Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik ook maar eens wat van Marlies Dekkers gaan kopen dan, loop altijd te kloten met maten en dingen die eigenlijk net niet lekker zitten...

Fijn dat je het 'alvast' met je baas hebt besproken Reiz... had je nog steeds last van je aanbidder dan?

LM ook zonder insmeerman lekker dagje gehad dus :-)

Ik ga zo naar mijn ouders. Lekker mee-eten En daarna nog ff broertje helpen met studie.
voor mij ook tijd voor een douche en om iets in een pan te gooien en hopen dat daar iets eetbaars uit komt
Oh Moz dan is MD echt een anrader!! En je goed laten helpen door de winkeljuffrouw dan; zet de de bandjes op de goede maat enzo en das wel handig met al die bandjes

En zo kies je natuurlijk ineens echt de goede maat!!

Ikzelf had er niet echt meer last van tot een van de andere mannen kwam zeggen zeg die zit te zagen over waar jij break neemt en met wie ... Dus ikzelf heb er geen last meer van maar nu gaat hij collega's lastigvallen door voor te doen alsof ik enkel hun laat werken en zelf allleen met die en die sta te praten (de gasten waar hij jaloers op is) niet leuk voor mij en andere collega's dus
Sjonge, jonge wat een wedstrijd tussen Federer en Roddick. Ik was voor Roddick, ik gunde het hem zo...

Miran, nee, ik ben niet Aziatisch, allesbehalve. Mijn nick is bedoeld als Miss Thing, maar dan een beetje slang uitgesproken, dus Miss Thaaang......

En op wat voor mannen ik val: Mijn vriendinnen zijn vroeger altijd dat ik op BBBB val Big, Bold, Black and Beautiful.

Mijn huidige is sv is een Antiliaan . Over sv gesproken, ga hem vanavond na zijn avonddienst zien! Hoera!

Reiz, dan wonen we niet zo ver bij elkaar vandaan!

En dat MD verhaal klinkt goed, ik vind haar bh's heel mooi, vooral als je dat extra randje boven de kleding uit ziet komen.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Oh Olive, die aanbidder in scootmobiel van jou!!! hahahahahaha
Tennis... hmmm, daar doe ik niet aan... (persoonlijk vind ik het namelijk slaapverwekkend, misschien omdat ik me er niet in verdiep)

BBBB, aha... Ghehehe... Wat vind je aantrekkelijk aan donkere mannen?

Ik ga overigens zo mijn laptoppie wegbergen en nog ff tv kijken.
Tennis is echt niet slaapverwekkend, hoor, althans de herenfinale vind ik vaak echt bloedstollend!! Kijk altijd Wimbledon en Roland Garros.....

Weet eigenlijk niet wat ik aantrekkelijk vind aan donkere mannen. Ik vind het echte mannen, geen watjes. En ik vind ze mooi, vooral als ze kaal zijn.....

Tja, ik weet het eigenlijk niet, zal er eens over nadenken.

(overigens heb ik sowieso wel een voorkeur voor buitenlanders,van allerlei pluimage )
Jij trouwens een speciale voorkeur??
ja MD is helemaal voor onder zomertopjes net het tegenovergestelde van andere bhs nu moeten de bandjes zichtbaar zijn

tennis niet gezien maar kan echt bloedstollend zijn!

Ja dacht het al dat je wel redelijk in de buurt ging wonen, ik ga veel uit in Nederland in west-brabant (kpj-feestjes)

Ik zal in olive haar plaats antwoorden: enkel nog maar samengeweest met blanke mannen wel al smoor geweest op kleurling, maar dat was dan door karakter nie het uiterlijk
Dank je, reiz, voor het antwoord voor Olive. En jij zelf dan, jij een voorkeur qua uiterlijk?

Kom je trouwens nog weleens hier?
euh beetje verkeerd verwoord denk, dat was mijn voorkeur die van olive ken ik niet

wat bedoel je met hier komen?
Helleudie dames! Boven water, ik, was een druk weekend met allemaal leuke dingen.

Reiz, mooi zo dat het tenminste al besproken is mocht de sfeer er naar van worden, goed gedaan. MissThang als je vlakbij Reize woont woon je ook vlak bij mij! Xen gecondoleerd.

Iedereen een fijn weekend gehad zag ik wel, ik heb niet alles gelezen alleen even gescand. Zwaai!
Hahaha, reiz, dat had ik verkeerd begrepen, dat het jouw voorkeuren waren. Vond al dat je Olive goed kende

En met hier bedoel ik West-Brabant

Misspoez, hey! How's life? Ik weet eigenlijk niet of ik in de buurt van Reize woon, zal het eens op gaan zoeken.

(sorry trouwens als ik nog niet overal op reageer, moet jullie nog een beetje leren kennen)
Hallootjes! Ben weer thuis! Ik heb niet bij gelezen..sorry!

Ik heb een hele gezellige dag gehad met mooi weer en lekkere roseetjes!

Nu even de foto's uploaden :-)
Roosendaal woon ik, missT.

Ik val een beetje op foute mannen, helaas. Die wil ik dus niet meer en daarom zal ik nog wel honderd jaar alleen blijven gok ik zo.
Aha, ik snap het alweer.... Sorry, ben er echt niet bij vandaag. Dan wonen we idd niet te ver bij elkaar vandaan, misspoez. Een vriendin van mij woont daar ook.

En wb foute mannen kunnen we elkaar ook de hand schudden
Ik ben moeeehh dus kom niet meer gezellig meekletsen vandaag, zo maar es mijn bed opzoeken.

Sterkte, WM!
Ik ga ook slapen en ik wil jullie allemaal bedanken voor het meedenken dit weekend. Helpt goed en ik waardeer het zeer !

(f)
Ik sluit me bij LM en Miran aan! Welterusten!
Ps Olive, ik zag het helemaal voor me, als een film, jij met dat mannetje. Jij in je verzorgende rol en hij die dacht: zo heb ik dat even mooi gezellig geregeld met deze jongedame :-)
dames, ik ben er ook vandoor, ga naar een lekkere meeting met sv! Tot later en welterusten voor degenen die gaan slapen!
Oh jee! Ik vergeet te vragen naar oma Winkelmandje!
Goedenacht!

Zo wat een heftige dag zeg vandaag, mijn leven met oma winkelmandje in de hoofdrol is als een achtbaan. Hij stopt ook maar niet.

Vanochtend om 11u bij oma. Samen met mijn vader en moeder. We zeiden tegen oma dat we er waren en ze doet spontaan haar ogen open...zo voor de eerste keer. We schoten alledrie gelijk vol. Dit heeft ze ongeveer 20/30 minuten volgehouden. Met het bezoekuur van 15u heeft ze niets gedaan en met het bezoekuur van 19u heel eventjes, maar verder de gehele tijd haar ogen dicht. Ze volgt je ook niet echt en ook dat moet.....maar het is weer afwachten!

Ik ben alleen met het bezoek van 11u en 19u geweest. Toen ik vanmiddag bij vriend aankwam kreeg ik wat te drinken en ben toen gelijk daarna naar bed gestuurd door hem. Heb gewoon 2uur liggen slapen. Was zo moe. Lekker gegeten en daarna weer richting oma geweest om daarna weer even terug te gaan, geprobeerd film te kijken maar eigenlijk alleen maar gepraat.

Nu hoor ik eigenlijk te slapen, maar het lukt maar niet. Kan het gewoon een beetje moeilijk loslaten...
WM

thang is logisch hor dat je hier int begin niet op alles kan reageren en dat je alles een beetje door elkaar slaagt, die afkortingen die we gebruiken maakt het er niet gemakkelijker op!

Ik ga zowat elk weekend uit in (west) brabant, komende zaterdag oud-gastel. En MP woont inderdaad dicht in mijn buurt

iedereen was precies héél moe? nog een late slaapwel (of moet jullie al goede morgen wensen?

Ben nog met broertje en 3 maten gaan stappen ik ga nu ook slapen
WM Lijkt me overigens wel een bijzonder moment, dat jullie daar met zijn 3-en staan, en dat ze bij het horen van jullie stem haar ogen open doet.

Hang in there, meis!

Reiz, wat was jij nog laat hier! Stappen? Heerlijk!

Goeiemorgen allemaal! Iedereen lekker aan het werk?

Mijn afspraak met sv was super! En ik moet zeggen dat ik voor het eerst een beetje in de war ben na de afspraak, op een goeie manier. Wij sms-en elkaar altijd nog als we in de auto zitten op weg naar huis, en nu kreeg ik als laatste een sms waar alleen maar 'X' in stond, en op de een of andere manier vond ik dat zo lief, om half 2 's nachts (haha, als het donker is word ik wat sneller week). Ik heb nu iig het gevoel alsof ik de hele wereld aankan.

Zou hij straks ook een GL zijn? En dat ik dan verliefd op hem ben en hij niet bij zijn vriendin weg wil, met alle ellende van dien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven