Lijf & Lijn alle pijlers

Tuurlijk heb ik (soms) eens cameltoe part of life toch?

21-06-2023 17:47 71 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Inspiratie komt uit een ander topic waarin een dame aangeeft het irritant te vinden dat er opmerkingen zijn over haar cameltoe. Dat is voor haar heel normaal.

Ik ben benieuwd of het idd voor meer vrouwen een fact of life is. Dus een poll!

Natuurlijk heb ik een cameltoe!

Totaal aantal stemmen: 202

Vaak, zo is mijn lijf nu eenmaal, mijn poeni steekt wat uit. (2%)
Regelmatig, maar ik kan hem nog prima verbergen als ik wil (1%)
Soms, maar dat is meer omdat die kleding dan zo valt. Bijv bij strakke sport broekjes (20%)
Zelden, ik zou er moeite voor moeten doen. (77%)
snug schreef:
21-06-2023 19:20
Spuitwerk, moet wel. Ik heb het nog nooit zien lopen.
Ik wel. Hoewel waggelen een beter woord is. Heb in Miami gewoond waar om de twee panden een cosmetisch chirurg zit en waar meisjes uit heel Latijns Amerika naar toe vliegen op hun 15e verjaardag voor een butt-lift of boob job.
Cornelia schreef:
21-06-2023 20:50
ik doe niet aan stretch kleding omdat ik dat vrouwonvriendelijk vind

waarom vind je dat?
Mia schreef:
21-06-2023 18:31
Beetje offtopic, maar in de VS verkopen ze legging waar een soort vouw bij de bilspleet zit waardoor de legging in je bilspleet frommelt: de, jawel scrunch bum legging. Heb ze hier in NL nog niet gezien. Ik weet niet hoe en of ik een plaatje plak, maar hier een allercharmantst voorbeeld:

https://www.etsy.com/nl/listing/119949 ... a-scrunch

Misschien is dit de voorloper van de scrunch snatch ?

Toevoeging: zoiets als hierboven ook gepost maar dan met een overduidelijke frommel in de butt crack om extra op te vallen en om duidelijk te maken dat dit dus expres is.
Gatver. Heb je een cameltoe en een nep-anus. Nou nog iets leuks voor je tepels en je bent compleet. Alles uittrekken is trouwens veel simpeler.
Cornelia schreef:
21-06-2023 20:50
Ik heb er nooit één. Ik ben overal dun en ik doe niet aan stretch kleding omdat ik dat vrouwonvriendelijk vind, dus geen mogelijkheden voor cameltoes. Maar los daarvan vind ik dat iedereen die anders geschapen is en zich wel conformeert naar de vrouwelijke (sport)mode, daar nooit, in geen enkele situatie voor veroordeeld zou moeten worden. Lekker tegenstrijdig ook, spandex shit moeten dragen en dan nog commentaar krijgen als jouw lijf daar bepaalde vormen in krijgt.

?!?!?
emanina schreef:
21-06-2023 20:25
Bij mannen zie je ook wat zitten. Dus waarom zou het bij vrouwen niet kunnen.
Exact dit.
We hebben niet het onderlijf van een barbiepop dus ik vind t bizar dat er wel verwacht wordt dat een vrouw er zo uit ziet. Bij een man zie je vaak ook de omtrek van z’n zaakje en daar hoor je niemand over.
Ik vind een cameltoe oncomfortabel dus ik probeer t wel te voorkomen.
Nee, eigenlijk nooit. Het gebeurd gewoon niet, de juiste maat kleding denk ik?

Ik heb als tiener wel een broek gehad die ongemakkelijk strak zat in het kruis gebied, maar het was een mooie broek dus ik deed hem gewoon aan, ook al deed het pijn. En toen benoemde iemand een zogenaamde cameltoe, en ik wist niet wat het was. Het werd mij uitgelegd door een gemene klasgenoot en ik voelde me zo vernederd en wou zo graag naar huis om me om te kleden maar dat kon niet :cry:
Je hebt er wel iets voor te koop, om het te vermijden.

Afbeelding

Afbeelding
Marianneke schreef:
21-06-2023 20:59
waarom vind je dat?

Omdat het anderen uitnodigt een oordeel te vellen over het lichaam van de draagster. Vrouwenlichamen worden al te pas en te onpas beoordeelt door anderen, daar hoeven wat mij betreft geen extra uitnodigingen bij.
Sjulia schreef:
22-06-2023 07:59
Je hebt er wel iets voor te koop, om het te vermijden.

Afbeelding

Afbeelding
Beter! Zal rechts wel een maat groter zijn.
Je pense donc je suis
Before and after Photoshop...
Het is letterlijk dezelfde foto met een gefotosjopt streepje erin. :rofl:
Sjulia schreef:
22-06-2023 07:56
Nee, eigenlijk nooit. Het gebeurd gewoon niet, de juiste maat kleding denk ik?

Ik heb als tiener wel een broek gehad die ongemakkelijk strak zat in het kruis gebied, maar het was een mooie broek dus ik deed hem gewoon aan, ook al deed het pijn. En toen benoemde iemand een zogenaamde cameltoe, en ik wist niet wat het was. Het werd mij uitgelegd door een gemene klasgenoot en ik voelde me zo vernederd en wou zo graag naar huis om me om te kleden maar dat kon niet :cry:
De tientertrutjes op mijn school liepen altijd te krijzen en te lachen dat ze iemand konden "liplezen".
MadameBijoux schreef:
22-06-2023 08:40
Beter! Zal rechts wel een maat groter zijn.
Ik denk niet dat het aan de maat ligt. Zelf heb ik nooit last van dit fenomeen, ook niet in een strakke sportlegging zoals op de foto, maar toen ik een van mijn sportleggings een keer uitleende aan een vriendin had zij er wél last van, en zij is kleiner en lichter dan ik. Kwestie van anatomie denk ik?
Cornelia schreef:
22-06-2023 08:12
Omdat het anderen uitnodigt een oordeel te vellen over het lichaam van de draagster. Vrouwenlichamen worden al te pas en te onpas beoordeelt door anderen, daar hoeven wat mij betreft geen extra uitnodigingen bij.
Huh, maar waarom nodigt stretch in kleding daartoe uit? Of bedoel je strakke/aansluitende kleding (die vaak stretch heeft)?
Cornelia schreef:
Dat is de omgekeerde wereld. Je kunt ook standaard in een boerka gaan lopen om ongewenste blikken te vermijden, maar ik trek gewoon een legging aan als ik er zin in heb. En ik heb er vaak zin in :-)
Cornelia schreef:

Dat vind ik best een extreem standpunt.

In de basis ben ik het met de TO van het cameltoe-topic eens dat je moet dragen waar je jezelf lekker bij voelt, als het ander het niks vindt kijkt diegene maar een andere kant uit. Voor mij ligt de grens echter wel bij geslachtsdelen, ik hoef niet te weten of een man links- of rechtsdragend is en ik heb geen behoefte aan cameltoes.

Ik vind stretchkleding geen extra uitnodiging om te kijken. En stretch jeans zit gewoon veel comfortabeler dan een stugge zonder stretch. Hardlopen is echt fijner in een tight dan in een wapperende broek.
Geef jij dan ook niet om dat soort comfort?
hagelslagjes schreef:
22-06-2023 10:00
Before and after Photoshop...
That´s possible. :)
Je pense donc je suis
samarinde schreef:
22-06-2023 10:15
Ik denk niet dat het aan de maat ligt. Zelf heb ik nooit last van dit fenomeen, ook niet in een strakke sportlegging zoals op de foto, maar toen ik een van mijn sportleggings een keer uitleende aan een vriendin had zij er wél last van, en zij is kleiner en lichter dan ik. Kwestie van anatomie denk ik?
samarinde,daar had ik nog niet aan gedacht. Anatomie kan natuurlijk ook wel. ik heb ook nooit last van die fenomeen en erg strakke kleding vind
ik sowieso niet fijn zitten.
Je pense donc je suis
samarinde schreef:
22-06-2023 10:15
Maar iedereen heeft buitenste schaamlippen, dus in principe zou iedereen toch “last” van een cameltoe kunnen hebben?
Ik heb een ander probleem, een bolle venusheuvel. En een hele platte buik. Dus in strakke (als in een tweede huid) jurken zie je die bolling zo goed. Vind ik ook niet erg charmant o_o
Sjulia schreef:
22-06-2023 13:40
Maar iedereen heeft buitenste schaamlippen, dus in principe zou iedereen toch “last” van een cameltoe kunnen hebben?
Niet iedere poeni is hetzelfde. Je hebt innies, outies, grote lippen, kleine lippen, vol, minder vol etc. Lijkt me dus niet zo gek dat strakke kleding niet altijd hetzelfde effect heeft. En het heeft inderdaad niet zoveel met maat te maken (zoals hier veel voorbij komt) . Je baseert je kledingmaat toch niet op vorm/grootte van je schaamlippen?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven