Ik vind alle mannen vreselijk

zondag 14 mei 2023 om 19:19
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)

woensdag 17 mei 2023 om 21:47
Wereld dan.vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 21:47Zo'n rare opmerking altijd op dit forum. Ik verkeer in geen enkele "kring".

woensdag 17 mei 2023 om 21:48
Ja, omdat ik zelf heilig geloof dat leeftijd maar een getal is als het verder goed zit. Dus dan ga ik ervan uit dat het een andere reden heeft. En dat is ook prima.

woensdag 17 mei 2023 om 21:50
Je mag het best jammer vinden, maar je conclusies kloppen niet. En aangezien jij op meerdere topics best wel vreemde ideeën hebt over wat normaal is of niet, welke mensen wel of niet te vertrouwen zijn, leek het me handig om even een ander perspectief te laten zien. Maar you do you hoor, laat je vooral niet tegenhouden door mensen die je willen behoeden voor slechte keuzes of vreemde aannames.vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 21:45Waarom hamer je daar zo op? Je doet nu net alsof ik vol fatal attraction op hem ben gegaan of zo. Ik heb gewoon geaccepteerd dat er niets uit voort zou komen verder, maar ik mag het toch wel jammer vinden?
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
woensdag 17 mei 2023 om 21:50
https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/gezi ... w%20vinden.vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 21:43Niet per definitie, maar ik was eigenlijk wel in de veronderstelling dat dit gewoon wetenschappelijk bewezen was. Misschien dom. Omdat het vaak zo stellig beweerd wordt, dat het de natuur is en dat het een ingebouwd mechanisme is.
En effe heel lullig : dat je jong(er) bent betekent echt niet meteen dat ze je, behalve jong(er) ook maar meteen neukbaar vinden, he. Ze moeten je ook nog lekker vinden ruiken, niet gruwelen bij het idee van jouw lichaamssappen, etc.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 17 mei 2023 om 21:53
Jawel hoor. En ik werk al jaren met veel mannen. Ze hebben alleen geen van alleen een specifieke voorkeur voor veel jongere vrouwen, hebben zelf een vrouw van ongeveer hun eigen leeftijd en ja ze hebben allemaal wel voorkeuren en geen een vrouw voldoet aan al die voorkeuren. En alles wat een dochter zou kunnen zijn is sowieso niet interessant.vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 21:49We leven allebei in Nederland (gok ik zo). Misschien zijn mensen tegen jou gewoon niet zo eerlijk? Bij mij hebben veel mensen altijd het idee dat ze van alles kunnen spuien.
woensdag 17 mei 2023 om 21:54
Die man was eerlijk tegen jou, jij weigert dat alleen te geloven.vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 21:49We leven allebei in Nederland (gok ik zo). Misschien zijn mensen tegen jou gewoon niet zo eerlijk? Bij mij hebben veel mensen altijd het idee dat ze van alles kunnen spuien.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser

woensdag 17 mei 2023 om 21:54
Dat snap ik allemaal. Ik heb ook nergens gezegd dat mannen dan direct álle jongere vrouwen neukbaar vinden. Er is ook zoiets als persoonlijke voorkeur.blijfgewoonbianca schreef: ↑17-05-2023 21:50https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/gezi ... w%20vinden.
En effe heel lullig : dat je jong(er) bent betekent echt niet meteen dat ze je, behalve jong(er) ook maar meteen neukbaar vinden, he. Ze moeten je ook nog lekker vinden ruiken, niet gruwelen bij het idee van jouw lichaamssappen, etc.
Overigens (los daarvan) zegt het artikel dit:
"Volgens de onderzoekers is de voorkeur van mannen voor jongere vrouwen evolutionair te verklaren. Door natuurlijke selectie sluiten mannen vruchtbare vrouwen niet uit, ook niet als ze zelf ouder worden. Maar doordat vrouwen kieskeuriger zijn, kunnen veel oudere mannen geen jonge, vruchtbare vrouw vinden. Zij kunnen oudere vrouwen daarom niet helemaal uitsluiten als bedpartner."
Ik lees dit als: Evolutionair vallen mannen op jongere vrouwen, maar die willen hen meestal niet (te kieskeurig). Dus moeten ze het noodgedwongen met oudere vrouwen doen.
En ja, dat is echt wat er staat als je goed leest.

woensdag 17 mei 2023 om 21:56
Ik vind het dan weer naïef om dat te geloven. Dit soort dingen dachten ze van de vader van mijn dochtertje ook. Een keurige man met een voorkeur voor leeftijdsgenoten en een keurige, age appropriate wife. Niemand in zijn omgeving wist dat hij wekelijks in hotels lag met allerlei (veel jongere) hoeren én twee kinderen had verwekt buiten dat perfecte huwelijk.Moiren schreef: ↑17-05-2023 21:53Jawel hoor. En ik werk al jaren met veel mannen. Ze hebben alleen geen van alleen een specifieke voorkeur voor veel jongere vrouwen, hebben zelf een vrouw van ongeveer hun eigen leeftijd en ja ze hebben allemaal wel voorkeuren en geen een vrouw voldoet aan al die voorkeuren. En alles wat een dochter zou kunnen zijn is sowieso niet interessant.
Denk je nou echt dat de mannen waarmee je werkt dit soort dingen vertellen aan collega's? Hoe vaak lees je niet dit soort afschuwelijke topics over mannen die zwaar over de schreef gaan binnen huwelijken en relaties? Ook allemaal mannen waarvan niemand het had verwacht.

woensdag 17 mei 2023 om 21:59
Ja hoor. Ik werk in een bijzondere wereld/kring/what ever en niet met kantoormensen. Ik weet van zo’n beetje iedereen wel wie er is vreemdgegaan, of wel eens bij de hoeren is geweest, elk weekend een andere date heeft etc. Er is helemaal geen reden tot liegen en de schijn ophouden.vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 21:56Ik vind het dan weer naïef om dat te geloven. Dit soort dingen dachten ze van de vader van mijn dochtertje ook. Een keurige man met een voorkeur voor leeftijdsgenoten en een keurige, age appropriate wife. Niemand in zijn omgeving wist dat hij wekelijks in hotels lag met allerlei (veel jongere) hoeren én twee kinderen had verwekt buiten dat perfecte huwelijk.
Denk je nou echt dat de mannen waarmee je werkt dit soort dingen vertellen aan collega's? Hoe vaak lees je niet dit soort afschuwelijke topics over mannen die zwaar over de schreef gaan binnen huwelijken en relaties? Ook allemaal mannen waarvan niemand het had verwacht.
woensdag 17 mei 2023 om 22:00
Jij was in dit verhaal toch een van die moeders die niet wist dat die man een heel ander leven ernaast had?vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 21:56Ik vind het dan weer naïef om dat te geloven. Dit soort dingen dachten ze van de vader van mijn dochtertje ook. Een keurige man met een voorkeur voor leeftijdsgenoten en een keurige, age appropriate wife. Niemand in zijn omgeving wist dat hij wekelijks in hotels lag met allerlei (veel jongere) hoeren én twee kinderen had verwekt buiten dat perfecte huwelijk.
En dan denk je een ander de les te kunnen lezen?
Ja joh, allemaal spookrijders hier
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser

woensdag 17 mei 2023 om 22:02
Ik lees niemand de les, ik zeg alleen dat je écht niet altijd weet wat iemand uitvreet. Zeker niet van collega's.Chienandalou schreef: ↑17-05-2023 22:00Jij was in dit verhaal toch een van die moeders die niet wist dat die man een heel ander leven ernaast had?
En dan denk je een ander de les te kunnen lezen?
Ja joh, allemaal spookrijders hier
![]()

woensdag 17 mei 2023 om 22:03
Dat ligt toch helemaal aan je werkplek.vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 22:02Ik lees niemand de les, ik zeg alleen dat je écht niet altijd weet wat iemand uitvreet. Zeker niet van collega's.

woensdag 17 mei 2023 om 22:05
Niet per se denk ik. Recent kwamen we erachter dat een vriendin al 3 jaar een affaire heeft met een collega. Wist ook niemand uit de vriendengroep. Dat heeft ze al die tijd verzwegen, ook naar collega's etc. Je weet gewoon niet wat iemand precies uitspookt.
woensdag 17 mei 2023 om 22:05
Dat ze het er op kunnen is niet voor alle mannen een reden om er dan ook maar bovenop te willen liggen. Mijn man ziet heus wel dat een bepaalde jonge vrouw wel een heel erg mooie jonge vrouw is. Maar that’s it. Hij hoort ze ook nog praten, hevaniteifear schreef: ↑17-05-2023 21:54Dat snap ik allemaal. Ik heb ook nergens gezegd dat mannen dan direct álle jongere vrouwen neukbaar vinden. Er is ook zoiets als persoonlijke voorkeur.
Overigens (los daarvan) zegt het artikel dit:
"Volgens de onderzoekers is de voorkeur van mannen voor jongere vrouwen evolutionair te verklaren. Door natuurlijke selectie sluiten mannen vruchtbare vrouwen niet uit, ook niet als ze zelf ouder worden. Maar doordat vrouwen kieskeuriger zijn, kunnen veel oudere mannen geen jonge, vruchtbare vrouw vinden. Zij kunnen oudere vrouwen daarom niet helemaal uitsluiten als bedpartner."
Ik lees dit als: Evolutionair vallen mannen op jongere vrouwen, maar die willen hen meestal niet (te kieskeurig). Dus moeten ze het noodgedwongen met oudere vrouwen doen.
En ja, dat is echt wat er staat als je goed leest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 17 mei 2023 om 22:06
Gelukkig niet. Maar om er dan dus maar vanuit te gaan dat elke man eigenlijk alleen maar 19 jarigen wil is gewoon niet reëel.vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 22:05Niet per se denk ik. Recent kwamen we erachter dat een vriendin al 3 jaar een affaire heeft met een collega. Wist ook niemand uit de vriendengroep. Dat heeft ze al die tijd verzwegen, ook naar collega's etc. Je weet gewoon niet wat iemand precies uitspookt.
woensdag 17 mei 2023 om 22:07
Dat poloshirtje is natuurlijk een eufemisme voor je bent te dik/stom/oud/jong. Of een reden voor een uitgebreide psychologische analyse want er moet echt wel iets mis met je zijn, wil je dat poloshirtje laten lopen. Dat kun je Ralph Lauren niet aandoen.

Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser

woensdag 17 mei 2023 om 22:07
Ik zie ook echt wel mooie twintigers, maar heb geen enkele behoefte om het er ook op te doen. Dat maakt ze niet minder mooi.blijfgewoonbianca schreef: ↑17-05-2023 22:05Dat ze het er op kunnen is niet voor alle mannen een reden om er dan ook maar bovenop te willen liggen. Mijn man ziet heus wel dat een bepaalde jonge vrouw wel een heel erg mooie jonge vrouw is. Maar that’s it. Hij hoort ze ook nog praten, heEn als ouwe lul vind je het dan ineens een stuk minder interessant.
woensdag 17 mei 2023 om 22:12
Maar wat wil je nu horen dan? Dat we allemaal even lekker samen met jou in de vlek gaan wrijven en zeggen dat die man die jou afwees natúúrlijk wel op jongere vrouwen valt, maar alleen jouw specifieke reet te groot of klein vond? Voel je je dan een beetje beter? Nou, bij deze dan.vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 22:02Ik lees niemand de les, ik zeg alleen dat je écht niet altijd weet wat iemand uitvreet. Zeker niet van collega's.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in