Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 5 juli 2009 om 03:03
Thanks weer voor de knuffels van jullie allemaal! Zo ontzettend lief al die steun.
Na mijn berichtje was ik gelijk in slaap gevallen en nu ben ik weer wakker. Kan niet meer slapen. Zo maar even een glaasje melk pakken!
Miran...ook even een voor jou.
Verder mooie muziek Camel....heerlijke muziek om naar te luisteren, helemaal rond 3u 's nachts
Indi...Fijn dat je avondje zo gezellig was!
Olive...Lekker mutsig geslapen Ach uitgerust op vakantie straks toch?
Appel...Is de kater over inmiddels??
en voor de anderen....
Na mijn berichtje was ik gelijk in slaap gevallen en nu ben ik weer wakker. Kan niet meer slapen. Zo maar even een glaasje melk pakken!
Miran...ook even een voor jou.
Verder mooie muziek Camel....heerlijke muziek om naar te luisteren, helemaal rond 3u 's nachts
Indi...Fijn dat je avondje zo gezellig was!
Olive...Lekker mutsig geslapen Ach uitgerust op vakantie straks toch?
Appel...Is de kater over inmiddels??
en voor de anderen....
zondag 5 juli 2009 om 03:34
Hallo mag ik mij toevoegen aan dit topic. Alweer 2jr single en een paar weken meeleester van dit topic.
- Leeftijd? 30
- Hoe lang al single? 2 jaar
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 4 jaar
- Kortste relatie? 1 dag ?
- Regio? Noord
- Aan het daten? ja
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) ene dag een 10 andere dag een 1
- Sterrenbeeld ? maagd
- Kinderen of kinderwens ? geen kids wel kinderwens
- Hobby's ? skieen , uitgaan, shoppen , pokeren , mannen
- Leeftijd? 30
- Hoe lang al single? 2 jaar
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 4 jaar
- Kortste relatie? 1 dag ?
- Regio? Noord
- Aan het daten? ja
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) ene dag een 10 andere dag een 1
- Sterrenbeeld ? maagd
- Kinderen of kinderwens ? geen kids wel kinderwens
- Hobby's ? skieen , uitgaan, shoppen , pokeren , mannen
zondag 5 juli 2009 om 08:07
Goedemorgen!
De slaapmuts is wakker... Denk dat ik nu wel genoeg geslapen heb...
Erykah, jij hebt je goed vermaakt met de mannen zo te zien
WM: Om 3 uur weer wakker... jeetje meis!
En wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga naar de verjaardag van mijn neefje, die wordt 6... Een actievere dag dan gister, hihihi.
Welkom Boerin!!
De slaapmuts is wakker... Denk dat ik nu wel genoeg geslapen heb...
Erykah, jij hebt je goed vermaakt met de mannen zo te zien
WM: Om 3 uur weer wakker... jeetje meis!
En wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga naar de verjaardag van mijn neefje, die wordt 6... Een actievere dag dan gister, hihihi.
Welkom Boerin!!
zondag 5 juli 2009 om 08:20
Goedemorgen Olive...... Wij praten al uitgebreid dus kan verder niet veel tegen je zeggen!
Leuk die verjaardag van je neefje! Ik vind kinderverjaardagen altijd zo gezellig....met al die kids!
Welkom Boerin! Ik ben momenteel niet het gezelligste forumlid maar dat heb je vast al gelezen
Ik heb echt een %&#^$(#^^!! nacht achter de rug. Ach het is vandaag hopen op een wonder. Dat oma ineens veel reageert.......
Vannacht nog gebeld met die vriend waar ik vanmiddag heen ga...was wel even fijn. Daarna gewoon weer in slaap gevallen
Leuk die verjaardag van je neefje! Ik vind kinderverjaardagen altijd zo gezellig....met al die kids!
Welkom Boerin! Ik ben momenteel niet het gezelligste forumlid maar dat heb je vast al gelezen
Ik heb echt een %&#^$(#^^!! nacht achter de rug. Ach het is vandaag hopen op een wonder. Dat oma ineens veel reageert.......
Vannacht nog gebeld met die vriend waar ik vanmiddag heen ga...was wel even fijn. Daarna gewoon weer in slaap gevallen
zondag 5 juli 2009 om 09:42
Goeiemorgen! Rise and shine! Het was hier nog lang gezellig zo te lezen..
@WM: Balen dat je een rotnacht achter de rug hebt..fijn dat je nog even hebt kunnen bellen met die vriend..sterkte weer vandaag!
@LM: Veel plezier op het strand!
@Olive: Fijne verjaardag straks..in ieder geval kun je lekker buiten zitten
@Miran: Hoe voel jij je vandaag?? Nog leuke plannen?
Ik ga zo de overdrachtsformulieren voor school invullen en daarna richting de camping..lekker van de zon genieten en ook foto's maken..dat mag wel weer eens!
Fijne dag iedereen!
@WM: Balen dat je een rotnacht achter de rug hebt..fijn dat je nog even hebt kunnen bellen met die vriend..sterkte weer vandaag!
@LM: Veel plezier op het strand!
@Olive: Fijne verjaardag straks..in ieder geval kun je lekker buiten zitten
@Miran: Hoe voel jij je vandaag?? Nog leuke plannen?
Ik ga zo de overdrachtsformulieren voor school invullen en daarna richting de camping..lekker van de zon genieten en ook foto's maken..dat mag wel weer eens!
Fijne dag iedereen!
zondag 5 juli 2009 om 10:09
Mogge!
Zit ik toch ff lekker aan mijn ontbijtje hier buiten
:) Heerlijk!
Heb niet helemaal alles terug gelezen maar zag dat we twee nieuwe meeschrijvers' hebben. Welkom!
WM, we hadden vandaag nog als optie staan om wat te gaan drinken he... Heb je nog zin of blijf je liever in de buurt van oma? Ik las dat er nog hersenactiviteit was, zijn er al vorderingen of slaapt ze nog steeds?
Indi wat een leuk idee heb je me gekrabbeld! Amersfoort is voor mij beetje ver, maar er zijn er ook een paar wat meer hier in de buurt! Straks even op de kalender kijken of ik ruimte heb om mee te doen
Zit ik toch ff lekker aan mijn ontbijtje hier buiten

Heb niet helemaal alles terug gelezen maar zag dat we twee nieuwe meeschrijvers' hebben. Welkom!
WM, we hadden vandaag nog als optie staan om wat te gaan drinken he... Heb je nog zin of blijf je liever in de buurt van oma? Ik las dat er nog hersenactiviteit was, zijn er al vorderingen of slaapt ze nog steeds?
Indi wat een leuk idee heb je me gekrabbeld! Amersfoort is voor mij beetje ver, maar er zijn er ook een paar wat meer hier in de buurt! Straks even op de kalender kijken of ik ruimte heb om mee te doen

zondag 5 juli 2009 om 11:02
WM, ken je nog niet, maar wil je wel alle sterkte toewensen met je oma!
Waar zou je naar toe gaan op vakantie? Ik hoop dat het allemaal nog goed komt.
Miranda, hoe gaat het met jou? Heeft de nacht je geholpen, nieuwe inzichten gegeven? Voor mij geldt altijd: Everything will seem better in the morning.
LM, strand! Lekker! Zoek de mooiste vent uit en laat je door hem insmeren
Olive, veel plezier bij je neefje. Maarre, jij liever dan ik, ik ben niet zo van de kinderbendes
Mijn sv heeft gisteren niet meer gereageerd, en ik ben daar stiekem wel blij om. Ik kan hieruit dus de conclusie trekken dat het voor definitief over is. Goed om te weten.
Vanmorgen ben ik weer lekker gaan hardlopen, 3 kwartier, maar poe, poe, het was heftig hoor, eigenlijk beetje te warm, dus het liep in straaltjes van me af toen ik thuis was. Maar goed, zal wel ergens goed voor zijn.
Vanmiddag lekker mijn oude kringloopmeubeltjes schilderen en opknappen tot nieuwe juweeltjes, maar nu eerst even lekker forummen (staat dat al in de Dikke van Dale??)
Waar zou je naar toe gaan op vakantie? Ik hoop dat het allemaal nog goed komt.
Miranda, hoe gaat het met jou? Heeft de nacht je geholpen, nieuwe inzichten gegeven? Voor mij geldt altijd: Everything will seem better in the morning.
LM, strand! Lekker! Zoek de mooiste vent uit en laat je door hem insmeren
Olive, veel plezier bij je neefje. Maarre, jij liever dan ik, ik ben niet zo van de kinderbendes
Mijn sv heeft gisteren niet meer gereageerd, en ik ben daar stiekem wel blij om. Ik kan hieruit dus de conclusie trekken dat het voor definitief over is. Goed om te weten.
Vanmorgen ben ik weer lekker gaan hardlopen, 3 kwartier, maar poe, poe, het was heftig hoor, eigenlijk beetje te warm, dus het liep in straaltjes van me af toen ik thuis was. Maar goed, zal wel ergens goed voor zijn.
Vanmiddag lekker mijn oude kringloopmeubeltjes schilderen en opknappen tot nieuwe juweeltjes, maar nu eerst even lekker forummen (staat dat al in de Dikke van Dale??)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zondag 5 juli 2009 om 11:12
Ha MT, *schudt hand*
Mijn 'lijstje' kort samengevat: 30, zuid holland, creatief beroep, niet meer single maar wel nog meeschrijvend hier
Heb geloof ik net gemist wat er met je sv aan de hand was, maar blijkbaar heb je hier vrede mee zo?
Meubeltjes opknappen, leukkkk! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een leuk kastje ter opknapping, maar de lokale kringloop had de laatste tijd geen verborgen juweeltjes...
Mijn 'lijstje' kort samengevat: 30, zuid holland, creatief beroep, niet meer single maar wel nog meeschrijvend hier

Heb geloof ik net gemist wat er met je sv aan de hand was, maar blijkbaar heb je hier vrede mee zo?
Meubeltjes opknappen, leukkkk! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een leuk kastje ter opknapping, maar de lokale kringloop had de laatste tijd geen verborgen juweeltjes...
zondag 5 juli 2009 om 11:16
Ha Mozz (sorry dat ik meteen afkort, maar je nick is te lang om helemaal uit te schrijven).
Sv is eigenlijk al een tijdje niet meer sv, maar toen appel gisteren zo lekker over seks bezig was, kreeg ik ook wel weer zin, en prompt sms'te hij me dus. Maar er was iets wat me tegenhield.....
Leuk, dat jij ook op zoek bent naar meubeltjes, ik vind hier bij de plaatselijke kringloop altijd wel iets dat ik wil opknappen, met als gevolg dat er in mijn berging altijd wel iets te vinden is dat ik wil opknappen. Zit erover te denken de opgeknapte zooi daarna maar te verkopen, want ik kan het hier allemaal niet meer kwijt. Dus als er nog iemand verzoeken heeft.....
Trouwens, Mozz, kom jij uit Brabant?
Sv is eigenlijk al een tijdje niet meer sv, maar toen appel gisteren zo lekker over seks bezig was, kreeg ik ook wel weer zin, en prompt sms'te hij me dus. Maar er was iets wat me tegenhield.....
Leuk, dat jij ook op zoek bent naar meubeltjes, ik vind hier bij de plaatselijke kringloop altijd wel iets dat ik wil opknappen, met als gevolg dat er in mijn berging altijd wel iets te vinden is dat ik wil opknappen. Zit erover te denken de opgeknapte zooi daarna maar te verkopen, want ik kan het hier allemaal niet meer kwijt. Dus als er nog iemand verzoeken heeft.....
Trouwens, Mozz, kom jij uit Brabant?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).