Puckababy met deze hitte?
dinsdag 30 juni 2009 om 21:40
Hallo,
Mijn zoontje slaapt normaliter in de puckababy (soort bakerzakje). Nu heb ik wat moeite met de warmte s nachts, hij slaapt er wel in maar ik vind het eigenlijk best wel warm voor hem. Verder 1 lakentje nog over hem heen maar kan ook wel zonder. Overdag slaapt hij zonder puckababy maar dan wel erg onrustig.
Zijn hier meer babys die in de puckababy slapen?
Mijn zoontje slaapt normaliter in de puckababy (soort bakerzakje). Nu heb ik wat moeite met de warmte s nachts, hij slaapt er wel in maar ik vind het eigenlijk best wel warm voor hem. Verder 1 lakentje nog over hem heen maar kan ook wel zonder. Overdag slaapt hij zonder puckababy maar dan wel erg onrustig.
Zijn hier meer babys die in de puckababy slapen?

donderdag 2 juli 2009 om 21:24
Ik gebruikte de Pacco Piccolo, die zit strakker dan de puckababy, maar wij zijn er meteen mee gestopt toen het zo heet werd. Ons werd uberhaupt aangeraden het inbakeren maar 4 weken te doen. Daarna zou hij nog niet 'verslaafd' zijn, maar wel het ritme oppakken. En voila... dat deed ie. Idd misschien eens proberen wat ie doet!
donderdag 2 juli 2009 om 23:44
vrijdag 3 juli 2009 om 16:31
Hier ook puckababy, dochter is 5 mnd. Doe er geen lakentje over, wel een rompertje met spagettibandjes aan. En ik doe nu ook de armritsjes open zodat ze wel haar armpjes buiten kan steken. Ze slaapt dan wat moeilijker is, maar ik heb het nidee dat dat net iets minder warm is dan helemaal dicht.
Heb ook even getwijfeld of het niet te heet is. Met name met inslapen ligt ze zo te trappelen dat ze bezweet is, maar als ze eenmaal slaapt dan valt dat mee, dus volgens mij kan het wel.
Heb ook even getwijfeld of het niet te heet is. Met name met inslapen ligt ze zo te trappelen dat ze bezweet is, maar als ze eenmaal slaapt dan valt dat mee, dus volgens mij kan het wel.