Ik word er zo BOOS van!

20-06-2009 23:40 465 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaarhg, ik ben zo boos.

Vandaag heb ik de hele dag gewerkt, in de horeca, flink druk geweest.

Normaal gesproken als ik zo'n lange dienst heb, ga ik thuis lekker douchen en luieren/uitrusten.

Maar gisteren dacht ik.. Heee, laat ik morgen nou eens gewoon niet zo saai doen, en tóch 's avonds iets leuks gaan doen met mn vriend. (aangezien hij me dit vaker vraagt én omdat ik het ook gezellig vind)

Krijg ik vandaag op mn werk te horen, dat ik morgen ook de hele dag moet werken. Ik had echt zoiets van: Sh*t.

Maargoed, ik had dit inmiddels al afgesproken met hem dus toen ik thuis kwam ben ik snel onder de douche gesprongen.

3x van outfit gewisseld. (Staat dit wel? Ben ik niet dik? Is dit misschien té? Je kent het wel.)

Snelsnel wat gegeten. Omdat ik toch een beeeetje op tijd klaar wilde zijn.

Hem ondertussen gebeld. Ik zei dat ik thuis was en dat ik hem zou bellen als ik klaar was met verzorgen enz.

Waarop hij zei; Nee ik bel jou wel.

Dat vond ik zelf nogal raar, maar oke. Om half 10 had ik nog niets gehoord, dus ik een smsje gestuurd van

Hee lief, weet je al iets? ik ben al klaar hoor xxx

Na een half uur (!) krijg ik een smsje terug: Ik ben nu in Belgie ik bel je wel als ik weer in **** ben.

Ik zat dus al helemaal klaar in mn leukste outfit en make-up enz.

Te wachten. Op hem. Wachten. Op een telefoontje. Wachten. Wachten. Wachten.

Ik heb nu nog steeds niets gehoord. IK BEN ZO BOOOS!

Ik heb van ellende mn makeup er weer afgehaald en zit nu in mn pyama en met een chagerijnig/verdrietig gezicht achter de pc.

Was hij dan van plan om me om 1 uur snachts te komen ophalen of te bellen of wat dan ook? Hij weet dat ik morgen moet werken.

Hij kan toch op zn minst laten weten als er iets tussen is gekomen ofzo.

Pffffffff, sorry ik moest dit even van me afschrijven.

Ik voel me zo gebruikt, alsof ik alleen maar in de picture kom als het hem uitkomt.

Dit is niet de eerste x.. dit is eigleijk altijd, ik krijg zo de schijt van hem soms! Bahhhhh!

Hallo allemaal

Vanmiddag zou ik met mn nichtje een terrasje pikken maar dit was niet doorgegaan.

Ehm, ik ga nu naar een verjaardag en vanavond stappen met mn nichtje.. Morgen moet ik wel werken maar het zal wel lukken.

Ik heb een foto op mn hyves waarin de tekst staat:

If you start to miss me, remember you were the one that made me cry, turned your back and let me go.

Nu zag ik dat R. deze foto had gerespecteerd.. ? Hmm.

Maarja heb hem verwijderd nu.

Ik ga :D.. doei

Hoop dat je een leuke avond hebt gehad ML! Wat betreft hyves, volgens mij heb je er inderdaad het beste aan gedaan om hem te verwijderen, hoe minder contact, hoe beter.
Veel plezier vanavond!!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Hallo!

Ik ben gisteren gaan stappen. Om 23:30 (toen ik er net was) kreeg ik smsje van R.

'ik heb nog eens goed en helder nagedacht over ons, en vooral over de afgelopen tijd ma het is mijn schuld dat het zo gelopen is, dat sowieso, Ik ben ook laatste tijd alleen ma met mezelf bezig geweest, Sorry *naam* ik weet dat je beter verdiend."

Toen ik het las lach ik echt helemaal dubbel. Ik dacht, ja precies ik verdien ook beter. Maar later op de avond (+ paar drankjes verder) ging het toch wel een beetje aan me knagen.

Maar ik heb hem niet teruggesmst.

Ook een kwam een vriendin van hem/ons tegen. Hij ziet haar bijna elke dag omdat ze de vriendin is van een goede vriend van hem. Zodoende heb ik haar leren kennen. Ze vroeg heel voorzicht: "Hee, ehm, hebben jullie.. ruzie.. of wat is er?"

Dus ik leg uit dat ik het uit gemaakt heb.

Blijkt dat R. hierover nog NIKS heeft gezegd, tegen niemand.

Zij had namelijk de dag ervoor gevraagd waar ik was. Waarop hij zei: "Oh ze moet morgenvroeg op dus die is thuis"

en gisterenavond had ze het schijnbaar ook gevraagd, toen zei hij weer: "Ja, ze moet weer werken morgen"

Maarja, nu zal iedereen het wel weten.

Verder heb ik een redelijk leuke avond gehad. Ik kwam wel een jongen tegen die heel lang verliefd op me is geweest en me een x heeft gezoend. Hij zag er goed uit. Ik dacht echt.. shit. Waarom had ik hem niet gepakt. Later op de avond (toen ik heel erg lam was. Ik drink normaal bijna nooit) kwam hij naar me toe om te vragen of alles wel goed met me ging, en volgens mij heeft die me ook nog wat fris gekocht, GEEN alcohol meer voor jou. Hij zou me bellen zei die.

Op dit moment ben ik écht brak. Ik moet om half 11 beginnen met werken tot 8 uur vanavond. Ik zie er tegen op, maar ik weet meteen weer waarom ik nooit ga stappen als ik moet werken. Laatste keer ook weer voorlopig.

Oh, en gisteren heb ik een nieuw bed + nieuwe kledingkast uitgezocht en we gaan deze week mijn slaapkamer verbouwen. Mijn vader komt me helpen en deelt deels in de kosten. Hij is heel blij dat het uit is met R. en zegt dat hij het daarom doet, om een nieuwe start te maken. Oude kamer heeft toch herinneringen. (of hoe je het schrijft, ik heb het op 3 manieren geprobeerd maar het ziet er allemaal onlogisch uit) Mijn kamer is trouwens aan vernieuwing toe, het is niet zo dat ik bij elk vriendje een nieuwe slaapkamer wil ghehe. Maargoed mn vader zei er wel bij: Als je het dan ook maar écht afkapt met hem anders voel ik me bezeikt.

Toen kreeg ik het wel even benauwd, kan ik dat beloven?

Maar het moet wel. Ik ben al zo ver. Het lukt wel.

Ik ga me verder verzorgen en dan ga ik een lange werkdag tegenmoet. Tot vanavond!

Ohjee, geen wijs viva-advies.

Jammer!

Ik betrapte mezelf er net op dat ik op R.'s hyves ga kijken, ookal heb ik hem verwijderd.

Bij zijn wiewatwaar stond gisteren: Ik denk aan jou

En nu staat er: Binnekort eindelijk weg van hier

Ik vraag me af.. Maar das juist wat hij wilt. Kom op zeg, hij gebruikte zijn hyves NOOIT. En nu staat er elke dag iets anders. En sinds ik hem heb verwijderd heeft hij zijn profiel openbaar gemaakt.

Meisje, meisje, rustig maar, je bent even in paniek nu want hij probeert je indirect toch te bereiken en je bent er gevoelig voor. Ga nou weg bij die Hyves, wat héb je er aan?

Je kunt terug hoor naar hem als je wil, niemand die je tegenhoudt maar dan? Binnen een paar weken zit je weer op dit punt. Jullie verschillen van elkaar, willen andere dingen en zullen de zaken die jullie in een partner zoeken niet bij elkaar vinden.

Je kunt tevreden zijn over je avond stappen. Veel vrouwen maken zich zorgen dat er niemand meer op ze zal vallen, dat ze alleen achter zullen blijven. Jij hebt op je eerste avond alleen stappen alweer een oude vlam in je slipstream zitten!

Komt helemaal goed met jou. Ik geloof er heilig in!

(f)
Ja, die nieuwsschierigheid ook he haha.

Ooh, wat slecht.

Ja, gisteren op stap was best wel eh.. fun. Er werd wel een paar x met me geflirt. Alleen tja, ik sta er nu niet echt voor open maar het was wel leuk om te weten dat er ook nog andere jongens geintresseert zijn.

Ik kreeg net sms van R.'s zusje.

Heeeee schoonzussie! Lang niet gezien x

.. ?

Hij heeft echt nog niemand verteld dat het uit is.. Ik weet dus echt niet wat ik terug moet sturen. Hij neemt me duidelijk niet serieus.
Het gaat er ook niet om dat jij er voor open staat lieverd, het geeft je in ieder geval het gevoel dat je niet over gaat blijven, dat waar veel mensen zo bang voor zijn als ze hun relatie verbreken. Jij ziet nu, meteen in je eerste weekend als single, dat je, als je er zin in zou hebben, het liefdespad weer op kunt gaan en dat je waarschijnlijk succesvol zult zijn. Misschien niet meteen een relatie voor het leven maar wel lekker uitgaan met leuke jongens, het zit er allemaal gewoon in voor je!

SMS je ex-schoonzus even terug dat het uit is? Raar dat je ex dat nog niet wereldkundig gemaakt heeft maar daar moet je verder niet aan meedoen hoor. Het is namelijk kristalhelder allemaal en hoeft helemaal geen geheim te blijven, toch?
quote:musiclove schreef op 29 juni 2009 @ 01:21:

Ik kreeg net sms van R.'s zusje.

Heeeee schoonzussie! Lang niet gezien x

.. ?

Hij heeft echt nog niemand verteld dat het uit is.. Ik weet dus echt niet wat ik terug moet sturen. Hij neemt me duidelijk niet serieus.

Misschien spant hij schoonzusje wel voor zijn karretje om jou een beetje te jennen. Je weet maar nooit.

Ik zou haar ook maar een sms sturen met de boodschap dat het uit is. Dan is het maar meteen duidelijk, toch?
Ik denk juist dat hij de controle wil houden en denkt: zolang als ik niets zeg tegen anderen is het nog niet definitief. Hij blijft manipuleren als ik het zo lees. Hij probeert het via hyves, via vrienden, via zijn zusje, via smsjes: en jij blijft achter je standpunt staan, heel erg knap! En ik sluit me bij de rest aan dat je het beste naar iedereen toe duidelijk kunt zijn, al dat geheimzinnige gedoe leidt nergens toe.

Wat lief van je vader dat hij je een nieuwe start wil geven met een nieuwe slaapkamer! Ik snap wel dat hij zegt dat hij hoopt dat het echt over is met je ex. Maar weet je, je moet het echt voor jezelf blijven doen hoor, niet voor anderen.
Helemaal eens met Ann Liv. Niets aan toe te voegen
Overigens, als je een goede relatie hebt met je schoonfamilie (en daar lijkt het op, als je schoonzus je zo'n sms stuurt) zou ik binnenkort een keer bij ze langs gaan om een soort van afscheid te nemen. Dat heeft mij altijd erg geholpen in het 'kut, het is echt uit' proces.
Ik heb helemaal geen goede relatie met mijn schoonfamilie haha.. Zijn zusje, tja, het ene moment bekijkt ze me niet en zegt ze amper goeiedag. Andere x is ze weer helemaal vol me. En nu dan opeens zo'n sms. Daarom vond ik het ook zo vreemd!
Zo te lezen pak je het nog steeds hartstikke goed aan ML! GOED ZO!!

Het besef dat het nu toch écht over is (en dit niet het zoveelste knipperlicht gebeuren is) begint nu een beetje door te dringen bij je EX (ja, groot woord *slik*, maar dat is 'ie inmiddels toch echt... even wennen) Laat je niet meeslepen in zijn proces en zijn gevoelens, dat mag hij allemaal voor zichzelf uitzoeken.

En zoals Eleonora het ook al zo mooi zegt: Je mag heus wel naar hem terug gaan hoor, ook al heb je nu een nieuwe slaapkamer van je paps gekregen. Je zal er op termijn alleen niet gelukkiger van worden, want hij veranderd écht niet. Ook al stuurt hij jou 100 smsjes op een dag, verandert hij zijn 'what's on your mind' op hyves 30 keer op een dag in Wow Musiclove Is The Love Of My Life, etc. Iemand die écht van jou houdt laat dat merken tijdens de relatie. Hij is nu alleen maar geschrokken, omdat blijkt dat hij jou toch niet zo goed onder de duim heeft als hij dacht...
Oh en sms zijn zus inderdaad maar dat het uit is, iedereen mag het weten!

Ik kan me voorstellen dat dat voor jou een beetje gek voelt, dat jij degene bent die voor duidelijkheid moet zorgen. Daarnaast vooral ook omdat het dan écht helemaal definitief is... Maar doe het toch maar wel, laat iedereen het weten! Dat zal je helpen in het 'proces'....
Hoi ML,

Ik heb steeds een beetje in je topic meegelezen maar nooit gereageerd.

Ik vind dat je super bezig bent, want je verloor jezelf in deze relatie! Volhouden dus.

Wat ik me alleen afvroeg is of hij wel weet dat het 'uit' is. Voor zover ik heb gelezen zijn jullie na een ruzie overgegaan in zwijgen en geen contact hebben. Jij wilde zo geen relatie meer met hem, maar of heb jij hem dit verteld? Of heb ik ergens overheen gelezen en een stuk gemist? Kan maar zo hoor, dan hoor ik het wel.
...
Bedankt voor jullie reacties.

Queenie, ik heb hem nadat hij mij vroeg naar de Italiaan te komen, een email gestuurd met daarin dat het uit is. Je hebt er denk ik overheen gelezen ja.

Ik heb hem net gesmst om vanavond mijn spullen op te halen. "Kan ik vanavond mijn spullen ophalen?"

Waarop hij terugstuurt: "Alles kan"

Wat moet je daar nu weer mee?

Oh ja, ik weet het weer... sorry

En voor vanavond zou ik zeker iemand meenemen. Anders zou ik niet gaan.
...
Queenie, ze heeft hem het volgende gesmst:quote:musiclove schreef op 25 juni 2009 @ 19:22:

R. je begrijpt dat dat gaat niet werken. kunnen we iets afspreken om spullen aan elkaar terug te gevenEn vervolgens is er contact geweest over het teruggeven van spullen. Zou hij echt zo... uhm... dom zijn dat 'ie niet begrijpt dat het uit is?
Nee ik ga niet alleen
Kruispost!

Joh ML, hij lijkt een beetje aan het dralen. Niet echt een afspraak willen maken, want daarna ben jij echt verlost van hem. Ik denk dat de kans groot is dat hij 'macht' over je wil houden, al is het maar dat hij jouw id nog heeft. Dus wat je daarmee moet? Harde afspraken maken. 'Ok, dan ben ik er om 19u.' En het lijkt mij ook heel slim om iemand mee te nemen.

Hou je haaks!
Idd, wat Ann Liv zegt. Nu even een concrete afspraak sms'en met een tijd erbij.

Succes met het uitwisselen van de spullen!
quote:musiclove schreef op 29 juni 2009 @ 17:01:

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb hem net gesmst om vanavond mijn spullen op te halen. "Kan ik vanavond mijn spullen ophalen?"

Waarop hij terugstuurt: "Alles kan"

Wat moet je daar nu weer mee?

Hij bedoelt: alle opties staan nog open, wat mij betreft draait het uitwisselen van spullen uit op goedmaakseks.

Dus: heel verstandig dat je iemand meeneemt als je gaat! Misschien handig om met die persoon af te spreken dat je maximaal 15 min (ofzo) weg (binnen) bent, zodat je niet eens kan blijven plakken (ook al zou je dat in een zwak moment misschien willen).
Ik heb zonet je topic gelezen en ik vind je echt een TOPwijf!! Hou je poot maar lekker stijf, en idd wat de rest ook zegt; sms die zus van hem maar dat het uit is.

Zo word het voor jou ook steeds definitiever, en dat sterkt je alleen maar om door te zetten.

En meid,het zullen ups en downs worden, maar de downs zullen steeds minder en de ups steeds meer worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven