Vraag het de forummer
vrijdag 3 juli 2009 om 19:41
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
zaterdag 4 juli 2009 om 00:08
vind t leuk, twitter met mensen die ik ken en ook met onbekenden, leuke crowd. Randstedelijk, artsy, vrije beroepen, prive en voor werk met eh, werkgerelateerde mensen.
tis een veredelde chatbox eigenlijk.
t zal wel snel over de hype heenraken spammy worden en dan overgenomen door kinderen, zoals hyves nu.
tis een veredelde chatbox eigenlijk.
t zal wel snel over de hype heenraken spammy worden en dan overgenomen door kinderen, zoals hyves nu.
zaterdag 4 juli 2009 om 00:08
quote:Lunax schreef op 04 juli 2009 @ 00:07:
[...]
Ik ook, alleen om te kijken wat het nou was. Maar kan er ook niet zoveel mee.Een collega van me gaat het me uitleggen. Maar dan moet ik bekennen dat ik niet eens weet hoe ik moet internetten op m'n foon
[...]
Ik ook, alleen om te kijken wat het nou was. Maar kan er ook niet zoveel mee.Een collega van me gaat het me uitleggen. Maar dan moet ik bekennen dat ik niet eens weet hoe ik moet internetten op m'n foon
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 4 juli 2009 om 00:09
zaterdag 4 juli 2009 om 00:11
zaterdag 4 juli 2009 om 00:11
zaterdag 4 juli 2009 om 00:12
zaterdag 4 juli 2009 om 00:12
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 00:08:
[...]
Een collega van me gaat het me uitleggen. Maar dan moet ik bekennen dat ik niet eens weet hoe ik moet internetten op m'n foon Dat WIL ik niet eens weten. Volgens mij kan het ook niet op mijn foon. Zelfs foto's sturen heb ik codes voor nodig die dan weer mislukken enzo. Als ik op mijn foon ook nog kan internetten kom ik hélemaal nergens anders meer aan toe
[...]
Een collega van me gaat het me uitleggen. Maar dan moet ik bekennen dat ik niet eens weet hoe ik moet internetten op m'n foon Dat WIL ik niet eens weten. Volgens mij kan het ook niet op mijn foon. Zelfs foto's sturen heb ik codes voor nodig die dan weer mislukken enzo. Als ik op mijn foon ook nog kan internetten kom ik hélemaal nergens anders meer aan toe
zaterdag 4 juli 2009 om 00:14
quote:RosieRo schreef op 04 juli 2009 @ 00:11:
[...]
give it a shot, het heeft jullie hier @ viva grotendeels van mijn gezwatel verlost
Ah..was dat de reden
Maar hoe selecteer je dan je volgers? Of degenen die je wilt volgen? Ik zat daar, ik keek rond en kon werkelijk niemand bedenken met wie ik zou willen twitteren. Met wie chat je dan? En waar vind je die?
[...]
give it a shot, het heeft jullie hier @ viva grotendeels van mijn gezwatel verlost
Ah..was dat de reden
Maar hoe selecteer je dan je volgers? Of degenen die je wilt volgen? Ik zat daar, ik keek rond en kon werkelijk niemand bedenken met wie ik zou willen twitteren. Met wie chat je dan? En waar vind je die?
zaterdag 4 juli 2009 om 00:15

zaterdag 4 juli 2009 om 00:17
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 00:11:
[...]
Nee! Kan dat? Hoe doe je dat dan? Hebbie een cameraatje in de hoorn ofzo?
[afbeelding]
Haha, da's precies degene waar wij nog mee bellen thuis... Wij houden erg vast aan de nostalgie...
En met een telefoon wil ik geen foto's maken, daar wil ik mee bellen en gebeld kunnen worden!
[...]
Nee! Kan dat? Hoe doe je dat dan? Hebbie een cameraatje in de hoorn ofzo?
[afbeelding]
Haha, da's precies degene waar wij nog mee bellen thuis... Wij houden erg vast aan de nostalgie...
En met een telefoon wil ik geen foto's maken, daar wil ik mee bellen en gebeld kunnen worden!
zaterdag 4 juli 2009 om 00:17
Zolang de mobiels nog niet vlekkeloos internetten en de abo's voor internet nog duur zijn (vind ik dan) Internet ik niet met mobiel. Vind het wel leuk mijn mobiel vol te plempen met wat mp3 bestandjes, er foto's mee te maken (de echte goede foto's maak ik toch met digitale camera) en te smsen of bellen.