Tuurlijk heb ik (soms) eens cameltoe part of life toch?
woensdag 21 juni 2023 om 17:47

woensdag 21 juni 2023 om 17:56
woensdag 21 juni 2023 om 18:00
Dit inderdaad.

woensdag 21 juni 2023 om 18:07
Sorry hoor, maar dat heb ik nooit. Een camel toe trouwens ook niet.
Overigens stoort het me ook niet als anderen wel rondlopen met een zichtbare volle poenie of harde piemel. Ze doen hun stinkende best maar, als ik maar niet hoef.

woensdag 21 juni 2023 om 18:20
Ja vreselijk. Ik heb ook eens per ongeluk onderbroeken gekocht die na twee keer trappen op de fiets compleet afzakten. En je kunt natuurlijk midden op straat je handen in je broek steken om de boel weer op te hijsen, maar dat is nog veel gekker dan een cameltoe.Yakuzakiko schreef: ↑21-06-2023 18:11Een broek zo strak in mijn reet als op die foto hierboven heb ik ook nooit.
Wel onderbroeken die met 1 kant tussen mijn billen gaan.
Dat wil ik er dan uittrekken maar dat staat zo raar.
woensdag 21 juni 2023 om 18:22
Lady*Voldemort schreef: ↑21-06-2023 18:20Ja vreselijk. Ik heb ook eens per ongeluk onderbroeken gekocht die na twee keer trappen op de fiets compleet afzakten. En je kunt natuurlijk midden op straat je handen in je broek steken om de boel weer op te hijsen, maar dat is nog veel gekker dan een cameltoe.

woensdag 21 juni 2023 om 18:24
Ik heb ze ook niet want die dingen retourneer ik meteen, maar ik weet wel dat ze bestaan (voor mijn bips dan).Yakuzakiko schreef: ↑21-06-2023 18:11Een broek zo strak in mijn reet als op die foto hierboven heb ik ook nooit.
Wel onderbroeken die met 1 kant tussen mijn billen gaan.
Dat wil ik er dan uittrekken maar dat staat zo raar.

woensdag 21 juni 2023 om 18:31
Beetje offtopic, maar in de VS verkopen ze legging waar een soort vouw bij de bilspleet zit waardoor de legging in je bilspleet frommelt: de, jawel scrunch bum legging. Heb ze hier in NL nog niet gezien. Ik weet niet hoe en of ik een plaatje plak, maar hier een allercharmantst voorbeeld:
https://www.etsy.com/nl/listing/119949 ... a-scrunch
Misschien is dit de voorloper van de scrunch snatch ?
Toevoeging: zoiets als hierboven ook gepost maar dan met een overduidelijke frommel in de butt crack om extra op te vallen en om duidelijk te maken dat dit dus expres is.
https://www.etsy.com/nl/listing/119949 ... a-scrunch
Misschien is dit de voorloper van de scrunch snatch ?
Toevoeging: zoiets als hierboven ook gepost maar dan met een overduidelijke frommel in de butt crack om extra op te vallen en om duidelijk te maken dat dit dus expres is.
anoniem_6640a89315f0f wijzigde dit bericht op 21-06-2023 18:35
15.93% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in