Vraag het de forummer

03-07-2009 19:41 1667 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:

Eleonora's meest gemene moment

Of Meds altijd zo sportief is geweest

Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is

Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft

Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)

Etc etc.

En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd

Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.

Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
ah, calvijn, ben jij der al bij?
Heeeeeeel goed zoeken. Let wel: er is een ballotage-commissie

Even iets anders, ik heb iets geks: op het moment dat ik een foto bij de nick zie, ben ik alles accuut vergeten. Kan me dan geen posting van die persoon meer herinneren, weet niet meer of ze kinderen hebben en hoeveel... Hoe kán dat?
ah calvijn ik zag je al ja.

fleur, geen idee.

En nu ga ik een sigaret roken, waar ik per ongeluk in de vakantie weer mee ben begonnen.
quote:molie schreef op 06 juli 2009 @ 22:27:

ah, calvijn, ben jij der al bij?

Uiteraard!

Kunnen wij onze zwangerschapshormonen nog als excuus opvoeren?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Haha, Fleur ik raak er ook helemaal van in de war! Het is net als eerst het boek lezen en dan de film kijken.....

En dan bedoel ik niet dat de film meestal tegenvalt enzow....

Meer dat je zelf een ander plaatje had bedacht!

* Is een beetje voorzichtig in het Huillie-nest! *
Hee Fleur, hoeveel leden heeft je huilie-hyve nu?

(Ik heb bedankt voor het lidmaatschap, maar dat had je vast al gezien )
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:fleurtje schreef op 06 juli 2009 @ 22:28:

Even iets anders, ik heb iets geks: op het moment dat ik een foto bij de nick zie, ben ik alles accuut vergeten. Kan me dan geen posting van die persoon meer herinneren, weet niet meer of ze kinderen hebben en hoeveel... Hoe kán dat?Kun je geen extra hint geven?? Ben nou toch wel nieuwsgierig....
quote:Ann Liv schreef op 06 juli 2009 @ 21:32:

[...]

Kijk, als je nu deze smiley had geplaatst was je een rechtgeaarde huilie: . Helaas, kans gemistEn toch ga ik voor de koelkast. (die ook goed?)
quote:fleurtje schreef op 06 juli 2009 @ 22:28:

Even iets anders, ik heb iets geks: op het moment dat ik een foto bij de nick zie, ben ik alles accuut vergeten. Kan me dan geen posting van die persoon meer herinneren, weet niet meer of ze kinderen hebben en hoeveel... Hoe kán dat?

Forumverwarring?

Dat je dat van mij niet weet is logisch hahaha, de helft vertel ik hier eigenlijk niet.
Tijdens het roken heb ik er even over nagedacht... Jawel.

Het is net als kleine kinderen die opeens op straat hun kdv leidster tegenkomen en er geen bal meer van snappen.

Calvijn, ja denk het. Hoewel...ik riep al die tijd dat ik negen maanden moest ontzwangeren en dus hui-lie-je-rig mocht zijn. Alleen is net vandaag die termijn afgelopen...
Ooohww...er valt een kwartje.

Nu snap ik waarom Leo op een ander topic zei dat Fleur mij zoekt,hahaha!!
ik heb niet het hele topic doorgenomen maar heb toch 2 vragen, het kan dus zijn dat de vragen al beantwoord zijn.

Rainz, hoe heb jij zo goed taarten leren maken? heb jij er je beroep van gemaakt?

MyleneValerie: eet jij elke avond uitgebreid, ik heb wel eens foto's gezien van je creaties, en dan dacht ik echt wow, tover je elke avond zo'n bijzondere maaltijd op tafel?

heb je het van huis uit meegekregen, je "passie" voor koken, of ben je gewoon maar een keer begonnen ergens en door veel te maken en goede kokin geworden?
quote:newstylista schreef op 17 juli 2009 @ 21:02:

MyleneValerie: eet jij elke avond uitgebreid, ik heb wel eens foto's gezien van je creaties, en dan dacht ik echt wow, tover je elke avond zo'n bijzondere maaltijd op tafel?

heb je het van huis uit meegekregen, je "passie" voor koken, of ben je gewoon maar een keer begonnen ergens en door veel te maken en goede kokin geworden?

He Stylista, ja ik kook echt geregeld heel uitgebreid. Ik vind het erg leuk om nieuwe gerechten uit te proberen. En probeer er ook voor mijzelf iets lekkers van te maken. Wel maak ik meestal als ik zo uitgebreid kook iets meer dan voor 1 dag. Of voor de volgende dag of evt. in de vriezer. Maar doordat ik het echt leuk vind, is het niet zo erg dat ik er veel tijd aan besteed.

Als iemand komt eten kan ik echt daar een hele week mee bezig zijn om dingen te verzinnen en vaak bij nieuwe dingen dan maak ik het eerst op proef.

Ook hier op het forum vind ik het erg leuk om mijn ervaringen te delen met andere "hobbykoks". Leuk dat we zo inspiratie op kunnen doen van elkaar.

Zie bijv. het topic nu Gevuld brood. Zijn nu toch een redelijk aantal forummers die zijn aangestoken om het ook te maken. En van elkaar doen we weer ervaringen op.

Mijn passie voor koken heb ik niet echt van huis uit. Moet ook zeggen dat het met de jaren is gekomen. Heb 8,5 jaar samengewoond en daar was uitgebreid koken en uitproberen echt iets wat er in geslopen was en ook steeds leuker werd.

Ook bij andere relaties had ik de mazzel om levensgenieters te treffen die alles lustte en waar al mijn kookkunsten echt heel erg gewaardeerd werd. Ja dan is het aanstekelijk om steeds weer nieuwe dingen te verzinnen.

Ja ik vind het nu heel jammer dat ik vroeger niet die inspiraties had en er qua werk iets mee had gedaan. Dat lijkt me toch wel heel leuk. Nu is het toch vaak jammer dat alleen ik van het eten kan genieten thuis .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
nou, ben nou toch ook wel nieuwsgierig geworden!

degenen die dat ook zijn kunnen míj vinden op paquepink.hyves.net ;)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
kunnen lullie mij gelijk uitnodigen voor de huilie hyve want die kan ik niet vinden....
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Woei!! Leuk topic!! Nu maar even worstelen door alle 190 pagina's......

Ja, ik praat irl net zo makkelijk als op het forum

Ja, ik ben heel nieuwsgierig. Maar ik ken mijn grenzen en die van anderen.

@Hpl

Ahhhhhhh *zwijmel zwijmel*

@Pop

Whahahahahahaha, wat flauw. Die had ik zelf nog niet bedacht....Maar je mag wel een beetje van mij hoor

Wat een leuk verhaal om te horen tussen jouw en Xander

@Ratteke

Jeetje!! 20 jaar

@Lizzl

Whahahahaahahahahaha!! Ik heb mijn vriend ook op een soortgelijke manier ontmoet. Wat grappig eigenlijk om dat te lezen van iemand anders

@Ainne

Whahahahahahahhaahaahha!! En ze leefden nog lang en gelukkig

Even tussendoor: geef mij maar een vent MET haar....vind een kaal hoofd niks. Brrrrr. Ben wel bang dat eraan moet geloven als ik vriendlief nu zie.

Over vriendjes en het Vivaforum: mijn vriend vindt het verschrikkelijk. Hij grapt vaak dat het Vivaforum ervoor zorgt dat wij "opeens" relatieproblemen veroorzaakt, omdat ik dan allerlei verhalen erbij gaat halen en roept waarom hij niet zo is Gelukkig is ie blij dat ik een "vriendin" heb aan het forum.

Vindt trouwens dat ik wel een schouderklopje heb verdiend na 111 pagina's En wel een grotere applaus eigenlijk dan Zoete.......

Ik moet zeggen dat het meer een chattopic is geworden dan een vraagtopic Ik heb me echt in een deuk gelachen!!

Ik kom uit Arnhem Nu alweer vlakbij Utrecht. Zou in de toekomst best wel naar Amsterdam willen....Als iemand een zak met geld voor mij heeft

Whahahahahaha!!! Iedereen die moet wat gaan doen, de 1 douchen de andere sporten en ik.....moet nog steeds boodschappen doen Maar ik wil eerst alles bijlezen....Ik ben momenteel op pagina 61 en het is 15.07 nu...Ben benieuwd hoe laat is wanneer ik dit bericht post....

Moet zeggen dat ik eigenlijk nergens van opgekeken heb....Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik (net als veel anderen overigens) uit de "oertijd" kom. Alhoewel ik mij afvraag hoeveel mensen dat weten.....

Hoe vinden jullie elkaar via Hyves eigenlijk??? Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met zoeken eigenlijk....Als ik een naam intik, dan krijg ik 6 pagina's met die naam.

Aanvulling: als ik Leo intik, dan krijg ik 1152 pagina's met die naam :-s

En op de vraag van Saartje1890: ik vind het knap dat jij zoveel pagina's meegelezen heb, zonder te reageren. Mening ander heeft misschien al afgehaakt.

Maarre, nee, ik vind het niet erg dat ik herkend wordt door de dames hier. Ik heb niks te verbergen, integendeel, ik vind het jusit gezellig!!!

Antwoord op Yraatje

JA!!!!!!!!!! Natuurlijk!!! Ik heb nu even geen abonnement meer, maar als er weer een leuke aanbieding komt, neem ik weer een abo Eigenlijk zou ik een levenslang abonnement moeten nemen, want ik koop het nu iets te vaak in de winkel

Ik heb nu een korte abo op de Flair, maar die is beduidend minder leuk.

Vriendlief leest geen vrouwenbladen, zeker niet de Viva whahahahahaha!! Maar soms moet ie van mij een artikel lezen hihi.

Oh, misschien wel grappig om te vertellen. Er is een heuse Viva vriendinnengroep ontstaan rondom Utrecht. De groep telt wel 17 vrouwen. Onderling zijn er al vriendschappen ontstaan

Oh, hier de vragen:

@Zwieber: hoe kom je aan al die wijsheid??

Pagina 91, 15.45 Het einde is in zicht. Woei!!!

Het is trouwens bizar om vandaag tig berichten te lezen van 4, 5, 6 juli en dan opeens is het topic doodgevallen tot 17 juli.....huh?? Is iedereen opeens op vakantie??

*afgetikt* 16.03 en 111 pagina doorgelezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *verstuur bericht *
Oh, en nu ga ik ECHT boodschappen doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven