Werk & Studie alle pijlers

Kinderopvang LOI

29-06-2009 14:42 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er SPW3 Kinderopvang via de LOI gedaan en wil mij ergens mee helpen? Ik heb even een vraagje.
Ik heb spw 3 een aantal jaar geleden bij de loi gedaan.

Wat is je vraag? Misschien kan ik je helpen?

Groetjes Prettyugly
Ik heb ook een aantal jaren geleden deze mijn diploma SPW3-kinderopvang via de LOI in mijn schoot geworpen gekregen gehaald...dus misschien kan ik ook helpen?
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
*wacht in spanning af op de vraag....*
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Ik doe Pedagogische Wetenschappen; als ik kan helpen?
Kon vannacht bijna niet slapen van de spanning wat nou de belangrijke vraag was....8-P
anoniem_64484 wijzigde dit bericht op 30-06-2009 09:41
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
quote:VlammendeTroela schreef op 29 juni 2009 @ 17:06:

Ik heb ook een aantal jaren geleden deze mijn diploma SPW3-kinderopvang via de LOI in mijn schoot geworpen gekregen gehaald...dus misschien kan ik ook helpen?

Haha, in de schoot geworden gekregen, dat is nog eens mazzel.

Ik snap ff niks van dat stageformulier, wat moet je nou invullen op dat formulier wat terug moet naar de LOI?

Behaalde resultaat? Wat vul je daar in?

Volgens mij mis ik ook een deel van mijn map of zo.
Bij onze organisatie (kinderopvang) worden geen mensen aangenomen met spw-3 gehaald via de LOI.

En misschien moet je er eens achteraan, als je denk dat je een deel van je spullen mist. Ideetje hoor.
Hoezo niet?

Het is gewoon een volwaardig diploma.

Diploma is diploma

Welke organisatie werk jij dan?
quote:Maxime1980 schreef op 03 juli 2009 @ 13:51:

[...]

Haha, in de schoot geworden gekregen, dat is nog eens mazzel.

Ik snap ff niks van dat stageformulier, wat moet je nou invullen op dat formulier wat terug moet naar de LOI?

Behaalde resultaat? Wat vul je daar in?

Volgens mij mis ik ook een deel van mijn map of zo.

oohhh..kijk eens wat ik heb gevonden na 1 seconde google:

LOI

Bezoekadres

Leidsedreef 2

2352 BA Leiderdorp

Telefoon: (071) 545 1234

Dat is handig, kan je ze bellen wat je moet invullen en of het klopt dat je een deel van "de map" mist. Hoe moeten wij nu weten of jij "een deel" van "een map" mist.

Wat ik me wel afvraag: als je nu in de kinderopvang werkt, en een kind knikkert van een speeltoestel. Ga je dan ook eerst een topic openen voordat je in actie komt?
quote:Maxime1980 schreef op 06 juli 2009 @ 21:59:

Hoezo niet?

Het is gewoon een volwaardig diploma.

Diploma is diploma

Welke organisatie werk jij dan?Ik werk voor een grote stichting. En je hebt gelijk; het is een volwaardig diploma maar uit ervaring is gebleken dat het niveau niet acceptabel is naar de maatstaven van onze stichting.
Mips,jesus zeg, gefrustreerde griet.

Het was geen vraag of ik een deel miste, meer een speelse opmerking.

Ga lekker ergens ander reageren als je niks zinnigs weet te vertellen! (en die gegegevens had ik al, ik wilde gewoon de mening van andere studenten weten)

Maar laat maar, ik ben er al uit.

Ennuh Selma, raar joh. Ik heb ook bij een grote stichting gewerkt, maar daar was het geen probleem.

Gelukkig heb ik een uitgebreid cv, dus ik maak me verder niet druk erover.
Mips is een supervrolijke meid. Dat zie je meteen!
Hoi ik heb ook een vraag. Ik help een vriendin met inzendopdrachten LOI SPW 3 kinderopvang. Het wordt ons niet echt duidelijk welke opdrachten je nu precies moet opsturen uit het praktijkboek (van 2001).

Er staan een heleboel opdrachten maar er staat niet duidelijk bij wat je precies op moet sturen.

Zij kan niet bellen met de LOI want zij had al gezegd dat ze de opdrachten al af had (omdat ze stage al een tijd geleden afgerond heeft en nu achteraf nog de opdrachten moet maken).

Heeft iemand hier een antwoord op?

Alvast hartelijk dank!
Oh ja, en bij behaald resultaat kan voldoende, goed, uitstekend of een cijfer ingevuld worden.
Ik heb een tijdje trouw alle opdrachten opgestuurd, tot ik erachter kwam dat het niet uitmaakte of ik nou goed m'n best deed of niet, ik haalde altijd een 7. Zelfs als ik van de bijvooorbeeld 10 vragen er maar 6 beantwoordde, kreeg ik nog een 7....Toen ben ik gestopt met het inleveren van de opdrachten, en ben ik alleen nog maar naar de examens gegaan, en het praktijkformulier laten invullen door het locatiehoofd van het kinderdagverblijf waar ik toen werkte, en zo ben ik met lof geslaagd voor de LOI (gemiddeld een 7,5geloof ik, en geen onvoldoendes, al weet ik dit niet meer helemaal zeker, het is ook al een paar jaar terug dat ik deze opleding gedaan heb)

Daarom schreef ik ook een paar posts hierboven dat ik mijn diploma in mijn schoot geworpen heb gekregen....

Nb: voor de mensen die nu gaan zeuren/mopperen: Ja ik weet dat dit niet de bedoeling om een opleiding op zo'n manier te volgen, en dat de theorie erg belangrijk is blabla....Maar erg motiverend is het ook niet om altijd maar 7ens terug te krijgen of je nou je best voor een opdracht hebt gedaan of niet....
Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven