* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Ik heb een pokke humeur.

Tot zover deze nuttige bijdrage.
Ik heb het heeeeeeeeeeeeet..........
Ik had een berichtje gepost en die is nu weg, weird.

Nou ja, ik heb dus ook een pokke humeur. En heet.

Luus, Albert is hier vanmorgen geweest, ik moet hem altijd al 3 dagen minimaal vantevoren reserveren, want hier in het durrep komt ie niet zo vaak.
Heeft Mard zich al gemeld?

Ik vroeg me af of jullie wel eens kritisch naar de teksten van Blof hebben geluisterd en of het nu aan mij ligt dat ik er geen kloot van begrijp. Die teksten zijn zooo vaag.
Ha Duft, nou bij ons komt ie een paar keer per dag, alleen moet je wel een dag vantevoren bestellen al. Maargoed, heb alles in huis nu. Het viel me nog reuze mee trouwens. Bekkenpijn is wel een stukje minder sinds de baby écht helemaal beneden ligt en 'vast' ligt. Daarnaast, hihi, zou ik wel de hele dag in de appie willen vertoeven: het is zo lekker koel daar!! Met name bij de koelvakken haha.

Pfff, dacht na het doen van de boodschappen om even een stukje te gaan wandelen in het bos achter ons huis, maar dat viel even tegen. Ik had de normale route genomen, maar toen ik al een heel eind in het bos was, zag ik dat sommige paden niet gemaaid waren en dat ik dus geen short-cut terug kon nemen, zoals gebruikelijk. Dus ik moest een heel stuk verder lopen om weer terug te komen in de wijk. Het water gutst van mijn lijf nu.

Het is ook echt een bende in huis hier: moet de vaatwasser ff uitruimen, een andere flinke vaat erin knallen en de eettafel opruimen want die ligt onder de papieren enzo. Maar ben kapót! Zit nu even aan een groot glas ijskoud water. Hopelijk heb ik zo de puf. Maar van mijn hele waslijst van vanmorgen kom ik niet meer toe. Heb enkel alleen boodschappen gedaan en vind het dus wel mooi geweest.
Duft bestel je altijd bij albert dan? Of alleen nu?
Het is dat de AH hier op 5 minuutjes lopen vandaan is, maar anders had ik ook laten bezorgen hoor als hoogzwangere! Aan de andere kant, ik vind boodschappen doen wel leuk aan hetr eind van de dag. Kunnen ze niet van die loopjongens in dienst nemen?

Ons avondje weg was een succes. Voor ons . Sproetekind en mijn moeder hadden een minder leuke avond. Zij had de gebruiksaanwijzing nog niet helemaal door geloof ik. Voordeel was wel dat hij heeel lang sliep daarna en vanmorgen ook en ik dus kon blijven liggen tot 10.30! Dat is lekker! Maar de dag is dan wel zo weer voorbij.

Ik heb horrengaas gekocht zodat we de ramen ook 's nachts open kunnen laten. Wordt nog een heel gekloot denk ik met knippen en klitteband bevestigen.

Ik heb gewoon met mijn ogen dicht liggen persen hoor. En ik geloof niet dat het veel effect had op de eerste foto's, ik zie er uitgeblust uit, maar wel met zo'n gelukzalige glimlach die bij een pas bevallen vrouw hoort.

Hier hebben ze verderop in de straat keihard André Hazes door de ramen knallen. Ach het kon erger op zo'n mooie dag. Net lekker "Kleine jongen" mee sttan zingen tijdens het verschonen, dat heeft ook wel weer wat.

Ga zo weer even reageren op jullie, nu eerst de tweede helft van het flesje geven. Doei!
Sproet, lekker dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad en je lekker lang kon blijven liggen!!

Wij wonen blijkbaar in een gat, Albert wil hier niet langskomen!

Ik ben niet eens zwanger (of misschien toch wel) en ik ben zoooo moehoe. Komt volgens mij door die hormonen die ik gebruik.

Ik ga de airco weer ff aanknallen, mijn kantoor wordt langzaam erg hot.
Even als tegenwicht tegen de zielige berichtjes, hier een heel gelukkige Pien. Ik heb zo'n heerlijk stranddagje gehad, in de schaduw. Echt genoten. En dus voor iedereen die het nodig heeft

Zo eens even het recept voor vanavond opzoeken. Maar eerst even helemaal niks.
Pien, klinkt erg goed, stranddagje!!! Heb ik ook wel zin in....

Weet je al wat je vanavond gaat kokkerellen?
Och het was zo leuk. Had erg cute gezelschap.

Ik ga maken runderreepjes met sesam en chinese kool en dan misschien nog kokosrijst met mangopuree als toetje.
Volgens mij vind jij het heerlijk om te kokkerellen, het lijkt me erg lekker!

Ik zeg weer een recept erbij!
Luus, hier komt de Albert standaard 1 keer per week. Verder doen we 1 keer groot boodschappen per maand bij de Lidl, voor de afwasmiddelen enzo. Ik ben zo blij met die Albert, en als je op een beetje goede tijden besteld dan vind ik het die 6 eurootjes meer dan waard hoor. Geen gesjouw en gedoe.

Pien, wat een heerlijk dagje zeg! En je bent inderdaad dol op koken volgens mij. Ik hou er ook erg van, vooral nieuwe receptjes uitproberen, zoals de zalmburger vanavond uit de Allerhande

Sproetje, fijn dat jullie hebben kunnen genieten van jullie avondje uit. Voor je moeder en minisproet even wat minder, maar volgens mij hoort dat er ook wel een beetje bij de eerste keren. Vond je het moeilijk om hem achter te laten?

Wat is het heeeeeet, ben er helemaal klaar mee, zit ook alleen maar binne, schiet niet op.
Klinkt goed Pien, jouw dagje, ben blij dat je zo vrolijk klinkt! En jouw eten voor vanavond klinkt ook erg lekker. Ik moet nog even iets verzinnen en denk dat ik Sproetman dan inschakel als 'loopjongen'. Misschien gaan we jouw salade eens uitproberen.

Sjip, wat rot dat je zo moe bent. Tja, het kan natuurlijk dat die hormonen daar voor zorgen. Moet je daar nog lang mee aan de slag als je zwanger bent? Of mag je dan gewoon stoppen? Ooh, ik vind het zó spannend voor je. En je blijft er zo relaxt onder klinken.

Elev, ik ben benieuwd hoe je het vol gaat houden komend weekend. Natuurlijk ook wel een handig moment om meteen iedereen in te lichten. Niet zo leuk alleen misschien voor je zusje die nu natuurlijk alle aandacht verdiend.

Over zusjes gesproken. Mardie, was jouw zus niet eerder dan jij uitgerekend? Dan zal ze zo langzamerhand ook wel op springen staan. Zo leuk dat jullie kindjes straks meteen een neefje/nichtje (wat krijgt je zus eigenlijk?) van dezelfde leeftijd hebben. Ik vind dat wel jammer voor Sproetekind. De vriendin van mijn broer heeft een zoon van 13 en verder verwacht ik niet dat er snel kinderen zullen komen van andere broers en zussen. De één is aan het scheiden (mijn broer dus), de ander wil geen kinderen (Sproetmans zus) en de ander is nog erg jong (21, Sproetmans broertje). Dus geen logeerpartijtjes met andere neefjes voor Sproetekind. Nou ja, hij krijgt vast genoeg vriendjes en vriendinnetjes om dat gemis te compenseren (z'n eerste forumvriendje gaat 'ie hopelijk snel ontmoeten).

Ik hoop zo dat we elkaar in de toekomst blijven zien, lijkt me zo leuk om eens in de zoveel tijd met al onze koters bij elkaar te komen . Misschien niet maandelijks, maar toch zeker ieder jaar.(kom ik wel even overvliegen voor de gelegenheid)
Dat ik vandaag niet gesmolten of ontploft ben is echt een godswonder Ik trek de hitte vandaag even erg slecht, het is hier in huis ook 28 graden en krijg het niet koel, bah!

Heb even geen zin om op iemand te reageren (sorry! ), misschien later als mijn hersenen weer afgekoeld zijn!
Wat vervelend dat het voor jullie allemaal zo warm is dat je binnen moet zitten. Op het strand was het door de wind en de parasol goed te doen.

Ik vind koken inderdaad leuk, vooral als ik er de tijd voor heb. Dan doe ik graag de research en de moeite. En het is gewoon lekker natuurlijk.

Oh Sproet zo'n jaarlijkse meeting lijkt me zo leuk. En wat fijn dat jullie avondje sportclub zo geslaagd was. Vandaag is trouwens wel de ultieme dag voor die salade. Het is dat ik al boodschappen in huis heb maar anders....
Oh ik ben ook voor de jaarlijkse meeting en dat we in de toekomst nog eens vaker samen zwanger zijn!

Sjezus, wat is het warm. Pfff. Ben net thuis. Minicaat is op het kdv geweest voor zijn wenmiddag. Nou, hij hoefde niet te wennen, maar ik wel. Heb echt staan janken daar. Vond het zo erg om hem achter te laten. En ik dacht toch dat het wel goed zou gaan, want heb hem al een paar keer bij mijn schoonmoeder achtergelaten. En toen dus helemaal geen tranen, maar nu?

Schijnt normaal te zijn, zeiden ze op het kdv. Alle ouders schijnen er last van te hebben. Alle kindjes zouden ook gaan huilen de eerste keer, maar Minicaat vond het allemaal wel best. Heeft flink veel gelachen, beetje geslapen zelfs en de fles helemaal leeg en dat met die warmte! Ze waren echt onder de indruk. Ben zo trots!

En ik ben de rest van de middag flink druk geweest. Naar de bieb en naar de kruidv*t voor zwemluiers en een zwembroekje en zonnepetje/klepje. We gaan morgen zwemmen!!! We zouden vandaag gaan, maar vond het op het laatste moment te veel van het goede. Dus morgen. Yeah!! Heb er nu al zin in.

Even een voor alle zwangeren en natuurlijk ook niet-zwangeren. Jullie hebben het vast erg zwaar met dat extra gewicht en ik heb mijn tong al op het onderste knoopgat hangen. Pfff... Maar volgende week is het weer koeler hoorde ik. 23 graden dan.
Oh en bedankt voor jullie reacties op de groep.

Luus, kan je je mailadres daar neerzetten? Dan kan ik je even mailen. Ben wel enthousiast namelijk, want zelf helemaal niet crea bea wat dat betreft.
Done!

Ik ga nu de bbq aansteken....eens kijken of ik dat kan....
Bedankt! Ik mail je waarschijnlijk morgen pas. Ik ben echt moe nu. Ga eens lekker in de tuin zitten met een glas drinken en een boek. Even niks...
Hey, groot gelijk!

BBQ aangestoken, maar volgens mij gaat ie ook al weer uit... geen idee hoe dat moet. Ik heb alleen geen aanmaakblokjes meer. Prrrr ik wilde dat lief er was.... moet ook zo mijn vriendinnetje en vriendje ophalen én ben salade aan het maken én ik ben kapot én ik heb het warm....
Ach Luusie en wat houtjes misschien? Want op een gegeven moment hoort het uit te gaan he, dat het zo gaat smeulen zeg maar. Succes!
quote:sproet1978 schreef op 01 juli 2009 @ 17:00:

...de ander is nog erg jong (21, Sproetmans broertje)...

Ik ben toch ook 22?

Heb de hele dag gewerkt, ben zo dood als een pier. Heb wel alles gelezen maar amper wat onthouden.

Minicaat ging wennen en het was goed gegaan (mooi!).

Luus wilde bij de appie bestellen maar dat ging niet meer en Duft bestelt altijd bij de appie.

Sjip woont in een gat en heeft last van de hormonen.

Chica is niet ontploft.

Meer weet ik niet. Ik ga even lekker languit op de bank met een boekje, maar eerst eens mijn tentamen nakijken. Jammer dat weer alleen de antwoorden online staan en niet de vragen, ik heb geen vragen onthouden.
Oh, Caat helemaal vergeten op je verhaal over de oververhitte minicaat! Kan me voorstellen datje je zorgen maakte, wij waren eergisteren ook met de thermometer in de weer, toch bezorgd dat je huilen en rood hoofd aan het weer toeschrijft terwijl het koorts is.

Gelukkig heb je vandaag beter nieuws :-) Wat fijn dat het zo goed ging op het kdv, voor iedereen prettig natuurlijk. Je mag trots zijn hoor! En hoe groot is minicaat nu? Mag hij al in zo'n zwembandje als hij nog niet kan zitten? Nou ja, mag ook in een draagzak natuurlijk.

Mien, hoeveel tentamens heb je nog voor de zomer? Moet wel zwaar zijn om met dit weer je te concentreren op leerstof. En ja, jij bent idd ook nog maar 22, maar vriendin van broertje is 19, dus ik vermoed dat ze nog even wachten.

Luus, doe je het rustig aan? Die vrienden kunnen ook best de bbq aansteken toch? En de laatste ingrediënten door de salade gooien. Je doet echt meer dan goed voor je is nu.
Hi meisjes, hier is het binnen juist amper uit te houden. Het is net alsof ik in een magnetron zit. Terwijl ik dus wel heb bijgelezen, heeft mijn gaar gestoomde brein niks opgeslagen.

Dikke knuffel voor Sjippie in ieder geval. Het is tergend dat wachten en dan is het ook nog warm en moet je het zien uit te houden in een lichaam dat ontregeld is door hormonen. Waardeloos.

Mijn thermostaat is trouwens ook stuk, ik heb het koud in de schaduw soms en in de zon houd ik het ook niet uit. Krijg allemaal steekjes in mijn buik dan. Man heeft een fotosessie gedaan net van mijn buik. Vind ik mijn buik enorm als ik naar beneden kijk (wel eerst mijn borsten opzij duwen anders zie ik niks ) op foto's zie je alleen maar vetjes en rolletjes en niks geen zwanger buikje. Terwijl man en ik het wel zien, we WILLEN het waarschijnlijk zien, hahahaha sukkels die we zijn.

Verder lust ik eigenlijk geen eten met deze hitte. Mijn diner bestond uit 2 pistoletjes met brie en tomaat. Niet zo heel gezond en voedzaam, maar ik heb wel 2 kiwi's, 1 appel en een schaaltje aardbeien verorberd. En zo'n fruitding wat 50% van adh bevat volgens de verpakking. Denk niet dat onze spruit zal lijden onder ons gebrek aan kookinspiratie. We komen niet verder dan iets op de skottel bakken met een salade erbij. Binnen koken is te warm en we hebben ook geen magnetron voor makkelijk opwarmen... Het is en blijft behelpen hoor zo'n kerreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven