Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Zoeb,dippiedoe is een pretpark(je)bij Best.Het is voor kinderen tot 12 jaar en niet zo verschrikkelijk duur als de Efteling.Met slecht weer zijn er binnen ook leuke dingen te doen.Ik vind het een aanrader.

Fuss..kan je foto plaatsen ergens?ben nieuwsgierig geworden.Welk deel van B ga je naartoe verhuizen?Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het graag van je.

Nu spring ik op de fiets voor Mamz!
Goeiemorgen en grouphug

Druif, geen woorden voor zo'n intens verdriet..

Slimme tip van Rainz inderdaad. Ik zou daar ook beslist niet aan denken.

Rozigst, stoppen met prikpil betekent nog niet dat je van de ellende af bent toch? Hoe lang blijft die zooi in je lichaam zitten?

Tijdelijk naar de condomerie dan maar?

Ik ga samen met een vriendin hopen dat de regen B passeert vandaag. Lekker naar de meren.

Beetje katerig maar moet van mezelf naar de sportschool.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Moggû
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Lekker Mamz, naar de meren

Coebergh, mee dat ik het hier post van de kast zegt Lief dat hij de kast wel in de keuken wil Sorry! Mocht ik nog spullen over hebben dan gooi ik het wel even op de hyves.

Zoon gaat met zijn Neefje spelen, zo leuk

Kan ik fijn spullen uitzoeken. Mag Lief eerst wel dozen uit de kelder sjouwen voor me, dat wel
Oh leuk een tweedehands marktje op de Hyves. Je weet maar nooit wie wat kan gebruiken. 'k Heb ook nog wel het een en ander.

Is er iemand die de treinkaartjes (2) kan gebruiken. 't Is voor een dag in het weekend door heel Nederland. En ze zijn alleen volgend weekend nog geldig. IEUW ben er weer veel te laat mee. Zonde. Nou ja wie weet is er nog iemand die wel zin heeft in een tripje.

Ik heb ze trouwens ook aangeboden bij de 100+ dames want die hebben a.s. zaterdag een meeting. Wie het eerst komt..... je snapt het wel.

Bezemen komt er weer niet van. 't Is nog veuls te heet hier. Nog steeds geen druppeltje regen.

Och als het volgende week minder wordt ga ik weer als een tol door het huis. Nu nog even genieten.
Goedemorgen!

Nee, ik weet dat alle shit daar niet mee opgelost word. Maar zo wil en kan ik het ook niet langer.

Maandag ochtend om 8u bel ik meteen de huisarts, voor een góed gesprek over anticonceptie.

Condooms gebruiken. ik zou het best willen, 3 dagen ongesteld, maar wel 3 dagen zo'n buikpijn, dat ik amper kan werken..

(En, we hebben het eerder een periode met condooms gedaan, en ik moet zeggen, dat we na een poosje minder strict werden met het gebruik ervan )
Mogguh maisjes...

Ik kom weer net het bed uitzeilen. (wel de halve nacht wakker gelegen.. )

Ohje Druif, wat erg...

Ik ga zo even lezen.

Veel plezier vandaag op het feest Rainz.

Kan niet meer mis gaan zo te lezen!

Rozigst, al een mirena geprobeerd?

Ik zweer er bij. (Maar dat deed ik eerder ook bij de prikpil, dus ....)

Pips, (ietsjes) te veel gezopen?

De bbq waar wij waren was ook gezellig, maar vooral erg veel!

Waarom kan ik nou nooit maat houden bij dat zoort gelegenheden (Met drank wel hoor, maar al dat lekkere eten...! )

Vandaag gaat de rem er weer op.

Dochter zat aan het eind van de avond even huilend aan tafel, de ludduvudu stak even de kop op. Tja, het is ook niet niks voor zo'n kind.

'Relatie' is voorbij, maar ze willen nog wel samen op vakantie. die is namelijk geboekt zonder annuleringsverzekering en ze zijn zo naïef om te denken dat ze als vrienden toch samen kunnen gaan.

Onnodig te zeggen dat wij als ouders ook onze bedenkingen hebben, maar we willen haar ook niet verbieden te gaan...

Qua bezemen:

Stofzuigen

De rest van de was wegwerken

Fijne dag! (f)
Heb ik alweer iedereen weggejaagd?
haha. tof topic.

Kan me er bij aansluiten.

Vandaag moet ik heel hard gaan werken aan ontwerpen voor een website. Deadline is morgen. Shit shit.

Was opvouwen, was doen.

Geen motivatie om deze reden: Ennn... nu?

EN TOCH MOET IK AAN HET WERK!

Sla me zelf even in het gezicht, en gaan met die banaan!
Nee hoor Goldie, jij nooit

Ik was onverwacht hard aan het werk. Mijn zwagers kwamen even kijken naar de kast en namen hem opeens otch maar mee. Dussssss moest de kast stante pede leeg. Gelukkig had ik 'm al uitgezocht, maar toch. Nu is de kast weg en liggen er stapels op mijn bed en dat van Zoon. Eens kijken hoe ik dat tot de verhuis ga doen.

Ook heb ik al 3 dozen leeggehaald en die hoeven niet meer in huis te blijven. 2 dozen leeg en weg, 1 doos voor school. En wat daar niet nodig is kan gewoon weg

Succes Leelaatje. Kopje thee erbij en gewoon maar doen?
Fussie.

PFFFF! eerder kopje koffie! Door die hitte en mugjes de laatste tijd, ook niet echt goed kunnen slapen :D

Succes met jouw dingetjes
Welnee Gold, ik denk dat iedereen buiten zit

Ocharm je meiske met ludduvuddu (Goh hoe schrijf je dat ook alweer). Het gaat wel over maar nu zit ze ermee.

En ik eet ook altijd veel te veel op een BBQ.

Leelaatje welkom. Als ik jou was zou ik eerst die website afmaken. Die was blijft wel liggen. Succes
Zoebie, jaaa ben bezig :D

Hopelijk vind de opdrachtgever het wat.........

I need my money!! :D
Je bent helemaal niet bezig, je zit hier

Mijn pauze is ook weer voorbij, ik ga weer aan de slag. Tot strakkies denk ik. Ik ken mezelf
Hahaha, ik zit ook even binnen..

Ga vanavond lekker Fussili (Fusili???) met Boursin Cuisine, Prei, Ui, en blokjes kipfilet eten.. (Ben de hamblokjes vergeten)

Dat is lékker.. Heb van gister nog een kliekje Macaroni staan, heb ik in de vriezer gedrukt... Weet eigenlijk niet of dat wel kan, maar probeer het gewoon, is t niet meer te eten als ik er zin in heb, dan heb ik maar pech..

Ben nu eindelijk met de 1 na laatste was bezig, leuk als je vriend het zo heet heeft dat ie met zn kleren en al de sloot in springt, en daarna wil douchen omdat ie zich vies voelt.

Haha, maar was wel grappig, zou willen dat ik dat durfde..

(Ga niet in iets zwemmen waarvan ik de bodem niet kan zien, was nooit zo erg, durfde altijd wel het water in, maar niet alleen, ging niet op de bodem staan, en zwom heel snel..

Maar vrijdag.. ik durfde niet meer alleen te zwemmen... Ben als de dood dat ik iets raak, dat er iets langs mijn benen glipt of glibbert.. En ik weet alle verhalen, vissen zijn banger voor mij dan ik voor hun.. Nou echt niet hoor

Dus dan maar 45minuten rijden voor we bij het zwembad zijn waar ik wel durf te zwemmen.

Heb trouwens nog even mijn nieuwe camping luchtbed geprobeerd, lullig als ie lek zou zijn. Heb 3 tassen (kleine boodschappentassen) daarbij komt nog servies en pannen, en een koffer met kleding... En tuinstoelen, en een tent, en een luchtbed, en een slaapzak..

Nu besef ik pas, hoeveel er mee moet op vakantie.. Moet ook nog wat spulletjes halen, blikje knakworstjes, zak met bolletjes en wat beleg voor de eerste dag daar..

Nu eerst wasje ophangen, droogt lekker met dit weer hoor!
quote:Rozigst schreef op 05 juli 2009 @ 14:24:

Haha, maar was wel grappig, zou willen dat ik dat durfde..

(Ga niet in iets zwemmen waarvan ik de bodem niet kan zien, was nooit zo erg, durfde altijd wel het water in, maar niet alleen, ging niet op de bodem staan, en zwom heel snel..

Maar vrijdag.. ik durfde niet meer alleen te zwemmen... Ben als de dood dat ik iets raak, dat er iets langs mijn benen glipt of glibbert.. En ik weet alle verhalen, vissen zijn banger voor mij dan ik voor hun.. Nou echt niet hoor

Dus dan maar 45minuten rijden voor we bij het zwembad zijn waar ik wel durf te zwemmen.

Ha ha, zo was/ben ik ook!

Ik moet mijn voeten kunnen zien

Mij zul je echt nooit in een plas of hier in de zee zien gaan. Brrr...de rillingen lopen alleen bij de gedachte alleen al over mijn rug!

Zo dat ruimt opeens goed op Fuss. De rest uit de kast nog maar een keer sorteren op wat-toch-wel-weg-kan en wat-echt-niet?

Ik heb al gestofzuigd en wasgevouwen en opgeruimd.

Straks het laatste wasje van vandaag op de lijn en ik kap er mee.

Loop trouwens nog wel lekker in mijn slaaphamd rond..
Oja, fijn dat bleek dat ik jullie toch niet weggejaagd had....
Nee, helaas, wat nu uit de kast komt is noodzakelijk. Maar geeft niet. Het is nu, zonder kast, trouwens wel echt Chaos in de slaapkamer. Zúcht. Gelukkig is het maar voor heel even maar ik merk dat ik hier slecht tegen kan.

Huh? Ik die slecht tegen rommel kan? Wat is er met me gebeurd????? Heeft dit topic, en een opruimerige Lief tóch positieve invloed????

Verder ook al 4 dozen uit de kelder uitgezocht. 3 daarvan kunnen naar school en de rest kan weg. Alleen een paar boeken mogen hier blijven. Ik ga bijna mijn eigen deal halen zo: slechts de helft mag mee naar het nieuwe huis!

Oh, en had ik maar een zwembad hier, mmmm.
Fuss, voor jou is meeten hier niet zo ver he?

Iedereen is trouwens welkom voor een duik hier hoor!
Nee, klopt, maar nu met verhuis is alle tijd erg welkom

Dus je bad moet nog heel even wachten, helaas!
quote:Goldielocks schreef op 05 juli 2009 @ 14:41:

[...]

Ha ha, zo was/ben ik ook!

Ik moet mijn voeten kunnen zien

Mij zul je echt nooit in een plas of hier in de zee zien gaan. Brrr...de rillingen lopen alleen bij de gedachte alleen al over mijn rug!

Pfieuw! Ben niet de enige dus...

Vriend wist al, dat ik niet zomaar het water inspring, want stel je voor ik raak de bodem, wleeeh!

Zal er vast heel leuk uit gezien hebben.. Eerst moet vriend het water in, maarja, koud brrr... Uiteindelijk vriend het water in, vriend mij erin trekken, neee niet zo ver weg.. Dus moet ie heel dichtbij, en dan laat ik me in t water vallen zodat ik de bodem niet raak

Maar toen had ie er dus geen zin meer in, en moest ik alleen zwemmen, nouja, prima..

Maar schijnbaar vind ik dat nu zomaar ineens niet meer zo leuk...

Water waar we in zwommen leek net goor oud verlept koffiewater ofzo..

Neeh, De zee ga ik dan nog liever in denk ik.. Dan loopt het mooi af, en niet ineens zo diep..

Maar in ze zee ga ik niet verder dan mn knieën, als er dan een beest is kan ik nog snel weglopen

Laatste was hangt nu aan de lijn lekker te drogen...

Dus het enige wat ik nog op mijn lijst heb staan, is de rotzooi van boven naar de kliko brengen.

En koken.
ARG Geen inspiratie!!!! :'(
Klinkt goed he? Tropisch land?

Zoon en zijn vriendin zijn twee en een halve week naar Curacao op vakantie met zijn schoonfamilie. Ze hadden 3 kwartier vertraging omdat er een passagier miste, waar ze pas op de startbaan achterkwamen. Dus de hele mikmak moest uitgezocht worden. Maar ze stegen op op de startbaan waar man en ik stonden, ik heb als een gek staan zwaaien, het kan niet anders dan dat ze me gezien hebben. Ik wist dat ze bij een raampje zaten aan de goede kant. Lang leve de mobiele telefoon!

Zegt een omstander: volgens mij zag ik iemand zwaaien! Ik heel trots: dat was de mijne!
Oh ja Lelaatje, ik ga nog even spieken waar je mee bezig bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven