Ik vind alle mannen vreselijk

14-05-2023 19:19 2179 berichten
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.

Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.

Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?

(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Alles wat mijn kind zou kunnen zijn vind ik niet aantrekkelijk. Een 10 jaar oudere man vind ik helemaal prima en voelt dan ook zeker niet als andere levensfase etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, idd, als een vrouw richting fetisj gaat is dat categorie mannen sneuneus nummer 3.
Hoerabanaan schreef:
17-05-2023 20:44
Ik ben zwaar bevooroordeeld en voel zelfs heel veel viezigheid als ik denk aan een man van 55-67 als je zelf 36 jaar bent. Ik vraag me af waarom jij op dat soort oude mannen valt. En vooral gezien je geschiedenis met mannen, of je je voorkeuren niet eens wat beter tegen de loep moet houden om te kijken of je jouw blauwdruk van wat een leuke man is niet terug naar de ontwerptafel kan krijgen en deze een beetje tweaken.

Want ik -bevooroordeeld als ik ben- kan me niet voorstellen dat er een echt leuke en goed in de bovenkamer tikkende man tussenzit die een vrouw wil van minimaal 20 jaar jonger. Die heeft ook iets raars hoor. Kijk, als het toevallig zo groeit (met de nadruk op toeval) omdat je elkaar kent en met elkaar omgaat en je merkt dat je elkaar leuk begint te vinden, dan zal ik proberen mijn grote muil erover te houden. Maar bewust naar op zoek gaan? Echt, kijk eens naar jouw voorliefde en waar dat voor staat. Want bij die oude kerels staat dat zeker ergens voor.
Ik weet niet, ik heb dat altijd gehad. Ik vond op mijn 18e mannen van 50 al aantrekkelijker dan jongens van mijn eigen leeftijd. Geen idee hoe het komt, volgens een vriendin ben ik gewoon gerontofiel. Ik heb me er nooit zo in verdiept. Wat ik wel weet is dat ik hou van wijsheid en levenservaring, kraaienpootjes, wit haar en een vaderlijke uitstraling (overigens heel anders dan mijn eigen vader, dus het zijn geen daddy issues of iets :biggrin: ).

Mannen van mijn leeftijd (of een jaar of 10 ouder) vind ik gewoon vaak niet aantrekkelijk of interessant. Ik sluit niet uit dat ik verliefd kan worden op een leeftijdsgenoot trouwens.

Misschien heeft het te maken met mijn leefstijl? Ik was altijd al "ouwelijk" voor mijn leeftijd (niet qua uiterlijk). Ik maak liever een mooie fietstocht op zondagochtend en drink ergens koffie langs de Zaan dan dat ik zaterdagavond ga stappen. Terwijl ik zie (bij vriendinnen van mijn leeftijd) dat die dat nog wel graag doen. Uitgaan, aangeschoten worden, dansen. Natuurlijk hartstikke leuk voor hen, maar ik zie dat echt niet zitten. Volgens mij ben ik van binnen gewoon bejaard en zijn we eruit :lol:
vaniteifear schreef:
17-05-2023 20:27
De man waarmee ik echt een toekomst zie, vindt mij niet leuk (hij zegt dat ik te jong ben voor hem, maar goed, dat is de meest ongeloofwaardige smoes voor "ik vind je helemaal niks" :biggrin: ). Eigenlijk heel gek, want zijn ex (wel van jaren terug) was ook voller (ik ga ervan uit dat hij daarop afknapt). Maar misschien wil hij het juist daarom nooit weer :lol:
Iedere keer weer, lees ik in jouw posts zulke rare ideeën en overtuigingen waarvan jij denkt dat mannen die hebben. Of die jij zelf over mannen hebt. Het kan niet anders dan dat dit van invloed is op de mannen die jij aantrekt.
fashionvictim schreef:
17-05-2023 21:00
Ik heb precies dezelfde mening hierover en knap dus ook af op mannen die een veel jongere vrouw willen. Overigens knap ik ook af op hele jonge jongens die met mij gaan lopen sjansen. Eigenlijk vind ik alles waarbij een vrouw meer een fetisj is ipv een mens van vlees en bloed een afknapper. Dus mannen die alleen met dikke vrouwen willen, of alleen met zwarte vrouwen, of alleen met blond met dikke tetten, of alleen met jong of alleen met oud. Vrouwen zijn geen fetisj.
Oh, dat ben ik helemaal met je eens! Ik heb het helaas meer dan eens meegemaakt dat ik een leuke man getroffen dacht te hebben, en hij bleek een of andere chubby chaser. Eén keer zelfs iemand die van feeding hield en daar rollenspellen over wou spelen. Dat vind ik echt doodeng en is voor mij dus gelijk exit.

Een Aziatische vriendin krijgt ook veel van die viezeriken achter zich aan die een "ding" hebben voor Aziatische "vrouwtjes" (hun woorden). Sommigen gaan zelfs zo ver dat ze tijdens het uitgaan de meest ranzige dingen in haar oor fluisteren. Echt degoutant.
fashionvictim schreef:
17-05-2023 21:00
Ik heb precies dezelfde mening hierover en knap dus ook af op mannen die een veel jongere vrouw willen. Overigens knap ik ook af op hele jonge jongens die met mij gaan lopen sjansen. Eigenlijk vind ik alles waarbij een vrouw meer een fetisj is ipv een mens van vlees en bloed een afknapper. Dus mannen die alleen met dikke vrouwen willen, of alleen met zwarte vrouwen, of alleen met blond met dikke tetten, of alleen met jong of alleen met oud. Vrouwen zijn geen fetisj.
Precies dit. Ik hoor ook weleens m/v die na een lange relatie een soort verlanglijstje hebben qua types/rassen om te proberen.
Echt viezig.
vaniteifear schreef:
17-05-2023 21:08
Oh, dat ben ik helemaal met je eens! Ik heb het helaas meer dan eens meegemaakt dat ik een leuke man getroffen dacht te hebben, en hij bleek een of andere chubby chaser. Eén keer zelfs iemand die van feeding hield en daar rollenspellen over wou spelen. Dat vind ik echt doodeng en is voor mij dus gelijk exit.

Een Aziatische vriendin krijgt ook veel van die viezeriken achter zich aan die een "ding" hebben voor Aziatische "vrouwtjes" (hun woorden). Sommigen gaan zelfs zo ver dat ze tijdens het uitgaan de meest ranzige dingen in haar oor fluisteren. Echt degoutant.
Oh ja, dat laatste heb ik ook echt ontelbare keren meegemaakt en ik ken heel veel andere zwarte vrouwen die dat ook ontelbare keren hebben meegemaakt. Ik heb het zelfs wel in werksettings, dat je ergens op een werkevent bent en dat gewoon iemand die je dus in je werkveld tegenkomt in je oor fluistert dat ie altijd al eens met een "negerin" heeft willen neuken. En ook altijd met dat woord. Bah.
Am Yisrael Chai!
blijfgewoonbianca schreef:
17-05-2023 20:53
We hebben een p we hebben een ij we hebben een…… :yes: :rofl:
:mrgreen:
vaniteifear schreef:
17-05-2023 21:05
volgens een vriendin ben ik gewoon gerontofiel.
Als jij bewust deze oude mannen uitzoekt die bewust jonge meiden/vrouwen zoeken van minimaal 20-30 jaar jonger, dan besef jij je dat deze mannen vallen op wat hun dochter kan zijn? Tegenover geronto staat misschien nog net geen pedo. Maar ik denk niet dat die man van 65 die jij aantrekkelijk vindt, 15 jaar geleden ook op 35 jarige vrouwen viel. Dat was toen ook liefst een jaartje of 30 jonger. Net kind af, droog achter de oren. Ik wil niet eens weten waar hij op viel toen hij 40 was :hamer:
hoerabanaan wijzigde dit bericht op 17-05-2023 21:13
0.80% gewijzigd
meisje85 schreef:
17-05-2023 21:05
Iedere keer weer, lees ik in jouw posts zulke rare ideeën en overtuigingen waarvan jij denkt dat mannen die hebben. Of die jij zelf over mannen hebt. Het kan niet anders dan dat dit van invloed is op de mannen die jij aantrekt.
Nou ja, we hadden gewoon een hele goede klik, ook hele goede gesprekken. Veel samen gelachen. Ik ben nog een paar keer voor koffie bij hem thuis geweest. Ik zag hem gewoon als de ideale man, zoveel hadden we gemeen met elkaar. Hij zei dat ook een aantal keer, en ook liet hij een paar keer vallen dat hij mijn gezicht zo mooi en open vond.

Toen ik een move maakte schrok hij echter enorm en stamelde dat we beter gewoon een leuk vriendschappelijk contact konden hebben en dat ik zijn dochter had kunnen zijn (hij heeft overigens geen kinderen). Maar leeftijd is toch maar een getal als je zo'n klik hebt? Daarom zocht ik redenen waarom hij op mij zou kunnen afknappen en dat was de "olifant in de kamer" zeg maar :biggrin: Dat, of het feit dat ik een paar centimeter langer ben. Ik kon gewoon niks anders bedenken.

Misschien is het inderdaad invulling van mij.
vaniteifear schreef:
17-05-2023 21:13
Maar leeftijd is toch maar een getal als je zo'n klik hebt?
Eh.. nee.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
17-05-2023 21:11
Oh ja, dat laatste heb ik ook echt ontelbare keren meegemaakt en ik ken heel veel andere zwarte vrouwen die dat ook ontelbare keren hebben meegemaakt. Ik heb het zelfs wel in werksettings, dat je ergens op een werkevent bent en dat gewoon iemand die je dus in je werkveld tegenkomt in je oor fluistert dat ie altijd al eens met een "negerin" heeft willen neuken. En ook altijd met dat woord. Bah.
Echt wanstaltig gedrag van zulke kerels.
Misschien moet jij mannen maar helemaal afzweren Vanity. Jouw voorkeuren of rode vlaggen staan zó twijfelachtig afgesteld, dat ik betwijfel of jij in staat bent een foute kerel te herkennen, al zou de hele wereld naar hem wijzen en lul roepen.
vaniteifear schreef:
Nou ja, we hadden gewoon een hele goede klik, ook hele goede gesprekken. Veel samen gelachen. Ik ben nog een paar keer voor koffie bij hem thuis geweest. Ik zag hem gewoon als de ideale man, zoveel hadden we gemeen met elkaar. Hij zei dat ook een aantal keer, en ook liet hij een paar keer vallen dat hij mijn gezicht zo mooi en open vond.

Toen ik een move maakte schrok hij echter enorm en stamelde dat we beter gewoon een leuk vriendschappelijk contact konden hebben en dat ik zijn dochter had kunnen zijn (hij heeft overigens geen kinderen). Maar leeftijd is toch maar een getal als je zo'n klik hebt? Daarom zocht ik redenen waarom hij op mij zou kunnen afknappen en dat was de "olifant in de kamer" zeg maar :biggrin: Dat, of het feit dat ik een paar centimeter langer ben. Ik kon gewoon niks anders bedenken.

Denial is not a river in Egypt.
Wanna grow up to be
Be a debaser
fashionvictim schreef:
17-05-2023 21:11
Meen je? :'(
Ik hoop dat je de kortste route naar de vertrouwenspersoon uit je hoofd kent?
Surebaby schreef:
17-05-2023 21:10
Precies dit. Ik hoor ook weleens m/v die na een lange relatie een soort verlanglijstje hebben qua types/rassen om te proberen.
Echt viezig.
Hoe dan ?
Dat je een Pygmee, een Masai en een Inuit kunt afkruisen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vaniteifear schreef:

Hij zégt notabene dat je zijn dochter had kunnen zijn, dus het lijkt me duidelijk dat het leeftijdsverschil voor hem een rol speelde. Sowieso ook veel logischer dan de redenen die jij daarna bedacht.
Moiren schreef:
17-05-2023 21:03
Alles wat mijn kind zou kunnen zijn vind ik niet aantrekkelijk. Een 10 jaar oudere man vind ik helemaal prima en voelt dan ook zeker niet als andere levensfase etc.
Ik ben helemaal met jou 😁
Geen bijzonderheden
vaniteifear schreef:
). Maar leeftijd is toch maar een getal als je zo'n klik hebt?
Denk je dat je de droom van elke ouwe lul bent, of zo ?
Chienandalou schreef:
17-05-2023 21:18
Denial is not a river in Egypt.
:rofl:
Ik weet niet of ik het lef zou hebben, maar stel dat zo'n man mij passeert op een openbare plek en hij zou zoiets tegen me zeggen, dan zou ik het liefst kei hard, zodat echt iedereen binnen 10 meter zeker, hardop herhalen:

"Zo, dus jij fluistert graag in vrouwen hun oren dat je altijd al met een negerin zou willen neuken? Wat een toeval dat er bij mij nul interesse is in dat soort mannetjes"

en dan wegbenen en zo'n man publiekelijk voor lul laten staan.
En vervolgens alsnog de kortste route naar HR nemen
Ik heb hier heel wat lijstjes met eisen, voorkeuren en kenmerken gezien. Sommige belachelijk imo en sommige redelijk. Ieder zijn ding hoor.
En als je dan als man een vrouw van 200 kilo wil of als 50 jarige vrouw een man van 21, lekker doen. Zolang het binnen de wettelijke kaders blijft vind ik er weinig van.

En wat betreft de topictitel, ik vind bijna alle mensen vreselijk.
blijfgewoonbianca schreef:
17-05-2023 21:20
Hoe dan ?
Dat je een Pygmee, een Masai en een Inuit kunt afkruisen ?
Nee, maar wel vrouw met rood haar, vrouw met siliconen tieten, een donkere vrouw, een dikke vrouw en misschien wel een oudere vrouw.

Gewoon, je kunt het maar eens geprobeerd hebben :bonk:
Moiren schreef:
17-05-2023 21:26

En wat betreft de topictitel, ik vind bijna alle mensen vreselijk.
En wat betreft de topictitel: ik lees steeds vLeselijk :facepalm:
Hoerabanaan schreef:
17-05-2023 21:26
Nee, maar wel vrouw met rood haar, vrouw met siliconen tieten, een donkere vrouw, een dikke vrouw en misschien wel een oudere vrouw.

Gewoon, je kunt het maar eens geprobeerd hebben :bonk:
Helemaal prima toch? Zolang er geen kind van 9 op dat lijstje staat lekker helemaal zelf weten.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven