Vraag het de forummer

03-07-2009 19:41 1667 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:

Eleonora's meest gemene moment

Of Meds altijd zo sportief is geweest

Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is

Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft

Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)

Etc etc.

En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd

Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.

Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
quote:Skytje schreef op 04 juli 2009 @ 15:31:

ja ja en dan snel naar pagina 36 zeker...Sssssttt!
quote:Yraatje schreef op 04 juli 2009 @ 15:35:

[...]

Hahaha, tja... mannen he? Toch altijd lastig om zoiets toe te geven...

Ik denk dat mijn vriend ook niet gaat zeggen dat hij weleens in de Viva van zijn vriendin (ikke dus) bladert als hem dat op de man af gevraagd wordt....tsss, als je het doorleest moet tie ook man genoeg zijn om het toe te geven
Ach hij zal wel gauw door de mand vallen.
Tuulk.
Geen bijzonderheden
quote:Xander68 schreef op 04 juli 2009 @ 15:35:

[...]

Sssssttt!
Ik heb nog een hyves-vivavriendjes verzoekje maar ik kan diegene even niet plaatsen...joehoe wie is u??
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:HoiPippiLangkous wrote on 04 July 2009 @ 11:19:

Maar ik geef je wel een hint: de vrouwelijke versie van BroerrrrrBroerrrrrin...
quote:Zamirah schreef op 04 juli 2009 @ 15:28:

[...]

Nee dat niet, hij stalkt me.Pardon ????
Johnny is De Mol ( en Linda ook trouwens ).
@ Zam, hij heeft al toegegeven waarom tie zo'n naam heeft.

Komt goed
quote:Skytje schreef op 04 juli 2009 @ 15:37:

[...]

tsss, als je het doorleest moet tie ook man genoeg zijn om het toe te geven Eigenlijk wel he?? Ik zal het hem zeggen
Kun je niet ergens anders spanning gaan zoeken?
Geen bijzonderheden
quote:Ligeia schreef op 04 juli 2009 @ 15:39:

[...]

Broerrrrrin... Ik weet het!
Je weet toch!
quote:Olijfje_ schreef op 04 juli 2009 @ 15:38:

Ik heb nog een hyves-vivavriendjes verzoekje maar ik kan diegene even niet plaatsen...joehoe wie is u??Volgens mij heb ik je net gevonden en uitgenodigd.
Daar is Muchacha!...
quote:biebelie schreef op 04 juli 2009 @ 15:43:

[...]

Volgens mij heb ik je net gevonden en uitgenodigd.Ahh, leuk! Monumentje... *switcht naar Hyves*
Hiero het vervolg dus:

Petjesneef zat dus naast me en terwijl ik na 5 minuten de menukaart bestuderen, eindelijk besloten had een appelstrudelpannekoek te nemen, hoorde ik hem de exact zelfde pannenkoek bestellen. Hij had tenminste goede smaak qua eten, in tegenstelling tot Sam die een satépannenkoek bestelde. Eugh.Wat kletsten wat over gore pannenkoeken, lachten Sam uit toen ze claimde dat haar pannenkoek nog lekker was ook, hadden het over zijn werk (oh jee, een ambtenaar!), opleiding en nog een beetje over mij. Uiteindelijk vroeg ik hem zo onopvallend mogelijk of hij ook vanavond naar de disco in het sportcafe zou gaan. Hij zei dat hij altijd wel in was voor een feestje en dat hij wel bereid was de chaparone van mij en Sam uit te hangen.

Toen we weggingen uit het restaurant, vergat petjesneef zijn moederdagcadeau mee te nemen. Gelukkig was ik megaoplettend, ga het cadeau aan hem en hoorde hem later tegen een ander familielid zeggen dat hij het wel enorm lief en attent vond enzo. 1-0 voor mij, dacht ik.

Op weg terug naar ons huisje (ik Sam en haar zus plus aanhang) ontdekte ik dat die klotestoel mijn panty compleet aan stukken had vermorzeld. Sam droeg mijn reserveset en dit was het moment voor haar om een af te staan. Ze protesteerde enorm maar ja, je weet maar nooit, en ik wilde geen flater slaan met een kapotte panty.

Terwijl we wachtten in het huisje (godsamme, ik had geen tijd afgesproken met petjesneef en ook geen ontmoetingsplek, hoe moest het nu?) totdat iemand op zou duiken, vulden we de enquete over de accommodaties in. Die waren waardeloos. Na wat wel uren leken te zijn ging uiteindelijk de deur van het huisje open. Daar stond petjesneef, die vroeg: "weet een van jullie waar mijn moeder uithangt?" Niet echt de fantastische, til-me-op en sweep me off my feet-entree waarop ik had gehoopt, maar het voldeed.

Sam antwoordde dat zijn moeder uit gokken was met haar vader. Hij keek verbaasd, mompelde iets over zijn moeder bekeren naar de dark side en pakte de stoel naast me en begon de chips aan te vallen terwijl hij vroeg om bier.

Een gesprek ontstond tussen ons vijver (sam, zus, aanhang, petjesneef en ik) en het kon mij zeker niet ontgaan dat ik de ogen van petjesneef toch regelmatig zal afdwalen naar mijn benen. Ik juichte van binnen want de pantystrijd met Sam was hiermee zeker niet voor niets geweest! Ik zei niet zoveel in het gesprek, wat zeldzaam is voor mij, en bedacht me alleen maar dat hij eigenlijk wel steeds leuker bleek te zijn.

Wat familie wandelde binnen, gingen in de eethoek zitten en Sam en Zus gingen samen meer familie opsporen in de andere huisjes. Dit liet mij, petjesneef en aanhang van zus achter aan de eettafel met zijn drieeen. Terwijl petjesneef en aanhang het over hun vakdeformatie hadden, viel het me op dat object van affectie wel heel sneaky zijn stoel aan het verschuiven was om een betere blik op mijn panty te werpen. Misschien moest ik hem simpelweg adviseren ze bij de Zeeman te kopen?

Tegen de tijd dat Sam en zus terugkwamen hadden petjesneef en ik allerlei onderwerpen al besproken die in de nee-lijst van menig topic voorkomen: politieke voorkeur, de oorlog in Irak en de VN veiligheidsraad. Zus en aanhang gingen bij de rest van de familie zitten en Sam verdween spoorloos naar wie weet waarheen. Mijn aandacht lag even ergens anders. En toen: de doorbraak. Hij vroeg me of ik wel eens van Machiavelli had gehoord. Het was mijn favoriete filosoof! Eindelijk kwam die klassieke opvoeding een keertje van pas. Petjesneef was duidelijk onder de indruk van mijn kennis, ik was de eerste vrouw die hij kende die Machiavelli had gelezen, en ik was onder indruk van zijn kennis. Hoeveel techneuten wisten er zoveel van rechtsfilosofie en politiek?

Na uren kletsen dook Sam weer op uit het niets en vroeg of we nu meegingen naar de disco. Zij ik en petjesneef gingen samen richting disco voor een hopelijk zwoele avond.
quote:Ligeia schreef op 04 juli 2009 @ 15:43:

Daar is Muchacha!...Lik!
Je weet toch!
Ik vraag me af of er forummers zijn die er alles voor over hebben (lees: inlikken etc.) om Hyvesaccounts te oogsten om zich vervolgens te verliezen in Google...
Ligea, ik sta er niet met mijn achternaam op, duss...
quote:Olijfje_ schreef op 04 juli 2009 @ 15:38:

Ik heb nog een hyves-vivavriendjes verzoekje maar ik kan diegene even niet plaatsen...joehoe wie is u??
quote:muchacha wrote on 04 July 2009 @ 15:46:

[...]

Lik!
Hyves vind ik niks aan....
Je weet toch!
quote:Ligeia schreef op 04 juli 2009 @ 15:46:

Ik vraag me af of er forummers zijn die er alles voor over hebben (lees: inlikken etc.) om Hyvesaccounts te oogsten om zich vervolgens te verliezen in Google...Ik sta er ook niet met echet naam op. En daarbij heb ik mijn profiel afgeschermd dus onbevoegden kunnen niet gluren.
Geen bijzonderheden
Zwieber, spannend! Klinkt leuk zeg....
quote:Zamirah schreef op 04 juli 2009 @ 15:48:

[...]

Het is al opgelost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven