** UITGEREKEND AUGUSTUS 2008**

21-12-2007 02:34 4902 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLftdBev.NaamBijz.Lucycat3322/7Kyan1e - 6315 gr - 65 cm caporice3326/7'Smurfje'3e - 5960 grTori23330/7Emma2e - 8210gr - 68,5 cmkimmutje2930/7Mila3e - 5440 gr - 54,5 cmSarah20063031/7Lucas1e - 7312 gr - 69 cm Reness371/8Sten2e - 6350 gr - 62 cm minny2351/8'Timo'2e - 6925 gr - 62 cm ericaatje392/8Roan1e - 8305 gr - 68 cm marEsol273/8Jasmijn2e - 3810 gr - 52 cmBessie852310/8Lucas1e - 8400 gr - 68 cm dametje272812/8'Prada'1e - 4070 grMorrie3214/8'Knorrie2e - 6750 gr - 63 cm _zaza_2715/8?1e - 3510 grNoukD2921/8Lieve1e - 3060 grSummel3424/8Fenna1e - 4460 grpebbles102728/8Eva2e - 5810 gr - 59,5 cmPolleke P2630/8Sofie1e - 7300 gr - 65,3 cmMarjanNH3730/8Marzoon1e - 7930 gr - 72 cm belly304/9'Nicolaas' 2e - 5946 gr - 61 cm nut294/9Jari1e - 7820 gr - 68 cm
[quote]ericaatje schreef op 19 juni 2009 @ 17:45:

Gaat die hond op een gegeven moment drinken uit zo'n waterbak. Steek Roan even later zijn hoofdje op dezelfde wijze als die hond in die waterbak en begint ie ook water te drinken.

Hilarisch!!!!!!

Dat zijn nou de momenten dat je een camera bij de hand moet hebben!

Mijn nichtje van 1,5 gaat aldoor de handen wassen in de waterbak van de hond.
Heel grappig.

Heb vandaag even geexpirimenteerd met nijntje dvd. Hij vindt hem leuk, maar hoe houdt je je kindje bij de tv weg. Ik zet hem steeds een paar meter verder op maar hij wil er met zijn neus tegenaan zitten...
Ben ik alweer. Hebben jullie geen van alle ervaring met het weigeren van de avondfles? Het is nu al een week feest, hij gilt het uit, echt drama. De enige manier om hem een klein beetje aan het drinken te krijgen is als ik hem in de buggy leg. Op schoot wil hij absoluut niet. Het is niet dat hij geen honger heeft want soms lijkt hij het drama te vergeten en dan drinkt hij weer, maar over het algemeen niet. Ik zou graag willen weten wat zijn probleem nou is

Ik kom dus met moeite aan de 400ml melk/vocht. Maar hij is absoluut niet ziek ofzo, wel afentoe opeens behoorlijk humeurig.

Ik vind het ook zo zielig om een beetje aan te blijven dringen terwijl hij zo overstuur raakt, maar aangezien het de avondfles is, sla ik hem niet graag over. Tips?
Schaam schaam schaam...

Hier ben ik dan eindelijk weer. Het is enorm druk geweest voor mij de laatste weken, vandaar mijn afwezigheid op het forum. Ik heb me voorgenomen om vanaf nu weer wat vaker langs te komen.

@ Marjan: Wat melk / vocht betreft. Ik vind zelf altijd dat je er niks mee opschiet om aan te dringen met eten en drinken. Het gaat hem dan alleen maar meer tegenstaan. Zolang Marzoon levendig is en voldoende plast, zal er niks dramatisch aan de hand zijn toch? Of ga ik nu te kort door de bocht.

Sofie vind het ontzettend leuk om uit mijn glas te drinken. Als ik dan water of thee heb, drinkt ze daar ook wat van.

@Stand bedje: Volgens mij krijg je de schrik van je leven als je kind uit zijn bedje dondert. Bij mij staat het bedje ook nog hoog. Ik ga het gauw lager zetten!

@Vakantie: Wij kamperen al jaren mèt vouwwagen! Als kind heb ik ook altijd gekampeerd en ik heb de meest geweldige vakanties gehad. Onze vouwwagen is mooi (vaal) bruin met oranje en is ouder dan ik... maar heeft ons al heel wat leuke weken bezorgd!

Nu dus nog op zoek naar 3 mooie trainingspakken

@Werk: Ik ben met werk behoorlijk honkvast. Na mijn afstuderen ben ik gaan werken bij mijn huidige werkgever en dat bevalt nog steeds heel goed. Ik sta voor de klas, dus qua werktijden is dat straks handig te combineren als Sofie naar school gaat. Waarschijnlijk gaat ze ook naar de school waar ik les geef, dus dat is helemaal handig.

Ik heb ook voor dit beroep gekozen omdat ik er gelukkig van wordt, niet om er rijk van te worden. Voor mij is dat belangrijker. Een stap terug heb ik eigenlijk nooit gedaan, behalve dat ik nu 1 dag per week oudeschapsverlof heb.

Voor de mensen die twijfelen over hun werk: volg je hart en kijk waar je je goed bij voelt!

Zo, ik ga nog even op hyves kijken of er nieuwtjes zijn.
@ Minny, staan, wat goed zeg!

@ Renees, wat zul je geschrokken zijn, boxen staan hier wel op de laagste stand maar bedje nog niet.

@ Ericaatje

Ik zie het helemaal voor mij Roan in de waterbak, gelukkig was het schoon en anders krijgt hij er nog wel wat weerstand van, hihi.

@ Marjan

Hier hetzelfde, als ik Nee Lucas zegt denk hij dat ik bedoel: ja nog een keer! Soms denk ik wel eens dat ik nog heel wat te stellen krijg met deze ondeugd.

Hier alles goed. Lucas kruipt, nou ja, beweegt zich achteruit. Soms zie ik hem als hij op zijn buikje ligt al wel zijn billetjes omhoog doen maar hij kruipt nog niet vooruit.

Tandjes, nummer 7 is nu door, het gaat maar door, gelukkig heeft hij er helemaal geen last van.

Waterpokken, afgelopen weekend een feestje gehad waarbij 3 kindjes de waterpokken hebben dus Lucas krijgt het nu misschien ook wel. Nog wel overwogen om thuis te blijven maar ze moeten het toch krijgen.

Lucas krijgt al een maand ofzo 's ochtends een boterham en dan nog 120 cc met 4 schepjes. Daarna fruit, lunch is hetzelfde als 't ontbijt en daarna warm eten en toetje. 's Avonds nog de fles, die moest er eigenlijk uit bij 9 mnd van het CB maar omdat zijn gewicht op de onderlijn zit en zijn lengte op de bovenlijn "mocht" ik daar nog ff mee door gaan. Nou dat doe ik ook want het gaat nog goed naar binnen.

Vandaag is het rommelig, de schilder is er om onze keuken te verven. Eindelijk! Mijn keuken is geel en dat vind ik nou echt zo'n spuuglelijke kleur dus na 2,5 jaar er tegenaan gekeken te hebben komt er verandering in

Vorig weekend een Mama fiets gekocht in Ravels, manlief vond dat ik er echt een nodig had, hihi. Een montego is het geworden, fietst heerlijk.

Gisteren hadden wij een doopplechtigheid met drankje erna en ze hadden een luchtkussen in de tuin voor de gelegenheid. Lucas keek erg raar naar een springende mama en papa. Zelf heeft hij een beetje meegedeind, hij vond het prachtig.
@Marjan, Roan wilde bij mij ook niet meer drinken op schoot. Ik had het gevoel dat hij teveel prikkels kreeg van oa. de tv. en dingen in de woonkamer. Dus nu is het pyjama aan en dan leg ik hem in bed en geef ik hem de fles en vaak vallen zijn ogen dan vanzelf dicht. Til hem daarna nog wel even op voor zijn boertje, maar sinds ik het zo doe, gaat het prima en drinkt ie ook supergoed zijn laatste fles.

@Nut, had helaas geen camera mee, echt zonde idd.

@Polleke, deel helemaal je verhaal over werk. Vog je hart. Je kan beter gelukkig zijn op je werk en minder verdienen dan veel verdienen en ongelukkig zijn. Geld maakt niet altijd gelukkig en als je elke met tegenzin ergens heen moet gaan, in dit geval je werk, dan is het killing, zowel geestelijk als lichamelijk en ik geloof nooit dat dat de bedoeling is en dat je door je werk niet lekker in je vel zou zitten. Dat heeft ook zijn uitwerkingen naar je kind, je gezin, je relatie, vrienden, familie enz enz enz.

Wat heerlijk die vouwwagen... Zou een opel ascona erbij passen

@Sarah, wauw 7 tanden!!! Kan je hem nu ook grotere stukjes geven? Roan blijft nog steeds op 2 hangen. Gefeliciteerd met je nieuwe fiets. Prettige vriend heb je

Welke kleur wordt je keuken nu?

Hier even schrikken vandaag. Klaar met werken, Roan gehaald, kom ik thuis en zie ik dat ze hebben geprobeerd om in te breken. Die sukkels hebben gewoon een gaatje in mijn deur geboord. Grgrgr. Gewoon overdag!! Gelukkig is niets weg, maar het is wel even schrikken en weer die hele rompslomp. Politie is al wezen kijken en hebben verbaal opgemaakt en ik krijg morgen of woensdag een preventieagent langs om te kijken hoe nu verder.
@Ericaatje. Gadver zeg, gelukkig dat het ze niet gelukt is maar dat is wel even erg schrikken. Bah!

Enne ja die fles. Goed idee om hem in bed te geven. Ik doe het de afgelopen paar dagen in de buggy of in de maxi cosi. Wel gewoon in de huiskamer, maar dat lijkt te werken. Weet het ook niet maar misschien wil hij wel gewoon een beetje vast liggen.

@Sarah, 7 tanden zeg, dat is inderdaad veel.

Ik heb dat trouwens ook dat ik nu al denk dat we later veel te stellen zullen krijgen met dit mannetje

Hoe zit het trouwens als je die laatste fles laat vallen wat het CB wil, dan drinkt hij toch niet voldoende melk met 2 maal 120ml?
Even niet geweest maar er is ook niet veel bijzonders te vertellen.

@ericaatje: Wat tandjes betreft maakt het niet uit hoe groot de stukjes zijn die je geeft. De kaakjes van een baby zijn zo hard dat ze makkelijk kunnen kauwen.

Eva heeft nog geen enkele tand maar eet eigenlijk alles in stukken.

Schrikken zeg van die poging tot inbraak. Lijkt me een naar idee als er iemand anders in je huis rond loopt.

@Ericaatje: Brrr wat akelig, een poging tot inbraak. Lijkt me een heel eng idee als er iemand je huis probeert binnen te komen / is binnen geweest.

Hier trouwens een renault scenic voor de vouwwagen... helaas...

@Tanden: Inmiddels zijn het er hier twee en die worden tot groot plezier van Sofie elke avond gepoetst... vindt ze prachtig!

Ze heeft wel veel last gehad van het doorkomen van die tanden: een paar dagen koorts, heel jengelig en dunne luiers.

@eten: Zo te zien heb ik precies hetzelfde schema als Sarah. Alleen tegen mij hebben ze nog niet gezegd dat ik met de laatste fles (van 20:00) moest stoppen... Is dat wel zo?

Prachtige dag vandaag. Ik ga zo op kraamvisite bij een vriendin en daarna lekker naar buiten!
@ Marjan & Polleke

Ja mijn CB adviseert om met 9 mnd die laatste fles eraf te gooien. Dan krijgt de kleine nog maar 2 flesjes van 120 en moet je dus vitamine D gaan geven en is het van belang dat je kleintje nu ook water / diksap / thee (eventueel met scheutje melk) gaat geven. (dit was het advies van het CB van afgelopen week, ben even wezen wegen) Zoonlief weegt nu 10,2 kilo, een maand geleden was hij 75 cm.

@ Ericaatje

Grote stukjes gaan inderdaad goed naar binnen maar daar gebruikt hij meer zijn kaken voor dan zijn tanden volgens mij.

Gisteren niet naar babyzwemmen geweest want hij heeft nu 9 plekjes op zijn hoofdje, ik denk gelet op de nichtjes en neefje met de waterpokken daaraan maar ik merk verder niets en ze zien er ook meer uit als muggenbultjes.

@ Ericaatje

Mijn keuken wordt nu een soort van roomwit, hij lijkt nu ook veel groter, als die af is zet ik een foto op hyves, ben er super blij mee

Wat balen trouwens van de poging tot inbraak, gelukkig is er niets weg maar het geeft je toch een K-gevoel of niet?

Lucas is trouwens dol op de Hema Beestenbende knuffels, zo erg dat ik zelfs op marktplaats ben gaan zoeken naar punten, 1 Hema in de buurt heeft ze nog dus Lucas heeft er nu 4 en als het goed is kan ik er vandaag nog 1 bijhalen

Lucas zit nu in maatje 80 qua kleding maar qua rompers in 86/92 (74/80 past nog net maar is zo proppen met een volle luier). Meer babies die dat hebben?
@sarah: haha, Eva past nog prima in maat 62/68. En Floor heeft tot 2 jaar ongeveer in maat 74/80 rompers gezeten.

Maar als zijn romp iets langer is ten opzichte van zijn lengte dan is het best logisch dat maat 74/80 te klein wordt.

Had je moeten zeggen van die beestenbende knuffels. Ik denk dat ik wel 4 spaarkaarten vol had maar ik heb alles aan de kinderopvang gegeven want ze hebben ze daar ook gespaard.

Nieuwe foto's op hyves!
@Sarah. hier worden de 74/80 rompers ook te klein en ik heb net deze week nieuwe gehaald in maat 86/92. Volgens mij is hij nu iets van 78 centimeter. Volgende week weer eens naar het CB.
Ik vertelde manlief van de week dat na maatje 86/92 er nog maar 1 maat komt m.b.t. de rompers en dat het daarna waarschijnlijk onderbroekjes worden. Nou daar is manlief echt nog niet aan toe Helemaal geschokt was-ie

Jammer van de Beestenbende Pebbles maar nu heeft de kinderopvang er ook wat aan, goed dat je ze niet zomaar weggegooid hebt
Sarah, goh, ik ben eigenlijk ook bijna in shock, dat er na die maat nog maar 1 maatje rompers komt. Wat worden ze dan eigenlijk snel groot he? Met dit soort dingen merk ik het eigenlijk pas (en met hun gewicht )

Roan heeft qua rompers maat 74/80, shirtjes zitten het lekkerst in maatje 80-86, broeken zitten lekker in maatje 74-80-86 en hij heeft er ook nog twee van 68 die prima zitten.

Hier ook weer een verandering. Roan heeft nu dagen er tussen zitten dat hij maar 1 x per dag hoeft te slapen. Dag erna vaak weer 2 x, maar het gaat nu af en toe goed met 1x. Wel ff wennen, want die slaapmomenten van hem waren ook ff momenten voor mezelf. Die zijn nu dus ff minder. Hij slaapt 's avonds nog steeds goed in met die warmte en ondanks dat het nog zo lang licht is. Gelukkig!

En wat een nieuws gisteren he, van Michael Jackson. Jeugdsentiment voor mij. Ben er geen fan van, maar vond het wel schokkend!
Ben weer terug van vakantie en we hebben het heerlijk gehad. Zouden eerst een weekje gaan, maar hebben uiteindelijk nog met 4 dagen verlengd.

Wel weer wennen om terug te zijn in het normale ritme.

Met Timo gaat het prima en wat is zijn ontwikkeling hard gegaan de laatste weken.

Het kruipen gaat supersnel en hij is overal op zoek naar mogelijkheden om zich aan op te trekken. En bij gebrek daaraan gebruikt hij mijn broekspijpen. Echt schattig, maar was even vergeten hij bewerkelijk ze dan zijn.

@ Pebbles: wat een leuke fotos van je meiden., echt zusjes.

@ Rompers: hier maat 74/80, maar denk dat hij daar nog wel even in kan want is hij qua lengte niet zo lang.

Wel behoorlijk stevig, maar nu hij zo bewegelijk is geworden zal dat wel zijn langste tijd gehad hebben.

Weet van Senna nog dat het snelle groeien bij hem na 14 maanden gedaan was en nu past hij met zijn bijna 3 jaar nog in rompers 86/92. Maar hij is ook niet de langste en behoorlijk smal.

@ Ericaatje: in mijn ogen is Timo ook nog steeds klein, maar morgen gaan we op kraamvisite bij een baby van 2 weken. Denk dat ik dan ook wel met mijn neus op de feiten gedrukt wordt. Ze worden zo snel groot.

Wat snel trouwens dat Roan nu al soms met 1x slapen toe kan. Hoe lang slaapt hij dan?

Timo slaap nu s morgens +/- 2 uur en dan s middags nog 1 of 1,5 uur. Denk dat het hier nog wel even duurt.

@rompers: ik had voor Floor net een hele stapel 86/92 gekregen van een vriendin. Die heeft ze 2 of 3 weken aan gehad en toen begon ze met zindelijkheidstraining en dus onderbroekjes en hemdjes.

Hier hebben we de 86/92 dus maar net gehaald, laat staan de 98/104.

Maar na een jaar gaat de groei echt veel minder hard. Floor is gemiddeld voor een meisje en is nu zo'n 90 cm met 2,5 jaar. Die zou de 86/92 nu dus nog passen.

Vandaag meeting gehad met mijn andere topic. Wat leuk om iedereen weer te zien en die peutertjes bij elkaar was zo schattig om te zien.

Heej Pebbles wat leuk zo'n meeting met peutertjes, moeten wij ook maar eens een keer gaan doen dan.

Hier een jongetje wat de afgelopen twee weken heel veel gilt. Of hij nu blij is of niet. Had het er vanmorgen nog met mijn man over want gillen uit enthousiastme mag natuurlijk volop maar als hij iets niet leuk vind, dan vind ik dat gillen toch minder. Ik dus even googlen en vind Pebble's topic over haar eerste dochter!

Wat zijn jouw tips Pebbles of gaat het vanzelf over? Ik heb zelf het idee dat we hem al wel een beetje moeten opvoeden daarin maar mijn man meent dat hij dat verschil (gillen als blij en als niet blij) niet gaat begrijpen.
He meiden,

ik ben er ook weer. We zijn even een paar daagjes weggeweest en daar tussendoor kwam nog het overlijden van onze zwager. Dus een heel heftig en druk weekje achter de rug.

Godzijdank gaan we morgen weer normaal naar de creche/werken etc.

Hier 74/80 van rompers en als ik hard sjor en hijs dan wil 62/68 van de Hema ook nog wel.

Hij heeft van de week los gestaan, wel leunend tegen de bank.

Dat ze zo snel groot worden dat zie ik wel met Jari zijn neefje, ze schelen 6 maanden maar wat een verschil. Jari is een reus vergeleken met neefje.

Opvoeden Marjan??? Ik weet niet, hier wordt ook wat afgegild, erg hoog en erg hard. Maar hier is het uit enthousiasme, denk dat ze ook zichzelf erg graag mogen horen (t zijn net volwassen mannen he )

Pebbles leuk, peutermeeting, zullen we hier ook weer eens wat op poten zetten, de 1ste worden al bijna een jaar.

Nu lekker van het zonnetje gaan genieten, hebben jullie gisteren overlast gehad? Hier niet, was de hele dag stralend weer.
@marjan: haha, dat klopt ja dat ik toen een topic heb gestart.

Ik heb eigenlijk weinig tips. Met een jaar was het volgens mij voor het grootste gedeelte over.

Maar wat kon die gillen zeg!

@peutermeeting: ik heb nu gemerkt dat het vooral leuk wordt als ze echt zelf kunnen gaan spelen. Dus vanaf een jaar of 1,5-2.

@nut:

Gecondoleerd met je zwager. Was het erg plotseling?

hier juist het tegenovergestelde in groot worden. Ik zie om me heen allemaal baby's van 4-5-6 maanden die soms al groter als Eva zijn.
Nut, gecondoleerd met je zwager ja, dat is inderdaad heftig.

(beetje raar erachteraan maar toch) Nut, net mannen ja. Maar hier doet hij het dus tegenwoordig niet alleen meer als enthousiastme (dat moedigde ik zelfs alleen maar aan), maar ook als hij ergens niet mee eens is en dat wil ik even in de kiem smoren

Oh enne ik heb trouwens ook net met hem voor de tv gegeten. Dat je dat even weet....

Dus ik hoeft niets te doen Pebbles? Ik spreek hem nu wel afentoe zogenaamd een beetje streng tegen, zo van 'dat is nergens voor nodig, ik luister niet als je gilt'. . Kind kijkt me met grote ogen aan. Of ik fluister terug, hoop dat hij het als spelletje ziet.

Wat hij dus trouwens sinds een paar dagen ook doet is zichzelf slap maken als je hem optilt en hij heeft er geen zin in. Ik dacht toch echt dat dat soort fratsen pas bij een jaar of 2 zouden beginnen, sta ik even te kijken zeg....

Durf hier bijna niet te schrijven....

Meiden, het spijt me dat ik niets meer van me heb laten horen. Ik heb daar allerlei redenen voor, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien. Ik meld me hierbij dan ook officieel af. Mochten jullie de tabel nog bij willen houden, dan lijkt me de enige mogelijkheid te starten met een nieuwe Uitgerekend Augustus 2008. Ik kan een Word-doc. maken van de tabel en deze mailen naar degene die de tabel bij gaat houden. Laat maar weten als iemand dat zou willen doen.

Met Emma gaat het goed, vaak verkouden, maar ze groeit goed en ontwikkelt zich prima.

Ik hoop dat het met jullie en jullie kids ook goed gaat.

Groetjes, Tori
He Tori, ja das lang geleden. Hoop dat alles wel goed met je is. Je kan altijd even komen "buurten" als je dat gezellig vindt!

Hier minder: ik was ziek met koorts. Bleh. Tsja kan gebeuren. Gaat nu al iets beter. Gelukkig hoef ik pas woensdag weer te werken.

Met Nicolaas alles goed. Zwaait, zegt "mama", klapt in handjes en lacht heel veel. Slapen sinds de verhuizing nog niet helemaal lekker. Hij was trouwens 7900 gram en 69 cm vorige week. Blijft een kleintje. Rompers 62/68 gaan hier ook nog prima. Trouwens ik heb wel rompers 98/104 van de HEMA voor dochter. Die past ze nog niet hoor, maar er zijn dus rompers grote maat. Dochter wordt in nov 3 maar is nog voor geen meter zindelijk, dus ik denk dat ik die grote maat wel "haal" al is het maar voor de nacht.

@vakantie: nog wilde plannen iemand? Minny dus net terug. Lekker hoor. Wij gaan helemaal niet meer, geld is op en we gaan lekker in huis klussen en leuke dingen doen met de kinderen. Wilde in de herfstvakantie wel weg, lekker nog even naar de zon.

@ Flesjes: hier nog minstens 3 flessen van 180cc+6schepjes. Maar Nicolaas is ook nog geen 8 kilo, dus heeft misschien nog wel wat nodig.

@gillen: begint hier ook rustigjes aan.... af en toe al een lekkere gil. Maar dochter gaat natuurlijk keihard meedoen, zo leert hij wel hard gillen.

Iets heel anders: ik kan ineens niet meer op de hyves, de site-pagina opent niet. Iemand anders dat probleem? Ik wilde die 2 dames van Pebbles even gaan bekijken maar dat werd dus niets....

Ik ga nu met mijn halfzieke hoofd nog even de keuken doen en dan maar weer t bed in...
Hey Tori, blij om een levensteken van je te ontvangen.

Er zijn er wel meer die even niet online zijn hoor. Misschien wil je op hyves anders zetten waar je ons niet mee wil vermoeien?? Het forum is niet alleen voor leuke dingen, maar we kunnen je ook "supporten op afstand" met moeilijkere dingen.

Ik wil de tabel wel doen,ik heb alleen geen idee hoe het moet. Iemand anders wel die het al bv. op een ander topic doet? Moeten we dan even een angel vragen of iemand anders/ ik dan bovenaan kan staan?

@Pebbles, wat een leuke foto's van je meiden. Ik vind ze eigenlijk helemaal niet op elkaar lijken. Eva lijkt wel veel op jou.

@Nut, gecondoleerd. Heel veel sterkte. Want als je zegt zwager, dan lijkt het me een jong iemand?

@Belly, beterschap. Geen pretje om met dit warme weer ziek te zijn.

@Marjan, hier ook gillen, maar meer van ontdekken en blijdschap. Ik gil soms terug, en dan zie je hem kijken, zo van mama wat doe je raar... dus ik er meteen achteraan, dat hij ook zo doet, en soms begin ik ook te fluisteren en dan gilt hij nog harder. Dus echte tactiek??? tja... gaat hopelijk vanzelf over.

Het is vandaag trouwens 1 jaar geleden dat ik met zwangerschapsverlof ging...
@Nut: gecondoleerd met je zwager. Wat ericaatje zegt: bij een zwager denk ik ook aan een jonger iemand... Dat zou wel extra droevig zijn.

@Pebbles: wat een heerlijke meiden heb jij! Prachtige foto's op hyves.

@gillen: ja, hier nog een... Volgens mij is het gewoon samen met het brommen, kuchen, en alle andere geluiden ontdekken wat ze allemaal kan met haar stem. Zal weer wel over gaan.

@Belly: Beterschap! Ziek zijn is nooit leuk, maar met dit warme weer al helemaal niet

@Warm weer: Wij hebben al lekker in het opblaasbadje gezeten in de tuin. Heerlijk vind ik het. Ik vraag me alleen wel af of ik bepaalde maatregelen moet nemen voor Sofie. Natuurlijk houd ik haar zoveel mogelijk in de schaduw, smeer ik met zonnebrand en krijgt ze bij het wandelen of fietsen een zonnehoed of zonnebril op (die ze beide weer zo snel mogelijk probeert af te trekken ) Zijn er nog tips verder, want ik denk dat ze het erg warm heeft.

@Vakantie: Ja belly, hier wordt het 3 weken kamperen in de Auvergne (Frankrijk)

@Rompers: Sofie draagt nu 74-80. Dat past nog heel goed. Haar andere kleding is ook mt 74.

@Marjan en Ericaatje: Als je de laatste fles geeft terwijl je kleintje in bed ligt... poets je dan geen tandjes meer? Wij poetsen altijd 's avonds tanden, zodat ze schoon zijn als Sofie gaat slapen... Heb je anders niet een grote kans op gaatjes? of overdrijf ik nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven