dit ook, en stalkt hem ook, hij wil hun duidelijk uitelkaar hebben.

Maar er zijn zo een paar rare zaken ,dat ik het idee heb wie het is , en zei het ook weet denk ik , maar ze zegt mij er totaal niks over , en ook niet tegen haar man.

Soms denk ik dan ,dat echte vriendinnen alles tegen elkaar vertellen ik vind dit een puberale gedachte, maar aan de andere kant ,is het ook haar leven en hoef ik ook niet alles te weten

is het ook haar leven en hoef ik ook niet alles te wetenPrecies.
This is an unacceptable timeline
Okay.

hallo

ik vroeg me wat af .

Soms denk ik dan ,dat echte vriendinnen alles tegen elkaar vertellen, maar aan de andere kant ,is het ook haar leven en hoef ik ook niet alles te weten

Raar verhaal. Iedereen kan zich suf SMS-en maar dat zal toch echt niet van invloed zijn op mijn relatie. Bovendien kun je iemand die via SMS stalkt vrij eenvoudig aanpakken via de provider.

Los daarvan, ik deel met niemand alles en zou dat ook niet willen. Iedereen heeft recht op privacy, mijn vrienden op de eerste plaats.
dus omdat zij niet alles met jou deelt, twijfel je nu aan haar vriendschap?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat een raar verhaal. Bij een sms heb je toch een nummer, kan je zo uitzoeken wie het is. Ook via de profider.

Waarom vraag je haar niet gewoon wie het is?

Verder vind ik dat je niet alles met elkaar móet delen. Als zij dat voor zichzelf wil houden zal ze daar wel een reden voor hebben.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
is ze echt een goeie vriendin....nee...jij vertelt haar toch ook allles....toch??????
Ik snap je verhaal ook niet zo goed.

Jij denkt dat je vriendin weet wie haar stalkt maar dit deelt ze niet met jou. Zou het kunnen zijn dat zij toch niet weet wie het is?

Verder hoeft zij natuurlijk helemaal niet alles met jou te delen. Waarom zou zij daartoe verplicht zijn?
Ik vind wel dat ze 'n punt heeft. Als je 'n vriendschap hebt met iemand en daarbij beiden best persoonlijke dingen met elkaar deelt en er komt 'n moment dat iemand iets essentieels uit zijn/haar leven bewust voor jou verzwijgt, dan komt er wat mij betreft 'n deuk in, waardoor ik dus ook niet meer open ben over persoonlijke dingen en de vriendschap 'n hoog koetjes/kalfjes gehalte krijgt tot ie uiteindelijk dood bloedt.
quote:maansa schreef op 28 juni 2009 @ 21:57:

is ze echt een goeie vriendin....nee...jij vertelt haar toch ook allles....toch??????

Inderdaad. Jij vertelt haar toch ook niet dat je denkt te weten wie haar stalkt?

Dat zou ik nou weer wel doen als goede vriendin.
maar TO weet ook iets en dat zegt ze ook niet tegen haar vriendin, dus wie is hier nou geen goede vriendin???
Bedoel je dat ze zoveel vage smsjes krijgt dat jij vermoedt dat ze vreemdgaat, en dat je haar geen echte vriendin vindt omdat ze jou niets van de affaire verteld heeft?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Mijn vriendin blijft ze altijd , daar komt niks tussen.

Ik denk zelf iets van wat spijker zegt,maar dat er iets fout is gegaan bij die affaire en dat die man ,haar en haar man , daarom stalkt omdat ze ermee gestopt is ,en hij dat niet verwerken kan.

Z e zal het mij niet willen vertellen omdat ze zich misschien schaamt of mij er niet bij wil betrekken
weet je wel zeker dat er een affaire is geweest of zijn dit speculaties?
Waarom spreek je je vermoedens niet uit naar je vriendin?
Waarom neemt ze niet gewoon een ander telefoonnummer?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ze ging een ander nummer nemen

het zijn eigenlijk speculaties van mij,omdat ze er niet echt een antwoord op geeft als ik haar erna vraag ,en dan denk ik weer waar bemoei ik me mee ,ze wil er niks over zeggen.

Kun je er eigenlijk wel achter komen achter zo een nummer ,want als je een gewoon los kaartje haalt ,en dat zal hij wel gedaan hebben ,kom je er volgens mij nooit achter
Ik snap geen zak van dit topic.
Nee, als je een pre-paid kaart koopt en dan anoniem sms't dan kan je niet zien wie dat is, ook de provider niet. Dat klopt. Maar hoe komt deze stalker aan het telefoonnummer van haar man?
als zij er geen antwoord op geeft, dan heeft ze er geen behoefte aan om het er met jou over te hebben.

het enige wat je kunt doen is een gesprek met haar aangaan en haar vertellen wat het met jou doet dat zij het er niet met jou over wil hebben. voor de rest niet mee bemoeien!
Zo heee... zijn de zomervakanties weer begonnen? Wat een puberale gedachtengang.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hoe weet je zo zeker dat die stalker een man is? Als ze er zo weinig over los laat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven