Ik word er zo BOOS van!

20-06-2009 23:40 465 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaarhg, ik ben zo boos.

Vandaag heb ik de hele dag gewerkt, in de horeca, flink druk geweest.

Normaal gesproken als ik zo'n lange dienst heb, ga ik thuis lekker douchen en luieren/uitrusten.

Maar gisteren dacht ik.. Heee, laat ik morgen nou eens gewoon niet zo saai doen, en tóch 's avonds iets leuks gaan doen met mn vriend. (aangezien hij me dit vaker vraagt én omdat ik het ook gezellig vind)

Krijg ik vandaag op mn werk te horen, dat ik morgen ook de hele dag moet werken. Ik had echt zoiets van: Sh*t.

Maargoed, ik had dit inmiddels al afgesproken met hem dus toen ik thuis kwam ben ik snel onder de douche gesprongen.

3x van outfit gewisseld. (Staat dit wel? Ben ik niet dik? Is dit misschien té? Je kent het wel.)

Snelsnel wat gegeten. Omdat ik toch een beeeetje op tijd klaar wilde zijn.

Hem ondertussen gebeld. Ik zei dat ik thuis was en dat ik hem zou bellen als ik klaar was met verzorgen enz.

Waarop hij zei; Nee ik bel jou wel.

Dat vond ik zelf nogal raar, maar oke. Om half 10 had ik nog niets gehoord, dus ik een smsje gestuurd van

Hee lief, weet je al iets? ik ben al klaar hoor xxx

Na een half uur (!) krijg ik een smsje terug: Ik ben nu in Belgie ik bel je wel als ik weer in **** ben.

Ik zat dus al helemaal klaar in mn leukste outfit en make-up enz.

Te wachten. Op hem. Wachten. Op een telefoontje. Wachten. Wachten. Wachten.

Ik heb nu nog steeds niets gehoord. IK BEN ZO BOOOS!

Ik heb van ellende mn makeup er weer afgehaald en zit nu in mn pyama en met een chagerijnig/verdrietig gezicht achter de pc.

Was hij dan van plan om me om 1 uur snachts te komen ophalen of te bellen of wat dan ook? Hij weet dat ik morgen moet werken.

Hij kan toch op zn minst laten weten als er iets tussen is gekomen ofzo.

Pffffffff, sorry ik moest dit even van me afschrijven.

Ik voel me zo gebruikt, alsof ik alleen maar in de picture kom als het hem uitkomt.

Dit is niet de eerste x.. dit is eigleijk altijd, ik krijg zo de schijt van hem soms! Bahhhhh!

Niet veel geslapen vannacht.

Voordat ik naar bed ging heb ik al zn spullen bij elkaar gezocht, oa een jas. Ik rook zijn parfum. Oh god, ik had het niet meer. Kan wel janken.

Ik heb een email teruggekregen. Heel kortaf:

"ja je ID heb ik hier. ik hoef niks terug mag je houden of weggooien, sms me maar als je hem moet hebben."

ik had ook niet anders verwacht.
Bewijst wel weer dat hij je niet waard is..
Maroon wat köt!!

Flauw zeg, dat hij gelijk is geattendeerd op dit topic, tssss.

En doordat iemand weer eens zij bek niet kan houden, mag jij nu je nick aanpassen.

ML, hij is je idd overduidelijk niet waard.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Erg knap van je hoor dat je zelf de knoop hebt doorgehakt, vroeg of laat had hij het gedaan of had het laten doodbloeden omdat hij te laf is om het zelf uit te maken. Zijn reactie op jouw sms is ook wel weer heel makkelijk, hij doet geen enkele moeite om je nog terug te winnen, dan weet je helemaal dat je de goede keus hebt gemaakt! Slappe hap en wees blij dat je de eer aan jezelf hebt gehouden! Hij zal zich nog weleens voor zijn kop slaan dat hij zo met je is omgegaan want hij zal waarschijnlijk niet gauw een meid tegenkomen die zoveel van hem zou pikken! Gheghe, net goed.
Ik ken de man niet Music maar ik had ook niks anders verwacht. Nah ja,laat ik het zo zeggen, er waren volgens mij drie soorten reacties mogelijk:

1) deze

2) woede

3) janken/emotie/drama

Deze reactie is de allerbeste die je kunt hebben. Jij hebt aangegeven er klaar mee te zijn, hij doet niet moeilijk, klaar.

Misschien had je op wat gevoelige tranen gehoopt, op een fijne doos bonbons als dank voor bewezen diensten, nog een paar halfslachtige pogingen tot een doorstart (echt niet schat? ik zal de wereld aan je voeren leggen......zo waar ik R. heet...) maar nee, het is deze reactie geworden en ik hoop dat je een zucht van verlichting slaakt. Als dit het is dan ben je er makkelijk vanaf gekomen.

Hoe is het met je?
MusicLove! Wat ben jij stoer zeg!! Zo fijn dat je er op je achtiende achterkomt hoe het niet moet.. De wereld ligt aan je voeten.

..... en de zomer is maar net begonnen....
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ja, ergens vind ik het wel jammer om te zien dat hij geen sec. moeite doet om ervoor te vechten. Ik heb dit wel heel (te?) vaak gedaan. Maar nu weet ik inderdaad wat ik aan heb. Niets.

Ik voel me niet zo. Ik heb net gewerkt, iedereen zag dat er iets met me was. Toen ik vertelde dat het uit was (tegen 1 collega) heeft ze dit gelijk aan iedereen verteld. En die maakte er allemaal grapjes over: Ja, morgen is het weer goed, kom straks stappen dan zoek ik je meteen een andere Enz.

Die grapjes kon ik nu even niet verdragen want ik voel me gewoon klote. Ik weet dat het beter is maar het voelt op dit moment alles behalve fijn.
Jemig musiclove,

Wat rot voor je (rot is een understatment)!

Ik zou zeggen, pak een doos tissues en gooi het er uit.

Vervolgens over een week of wat lekker een borrel doen na je werk!

Ze zullen het goed bedoelen hoor die grapjes. Vertel ze gewoon dat je het nu niet zo waardeer, en dat je zelf wel aangeef als je er aan toe ben om een borrel te gaan doen met je collega's.
He wat naar voor je zeg....

Maar is het zo? Dat het al vaker hommeles was en dan de volgende dag weer goed?

Je schreef van wel zelf in je eerdere postings?

Ik heb dit zelf ook bij de hand gehad. Na verloop van tijd worden mensen moe van jóuw moeilijke relatie. Dan nemen ze het niet serieus meer. Mensen die er aan de buitenkant tegenaan kijken hebben soms een angstig goed beeld van hoe het zit en als het vaker rommelig was en dan weer aan, dan gaan ze zich er niet meer druk om maken maar denken ze er het hunne van.

En dat terwijl jij nu weet dat het echt over is. Dat is heel rot maar het gaat over, over een paar dagen krijg je wel steun. Als blijkt dat het werkelijk voorbij is nu.

Kan me voorstellen dat je je nu niet opperbest voelt. Dat soort opmerkingen maken het er zeker niet beter op nee.

Maar dat neemt niet weg dat je trots op jezelf mag zijn! Supergoed dat je deze beslissing gemaakt hebt, en gewoon die mail gestuurd!

Misschien moet je ergens ook blij zijn dat hij verder geen moeite doet nu. Als hij nu achter je aan zou blijven plakken, en je probeert te claimen, allerlei (loze) beloften maakt... Uiteindelijk is de kans groot dat je er weer in trapt, en nog een kans geeft (is mijn ervaring tenminste). Dan kom je keer op keer tot de conclusie dat je hem die kans niet had moeten geven, en blijft de spiraal doordraaien. Dat kost je heel veel energie, tijd en verdriet.

Wat Eleonora ook al zei, dit is eigenlijk de prettigste reactie.

Het is natuurlijk helemaal niet fijn om te concluderen dat het hem (schijnbaar) niets doet, dat je het uitgemaakt hebt. Maar het gaat er helemaal niet om wat het hém doet... het gaat erom wat het jóu doet. Nu zal je best nog momenten hebben dat je hem mist, of twijfelt aan je beslissing. Maar het zal niet lang duren dat je enkel nog opluchting voelt, en rust.

Plan wat leuke dingen voor jezelf, geniet van de zon! Geef je collega's eventueel aan dat je even niet zo'n zin hebt in die geintjes, als je van 't weekend nog moet werken.

Heel veel sterkte ermee meid, maar vergeet niet dat het helemaal tóp is wat je gedaan hebt! Ga daar vooral niet aan twijfelen.
Nou heb net alles even gelezen.

Herken de relatie van mij & mn ex hier behoorlijk in.

Je kunt echt super blij zijn dat je deze stap hebt ondernomen.

Weggaan bij mijn ex was echt in van de beste stappen in mijn leven!

Goed van je hoor!

En nu verder gaan en nooit meer omkijken!

Sterkte!!!
Het is wel eens voor gekomen dat het 'uit' was en daarna was het weer goed. Maar ik sprak er verder niet over op mijn werk.

Morgen ga ik weg met mijn ouders. Mijn vader heeft voorgesteld om dan langs zijn huis te rijden en mn spullen te halen. Ik vind dit wel een goed idee, als mijn vader in de auto wacht, dan ben ik zo weer weg. Dan is er geen kans meer om nog van gedachte te veranderen.

Ik heb hem net gebeld om te vragen of hij thuis was. Ik was zo nerveus. Hij nam (gelukkig) niet op. Ik vraag me af waarom ik belde eigenlijk. Ik wilde zijn stem gewoon horen denk ik..

Ik heb hem vervolgens gesmst: Kan ik morgen tussen 11 en 12 mijn spullen ophalen?

Heb maar niet gezegd dat ik niet alleen kom. Ik heb nog geen reactie.

Als ik die lamzak zo een beetje inschat is zijn reactie een beetje twee-ledig. Je hebt het al iets te vaak uitgemaakt (en weer aangesekst ) maar het geeft volgens mij ook aan dat hij gewoon echt heel weinig om je geeft. Moet je alleen maar sterken in je beslissing toch?

En die reactie van je collega's is ook prut. Maar idd wat iemand net al schreef dat gaat over als ze doorkrijgen dat het je echt menens is deze keer.

En verdrietig zijn mag ook hoor ML! Snotter het er gewoon maar lekker uit. Geef je er maar even aan over. Het IS namelijk gewoon rot! Lekker uitjanken en morgen of overmorgen weer opnieuw beginnen.

Heb je trouwens nog weer gereageerd op zijn 1 regel mail?

Oh..crosspost. Je hebt dus gereageerd. Goed geregeld. Vaders zijn altijd fijn om mee te nemen in zulk soort situaties. Ook fijn dat je morgen even met je ouders weggaat.
Goedzo!

Lekker met je pa gaan, laat hem in de auto zitten, maar voel je gelijk wel sterk dat je niet alleen bent!

Gaat helemaal goed komen met jou, net wat er al eerder geschreven werd, het word zomer, prachtige tijd om vrijgezel te zijn (zijn loze woorden, heb je nu niks aan, maar het ís natuurlijk wel zo!)
Mee eens, goed plan om met je vader te gaan. Lief van je vader ook, dat hij dat voorgesteld heeft.

Als ik jou was, zou ik hem dan toch ook gewoon zijn spullen teruggeven, krijg je daar ook nooit meer gezeik van. Vooral die scootersleutel. (maar dat was je al van plan, vermoed ik).

Veel succes, en dan ben je morgenmiddag helemaal van hem af!!

Goed zo meid! En als je verdrietige momenten hebt, is dat heel normaal. Maar heb niet de ilussie dat je geen verdrietige momenten zal hebben, als je met hem verder zou gaan.

Sterkte morgen!
Ik begin me nu af te vragen wat er gebeurd zou zijn als ik ermee akkoord was gegaan om vanavond naar de Italiaan te gaan. Waarschijnlijk was het weer goed. Ik weet niet of ik er spijt van heb dat ik niet ga.. ik denk het wel.

Ik weet niet. Ik vind het niet leuk meer. Pffff. En waarom stuurt hij niet terug of het okee is morgen? Weer eens geen tijd voor me zeker.
Musiclove, wat ben je sterk! Ik vind echt dat je het enorm volwassen aan hebt gepakt. Soms is het namelijk het verstandigst om te wéten dat je niet sterk in je schoenen staat als je ex in kwestie persoonlijk ziet en dan is het heel belangrijk om daar je keuzes op te baseren. Het lijkt me dus erg slim om met je vader de spullen op te gaan halen!

Wat een sukkel hij is met zijn smsjes hoef ik niet te benadrukken hè? Zooo slap, om net te doen of er niks aan de hand is en dan voorstellen uit eten te gaan. Met in zijn achterhoofd natuurlijk dat jij daar mooi had kunnen uitleggen waarom je zo 'raar' deed, vooral omdat hij de eerste stap een keer zette. En dan als reactie op jouw bericht een gelaten 'ok, kom je spullen maar halen'? Brrr, ik krijg er echt de rillingen van. En een big smile (echt letterlijk, dat gebeurt me niet vaak op het forum) van jouw reactie om hier niet in mee te gaan. Chapeau, je mag retetrots op jezelf zijn!

@ Maroon, goed dat je inziet dat hij een sul is. Een echte. Hij zou een waarschuwing op zijn voorhoofd mee moeten krijgen, net als de ex van ML. Kut voor je dat hij je forum-identiteit heeft gevonden, maar ik hoop dat die manipulerende lapzwans hier leest wat voor eikel hij is. Heb je leuke (lowprofile) vakantieplannen met Snaak gemaakt?
Kruispost: zie nu dat je toch wat twijfelt. Als je hem echt weer wil zien en spreken moet je dat doen, zoals Eleonora schrijft. Maar probeer je gevoel te ontleden: ben je bang om hem kwijt te raken en alleen te zijn? Of wil je hem zien omdat je je relatie waardeert en wil herstellen?
quote:musiclove schreef op 26 juni 2009 @ 17:31:

Ik begin me nu af te vragen wat er gebeurd zou zijn als ik ermee akkoord was gegaan om vanavond naar de Italiaan te gaan. Waarschijnlijk was het weer goed. Ik weet niet of ik er spijt van heb dat ik niet ga.. ik denk het wel.

Ik weet niet. Ik vind het niet leuk meer. Pffff. En waarom stuurt hij niet terug of het okee is morgen? Weer eens geen tijd voor me zeker.

Echt? Heb je echt spijt? Of is het 'gewoon' nu verdrietig omdat je het zo graag anders had gezien.

Ik zou je willen aanraden om je eigen topic nog even van het begin af aan door te lezen. Jezelf even herinneren wáárom je die afspraak niet wilde. En waarom je gisteren die mail gestuurd hebt.

Niet twijfelen aan jezelf nu hoor. Je doet het echt goed!
Een beetje spijt, ja. Omdat ik nu niks meer van hem hoor. Als ik naar de italiaan was gegaan, had ik zijn kant van het verhaal kunnen horen. Nu heb ik alleen een korte afstandelijke mail. Geen woord over wat hij vind/denkt/voelt. Ik zou dat wel graag weten, ik denk dat ik het dan beter zou kunnen afsluiten.

Nu blijf ik met vragen zitten. Waarom heeft hij al die dagen niks laten horen? Waarom smste hij gisteren wél ineens? Waarom moest ik daarheen komen? Begreep hij dat ik boos was? Vond hij dit ook terecht? Kan hij toegeven dat hij fout zat? Wat vind hij er van dat het nu over is?

Zoveel vragen die de hele tijd door mijn hoofd spoken.
Hij gaat jou nooit de antwoorden geven die jij wil horen. Dit soort mannen 'gunt' dat de ander niet en zal je weer manipuleren met zijn woorden. Maar zijn die antwoorden echt belangrijk om het af te sluiten? Rot is het toch. Want hij is een eikel en jij hebt veel te veel van jezelf gegeven in deze relatie. Het gaat nu om jou en jouw gevoel, niet meer om hem.

Ik denk sowieso dat je heel veel van de antwoorden zelf al kunt geven, ook al zijn het pijnlijke conclusies.
Hij heeft net gesmst.

'Nee dan ben ik er niet, 's avonds lukt het wel."
Ow Ml, echt?? Twijfel je?

Waarom dan? Omdat je hem mist, of omdat je bang bent je 'toekomstdroom' kwijt te raken? Kijk nog eens naar je lijstje voor en nadelen, lees dat nog eens goed door.. Hij zal idd erg blij zijn je te zien, als je wel gaat, je mooie praatjes vertellen, en dan vragen waarom je zo gek deed? Hij houd wel van je, maar dan moet je niet meer zo raar doen en blablabla

Wees sterk, vraag vanavond een vriendin, zodat je ook niet in de verleiding komt om hem mss nog te bellen of te mailen, want als je twijfelt kan die drang erg groot zijn!

@Ann Liv,

ben zo blij dat ik dat nu idd inzie, alhoewel ik het mss ook wel al veel eerder zag, maar had er gewoon moeite mee om afstand te doen van mn toekomstdromen. Ik kon krijgen wat ik wilde, een vent met een goed inkomen, een mooie nieuwbouwwoning, en het doet me niks. Ik wil dat niet. Tuurlijk heb ik wel die wens om gelukkig te zijn met een man, mss op den duur nog een kindje erbij, maar daarvoor was hij gewoon niet de juiste man, ondanks de goede kanten die hij ook had.

Ik heb vorige week Snaaks kamertje helemaal gepimpt, een mooi nieuw kastje voor mn hal gehaald, mn haren nog korter geknipt en geblondeerd, en heb plannen om mn overloop nog aan te pakken. Qua vakantie niet echt concrete plannen, we gaan een midweekje in de caravan van mn ouders, en maken een paar leuke uitstapjes, en vooral lekker veel naar het strand (is hier om de hoek!)

En ja, dat ik herkend ben, mss ook wel mn eigen fout, ondanks dat je geen namen noemt is de situatie wel herkenbaar natuurlijk.. Heb gevraagd om mn account op non actief te zetten en met een nieuwe nick door te gaan, maar dat wil ik eigenlijk niet, ik schrijf gewoon eerlijk over hoe ik het voel. Natuurlijk is dat alleen mijn kant van het verhaal, maar dat is ook de kant waar ík mee moet handelen, dus so be it, ik laat het mooi zo!
Ik heb hem gebeld. Wat was dat vreemd.

Ik deed heel luchtig. (probeerde ik) Hij ook. Hij klonk niet boos. Hij deed niet kortaf. Hij deed gewoon normaal. Ik vroeg hoelaat hij bedoelde met 's avonds. Hij zei dat hij het niet precies wist, maar zo na etenstijds, vroeg in de avond. Hij zal me morgen op tijd iets laten weten.

Het duurde heel lang voordat hij opnam.

Toen ik zijn stem hoorde ik wist ik niks meer te zeggen, kreeg een brok in mn keel. Toen zei ik (misschien net iets te) enthousiast; Haay alles goed :D.

Achja, ik klonk tenminste niet als depressieve ex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven