NIET groepje

dinsdag 30 juni 2009 om 22:56
Truste Elo!
Mamz, bij mijn ziektekostenverzekering (CZ) kan je best veel opzoeken op de site (polis enzo), heb je daar niks aan voor nu? Of moet je echt toestemming voor iets hebben?
En anders idd morgen gewoon bellen, aan de telefoon kunnen ze het meestal zo opzoeken Succes in ieder geval!
Ja echt zielig voor die jongen, maar het tij werkt ook niet mee helaas, morgenvroeg om 4 uur is het weer laag....
(plus dat ik denk dat door de stroming dat ding heeel ergens anders ligt als waar ie verloren is, hij weet wel waar ie afviel, dat scheelt wel weer)
Mamz, bij mijn ziektekostenverzekering (CZ) kan je best veel opzoeken op de site (polis enzo), heb je daar niks aan voor nu? Of moet je echt toestemming voor iets hebben?
En anders idd morgen gewoon bellen, aan de telefoon kunnen ze het meestal zo opzoeken Succes in ieder geval!
Ja echt zielig voor die jongen, maar het tij werkt ook niet mee helaas, morgenvroeg om 4 uur is het weer laag....
(plus dat ik denk dat door de stroming dat ding heeel ergens anders ligt als waar ie verloren is, hij weet wel waar ie afviel, dat scheelt wel weer)

dinsdag 30 juni 2009 om 23:11
dinsdag 30 juni 2009 om 23:13

dinsdag 30 juni 2009 om 23:36
Ik vìnd het ook een haske grappig bakje! Zo!
Ja nou hij belde net arme jongen maar ik kan met dit weer echt niet naar buiten, tij werkt niet mee het is nog te zonnig voor mij met laag water.... plus dat de kans nu wel erg klein is.. maar vind het wel lullig.. en in het donker is het ook geen doen helaas..
Op zich heb ik met de metaaldetector op dat strand al eerder een verlovingsring gevonden haha maar dat was een zilveren dus denk niet dat ie daar mee thuis kan komen!
Ja nou hij belde net arme jongen maar ik kan met dit weer echt niet naar buiten, tij werkt niet mee het is nog te zonnig voor mij met laag water.... plus dat de kans nu wel erg klein is.. maar vind het wel lullig.. en in het donker is het ook geen doen helaas..
Op zich heb ik met de metaaldetector op dat strand al eerder een verlovingsring gevonden haha maar dat was een zilveren dus denk niet dat ie daar mee thuis kan komen!

dinsdag 30 juni 2009 om 23:44
'navond! Ben ook goed geslaagd met winkelen vanmiddag. Jurkje, schoenen, ketting, oorbellen, kadootje voor jarige vriendin, kadootjes voor mentorleerlingen, kadootje voor andere vriendin met nieuwe baby.
Ik ga ook even klagen over de warmte. Pffff, wat een warmte he. Volgende week ga ik horren voor m'n ramen maken hier met m'n vader. Kan niet alle ramen open ivm de katten end at wordt warrrrrrm.
Welterusten, zij die slapen gaan!
Ik ga ook even klagen over de warmte. Pffff, wat een warmte he. Volgende week ga ik horren voor m'n ramen maken hier met m'n vader. Kan niet alle ramen open ivm de katten end at wordt warrrrrrm.
Welterusten, zij die slapen gaan!
Everytime you make a typo, the errorists win.
woensdag 1 juli 2009 om 00:46
Marels, bij mode in het topic geirriteerde huid bovenbenen door schuren staat een vraag voor je van een forumster.
zo gevonden! ik wist dat ik dit topic ooit gelezen had....
Een vraag aan Marels, alweer een tijdje terug, gaf jij de tip van de doorloopbroekjes van Ulla Popken en katoenenbroekjes.
lees verder in dat topic
zo gevonden! ik wist dat ik dit topic ooit gelezen had....
Een vraag aan Marels, alweer een tijdje terug, gaf jij de tip van de doorloopbroekjes van Ulla Popken en katoenenbroekjes.
lees verder in dat topic
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 1 juli 2009 om 11:28
Nee, Mleen, en de bijzondere bijstand heeft ziektekosten net eruit gegooid wegens voorliggende voorzieningen (een goede ziektekostenverzekering dus).
Nou ja, ik leg mijn verhaal gewoon voor. Correctie is fijn, alle toeters en bellen zoveel mogelijk met mate.
Waarom moet jij zoveel bloed kwijt, Mleen, dit is toch de tweede keer?
Nou ja, ik leg mijn verhaal gewoon voor. Correctie is fijn, alle toeters en bellen zoveel mogelijk met mate.
Waarom moet jij zoveel bloed kwijt, Mleen, dit is toch de tweede keer?

woensdag 1 juli 2009 om 12:04
vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest omdat mn pols zo een pijn doet afgelopen weken, beetje rustig aan doen hielp niet.
Vanmiddag een brace halen en een absoluut haak brei en naaiverbod voorlopig
en ik had net van die hele snoezige stofjes gehaald om een leuk strokenjurkje voor yammini te maken
nog steeds geen uitslag over mn aanvraag van mn scootmobiel, dus bijna niet de deur uit , en niet mogen handwerken GRRRRRR gelukkig heb ik t boek gister ontvangen ... heb ik wat te lezen.
succes mleen met bloedprikken
borrie wat een narigheid is dit weer voor jou
mamzelle die bveugeltjes zijn idd pestduur !
Vanmiddag een brace halen en een absoluut haak brei en naaiverbod voorlopig
en ik had net van die hele snoezige stofjes gehaald om een leuk strokenjurkje voor yammini te maken
nog steeds geen uitslag over mn aanvraag van mn scootmobiel, dus bijna niet de deur uit , en niet mogen handwerken GRRRRRR gelukkig heb ik t boek gister ontvangen ... heb ik wat te lezen.
succes mleen met bloedprikken
borrie wat een narigheid is dit weer voor jou
mamzelle die bveugeltjes zijn idd pestduur !

woensdag 1 juli 2009 om 16:02
Thnx Yam Marels was me net ff gezelschap komen houden in mn donkere kamer, Das wel heel fijn die afleiding!!
Maar wat Enorm Klote voor jou zeg, alsof je al niet beperkt genoeg bent zo...
Weet je ook wat het is die pijn?
Weet nog wel hoe ik me voelde toen ik net was afgekeurd; Nou; dan ga ik wel schilderen, sieraden maken noem maar op.. binnen een dag gefröbel met m'n handen lagen ze zo open dat ik dat ook wel kon vergeten, het voelde alsof alles me 'ontnomen" werd..
Was zo boos!
Echt heel erg balen, Hoop dat die brace zo goed helpt dat het heel snel beter gaat!!
Wilde dat ik je kan helpen, vind het echt heeeeel erg kut voor je!!
Maar wat Enorm Klote voor jou zeg, alsof je al niet beperkt genoeg bent zo...
Weet je ook wat het is die pijn?
Weet nog wel hoe ik me voelde toen ik net was afgekeurd; Nou; dan ga ik wel schilderen, sieraden maken noem maar op.. binnen een dag gefröbel met m'n handen lagen ze zo open dat ik dat ook wel kon vergeten, het voelde alsof alles me 'ontnomen" werd..
Was zo boos!
Echt heel erg balen, Hoop dat die brace zo goed helpt dat het heel snel beter gaat!!
Wilde dat ik je kan helpen, vind het echt heeeeel erg kut voor je!!
woensdag 1 juli 2009 om 16:50
Even een dikke knuf voor Yam.
Zo ik heb de blaren letterlijk op mijn voeten maar ik heb blarenpleisters gekocht en ik ben overal verder voor geslaagd dus nu met de pootjes omhoog.
Ik kreeg net een belletje;
BO GHI IS GEVRAAGD VOOR DE LEVI RECLAME!!!!!!
Gaaf he! Hoe en wat en waar weet ik nog niet. Op het strand dus ik hou mijn hart vast. En hopelijk komen er uit die test meerdere aanbiedingen, ze gaan na die fotoshoots beslissen wat ze verder gaan doen.
Zo ik heb de blaren letterlijk op mijn voeten maar ik heb blarenpleisters gekocht en ik ben overal verder voor geslaagd dus nu met de pootjes omhoog.
Ik kreeg net een belletje;
BO GHI IS GEVRAAGD VOOR DE LEVI RECLAME!!!!!!
Gaaf he! Hoe en wat en waar weet ik nog niet. Op het strand dus ik hou mijn hart vast. En hopelijk komen er uit die test meerdere aanbiedingen, ze gaan na die fotoshoots beslissen wat ze verder gaan doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 1 juli 2009 om 17:01