Hoeveel GB in je abonnement?
maandag 3 april 2023 om 18:59
Ik heb net mijn telefoonabonnement verlengd en ga nu 17,50 betalen voor 12 GB en onbeperkt bellen. Het werd goedkoper want ik betaalde 19,30 voor 5 GB en onbeperkt bellen. Om me heen hoor ik mensen met nog veel grotere databundels maar als ik 1 GB per maand opmaak is het veel. Ik vraag me dus af of ik niet beter voor de goedkopere optie had kunnen gaan.
Hoeveel GB hebben jullie en hoeveel verbruik je per maand?
Hoeveel GB hebben jullie en hoeveel verbruik je per maand?
maandag 3 april 2023 om 20:39
10 gig maar 5 gig extra want man heeft zelfde abo, dus ieder 15 gig. Ik 200 belminuten, man onbeperkt. Ik geloof ik 14 euro, man 15 of zo.
Één stapje lager scheelde maar 1 euro, en was gelijk "maar" 5 gig of zo. Met internet dat op het werk nog wel eens wegvalt (en ik m'n telefoon dus als hotspot gebruik) was 5 gig wel te weinig.
Één stapje lager scheelde maar 1 euro, en was gelijk "maar" 5 gig of zo. Met internet dat op het werk nog wel eens wegvalt (en ik m'n telefoon dus als hotspot gebruik) was 5 gig wel te weinig.

maandag 3 april 2023 om 21:14
5 GB, maar dat komt bij lange na niet op,, want ik werk veel vanuit huis. Dus heb een hele stapel reserve opgebouwd. Ik heb wel data voor Netflix, YouTube enzo uitstaan. Dan download ik even een aflevering, als ik in het OV zit ofzo.
Ik vraag bij mensen werkelijk nooit of ik op de WiFi mag, dat zou echt niet in me opkomen. Niemand vraagt het mij ook ooit.
Ik vraag bij mensen werkelijk nooit of ik op de WiFi mag, dat zou echt niet in me opkomen. Niemand vraagt het mij ook ooit.
anoniem_65b76fd3af17f wijzigde dit bericht op 03-04-2023 21:17
10.12% gewijzigd
maandag 3 april 2023 om 22:44
alles unlimited. Ik zit veel in de trein en dan wil ik gewoon series en youtube kijken. Ik heb ook een eigen youtube kanaal en zo kan ik gewoon uploaden wanneer ik wil (als ik niet thuis ben - want wifi is sneller), ook een goed lopend instagram account, dus dan is altijd en overal kunnen uploaden wel zo handig. En pokemon spelen natuurlijk
Ik betaal 26 euro.
bellen en sms-en heb ik geen unlimited nodig, maar dat hoort bij deze bundel, dus ..
Ik ben overigens bijna 50 .

Ik betaal 26 euro.
bellen en sms-en heb ik geen unlimited nodig, maar dat hoort bij deze bundel, dus ..
Ik ben overigens bijna 50 .
hoi

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in