Jajaja weet ik allemaal. Leuk voor jou en de spinnen in jouw huis. Ik heb een spinnenfobie. Ik heb me daar in de loop der jaren deels overheen weten te zetten, maar echt no way dat ik ga slapen in een kamer waar een middelgrote spin over de muur loopt.
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden, hoewel ik me flink genaaid voelt. Ik hoop dat je met de baas en de bedrijfsarts overlegd heb dat je naar je schoonfamilie in het buitenland bent om daar flink te feesten terwijl je thuis geen stap kunt verzetten en alles te veel is. Dat is het nadeel van Facebook-vriendjes zijn.
Waarom trappen sommige automobilisten toch het gaspedaal door? Wat is daar in
godsnaam zo stoer aan? He-le-maal niets! Het is alleen gevaarlijk en dom.
krijg de rattentering!! heb ik gister voor niks zitten wachten op mijn pakket.
zet er dan bij voor zo en zo laat bestelt de volgende dag in huis geld alleen van ma-do
Omdat iedereen die al eens iemand heeft verloren globaal weet hoe het voelt maar ook weer niet. Want ieder mens is uniek en heeft dus unieke relaties, herinneringen, onderonsjes, gedeelde geheimen. De enige ander die precies alles weet is er niet meer, die draag je mee in je hart voor de rest van je leven. Dat is zwaar en verdrietig want een groot verlies maar hopelijk op de langere termijn ook een bron van vreugde, troost en kracht.
Waarschijnlijk laatste keer dat ik mee doe aan borstonderzoek, want bij de " borstenbus" krijgen ze mijn borsten blijkbaar niet goed op de foto. Nu ben ik hele morgen kwijt aan op en neer reizen naar radiologie.
toch blijven gaan hoor.
Eén op 9 vrouwen krijgt borstkanker.
Als het je treft, wil je er maar beter snel bij zijn.
Anoniem_6527270f28ee9
dinsdag 25 april 2023 om 08:11
Kom ik er opeens achter dat ik met een godsdienstfanaat te maken heb. God heeft het huwelijk heilig verklaard en de man moet aan zijn echtelijke plichten voldoen.
Oke. Ik zal dan maar niet vertellen dat het initiatief voor de scheiding destijds van mij afkwam.
Zonder die maatregelen zouden de gevolgen nog veel erger geweest zijn dan ze nu zijn
Echt niet!
Veel clubjes zijn terziele.
Veel mensen "werken " thuis.
Veel prijzen zijn flink omhooggegaan.
Veel bedrijven kampen nu met personeelstekort, omdat het personeel naar huis moest.
De horeca, kunstsector en theaters hebben enorme verliezen geleden.
Mijn vader heeft door gemiste controles nu veel meer last van Copd
Etc, etc
Anoniem_64a02f26cd0aa
dinsdag 25 april 2023 om 15:13
*
anoniem_64a02f26cd0aa wijzigde dit bericht op 03-05-2023 12:35