Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Poffer, geweldig!!!!!!!!!!

En toch tijdens de vakantie, super voor jullie!
En Liedje.............. durf jij het aan?

Ik hoop het zo voor je

Gister met schoonmoeder gewinkeld, had de verplichte lijst van de kraamzorg meegenomen en even voor 150,= aan klein spul (hydrofile doeken enz enz enz) gekocht en alles van schoonma gekregen. Ha ha ze was niet te houden, hebben we echt al alles?

Ze is echt zo blij, echt super om te zien.

Het is heerlijk weer en ik ben de hele dag vrij!

Bowie: fijn dat je even onderaan je berichtje schrijft hoe ver je bent, ik vergeet het namelijk ook geregeld en kijk dan even in het lijstje.

Wij hebben gekeken voor een kinderwagen, we hadden eigenlijk maar keuze uit 1!

En het is de............ urban jungle, het is de terreinauto onder de kinderwagens haha.

Dit was de enige wagen waar mijn man goed rechtop achter kon lopen en met deze kan je ook erg goed het bos in door zijn grote banden. Dat is voor ons ook erg belangrijk, maar wat een rib uit het lijf zeg............

Raar hoor, kon me gister totaal niet voorstellen dat ik aan het winkelen was voor mijn kleine baby.

Nou genoeg baby bla bla bla, ik ga me omkleden om te gaan hardlopen met het clubbie.

Tatli, heerlijk weer een echo erbij. Ik krijg pas weer een echo over 5weken. Jammer omdat een echo toch erg bijzonder is, maar ik heb helemaal het gevoel dat het goed zit dus ik maak me geen zorgen. Dat is wel erg lekker. Het is nu alleen maar de hele dag genieten!

Korrel, waar ben je?

Hoe zou het met Muppet zijn op vakantie, hopelijk heerlijk aan het genieten. Dat heeft ze echt verdient.

Vandaag of morgen 15weken zwanger!
@Poffer; wat zie ik nou 2 strepen!!!! Wat geweldig!!! Vakantie doet wonderen dus. Moet nu aan het werk, maar volg tussendoor alles hoor!
poffer!!!!!! Gefeliciteerd!!! Een chearleader erbij!!! Ik ben echt ontzettend blij voor je!! Een siciliaans kindje!
WHAAAAAAA Poffer wat geweldig!

Dus die ooievaar die je over zag vliegen was toch een teken.

En? Hoe reageerde Pofferman?

Ow wat leuk man, mijn dag begint meteen geweldig !
Stay with me, let\'s just breathe.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa poffer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wow wat een super bericht!!!! ben helemaal blij voor je!!!!! van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!

dan was het toch de vakantie he!!!!hihi. hoe voel je je?
@meis, wat leuk dat jullie ook al een kinderwagen hebben gekocht! en wat lief van je schoonma!!!

Heb jij al de datum voor je 20 weken echo....jaja nog 5 weken voor ons he....ik moet zo even voor controle naar de VK dan maak ik gelijk de afspraak voor de echo! ik wil zooooooo graag weten wat het is, mijn gevoel zegt een jongen! terwijl echt iedereen om me heen zegt het wordt een meisje.

hebben de anderen zwangeren al een gevoel?

nog een keer voor poffer:

Ben echt blij voor je!!!!
@ meis, wat leuk dat jij ook al een kinderwagen hebt! Even opscheppen hoor maar het meisje in de winkel zei ons dat de urban jungle en de bugaboo kwalitatief de beste wagens waren! Hahaha, boffen wij even! En wat leuk zo'n gulle schoonmama, ik betwijfel of de mijne dat zou doen, hoe lief ik haar ook vind.

Ik ben trouwens gelijk wel benieuwd: krijgen jullie veel van ouders/familie? en wat krijgen jullie dan zoal?

@peach, 5 weken maar! ik nog 8!!!!! dat is pas lang, hahaha! Nee hoor, zonder gekheid ik wil het ook gewoon erg graag weten. Ik denk zelf ook dat het een jongen wordt, mijn vriend weet het niet. Mijn moeder denkt ook een jongen en verder denkt iedereen dat het een meisje wordt. Niemand kan zich mij met een jongen voorstellen hoor ik telkens, ik ben schijnbaar een meisje-moeder ofzo? Het zal mij benieuwen.

Ik weet dat het nogal een taboe kan zijn maar hebben jullie eigenlijk een voorkeur? Uiteraard hopen we allemaal allereerst op een gezond kindje maar maakt het geslacht jullie uit?
Liedje, hoe is het met je???
Pofferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik ben zo blij dat de tranen in mn ogen springen (pas maar op je wordt emotioneel steeds labieler haha) . Wat gaaf! Een siciliaans poffertje!

if we all light up, we can scare away the dark...
@ tatli, de tranen springen nu in mijn ogen omdat ze bij jou in de ogen springen voor poffer, hahahaha die zwangerschapshormonen ook!
Meis: wat lief dat jullie de wagen van schoonfamilie krijgen! Mijn ouders wilden ook iets groots geven maar ik heb gevraagd of ze niet een spaarrekening willen openen voor tatlibaby. Dat vind ik eigenlijk wel een mooi gebaar. Wij kopen gewoon alles zelf (dan heb ik gevoelsmatig ook meer vrijheid). Zo heb ik al een heel gaaf kamertje gezien: een showmodel van normaal 1700 euro nu voor 699. Helaas is het wel heel ver weg dus ik moet tatliman even overhalen om erheen te rijden Ik denk dat mijn moeder gelijk haar bedenkingen erbij zou hebben, zij is van alles nieuw, beste kwaliteit en gemak. Terwijl ik probeer goede kwaliteit en een redelijke prijs te combineren. Al is het natuurlijk zo dat een baby echt niet merkt of hij/zij in een massief houten wiegje ligt of eentje van geperste meuk. Weet je wat ik trouwens jammer vind? Dat veel babykamertjes wit zijn. Ik geloof dat ik dat niet zo mooi vind. De keus is echt beperkt in mooie houtkleuren.

Bowie, ik denk ook dat het een jongetje wordt! Maar het maakt mij echt helemaal niks uit. Ik wil het wel graag weten aangezien ik graag meer kleertjes wil kopen. Tatlibaby heeft nu alleen nog maar neutrale kleertjes maar juist die echte jongetjes- of meisjeskleertjes zijn zo leuk!
tatlitatli wijzigde dit bericht op 25-06-2009 10:52
Reden: foutje
% gewijzigd
wiegje moet zijn: ledikantje.

Ik wil overigens voor de eerste tijd een wiegje op onze slaapkamer. Het lijkt me wel handig de baby in de buurt te hebben ivm nachtvoedingen. Als ik het goed heb onthouden, is het ook goed voor de baby om dichtbij paps en mams te slapen.

Bowie: Erg he die hormonen? Ik ben echt zo huilerig. Om tv programma's, boeken of gewoon het nieuws... Normaal ben ik echt niet zo'n emotioneel labiel figuur
Oja: vandaag precies 13 weken zwanger.

*vergeetachtig was ik altijd al haha *
ja dat heb ik ook! Gisteren diploma-uitreiking van mijn nichtje. Werd er over 1 van die meiden een enorm zielig verhaal vertelt, toen ging ik bijna weer!
Nog meer goed nieuws: mijn bestelling van Esprit Maternity komt er eindelijk aan Ik begin mijn eigen broeken goed zat te worden namelijk.
Jippie de pippie poffer onze forumopener is ZWANGER!! GEfeliciteerd... ik moet jullie helaas mededelen dat ik een rood duiveltje heb gevonden beneden... Helaas. Ben snel even naar huis gegaan, maar ik moet echt weer gaan. Xly
@poffer: Joepie!!!!! Van harte meid, toch weer een vakantie baby, net als bij meiske! Hoe reageerde je man? Hoe voel jij je? Kan je het al bevatten? Geniet lekker meid!!

@liedje: He jammer..die rot rode duivel...hopelijk bij jou volgende maand weer... Hoe voel je je eronder?

@tatli: Klinkt goeed zoveel van de prijs af voor de babykamer, grappig dat jullie daar allemaal al zo mee bezig zijn, ik nog helemaal niet. Is sowieso wel anders denk ik een tweede.

@bowie: Ja, die emoties, ik kan ook overal om huilen...vind ik ook wel lekker, je hebt nu een reden en het mag...lekker laten gaan dus..

Wij hebben de 20 weken echo 6 juli en we willen ook weten wat het wordt en maken er geen geheim van. Wij denken allebei een jongen. Bij mijn dochter's zwangerschap had ik een lichte voorkeur voor een meisje, maar naarmate de zwangerschap vorderde maakte het me niks meer uit. Toeen ze was geboren was het wel weer een extra verassing toen we er 5 min. later achterkwamen dat het een meisje was. Maar eerst keek ik naar alles, alles zat erop en eraan, zo bijzonder en mooi!!

Nu vind ik een meisje heel leuk, omdat ze dan zo weinig schelen en misschien iets aan elkaar hebben en een jongen is sowieso leuk, want dat is weer heel anders. Dus nu maakt het me echt helemaal niks uit, daarom willen we het ook weten!

Ben vandaag 19 weken zwanger...
als we het allemaal goed hebben worden het allemaal jongens hier : )

spannend paulita, 6 juli is al bijna!!!

@liedje, wat jammer zeg dat je ongesteld bent geworden....volgende maand hopen we het voor jou hoor!!

@korrel, hoe is het met jou?

Net bij de VK geweest en hartje gehoord!! nu lukte het wel gelijk met de doptone!!! ik wist helemaal niet dat ze bij elke controle naar het hartje gingen luisteren. Was erg leuk dus! bloeddruk was ook goed!

Ik was 900 gram aangekomen zag ik...nou ja valt mee!

@poffer, als je je eigen cheerleader in de tabel hebt gezet , wil je dan bij mij invullen 28 juli 20 weken echo!!:)
@Poffer: van harte gefeliciteerd! Ben je me toch nog aan het volgen Geniet er van!

@Bowie: wij nemen van mijn ouders het wiegje over waar ik en mijn zusje in hebben gelegen. Van het broertje van mijn man nemen we het ledikantje en commode over. Verder zullen we alles kopen.

Wij willen ook van te voren weten wat het wordt. Mijn moeder denkt dat wij een jongetje krijgen. Ik zou het niet weten. Maar mijn voorkeur gaat uit naar een meisje.

@Peach: leuk dat je het hartje hebt gehoord!

Ik hoorde vandaag op mijn werk iets minder leuks. Een meisje van 17 jaar moet haar kind dood laten geboren worden. Pff ik moest wel flink slikken toen ik dat hoorde. Ik hoop maar dat bij mij alles goed is morgen, zodat ik het maandag op mijn werk kan gaan vertellen.

Ben 9 weken en 6 dagen zwanger.
Hier even een zeik-berichtje:

Bij dochterlief is inderdaad coeliakie geconstateerd

Hoewel de kans al erg groot is dat ze had, komt dit toch wel hard aan.

Nooit meer spontane etentjes of ergens een restaurantje induiken

Maandag weer naar de kinderarts en dan maar kijken waar we moeten beginnen.

XT
Stay with me, let\'s just breathe.
he bah Toa wat ontzettend K** voor jullie

heeft je dochter er veel last van?
@Peach; wat fijn dat je het hartje weer gehoord hebt! Ja iedere keer, fijn he. En 900 gram, netjes hoor. Ik ben nu al 2 kilo aangekomen, zou het ook van de pamela`s komen haha.

En wat een verademing om te lezen dat het bij jou vanaf 11 weken beter ging! Ik ben morgen 7 weken, dus nog 4 weken. Nou dan ben ik het ook wel zat hoor. Ik heb in weinig dingen zin en het is juist zulk mooi weer. Eerste zw had ik niet zoveel last.

@Bowie; het dingen krijgen van familie; ik stond er van te kijken hoeveel je van ouders, oma's krijgt. En het speelgoed wat je straks krijgt, niet normaal meer!
@toad, wat een vervelend nieuws voor jullie zeg! wat houd het nu precies in? welke stoffen mag ze niet meer binnen krijgen?
@Tatli; is dat zo dat het beter is voor de baby dichtbij je? Kan best hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze vrij snel op haar eigen kamertje gezet heb, ik werd echt werkelijk van elk geluidje. Dacht iedere keer gaat toch wel goed?

O ja Bowie; taboe ach ja, iedereen wil alleen een gezond kind en het is toch leuk om daarnaast te fantaseren over welk geslacht? Ik denk dat we een meisje krijgen, maar vorige keer dacht ik een jongen dus je weet t maar nooit. Dochter wil een meisje en manlief een jongen, mij maakt het niks uit. Alhoewel ik het wel erg leuk zou vinden voor m'n dochter een meisje. Ja kind gaat voor he.

@Paulita; spannend 6 juli schiet op he. Leuk dat je het wilt delen wat t wordt!

@Meiske; dat zijn mindere verhalen van dat meisje van 17.

@Toa; wat vervelend zeg! Ik snap dat het je dwars zit, leuk is het niet. Is er echt niks meer aan te doen dan? Sterkte meid .

Hier ook last van hormonen, chago soms en ook minder vrolijk, kan minder hebben . Maar als t goed is verandert dit rond 13 weken, nog even geduld hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven