Vraag het de forummer

03-07-2009 19:41 1667 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:

Eleonora's meest gemene moment

Of Meds altijd zo sportief is geweest

Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is

Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft

Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)

Etc etc.

En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd

Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.

Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
vind t leuk, twitter met mensen die ik ken en ook met onbekenden, leuke crowd. Randstedelijk, artsy, vrije beroepen, prive en voor werk met eh, werkgerelateerde mensen.

tis een veredelde chatbox eigenlijk.

t zal wel snel over de hype heenraken spammy worden en dan overgenomen door kinderen, zoals hyves nu.
quote:Lunax schreef op 04 juli 2009 @ 00:07:

[...]

Ik ook, alleen om te kijken wat het nou was. Maar kan er ook niet zoveel mee.Een collega van me gaat het me uitleggen. Maar dan moet ik bekennen dat ik niet eens weet hoe ik moet internetten op m'n foon
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
ik weet een ding!

Dat ik het vandaag weer net zo ***** warm heb als gisteren ,pfffffffffffffffffffffffffff
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 00:08:

[...]

Ik weet het ook van 1 bekende forummer. En ik denk dat zij wel weet dat ik het weet.

Is dat een dreigement?

quote:Dushi74 schreef op 04 juli 2009 @ 00:07:

Komt wel weer normale balans in Mama. Tot die tijd gooi jij er maar uit wat je wilt.

Doe ik ook maar wis veel van wat ik typ, als ik alles zou versturen wat ik typte dan was ik een open boek hier
Kous, ik heb laatst ontdekt dat ik fotoos kan maken met mijn foon!!
quote:Nijntje schreef op 04 juli 2009 @ 00:09:

[...]

Is dat een dreigement?

Rosé over m'n toetsenbord

[...]

Een collega van me gaat het me uitleggen. Maar dan moet ik bekennen dat ik niet eens weet hoe ik moet internetten op m'n foon give it a shot, het heeft jullie hier @ viva grotendeels van mijn gezwatel verlost
quote:Nijntje schreef op 04 juli 2009 @ 00:08:

Zo n pakje als op mijn avator heb ik niet in het echt.

Ik zie er gelukkig ook niet zo uit als de afbeelding op mijn avatar (of nou ja... de ontbrekende avatar dus)

Stel je voor van wel????
quote:Nijntje schreef op 04 juli 2009 @ 00:10:

Kous, ik heb laatst ontdekt dat ik fotoos kan maken met mijn foon!!

Nee! Kan dat? Hoe doe je dat dan? Hebbie een cameraatje in de hoorn ofzo?

quote:RosieRo schreef op 04 juli 2009 @ 00:11:

[...]

give it a shot, het heeft jullie hier @ viva grotendeels van mijn gezwatel verlost Jij wil een beetje té graag dat ik twitteren Roos

[...]

Een collega van me gaat het me uitleggen. Maar dan moet ik bekennen dat ik niet eens weet hoe ik moet internetten op m'n foon Dat WIL ik niet eens weten. Volgens mij kan het ook niet op mijn foon. Zelfs foto's sturen heb ik codes voor nodig die dan weer mislukken enzo. Als ik op mijn foon ook nog kan internetten kom ik hélemaal nergens anders meer aan toe
Het is straks wel goed als Mr Nilsson zijn eigen zaak heeft. Dan motten we met de tijd mee
Lunax, heb jij hiervoor een andere nick gehad?
Voor iedereen die nog ff doorgaat nog veel plezier... ik lees morgen wel weer bij
quote:RosieRo schreef op 04 juli 2009 @ 00:11:

[...]

give it a shot, het heeft jullie hier @ viva grotendeels van mijn gezwatel verlost

Ah..was dat de reden

Maar hoe selecteer je dan je volgers? Of degenen die je wilt volgen? Ik zat daar, ik keek rond en kon werkelijk niemand bedenken met wie ik zou willen twitteren. Met wie chat je dan? En waar vind je die?
quote:Nijntje schreef op 04 juli 2009 @ 00:10:

Kous, ik heb laatst ontdekt dat ik fotoos kan maken met mijn foon!!Ik kan zelfs telefoneren met mijn camera!
Wat ik een aantal uur geleden postte over mijn zoencollega dat klopt dan weer wel. Wat dat betreft jok ik niet, ik schrijf gewoon niet alles op. En wat opgeschreven is mag iedereen weten van me.

Mama, goed dat je niet alles neerzet. Zo gemakkelijk moet je het andere mensen niet maken he.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 00:12:

[...]

Jij wil een beetje té graag dat ik twitteren Roos Ghe, kwam er een btje lullig uit he?
Of heb je zo'n hippe draagbare foon Nijn?

quote:shining schreef op 04 juli 2009 @ 00:14:

Lunax, heb jij hiervoor een andere nick gehad?Ja, heb zo'n twee jaar hier geschreven onder een andere nick. Toen ongeveer een jaar niet en toen teruggekomen met deze.
quote:RosieRo schreef op 04 juli 2009 @ 00:15:

[...]

Ghe, kwam er een btje lullig uit he? Ik lag hier helemaal dubbel
quote:Lunax schreef op 04 juli 2009 @ 00:16:

[...]

Ja, heb zo'n twee jaar hier geschreven onder een andere nick. Toen ongeveer een jaar niet en toen teruggekomen met deze.Oke. Ken ik jou?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 00:11:

[...]

Nee! Kan dat? Hoe doe je dat dan? Hebbie een cameraatje in de hoorn ofzo?

[afbeelding]

Haha, da's precies degene waar wij nog mee bellen thuis... Wij houden erg vast aan de nostalgie...

En met een telefoon wil ik geen foto's maken, daar wil ik mee bellen en gebeld kunnen worden!
Zolang de mobiels nog niet vlekkeloos internetten en de abo's voor internet nog duur zijn (vind ik dan) Internet ik niet met mobiel. Vind het wel leuk mijn mobiel vol te plempen met wat mp3 bestandjes, er foto's mee te maken (de echte goede foto's maak ik toch met digitale camera) en te smsen of bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven