Digitaal lezen in kleur?

08-09-2023 07:03 14 berichten
Ik ben geabonneerd op diverse digitale magazines. Zelf heb ik geen laptop, alleen een Imac, maar ik zou graag deze magazines op een kleiner, meeneembaar scherm lezen. Maar de Ereaders die ik zie hebben alleen een zwart wit scherm.
Is er een device waarop je in kleur kunt lezen, ook pdf? Buiten een laptop dan? Ik heb er totaal geen verstand van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees boeken op m'n iPad.

Ik heb ook een ereader gehad maar dan moest ik toch twee apparaten mee op vakantie en twee opladers etc. En op m'n iPad lees ik net zo fijn.
xiongmao schreef:
08-09-2023 07:16
Ik lees boeken op m'n iPad.

Ik heb ook een ereader gehad maar dan moest ik toch twee apparaten mee op vakantie en twee opladers etc. En op m'n iPad lees ik net zo fijn.
O ja, dat is een goed idee. Helemaal niet aan gedacht :facepalm: :proud:
Ik lees de krant op mijn telefoon.
Yep, op de iPad! En ‘n tip: bij de bibliotheek kan je ook tijdschriften online lenen, dat weten veel mensen niet. Goedkoper dan een abonnement.
Op een tablet/Ipad.

Een boek lezen op mijn tablet/Ipad vind ik de hel. Dus ik heb 2 apparaten (en 1 oplader) mee op vakantie.
Gryla schreef:
08-09-2023 07:47
Yep, op de iPad! En ‘n tip: bij de bibliotheek kan je ook tijdschriften online lenen, dat weten veel mensen niet. Goedkoper dan een abonnement.
En dit. Als je lid bent van de bieb, dan kun je je ook gratis registreren op onlinebibliotheek.nl en daar is van alles te leen (e-book, luisterboek, tijdschrift).
Op een tablet inderdaad. Hoeft geen i-Pad te zijn.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
Tablet inderdaad. En als je echt draagbaar wil heb je vaak ook een mini versie.
Fijn dat jullie meedenken! Ik zal me verdiepen in ipad/tablet.
Floddertje schreef:
08-09-2023 08:21
En dit. Als je lid bent van de bieb, dan kun je je ook gratis registreren op onlinebibliotheek.nl en daar is van alles te leen (e-book, luisterboek, tijdschrift).
zijn niet zoveel tijdschriften hoor. In het begin hebben ze een testperiode gehad met veel keus, die is nu een stuk minder
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Lezen op de ipad vind ik fijner sinds ik daar een matte folie op het scherm heb gedaan zodat het niet zo glanst. Daar lees ik mijn tijdschriften op via een abonnement. Dit is voor mij 5 euro per maand omdat ik gebruik maak van de kortingsactie van de ING spaarpunten.

Het abonnement van de bieb heb ik weg gedaan, veel te weinig keuze van zowel boeken als tijdschriften en een slechte app.

Voor de boeken heb ik een abonnement op Kobo, daar heb je dan geen tijdschriften bij.
nlies schreef:
08-09-2023 10:44
zijn niet zoveel tijdschriften hoor. In het begin hebben ze een testperiode gehad met veel keus, die is nu een stuk minder
Alleen van 2023 zijn er 276 tijdschriften te lezen. Ik lees er zo nu en dan de Prive :$
DeeDee76 schreef:
08-09-2023 10:55
Lezen op de ipad vind ik fijner sinds ik daar een matte folie op het scherm heb gedaan zodat het niet zo glanst. Daar lees ik mijn tijdschriften op via een abonnement. Dit is voor mij 5 euro per maand omdat ik gebruik maak van de kortingsactie van de ING spaarpunten.

Het abonnement van de bieb heb ik weg gedaan, veel te weinig keuze van zowel boeken als tijdschriften en een slechte app.

Voor de boeken heb ik een abonnement op Kobo, daar heb je dan geen tijdschriften bij.
Twee of drie jaar geleden is er een nieuwe app gelanceerd en sindsdien is de app stabiel en goed en het aanbod wordt ook steeds beter (en actueler).

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven