Blaren voorkomen
donderdag 13 juli 2023 om 16:11
Ik heb nieuwe hakken en een feestje. Ik was te lui om ze in te lopen dus heb ze naar de schoenmaker gebracht. De neus is wat ruimer dus daar verwacht ik geen problemen, de hiel is zachter geklopt maar het voelt nog steeds alsof dat een blaar gaat worden als ik er nu een avond op ga lopen.
Dus, hoe voorkom ik een blaar daar? Preventief zo'n blaargelpleister opplakken? Pleistertape? Heb verder geen tijd meer iets te halen.
Platte schoenen gaan in de auto voor de zekerheid want heb al minstens een jaar geen hakken aangehad.
Dus, hoe voorkom ik een blaar daar? Preventief zo'n blaargelpleister opplakken? Pleistertape? Heb verder geen tijd meer iets te halen.
Platte schoenen gaan in de auto voor de zekerheid want heb al minstens een jaar geen hakken aangehad.
donderdag 13 juli 2023 om 16:14
donderdag 13 juli 2023 om 16:18
donderdag 13 juli 2023 om 16:24
Ehm... die ik heb, is juist niet rekbaar. Het voordeel misschien als hij wel rekbaar is, is dat hij makkelijker op te plakken is en beter blijft zitten. En de mijne is echt brede tape, hoe je niet zoveel te plakken.GreenLadyFern schreef: ↑13-07-2023 16:17Sporttape als in kinesiotape? Die hele rekbare? Want dat heb ik volgens mij ook nog liggen
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 13 juli 2023 om 16:24
Ik plak van die witte, niet rekbare tape preventiefGreenLadyFern schreef: ↑13-07-2023 16:17Sporttape als in kinesiotape? Die hele rekbare? Want dat heb ik volgens mij ook nog liggen
donderdag 13 juli 2023 om 16:30
Als je een blaarpleister plakt, doe dat dan niet op een vette huid! Dus niet opplakken, vlak nadat je je ingesmeerd hebt met bodylotion of zo. Dan plakt hij namelijk niet goed en kan als een propje juist extra problemen opleveren. Neem voor de zekerheid ook een paar extra pleisters mee, om te kunnen vervangen als hij toch los gaat zitten.
Maar als je sporttape hebt, dan zou ik dat doen. Bedenk wel even dat de tape er ook weer af moet. Bij mij (maar dat is een heel persoonlijk probleem!) levert juist dat ook weer blaren op...
Maar als je sporttape hebt, dan zou ik dat doen. Bedenk wel even dat de tape er ook weer af moet. Bij mij (maar dat is een heel persoonlijk probleem!) levert juist dat ook weer blaren op...
donderdag 13 juli 2023 om 16:30
Ik heb deze wel eens gebruikt https://www.bol.com/nl/nl/p/compeed-bla ... 005174918/
anoniem_6666bc69b907a wijzigde dit bericht op 13-07-2023 16:32
9.09% gewijzigd
donderdag 13 juli 2023 om 16:49
paar reserve in je tasGreenLadyFern schreef: ↑13-07-2023 16:43Yes dan ga ik gewoon blarenpleisters plakken. Die had ik al wel preventief in huis gehaald. En op hoop van zegen dan maar![]()
Ik vind het echt een geweldige uitvinding
donderdag 13 juli 2023 om 16:52
Ik zou ook een reservesetje meenemen.GreenLadyFern schreef: ↑13-07-2023 16:43Yes dan ga ik gewoon blarenpleisters plakken. Die had ik al wel preventief in huis gehaald. En op hoop van zegen dan maar![]()
donderdag 13 juli 2023 om 17:59
donderdag 13 juli 2023 om 18:20
Haha daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben. Ik zit er altijd mee tussen mijn handen!Guavepapaya schreef: ↑13-07-2023 18:10Blaarpleisters werken heel goed preventief!
Nog een tip, doe ze even een kwartiertje bij je bh in om 'op te warmen'.
Mijn ervaring is dat ze dan beter blijven zitten![]()
donderdag 13 juli 2023 om 19:24
donderdag 13 juli 2023 om 20:16
Bedankt!!Guavepapaya schreef: ↑13-07-2023 19:24Jaa dat deed ik ook, tot in deze tip ergens las/zag.
Ik doe ze in mijn bh en ga dan mijn haren doen. En daarna plak ik ze op. Werkt perfect!![]()
zaterdag 15 juli 2023 om 15:32
Dan houd ik pumps niet aan de voet. En het geeft ook juist meer wrijving. Als je echt een stuk moet lopen, en dus niet met een limousine bij de rode loper wordt afgezet, of een styliste met reserveschoenen bij je hebt, dan is dat niet handig.
Overigens krijgen celebrities ook vaak genoeg blaren. Je ziet toch vooral foto’s aan het begin van een event. Er zijn hele sites waar je de verwoeste voeten van celebs kunt bekijken.
zaterdag 15 juli 2023 om 15:37
Haha jazeker, baby Green is alweer bijna 4 maanden! Alles gaat top met ons beideSweetFirefly schreef: ↑13-07-2023 17:59Hey Green Lady Fern, dan is je beeb dus geboren. Alles goed met jou en de kleine?
Hakken te groot kopen werkt voor mij eeeeecht niet, dan floep ik er zo uit! Maar de blarenpleisters hebben goed geholpen! Geen pijn en geen blaren. Super dus!
zaterdag 15 juli 2023 om 19:48
Leuk zeg, fijn dat alles goed gaat met jullie! Gefeliciteerd en geniet ervanGreenLadyFern schreef: ↑15-07-2023 15:37Haha jazeker, baby Green is alweer bijna 4 maanden! Alles gaat top met ons beide![]()
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in