December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
hahahahaha, ik zat meer in de richting van een kwakje te denken.. (FFG). pffff
Een kwakje op je gezicht? Jee wat ben jij vulgair zeg
Ik niet , maar die vrouwen met een ONS met hun TB vast wel (vooroordeel.. ik ben heeeeel saai en heel trouw)
Ik ook hoor Falcon - nu wel in ieder geval.
Ik ga nu saai en trouw maar heel gezellig op de bank samen met man een aflevering House kijken. Ben eigenlijk te moe daarvoor..

Welterusten
House is stohom - hadden we dat vorig weekend niet al besloten?

Maar ik ga ook afsluiten, mijn schoot is heet. Nee nee niet van de vieze praatjes, gewoon van de laptop!
Nahjaaaaazeg!?

Kom thuis van een avondje buurten, zet ff snel de pc aan, hebben jullie weer zo'n 3 pagina's volgelult en niet te vergeten; plaatjes van (lelijke mannen ) geplakt.

En volgens mij waren jullie ook nog eens allemaal dronken.

(of wilde dit worden)

Al met al dus eigenlijk niets gemist

KM:

Sorry maar ik vatte het ook onvriendelijk op... net zoals thuisblijfwijf eigenlijk.. het is de manier van schrijven en niet zozeer het taalgebruik... Nahja, moeilijk uit te leggen, wrs allemaal niet zo bedoelt enz enz dus ik houd er over op

Thanks Mette voor het compliment.. of bedoel je stiekem dat ik wel een likje make-up kan gebruiken

Wahaha ''Je bent toch geen 16 meer''

Ainne:

Ik geef de smiley door aan jou, jij verdient hem meer:

Hoewel, Falcon, een kwakje in t gezicht?!

Wahaha!

En je staat in 'Wie Hier!'

Enne, wat ik een lekkere kerel vind? Ik kruip dr nu naast

xx
Heel snel dan:

Hugh Jackman...

Lekkerrrrr
Pfoe, ik blijf toch wel de hele tijd nog met die baan in mijn hoofd. Ben blij als de kogel door de kerk is (dus wel of niet gekozen worden).

Vannacht werd ik ineens wakker en dacht aan de 32 uur werken en kreeg ik het ineens spaansbenauwd. Maar vanochtend dacht ik er weer rustiger over na en kwam het goede gevoel van de nieuwe baan weer meer bovendrijven. Deze tweestrijd zal wel blijven totdat het definitief besloten is.

Maandag ga ik in ieder geval doorgeven dat ik voor de 2e ronde wil doorgaan en dan ga ik nog eens even goed benadrukken dat ik de aangewezen persoon ben voor die functie vanwege mijn werkervaringen en dat ik zoooooooooo gemotiveerd ben dat ik zelfs 32 uur ervoor wil gaan werken.

Hopelijk is dat doorslaggevend voor hun.

Maar ik kan ook zo 1-2-3 geen collega bedenken die dezelfde werkervaring als ik heb.

Ook heb ik even nagedacht natuurlijk dat ik een dag extra een hectischere morgen heb (als je vrij bent kan je rustig aan doen). Maar ik ga eens overleggen of ik dan 1 ochtend om 9.00 kan beginnen en dan bijv. mijn pauze doorwerk. Zo heb ik toch een ochtendje wat meer 'lucht'.

Afijn, jullie merken wel dat ik er nog best wel veel mee bezig ben, maar het heeft ook best wel impact vind ik.

Mette

In de krant las ik over het doodgeboren babytje in "ons" ziekenhuis vanwege een fout door de gynaecoloog. Heb jij enig idee welke dat is ???
Oja, vanmiddag komt Boyd weer thuis van het logeren bij opa en oma. Ik heb toch echt wel verlangens naar hem. Dat gezellige gebrabbel en al die fratsen van hem, mis ik toch wel.

Eize is uiteraard superlief, maar nu wordt het tijd dat we weer compleet zijn.
Joni onze ochtenden zijn juist totaal niet hectisch, ondanks dat Vent en ik allebei fulltime werken. Volgens mij komt dat omdat we allemaal, elke dag, precies weten wat er gaat gebeuren. We hebben allemaal onze taken zeg maar. En datzelfde geldt voor 's avonds.

Ik zou me niet druk maken om die extra dag, jullie vallen vanzelf in een routine.

Gezellig dat Boyd weer thuis komt!

Ik zit hier beneden met Aims, Leah ligt nog steeds op 1 oor (hier 8 uur), A werd pas om 7.15 wakker, da's gewoon luxe hier!

Oh wacht, spoke too soon, Leah is wakker1
Zijn jullie allemaal in katzwijm gevallen door 'mijn' Hugh?

Fijn dat Boyd weer thuis is straks Joni!

Nou, als niemand hier iets gezelligs weet dan ga ik mn badkamer maar eens onder handen nemen

Kuss!

Môgge!

Pffft...wat was het wer vroeg vanmorgen...nou ja, viel wel mee, 5 minuutjes voor 8 uur maar ik lag pas laat te slapen, dan is 8 uur wel vroeg...

Vandaag gelukkig weer een keertje vrij!

Joeri loopt al vanaf vanmorgen zonder luier en na ongever 1 uurtje op de po te hebben gezeten lukte het hem eindelijk een plas te doen op het potje! Joepie!! Als beloning heeft ie 4 smarties gekregen! Ik was wel opgelucht!

We waren gister nog naar de dokter en die vond zijn piemeltje er normaal uitzien, en zul je net zien, zij raakt dat ding aan, niets aan de hand... Als vriendlief of ik zijn piemel schoonmaken tijdens het verschonen van zijn luier begint ie meestal te miepen. Raar kind....

Nou ja, het begin is er weer, hij heeft in ieder geval op het potje geplast!

Pfft...Nursie, waar haaaaaal je de energie vandaan! Ik kan het nu nog even niet opbrengen om te gaan poetsen hoor! Moet wel weer, dus ik ga zo wel aan de gang, vooral even stofzuigen...vanaaf als de kids op bed liggen ga ik even verder met het ledikant, in principe nog 2 keer lichtroze schilderen (de zijkanten, hoofd en voeteneind zijn af) en met donkerroze de accenten, en dan is ie klaar! Kan smurfin eindelijk naar haar eigen kamertje en hebben vriendlief en ik onze eigen kamer weer helemaal voor onszelf!!! Jippie!

Over lekkere dingen....even denken...

Deze van vroegah:

Of deze uit zijn jongere jaren:

offeh....

(ook in zijn jongere jaren..)

Goh, voor wie ik nu warm zou lopen? Ik zou het niet weten!

Joeri heeft net trouwens ook weer geplast...nu alleen niet op het potje....waterval!!! Ben niet boos geworden, heb alleen gezegd dat het op het potje moest en dat hij er nu geen lekkers voor kreeg. Heb meneer maar meteen in bad gestopt waar hij nu heerlijk aan het spelen en zingen is...

Joni

kan me voorstellen dat je Boyd nu wel mist hoor! Ik zou niet eens meer dan 2 dagen zonder Joeri willen zijn!

En ben benieuwd wie ze nu gaan kiezen, jou of je collega!

Oh, dit even vast posten, straks meer!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Jaaaahhh daar is ons roze monster weer!

Nou, tis niet echt dat ik zin heb om te poetsen met dit weer, tis meer dat ik anders geen rust in mn kont heb als ik het niet doe.

zal ik je maar niet vertellen wat ik verder al gedaan heb

(al mn was weggewerkt, onze slaapkamer gepoetst + ons bed verschoont, beneden en boven stofgezogen en nu ga ik beneden stoffen, dweilen en de vaatwasser uitruimen )

En ooeeehh, die eerste foto van George kan ik ook wel waarderen heur

Onze R. loopt vandaag ook zonder luier rond, vanmorgen net voordat ie uit ging had ze er nog in gepoept (kwam ze vertellen en dat ie uit moest) vlak daarna een plas op de grond (ook niet boos geworden, hetzelfde gereageerd als jij Knor) en verder op de dag nog twee flinke plassen op de wc *trots!*

Ze geeft het zelf nog niet aan, en ze geeft dr ook niet veel om als ze op de grond/in dr broek plast... dat is nog wel een beetje lastig.

nou, ik ga hier weer aan de gang!

Kuss!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 04-07-2009 13:38
Reden: kleurtje
% gewijzigd
He meiden,

Jaja lekkere mannenplaatjes!

Wie ik trouwens echt maar dan ook écht heul smakelijk vind is;

Chris Tates

En Joep Sertons vind ook een mooie man;

Knor; wat goed dat hij op het potje geplast heeft! En fijn dat er zo geen afwijkingen aan zijn piemeltje te zien zijn.

Joni; nee geen idee, heb ook de krant nog niet gelezen, maar wat erg zeg! Ben ook heel erg benieuwd wie dat geweest is. Zal morgen wel even horen aan een vriendin die daar werkt.

Wat ontzettend erg zeg voor die mensen.

O ja, wat ik nog bedacht voor je baan. Je kunt ook als je een jaar in dienst bent ouderschapsverlof opnemen. Je hebt natuurlijk van Boyd en van Eize staan. Misschien geeft de gedachte van de mogelijkheid van het evt. opnemen van dat verlof je wel iets meer ademruimte.

Ik hoor Noof roepen, ze moet plassen.

x
Trouwens, nu we het over mannen hebben, waar kijken jullie naar?

Ik vind een mooie kop belangrijk maar (brede, gebruinde) rug met dito armen vind ik ook waanzinnig aantrekkelijk!

Zo'n model ongeveer:

Heeeeeeeeerlijk!
Ohja, Mette, die twee zijn ook heeeeerlijk! (ik vergeet altijd he ze heten dus kan bijna nooit plaatjes zoeken) maar inderdaad, die twee zijn lekker!

Tja, Nursie, waar kijk ik naar naar een kerel... Ogen moeten spreken...twinkelen...dus dat is waar ik naar kijk en de rest interesseert me eigenlijk niet zo heel veel.

En sjees wat heb jij alweer veul gedaan! En dan ook nog forummen!

Nou, ik heb Joeri in bad gedaan, 2 x Meike alweer gevoed, afwas gedaan, was in wasmachine, opegruimd, schone was naar boven, wil vanaaf dus schilderen en stofzuigen. Stofzuigen kan ook als vriendlief thuis is (ik wil boven zuigen en wil Joeri niet alleen met Meike alleen beneden laten) Ik kan wel beneden zuigen alvast maar heb eigenlijk een soort vaste route, boven beginnen, dan de trap en dan beneden...

Nou ja, eerst Joeri maar weer even vermaken en moet ook nog naar t kruidvat haarverf halen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ik ga vanavond wel even reageren maar plaatjes plakken is altijd leuk

Nou maar dan heb jij toch ook niet stil gezeten?

Ik heb in der loop der tijd snel leren typen dus een berichtje is hier zo geplaatst en dan spring ik weer op om verder te rommelen

Fijn trouwens dat alles toch goed was met Joeri! Wat moet je nu doen als de klachten thuis toch aanhouden?

en welk kleurtje ga je in je haar doen?

Enne, als de ogen maar spreken, de rest maakt niet uit?

Okay dan:

Zie ze twinkelen!

Dit plaatje brengt me trouwens wel tot nog een puntje; een mooi gebit. Vind ik ook erg belangrijk!

*zoeffff*
Mette wij moeten vriendinnen worden in real life, we lopen absoluut geen risico dat we elkaars scharrels af zouden pakken!
Vind ze geen van alle knap Klets... (lelijk ook weer niet hoor )
Nurse

en dit vind ik trouwens een prachtige vrouw.

Ainne:

Hahaha! ja idd, Mette dr keuze qua mannen is ook niet mijn smaak... Terwijl Tris daar en tegen wel een lekker hapje is
Geeeeetver Nurse ik wil niet weten waar je dat plaatje vandaan hebt...

ik vind ze in bewegende beelden ook allemaal mooier dan op de plaatjes... maar ik vind mijn plaatjes zeker allemaal mooie mensen!

Mette ik denk aan de plaatjes te zien dat Tris dan heel goed bij je past qua uiterlijk
Ja Shania is van Vent, al zei hij gisteren, nav dit topic (!), dat ie inmiddels een nieuwe op zijn lijstje heeft, Jordana Webster. Zal even plaatje zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven