Man gaat vreemd

29-06-2009 09:29 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
De collega van een goede vriend heeft mij gevraagd voor de website van zijn vriendin. Helemaal goed, met haar gesproken en een afspraak gemaakt, nog niks vreemds aan de hand.

Later die avond krijg ik allerlei smsjes, eerst heel vriendelijk, maar later werden het zinnen als "ik verlang naar je", echt enorm goedkoop en ranzig.Toen ik doorhad wat zijn bedoeling was, mij in bed praten, kwam er stoom uit mijn oren. Ten eerste omdat hij een vrouw en kind heeft, ten tweede omdat hij mij blijkbaar erg laag inschat.Ik ben vreselijk allergisch voor zulke mannen.

Nu zit ik dus met de vraag wat ik ga doen. Ik wil zijn vriendin dolgraag helpen, ook voor mijn eigen netwerk en portfolio. Ik baal er ook van dat hij zijn vrouw en kind blijkbaar belazerd bij het leven (ik heb een en ander uitgezocht). Ik baal d'r ook van dat hij mij smeekt om het tussen ons te houden om de verkeerde redenen ( ik ik ik ipv zijn gezin).

Ik heb haar telefoonnummer hier naast mij liggen, what to do, what to do.
Naja, ik heb begrijp óók wel weer dat jij geen zin hebt in het gezeur om hem dan weer te verteleln dat hij niet bij dat gesprek etc etc....

Pff ik ben alles van twee kanten aan het bekijken vanmorgen. Ga maar eens even de computer uitzetten
Ik snap niet zo goed wat er onprofessioneel aan is, ik neem er juist afstand van. Vergeet niet dat dit niet mijn werk is, ik doe dit erbij.

Daarnaast bemoei ik mij met dingen die mij wel degelijk aan gaan. Hij vraag aan mij of ik zijn vriendin help en daarna stuur hij mij in een periode van 24 uur een sms of 20 met berichtjes, belt hij mij keer op keer, dingen die je niet hoort te sturen als jij thuis een gezin hebt zitten.

Mocht zijn vriendin mij bellen is de kans vrij groot dat ik gewoon zeg waar het op staat, belt ze mij niet is het ook goed.
Heeft hij nou doorgegeven aan zijn vriendin dat die afspraak niet doorgaat of doe je dat alsnog netjes zelf?

Ik vind het wel jammer hoor. Het zou dus voor jou en haar goed zijn, maar je laat het verzieken door iemand die er niks mee te maken heeft?! Ik zou gewoon gaan en voor de zekerheid een vriendin meenemen.

En verder negeren die kwal.
Ik vind juist dat je het super hebt aangepakt.

Hij heeft je gevraagd niet zij.

Je laat zien dat je zo goedkoop niet bent en er totaal niet van gediend bent. En je laat het hemzelf lekker uitleggen aan zijn vrieindin.

Als ze belt zou ik ook de waarheid zeggen, anders denkt ze nog dat JIJ onbetrouwbaar bent.
quote:Nanami schreef op 29 juni 2009 @ 10:03:

Ik heb die opdracht niet nodig voor het geld, ik wil mijn portfolio uitbreiden en wat netwerken. En ik doe vooral haar een gunst ermee, want ik heb het erg druk. Dus daarvoor heb ik besloten dat ik het af ga zeggen.

Dat vind ik een verstandig besluit!
en trouwens mensen, wel een beetje lief doen in mijn topic he, tis vandaag mijn verjaardag.

haha
Proficiat!

Ik heb eerlijk gezegd een beetje over het stukje heengelezen waarin je zegt dat hij je benaderd heeft voor zijn vriendin.

Maar dan nog: Jij hebt zelf een afspraak met haar gemaakt. En dus zou je ook bij haar moeten afbellen en niet bij hem als tussenpersoon.
quote:eleonora schreef op 29 juni 2009 @ 09:57:

Ze kent die mensen nauwelijks, dan bemoei je je daar toch niet mee? Als het nou je zus of je beste vriendin was zeg ik ja maar anders zeg ik, die man vertellen dat 'ie lekker op moet zouten en je op je opdracht storten. Het is kredietciris, wees blij dat je werkt.Ik vind dat 'bemoeien' ophoudt bij zulke smsjes. Zij bemoeit zich niet met hun relatie, hij betrekt haar daar zelf in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven