Wat van zeggen of niet?

zaterdag 4 juli 2009 om 01:04

Zus van mijn vriend is zwanger. Nu heeft een vriendin van haar een verrassingsmiddag voor mijn zwangere schoonzus georganiseerd. Ik als schoonzus ben ook uitgenodigd.  Mijn telefoonnummer is via mijn schoonmoeder verkregen. Maar mijn schoonmoeder is nu niet uitgenodigd. Zouden jullie hier wat van zeggen of denken van laat maar, ik wil geen gezeik. (Mijn vriend zegt laat lekker zitten, maar ik denk dat mijn schoonmoeder er erg mee zal zitten als ze niet mag komen). 
Vond het eigenlijk nergens goed passen, maar "relaties" dekt de lading nog het meest. (ik heb trouwens een goede band met schoonmoeder,anders zat ik hier niet mee)
                    Vond het eigenlijk nergens goed passen, maar "relaties" dekt de lading nog het meest. (ik heb trouwens een goede band met schoonmoeder,anders zat ik hier niet mee)

zaterdag 4 juli 2009 om 01:30

zaterdag 4 juli 2009 om 01:57

Dan heeft jouw schoonzusje blijkbaar van haar uit wel geuit dat ze vriendschappelijke gevoellens voor jou heeft, je hoeft het niet altijd aan iemand te zien hoe iemand over jou denkt, en blijkbaar denkt ze heel positief over jou 
Je zou misschien kunnen aangeven aan die vriendin dat je dit erg moeilijk vind ten aanzien van je andere schoonzus,maar als het een shower voor je schoonzusje is met alleen vriendinnen zal je schoonmoeder dat wel begrijpen mag ik hopen.
                    Je zou misschien kunnen aangeven aan die vriendin dat je dit erg moeilijk vind ten aanzien van je andere schoonzus,maar als het een shower voor je schoonzusje is met alleen vriendinnen zal je schoonmoeder dat wel begrijpen mag ik hopen.

zaterdag 4 juli 2009 om 07:11

zaterdag 4 juli 2009 om 07:14

quote:TanteJuul schreef op 04 juli 2009 @ 01:35:
de andere schoonzus is trouwens ook niet uigenodigd. (maar die had denk ik uit zichzelf al niet gekomen)dan is toch duidelijk dat alleen mensen worden uitgenodigd die zij graag om zich heen heeft, dat ze niet voor onnozele verplichte nummertjes zwicht als 'als schoonzus A komt moet ik schoonzus B ook wel uitnodigen, want anders krijg ik gezeik'. Nee, ze kiest bewust dus bemoei je niet met haar keus en als je geen zin hebt dan ga je gewoon niet.
                    de andere schoonzus is trouwens ook niet uigenodigd. (maar die had denk ik uit zichzelf al niet gekomen)dan is toch duidelijk dat alleen mensen worden uitgenodigd die zij graag om zich heen heeft, dat ze niet voor onnozele verplichte nummertjes zwicht als 'als schoonzus A komt moet ik schoonzus B ook wel uitnodigen, want anders krijg ik gezeik'. Nee, ze kiest bewust dus bemoei je niet met haar keus en als je geen zin hebt dan ga je gewoon niet.