NIET groepje
woensdag 1 juli 2009 om 21:57
Ik kan 4 of 5 forummers hopelijk blij maken met een kortingsbon.
Ik heb 5 bonnen waar je op elke bon met 5 mensen korting kan krijgen op avonturenpark Hellendoorn.
Met die bon krijg je het entreekaartje, een smulpakket en een memo-spel voor 15 euro, ipv 25 euro per persoon.
De bon is geldig tot 30 sept.2009.
www.hellendoorn.nu
Iemand interesse?
Ik heb 5 bonnen waar je op elke bon met 5 mensen korting kan krijgen op avonturenpark Hellendoorn.
Met die bon krijg je het entreekaartje, een smulpakket en een memo-spel voor 15 euro, ipv 25 euro per persoon.
De bon is geldig tot 30 sept.2009.
www.hellendoorn.nu
Iemand interesse?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 1 juli 2009 om 22:24
Yam, verdorie, weten ze ook waardoor het komt dat je pols pijn doet?
Mleen, hiep hoi, BoGhi bij de Levi!
Engie, je mag mij best lastigvallen hoor als je wilt.
Info, knuffel voor jou.
Ik heb overigens nog niks besproken, kind is door een assistente geholpen en kreeg ik pas na de happen en de foto's terug 'Ik heb mijn nek van binnen gezien!'
Verder gezwommen, kind van feestje gehaald en onder luid gemopper naar trommelles gebracht.
Mleen, hiep hoi, BoGhi bij de Levi!
Engie, je mag mij best lastigvallen hoor als je wilt.
Info, knuffel voor jou.
Ik heb overigens nog niks besproken, kind is door een assistente geholpen en kreeg ik pas na de happen en de foto's terug 'Ik heb mijn nek van binnen gezien!'
Verder gezwommen, kind van feestje gehaald en onder luid gemopper naar trommelles gebracht.
woensdag 1 juli 2009 om 22:27
quote:Pilous schreef op 01 juli 2009 @ 22:21:
Hellendoorn, wat is dat ook alweer?Avonturen/attraktiepark. Ben er heel vroeger geweest, laatste jaren niet. www.hellendoorn.nu
Hellendoorn, wat is dat ook alweer?Avonturen/attraktiepark. Ben er heel vroeger geweest, laatste jaren niet. www.hellendoorn.nu
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 2 juli 2009 om 09:33