Mode & Beauty alle pijlers

Blaren voorkomen

13-07-2023 16:11 25 berichten
Ik heb nieuwe hakken en een feestje. Ik was te lui om ze in te lopen dus heb ze naar de schoenmaker gebracht. De neus is wat ruimer dus daar verwacht ik geen problemen, de hiel is zachter geklopt maar het voelt nog steeds alsof dat een blaar gaat worden als ik er nu een avond op ga lopen.
Dus, hoe voorkom ik een blaar daar? Preventief zo'n blaargelpleister opplakken? Pleistertape? Heb verder geen tijd meer iets te halen.
Platte schoenen gaan in de auto voor de zekerheid want heb al minstens een jaar geen hakken aangehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik denk blaren te krijgen, dan plak ik sporttape. Dat plakt beter dan pleistertape, maar als je enkel pleistertape hebt, dan zou ik dat plakken. En als ik denk, mwa, ik voel wat, andere schoenen aan.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Sporttape als in kinesiotape? Die hele rekbare? Want dat heb ik volgens mij ook nog liggen
Als je een blaarpleister hebt zou ik die preventief plakken, of sporttape plakken, maar dat moet je wel netjes en strak doen en zie je wellicht boven je schoen uit en dat lijkt me niet zo mooi. En uitdoen als je het gaat voelen en dan andere schoenen aan.
GreenLadyFern schreef:
13-07-2023 16:17
Sporttape als in kinesiotape? Die hele rekbare? Want dat heb ik volgens mij ook nog liggen
Ehm... die ik heb, is juist niet rekbaar. Het voordeel misschien als hij wel rekbaar is, is dat hij makkelijker op te plakken is en beter blijft zitten. En de mijne is echt brede tape, hoe je niet zoveel te plakken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
GreenLadyFern schreef:
13-07-2023 16:17
Ik plak van die witte, niet rekbare tape preventief
Ik plak dan preventief blarenpleiser ja :) Overigens helpt over het algemeen ieder 'stukje stof', zolang het maar blijft zitten.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Als je een blaarpleister plakt, doe dat dan niet op een vette huid! Dus niet opplakken, vlak nadat je je ingesmeerd hebt met bodylotion of zo. Dan plakt hij namelijk niet goed en kan als een propje juist extra problemen opleveren. Neem voor de zekerheid ook een paar extra pleisters mee, om te kunnen vervangen als hij toch los gaat zitten.

Maar als je sporttape hebt, dan zou ik dat doen. Bedenk wel even dat de tape er ook weer af moet. Bij mij (maar dat is een heel persoonlijk probleem!) levert juist dat ook weer blaren op...
Ik heb deze wel eens gebruikt https://www.bol.com/nl/nl/p/compeed-bla ... 005174918/
anoniem_6666bc69b907a wijzigde dit bericht op 13-07-2023 16:32
9.09% gewijzigd
Blaren komen door wrijving, dus ik zou geen rekbare tape gebruiken. Alles wat zorgt dat je huid niet gaat schuiven helpt.
Ja die stick van compeed idd, top spul. Gebruik in nood ook wel eens labello.
Ik zou even de schoenen passen, eindje lopen
Voelen waar het wrijft en dan gericht een blaarpleister plakken. Die helpen echt zo goed!
Yes dan ga ik gewoon blarenpleisters plakken. Die had ik al wel preventief in huis gehaald. En op hoop van zegen dan maar ;)
GreenLadyFern schreef:
13-07-2023 16:43
Yes dan ga ik gewoon blarenpleisters plakken. Die had ik al wel preventief in huis gehaald. En op hoop van zegen dan maar ;)
paar reserve in je tas

Ik vind het echt een geweldige uitvinding
GreenLadyFern schreef:
13-07-2023 16:43
Ik zou ook een reservesetje meenemen.
Hey Green Lady Fern, dan is je beeb dus geboren :D . Alles goed met jou en de kleine?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Blaarpleisters werken heel goed preventief!
Nog een tip, doe ze even een kwartiertje bij je bh in om 'op te warmen'.
Mijn ervaring is dat ze dan beter blijven zitten ;-)
Make it one day
Voor de volgende keer, preventief een paar laagjes pleisterspray sprayen.
Overigens niet gebruiken op wondjes, niet echt gezond spul.
Guavepapaya schreef:
13-07-2023 18:10
Blaarpleisters werken heel goed preventief!
Nog een tip, doe ze even een kwartiertje bij je bh in om 'op te warmen'.
Mijn ervaring is dat ze dan beter blijven zitten ;-)
Haha daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben. Ik zit er altijd mee tussen mijn handen!
Volgende keer een maat groter kopen. Kijk eens goed naar alle prinsessen en celebrities die op hakken lopen, daar kan je bijna altijd een vinger achter de hiel stoppen.
Moiren schreef:
13-07-2023 18:20
Haha daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben. Ik zit er altijd mee tussen mijn handen!
Jaa dat deed ik ook, tot in deze tip ergens las/zag.
Ik doe ze in mijn bh en ga dan mijn haren doen. En daarna plak ik ze op. Werkt perfect! :biggrin:
Make it one day
Guavepapaya schreef:
13-07-2023 19:24
Jaa dat deed ik ook, tot in deze tip ergens las/zag.
Ik doe ze in mijn bh en ga dan mijn haren doen. En daarna plak ik ze op. Werkt perfect! :biggrin:
Bedankt!!
WaterGirl schreef:
13-07-2023 18:42
Volgende keer een maat groter kopen. Kijk eens goed naar alle prinsessen en celebrities die op hakken lopen, daar kan je bijna altijd een vinger achter de hiel stoppen.
Dan houd ik pumps niet aan de voet. En het geeft ook juist meer wrijving. Als je echt een stuk moet lopen, en dus niet met een limousine bij de rode loper wordt afgezet, of een styliste met reserveschoenen bij je hebt, dan is dat niet handig.

Overigens krijgen celebrities ook vaak genoeg blaren. Je ziet toch vooral foto’s aan het begin van een event. Er zijn hele sites waar je de verwoeste voeten van celebs kunt bekijken.
SweetFirefly schreef:
13-07-2023 17:59
Hey Green Lady Fern, dan is je beeb dus geboren :D . Alles goed met jou en de kleine?
Haha jazeker, baby Green is alweer bijna 4 maanden! Alles gaat top met ons beide :)

Hakken te groot kopen werkt voor mij eeeeecht niet, dan floep ik er zo uit! Maar de blarenpleisters hebben goed geholpen! Geen pijn en geen blaren. Super dus!
GreenLadyFern schreef:
15-07-2023 15:37
Haha jazeker, baby Green is alweer bijna 4 maanden! Alles gaat top met ons beide :)
Leuk zeg, fijn dat alles goed gaat met jullie! Gefeliciteerd en geniet ervan :cheer:
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven